Υγραεριοκίνηση

Απο τον Απρίλιο του 2012 που έβαλα το υγραέριο ,κρατάω σε αρχείο excel όλα τα δεδομένα.Όπως ένδειξη χιλιομετρητή , λίτρα αερίου και τιμή και λίτρα βενζίνης και τιμή .Επίσης πάντα σημειώνω και τα χιλιόμετρα που έχω κάνει μόνο με βενζίνη.Έτσι έχω πλήρη εικόνα της κατανάλωσης ανά πάσα στιγμή και δεν μπορούν οι πρατηριούχοι να μου λένε τις γνωστές μαλακίες τους.Ξέρω ανάλογα με τον δρόμο που κινούμαι τι κατανάλωση πρέπει να έχω.Είναι αδύνατον να καίω μέσα στην Αθήνα 16 λίτρα στα 100 χλμ και να μου λένε ότι είναι επειδή κάνει κρύο.
Ρε στειλιάρι που χρειάζονται........hair.
 
το καύσιμο έχει λιγότερη φορολόγηση (ακόμα) και οι διαφορές με τη τιμή της βενζίνης είναι μεγάλες....ο φόρος στα καύσιμα δεν είναι μόνο ποσοστιαίος όπως το ΦΠΑ, έχει και εφ άπαξ ποσό φόρου ανά τόνο...αυτό κρατά τη τιμή ψηλά(;)
σε γενικές γραμμές καίμε 10%-20% παραπάνω ποσότητα αέριου καυσίμου σε σχέση με τη βενζίνη....αν χρειαζόμασταν 10λτ/100 βενζίνης, τώρα καίμε μέχρι 12λτ/100 σε υγραέριο κίνησης.
το μείγμα βουτανίου/προπανίου είναι συγκεκριμένο με αγορανομική διάταξη και τα διυλιστήρια δεν μπορούν να αποκλείνουν (θεωρητικά).....επειδή όμως δεν παίρνουν όλοι κατευθείαν από το δυιλιστήριο αλλά από χονδρέμπορους, φαντάζομαι τα μείγματα δεν είναι σταθερά αφού το κάθε ένα από τα 2 στοιχεία έχουν άλλη τιμή....εξ' ου και οι διαφορές στη κατανάλωση.
η θερμοκρασία παίζει πάντα ρόλο στον όγκο του καυσίμου....αν βάλετε πετρέλαιο θέρμανσης το οποίο είναι ζεστό να ξέρετε ο όγκος του είναι περισσότερος από αυτόν που παραλαμβάνετε, τα βυτία τα αφήνουν επίτηδες στον ....ήλιο, αν δεν χρησιμοποιούν κρυφούς ταχυθερμαντήρες.....γενικά, όταν προμηθεύεστε οποιοδήποτε καύσιμο, καλύτερα να είναι πρωί ;)

πάντως όταν κινούμαι σε ταξίδι με χαμηλές ταχύτητες (70-90) πχ στο Πάτρα-Αθήνα η κατανάλωση αερίου πλησιάζει τη κατανάλωση της βενζίνης ανά 100χλμ......:)
 
Last edited:
Δυστυχώς εδώ είναι Ελλάδα και το υπουργείο νσχολείται μόνο με την τιμή του γάλακτος.Η αγορά είναι ανεξέλεγκτη και οι καραγκιόζηδες μιλάνε για ανταγωνισμό...
Βασίλη καλά τα είπες οτι το μίγμα καθορίζεται απο αγορονομική διάταξη,το θέμα ειναι ότι στο αέριο η κατάσταση είναι ανεξέλεγκτη πολύ περισσότερο απότι στην βενζίνη.Δεν ασχολείται κανείς.Και μεις τρέχουμε στον πιο φθηνό πάντα χωρίς να ξέρουμε τελικά τι βάζουμε.Σαν τους παρανοικούς στο autogas forum που πανηγυρίζουν για συγκεκριμένο πρατήριο το οποίο κάθε χρόνο αρχές του χειμώνα μας τινάζει τα πέταλα απο το αδύναμο μίγμα του .Απο Τρίτη που θα παω για δουλειά μπορεί να περάσω να του την πω και πάλι.Μη μας περνάει και για τόσο ηλίθιους.
Επίσης και στο αέριο ισχύει οτι διογκώνεται με την θερμοκρασία και καλό είναι να βάζουμε πρωινές ώρες.Αν γίνεται.
 
Εμένα οταν κάνει κρύο επειδή αργεί να μπει το αέριο..Μου βγάζει ναι μεν 100km παραπάνω αλλά καίω πιο πολύ βενζίνη..Το καλοκαίρι γίνεται το αντίθετο..
 
Σε όλους μας συμβαίνει να αργει να γυρίσει σε αέριο, τον χειμώνα....
Εμένα χρειάζεται κανά χιλιόμετρο απόσταση για να ανεβάσουν θερμοκρασία τα νερά της μηχανής.
Για τους μη γνωρίζοντες, η θερμοκρασία 30 βαθμών του νερού της μηχανής δίνει το έναυσμα για πέρασμα από τη λειτουργία της βενζίνης σε αυτή του αερίου.
 
Όταν λεμε για φτηνο υγραεριο, όταν είναι της ιδιας εταιρειας πχ. coral εχει σημασια εάν βρω φτηνο υγραεριο ?
 
