Υγραεριοκίνηση

Μετα απο ωριμη σκεψη και αφου τα ζυγισα αποφασισα να βαλω και εγω υγραεριο στο αμαξι.. μιας και ηξερα οτι οι Ιταλοι το δουλευουν χρονια εκει....
Υπαρχουν θετικα και αρνητικα στη μετατροπη αυτη, κρατησα μονο τα θετικα γιατι λογω δουλειας μπορω να αντιμετωπισω ψυχραιμα και τα αρνητικα... Στο Mazda 6 λοιπον που εχει ενα περιπλοκο συστημα ψεκασμου μονο μια Ιταλικη εταιρία μου εδινε λυση με τον εγκεφαλο της και τον πνευμονα της... Και λεω μονο μια διοτι εγω δεν ηθελα να εχω το παραμικρο προβλημα διακοπων, ρυθμισεις κτλ... Υπηρχαν universal συστηματα αλλα δεν ακολουθησα... Ετσι λοιπον εβαλα ενα συστημα Landi Renzo και ξεμπερδεψα... Οπως πηγαινε παει... Δεν εχω διαφορα σε αεριο-βενζινη σε οτι αφορα την αποδοση... Δεν εχω κανει ποτε ρυθμιση... Δεν με εχει απασχολησει γενικα ποτε... Θα το εκανα ξανα και ξανα...
 
Έχω βάλει και στα 2 αυτοκίνητα αέριο..Σε ενα suzuki jimny και σε ένα suzuki Grand Vitara..Εξοικονόμιση χρημάτων ναι και απόσβεση και και και.. Προσωπικά στις 50000 μου χτύπησαν και τα 2 βαλβίδες που ήταν μια ζημιά γύρω στα 500€ κάθε αμαξι.. Το έψαξα το θέμα και κατέληξα οτι η suzuki έχει λίγο ευαίσθητους κινητήρες..Παίζει ρόλο όμως οτι τα τοποθετήσαμε στις αρχές που ήρθε το σύστημα υγραεριοκίνησης στην Ελλάδα.. Τώρα τα πράγματα έχουν γίνει σαφώς πιο καλύτερα..Εννοείτε πως ξέρω και αυτοκίνητα που δεν έχουν παρουσιάσει κανένα πρόβλημα..Αν επέλεγα τώρα αυτοκίνητο θα επέλεγα με πετρέλαιο..
 
SUV VW με TSi στα 1400cc.
1600ευρώ το dedicated σύστημα και αυτή την εποχή η μετακίνηση, μου κοστίζει 10ευρώ/100χλμ έναντι 14-15ευρώ/100χλμ αν έκαιγε μόνο βενζίνη...καίει ταυτόχρονα αέριο κίνησης και βενζίνη, το δουλεύω εδώ και 10-12.000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.
Οι ταχύτητες ταξιδίου είναι 120-150χλμ/ώρα
 
Μετα από πολύ ψαξιμο και σκεψη, εβαλε ο αδελφος μου το συστημα Prins στην xanthia 1800 με την λαδιερα της Prins, εδώ και 7000 χλμ απροβλημάτιστα χωρις να χρειαστεί καμια ρυθμιση.
 
Εχει ανεβει το επιπεδο στην υγραεριοκινηση... Στο μελλον θα αναλυσω (οσο ξερω και μπορω) και τα μειονεκτηματα, τις βλαβες, λαδιερες, πλεονεκτηματα, επικινδυνοτητα, κ.α....
 
Από τον Απρίλιο του 2012 εχω βάλει στο Maverick το Ολλανδικό σύστημα PRINS VSI 1 στην Qgas στην Αμφιθέας.
Εχω κάνει περίπου 60.000 χλμ χωρίς πρόβλημα.
Δεν εχω αλλάξει ούτε φίλτρο υγραερίου.
 
Last edited:
Δυστυχως Δημητρη, θα το ξερεις βεβαια, αλλα δεν παιζει ρολο στα φιλτρα μονο η καθαροτητα τους... Τεσπα... Παρε ενα και εχεις το κεφαλι σου ησυχο...;)
 
Τώρα που έκανε βουτιά η τιμή της βενζίνης, δεν θα έπρεπε να πέσει αντίστοιχα και το υγραέριο. Δεν υπάρχει αναλογία;;;;;
Εδώ στην Κομοτηνή έχουμε Μ.Ο βενζίνη 1,37 και υγραέριο 0,85
 
Τώρα που έκανε βουτιά η τιμή της βενζίνης, δεν θα έπρεπε να πέσει αντίστοιχα και το υγραέριο. Δεν υπάρχει αναλογία;;;;;
Εδώ στην Κομοτηνή έχουμε Μ.Ο βενζίνη 1,37 και υγραέριο 0,85

Εγώ στην Μαρκόνι (Αθήνα) γέμισα χθες με 0,64 € το λίτρο.
 
Η χαμηλότερη τιμή είναι 62,50 στη Φάωνος πίσω απο τον Καρέλια στην Αθηνών Υπάρχουν και πρατήρια με CORAL απο 62,90.
Το θέμα είναι η αλητεία μερικών που παίζουν με τα μίγματα.Δηλαδή η αναλογία προπανίου και βουτανίου η οποία αλλάζει ανάλογα με την εποχή.
Από το πρώτο πρατήριο που ανέφερα και ενώ έβγαζα τα περισσότερα χιλιόμετρα , πρόπερσι τον Δεκέμβρη αλλά και φέτος ,ξαφνικά διαπιστώνω την κατανάλωση να εκτοξεύεται.
Έβγαζα με διαδρομές μόνο μέσα στην Αθήνα 430 χλμ. Ξαφνικά στα 360 άδειαζα.Αφού έκανα αρκετά γεμίσματα έβλεπα ότι κάτι παίζεται τελικά ώσπου το διαπίστωναν και άλλοι kαι το έγραφαν στο Autogas.
Πολλές φορές η χαμηλή τιμή κρύβει και παγίδες.
 
Ισχυει με και με το παραπανω...
Εχω κανει το Αθηνα Καλαματα με 11 με 14 και με 16 ευρω... Ολα με την ιδια ταχυτητα...
Να μου πεις παιζει ρολο η υγρασια, η θερμοκρασια και αλλα πολλα... οχι με τετοιες διαφορες ομως...
Νοθευουν και το αεριο αλλαζοντας την αναλογια βουτανιο-προπανιο αποδεδειγμενα...
Οσο για την τιμη μαλλον επρεπε να πεσει αφου ειναι παραγωγο πετρελαιου...
 
Back
Top