Υγραεριοκίνηση

0,577 σήμερα στην ΕΤΕΚΑ (Μαρκόνι Βοτανικος)

Είναι καλό οι τόσο χαμηλές τιμές;;;

Φυσικά και δεν είναι , αφού αυτά βλέπουν και θα το ανεβάσουν σίγουρα .kkk..kkk.
Εκει βάζω τον τελευταίο καιρό μια και είναι κοντά στην δουλειά μου και ένας λόγος παραπάνω είναι οτι εχει coral.Ενω τις τελευταίες μέρες εχει ανέβει και ο μέσος όρος είναι στο 0,65 αυτό;ς απο 0,599 το πήγε 0,577. Δεν ξέρω τι γινεται .Τέσσερα χρόνια έκλεισα με το αέριο και έχω χάσει την μπάλα .
 
Προχτές , 0,577 είχε στο Χαλάνδρι.καθόλου παράξενο. τον χειμώνα που μας πέρασε ο μ.ο της τιμής κυμαινόταν μεταξύ 0,580 με 0,60 περίπου.
Εκεί βάζω συνήθως.
 
Άρη στα 20.000 χλμ βάζουν το αυτοκίνητο στον εγκέφαλο να δουν αν έχει αλλάξει κάτι από την αρχική ρύθμιση.
Σου αλλάζουν και το φίλτρο.

Ο σωστός και τίμιος εγκαταστάτης θα σου πάρει από 15-20 ευρώ .
Αυτός που θέλει να σου πάρει τζάμπα λεφτά θα σου πάρει κανα 50άρι με την δικαιολογία ότι παιδεύτηκε να επαναρυθμίσει τις παραμέτρους και διάφορες παπαριές.

΄Συνήθως τα φίλτρα βγαίνουν πεντακάθαρα .Πολλοί έχουν ξεχαστεί και έχουν πάει για αλλαγή φίλτρου μετά από 50-70 χιλιάδες χιλιόμετρα και τα φίλτρα ήταν μια χαρά.
Με λίγα λόγια αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι αυτή η ιστορία με το σερβις στο αέριο είναι μούφα για να τα παίρνουν από τον κόσμο χωρίς λόγο.

Επίσης μπορείς να αλλάξεις το φίλτρο μόνος σου και πανεύκολα με κόστος περίπου 5-6 ευρώ.
 
Το σύστημα prins που έχω εγώ αναφέρει στο βιβλιαράκι οτι η αλλαγή φίλτρου γίνεται στα 60,000χλμ. Ο εγκαταστάτης μου είχε πει να παω για αλλαγή στα 25.000 χλμ.
Εγω τον γείωσα και πήγα στα 64.000χλμ.Πλήρωσα 35 €.Τα φίλτρα απο e-bay τα έβρισκα απο Γερμανία και Ολλανδία στα 25€ + 4 τα μεταφορικά
 
Παντως και να μην τα αλλαξεις δεν θα χεις καποιο προβλημα. Εχω 100χιλ χλμ και δεν αλλαχτηκαν ακομα.
Παει για καλοκαιρι η αλλαγη μιας και τοτε κανω τα πολλα χλμ.
 
Οι υγραεράδες βρήκαν ευκαιρία και βγάζουν προγραμματισμένους ελέγχους ,αλλαγές φίλτρων ,προγραμματισμούς ,ρυθμίσεις μπεκ και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς.
Ευκαιρία για κονόμα.
 
Το σύστημα prins που έχω εγώ αναφέρει στο βιβλιαράκι οτι η αλλαγή φίλτρου γίνεται στα 60,000χλμ. Ο εγκαταστάτης μου είχε πει να παω για αλλαγή στα 25.000 χλμ.
Εγω τον γείωσα και πήγα στα 64.000χλμ.Πλήρωσα 35 €.Τα φίλτρα απο e-bay τα έβρισκα απο Γερμανία και Ολλανδία στα 25€ + 4 τα μεταφορικά
σωστός Δημήτρη και εγώ prins εχω τα ίδια μου είχαν πει και εμένα εδω για καθε 25 000 αλλα και άλλαξα και εγω στα 60.000χλμ και μάλιστα στον φαρμάκη στα Γιαννενα που αν δεν κάνω λάθος 30 ευρώ πλήρωσα και για τα δύο φίλτρα .
οταν τους ειχα πει οτι το ο κατασκευαστής λεει καθε 60000 η απάντηση ηταν η κλασική του Έλληνα ειδικού "" αυτά ειναι για το ευρωπαϊκό αεριο "" .buy buy.
 
η απάντηση ηταν η κλασική του Έλληνα ειδικού "" αυτά ειναι για το ευρωπαϊκό αεριο "" .buy buy.

Απάντηση η οποία στο βάθος κρύβει την ομολογία τους ,του πόσο κλέφτες ,λαμόγια και αλητάμπουρες είναι και είμαστε γενικότερα σαν λαός.
 
Αλλαγη φιλτρου καθε 40.000 ,και καθαρισμος μπεκ καθε 60.000 εγω κανω. Ασε τι λενε οι τεχνικοι και καλα καθε 20.000. Την πρωτη φορα πηγα γυρω στα 24000 και εβαλε να μου καθαρισει στο μηχανημα τα μπεκ πηγα απο κοντα να δω τη θα βγαλει,...και ηταν πεντακαθαρο, απο τοτε το παω στα χιλιομετρα που ειπα. Εχω σε δυο επαγγελματικα ,και ενα ΙΧ απο το 2010 ,χωρις προβληματα .well done.
 
Όπως τα είπε ο Διονύσης ακριβώς. Επειδή το φίλτρο δεν άνοιγε, τον έβαλα στα 20.000 και το έκοψε με ένα πριόνι, άσπρο μπαμπάκι ήταν μέσα.
Αυτό που δεν είχα ξανακούσει ήταν για καθαρισμό των μπεκ. Είχα κάνει μια φορά καθαρισμό στα μπεκ της βενζίνης αλλά για το αέριο δεν το ήξερα. Πως γίνεται; Με υπερήχους;
 
Back
Top