Αν εννοείται ένα πρατήριο στην Π.Ράλλη κάπως παρακμιακό, μας έκλεψε παραμονή αναχώρησης για Αλεξανδρούπολη με Αντωνάκο και Αρίστο, στην βενζίνη όμως. Ξεκάθαρο κλέψιμο όχι λόγια του αέρα.
Το καλύτερο γκάζι που έχω βάλει στην Αθήνα είναι στο Shell του Βενιζέλος, αν σας βγάλει ο δρόμος γεμίστε και δείτε πόσα παραπάνω χλμ θα βγάλετε. Εγώ βγάζω 50-70 χλμ παραπάνω, τσεκαρισμένο... !
Χθες πήγα για έλεγχο βαλβίδων μετά από 125.000 χλμ με γκάζι. Το σύστημα υγραεριοκίνησης το εγκατέστησα στις 225.000 περίπου και τώρα έχω 347.000 περίπου ! Δεν είχα κάποια ένδειξη για κάποια δυσλειτουργία αλλά με όλα αυτά που διαβάζω, είπα να κάνω έναν έλεγχο αφού δεν πρόκειται να το δώσω αυτό το αμάξι, το οποίο θα κρατήσω μέχρι να διαλυθεί το μοτέρ και να μην προχωράει.
Μόλις ο τεχνικός έβγαλε το καπάκι των βαλβίδων, μου λέει, τι λες ρε φίλε ... ! Ωχ, του κάνω, το προλαβαίνουμε πριν καεί; Τι να καεί ρε φίλε, μου λέει, δεν το βλέπεις πως γυαλίζει; Με τα χλμ που έχεις θα έπρεπε να είναι κάρβουνο μαύρο εδώ μέσα. Αυτό μου λέει, σημαίνει ότι άλλαζες καλά λάδια ακριβώς στην ώρα τους. Τσεκάρισε και τα έδρανα από τις βαλβίδες τα οποία τα βρήκε μια χαρά. Άρχισε να μονολογεί και να λέει τα δικά του για τον συγκεκριμένο κινητήρα, ότι δεν θα ξαναβγεί στα χρονικά τέτοια μηχανή κτλ, κτλ,κτλ .... και συνεχίζουμε .... .bike
Το σύστημα το είχα βάλει το 2012 στην Καβάλας δίπλα στο Δφνί, στον Κοντογουλίδη ο οποίος τώρα έχει έρθει πιο πίσω κοντά στο παλατάκι. Οι εντυπώσεις από το συγκεκριμένο συνεργείο άψογες. Το μηχανάκι που είχα βάλει ήταν το BRC και εκτός από φιλτράκια δεν έχει χρειαστεί ακόμα να κάνω service στον πνεύμονα. Αυτά από την δική μου γκαζοεμπειρία ....
