Υγραεριοκίνηση

Τα φίλτρα τις βενζίνης και αερα γιατί τα αλλάζεται.(καθαρα δεν είναι και αυτά) Μην ξεχνάμε ότι έχουμε κανει μια μετατροπή στο αυτοκινητο.
 
Τασο τι εννοεις?
Αντώνη εάν δεν εχω υγραέριο δεν θα πρέπει να κανω το servis στα φίλτρα αερος και βενζίνας ? Το ίδιο θα πρέπει να γίνει και στο υγραέριο. Η Prins αναγραφει στο βιβλιαρακι ότι εάν στα 2 χρονια δεν έχεις κανει τα 25.000 χλμ τότε θα πρέπει να κάνεις servis
 
Αντώνη εάν δεν εχω υγραέριο δεν θα πρέπει να κανω το servis στα φίλτρα αερος και βενζίνας ? Το ίδιο θα πρέπει να γίνει και στο υγραέριο. Η Prins αναγραφει στο βιβλιαρακι ότι εάν στα 2 χρονια δεν έχεις κανει τα 25.000 χλμ τότε θα πρέπει να κάνεις servis
Οκ Τασο συμφωνω απολυτα.. Αλλα αντι αλλων ειχα καταλαβει...:D
 
Καθώς τα πράγματα έχουν πάει πρίμα στα οικονομικά και δεν προβλέπεται η αλλαγή αυτοκινήτου είμαι πολύ κοντά στο να βάλω στο 156 αέριο. Λόγο μέσης δεν μπορώ να μετακινούμε με το μηχανάκι οπότε είναι μονόδρομος αφού θέλω γύρω στα 200€ το μήνα σε βενζίνη.
http://www.agn-autogas.gr/ εχω αυτό τον εγκαταστάτη κοντά στο γραφείο μου και έλεγα να κινηθώ προς τα εκεί.
Το αμάξι είναι άστρωτο με μόνο 220.000χλμ. Το ερώτημα είναι μου είπε ότι ένα καλό κιτ που μου προτείνει έχει 950€ brc και ένα οικονομικό 650€ δεν μου είπε εταιρία. Α και 24 άτοκες με πιστωτική λέει.
Αυτός μου είπε καλύτερα βάλε το ακριβό και αν αλλάξεις αμάξι το μεταφέρεις.
Καμιά γνώμη άποψη συμβουλή
 
Καθώς τα πράγματα έχουν πάει πρίμα στα οικονομικά και δεν προβλέπεται η αλλαγή αυτοκινήτου είμαι πολύ κοντά στο να βάλω στο 156 αέριο. Λόγο μέσης δεν μπορώ να μετακινούμε με το μηχανάκι οπότε είναι μονόδρομος αφού θέλω γύρω στα 200€ το μήνα σε βενζίνη.
http://www.agn-autogas.gr/ εχω αυτό τον εγκαταστάτη κοντά στο γραφείο μου και έλεγα να κινηθώ προς τα εκεί.
Το αμάξι είναι άστρωτο με μόνο 220.000χλμ. Το ερώτημα είναι μου είπε ότι ένα καλό κιτ που μου προτείνει έχει 950€ brc και ένα οικονομικό 650€ δεν μου είπε εταιρία. Α και 24 άτοκες με πιστωτική λέει.
Αυτός μου είπε καλύτερα βάλε το ακριβό και αν αλλάξεις αμάξι το μεταφέρεις.
Καμιά γνώμη άποψη συμβουλή

Οι εταιρειες που κατασκευάζουν τα κιτ υγραεριοκίνησης ,βγάζουν και καταλόγους με τα μοντέλα των αυτοκινήτων τα οποία γυρω στα 100.000 χλμ θα έχουν θέμα με τις έδρες των βαλβίδων και οι οποίες θα πρέπει να αντικατασταθούν.
Ψάξτο λίγο να δεις τι δίνουν για το αμάξι σου.Η BRC είχε τέτοιον κατάλογο και ίσως να τον εχω ακόμη .
 
Last edited:
Καθώς τα πράγματα έχουν πάει πρίμα στα οικονομικά και δεν προβλέπεται η αλλαγή αυτοκινήτου είμαι πολύ κοντά στο να βάλω στο 156 αέριο. Λόγο μέσης δεν μπορώ να μετακινούμε με το μηχανάκι οπότε είναι μονόδρομος αφού θέλω γύρω στα 200€ το μήνα σε βενζίνη.
http://www.agn-autogas.gr/ εχω αυτό τον εγκαταστάτη κοντά στο γραφείο μου και έλεγα να κινηθώ προς τα εκεί.
Το αμάξι είναι άστρωτο με μόνο 220.000χλμ. Το ερώτημα είναι μου είπε ότι ένα καλό κιτ που μου προτείνει έχει 950€ brc και ένα οικονομικό 650€ δεν μου είπε εταιρία. Α και 24 άτοκες με πιστωτική λέει.
Αυτός μου είπε καλύτερα βάλε το ακριβό και αν αλλάξεις αμάξι το μεταφέρεις.
Καμιά γνώμη άποψη συμβουλή

Θεόφραστε έχω στο Jimny το BRC από το 2012 με 55000χλμ με κανένα απολύτως πρόβλημα. Είναι αυτό το kit που καταναλώνει συγχρόνως και ελάχιστο ποσοστό βενζίνης, χωρίς λαδιέρες κλπ. Πρέπει να είναι καλός ο εγκαταστάτης και να του πεις όλα να είναι και όλα τα υλικά να είναι της brc εκτός βέβαια της δεξαμενής που θα είναι Βουλγάρικη ή Τούρκικη (κατά προτίμηση το δεύτερο).
 
Οι εταιρειες που κατασκευάζουν τα κιτ υγραεριοκίνησης ,βγάζουν και καταλόγους με τα μοντέλα των αυτοκινήτων τα αοποία γυρω στα 100.000 χλμ θα έχουν θε4μα με τις έδρες των βαλβίδων και θα πρέπει να αντικατασταθούν.
Ψάξτο λίγο να δεις τι δίνουν για το αμάξι σου.Η BRC είχε τέτοιον κατάλογο και ίσως να τον εχω ακόμη .
Δεν μπορώ να βρω κάποιον τέτοιο κατάλογο ρε γμτ
 
ο μόνος προβληματισμός μου είναι ότι το αμάξι είναι παλιό και δεν νομίζω να ισχύει το το βγάζεις και το βάζεις στο επόμενο τα εργατικά για την αφαίρεση θα σου έρθουν μια η άλλη πιστευω
 
Αυτα ειναι και θεμα τυχης καμια φορα.
Εγω στο honda οταν ηταν ακομα αρχη η υγραεριοκινηση εβαλα ενα "ιταλικο" που κατασευαζοταν στην τουρκια βεβαια και το εμαθα οταν πηρα τα χαρτια στο τελος για την αλλαγη στης αδειας.κυκλοφοριας.
Προβλημα δεν εβγαλε κανενα και παει μια χαρα.
Στο ρενο που ειχε η γυναικα βαλαμε ενα ιταλικο αναγνωρισμενο και δημοφιλη και σ' ενα 3μηνο εκαψε φλαντζα.
Δες τι σου δινει απο εγγυησεις ο παροχος και τι σε συμφερει οικονομικα.
 
Καμιά άποψη για τον συγκεκριμένο εγκαταστάτη έχει κανείς;

Βέβαια από την άλλη αυτό τα εργατικά του θα τα βγάλει είτε με το φθηνό είτε με το ακριβό. Λογικά η διαφορά θα είναι στην ποιότητα των υλικών
 
Back
Top