Το coral Τάσο διατίθεται ως επι το πλείστον από πρατήρια της shell εκτός λίγων εξαιρέσεων. Είναι απ ότι λένε το καλύτερο .Πάντως στο petrogaz έχουν γίνει όργια .Οσο για τις άλλες 4 εταιρείας διακίνησης είναι λαχείο.
 
dim63 Πραγματι κατά την τοποθετηση του υγραερίου μας πρότειναν Coral. Σε ρωτάω γιατί στην καβαλας (Αθηνα) υπαρχει ένα πρατηριο που δεν είναι Shell αλλα εχει Coral στην καλυτερη τιμή.
 
dim63 Πραγματι κατά την τοποθετηση του υγραερίου μας πρότειναν Coral. Σε ρωτάω γιατί στην καβαλας (Αθηνα) υπαρχει ένα πρατηριο που δεν είναι Shell αλλα εχει Coral στην καλυτερη τιμή.
Τάσο χθες επιδή βρέθηκα προς τα κει έβαλα και εγω σαυτό το πρατήριο.Πρέπει να λες το AVIN που ειναι στην άνοδο της Λ.Αθηνων μετά την Θηβών.Επαθα πλάκα απο τις πολλές αντλίες υγραερίου που έχει.
Η τιμή για coral ειναι μοναδική.
 
Έβαλα στην Avin που λέτε πριν από ταξίδι 500 χλμ.....καμιά διαφορά στη κατανάλωση, ούτε καλύτερα, ούτε χειρότερα
 
Ναι αυτό λέω την AVIN με παρα πολύ καλη τιμη. εχω βάλει 4 φορές και δεν εχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Αυτό που μου έχει κανει εντύπωση είναι ότι οπου σταματησει η αντλια τέλος αυτό πληρωνεις. Δεν στρογγυλοποιούν το ποσό, λέγοντας ότι ετσι παει με το υγραεριο δεν είναι σαν την βενζινη να μπορεις να συμπληρώσεις.
 
Ναι αυτό λέω την AVIN με παρα πολύ καλη τιμη. εχω βάλει 4 φορές και δεν εχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Αυτό που μου έχει κανει εντύπωση είναι ότι οπου σταματησει η αντλια τέλος αυτό πληρωνεις. Δεν στρογγυλοποιούν το ποσό, λέγοντας ότι ετσι παει με το υγραεριο δεν είναι σαν την βενζινη να μπορεις να συμπληρώσεις.

Ο μάστορας που μου έβαλε το υγραέριο μου απαγόρεψε να αφήνω τους βενζινάδες να στρογγυλοποιούν το ποσό.
 
Δεν τους αφήνω σέντσι, το ποσοστιαίο κέρδος τους στο αέριο είναι μεγαλύτερο από αυτό της βενζίνης.....
 
Δεν τους αφήνω σέντσι, το ποσοστιαίο κέρδος τους στο αέριο είναι μεγαλύτερο από αυτό της βενζίνης.....

Όχι απλά μεγαλύτερο ,ΠΟΛΥ μεγαλύτερο.
Ίσως και το 6πλάσιο από της βενζίνης.
 
Δεν τους αφήνω σέντσι, το ποσοστιαίο κέρδος τους στο αέριο είναι μεγαλύτερο από αυτό της βενζίνης.....

Εγώ τους αφήνω γιατί το σέντσι το παίρνει ο φουκαράς που γεμίζει ... ;)
 
Χθες γέμισα με 0,59 το λίτρο ... .victory.
Το γκάζι πλέον έχει πέσει αρκετά κάτω του μισού της βενζίνης. Ακόμα λοιπόν και εκείνο το 10% της μεγαλύτερης κατανάλωσης να συμπεριλάβουμε (κάτι που εγώ δεν υιοθέτησα ποτέ) σε σύγκριση με την βενζίνη, μιλάμε για καθαρά 50% κέρδος, αν και εγώ το αντιλαμβάνομαι παραπάνω.

Ανέβαινα Αλεξανδρούπολη χωρίς γκάζι και με γκάζι. Με ρεζερβουάρ 40 λτ, θέλω και στις δύο περιπτώσεις, δύο φουλαρίσματα, ένα στην Αθήνα και ένα στον Κορινό.

Επιλέξτε μαγαζί με χιλιάδες αυτοκίνητα προϋπηρεσία στην εγκατάσταση-ρύθμιση και μην το σκέφτεστε καθόλου. :rolleyes:
 
Χθες γέμισα με 0,59 το λίτρο ... .victory.
Το γκάζι πλέον έχει πέσει αρκετά κάτω του μισού της βενζίνης. Ακόμα λοιπόν και εκείνο το 10% της μεγαλύτερης κατανάλωσης να συμπεριλάβουμε (κάτι που εγώ δεν υιοθέτησα ποτέ) σε σύγκριση με την βενζίνη, μιλάμε για καθαρά 50% κέρδος, αν και εγώ το αντιλαμβάνομαι παραπάνω.

Ανέβαινα Αλεξανδρούπολη χωρίς γκάζι και με γκάζι. Με ρεζερβουάρ 40 λτ, θέλω και στις δύο περιπτώσεις, δύο φουλαρίσματα, ένα στην Αθήνα και ένα στον Κορινό.

Επιλέξτε μαγαζί με χιλιάδες αυτοκίνητα προϋπηρεσία στην εγκατάσταση-ρύθμιση και μην το σκέφτεστε καθόλου. :rolleyes:
Ετσι ακριβως ειναι Γιωργο...
Η εγκατασταση και η ρυθμιση ειναι η αρχη και το τελος...
 
Να συμπληρωσω και ένα αξιοπιστο συστημα.
Σε αυτη την περιπτωση οτι πληρωνεις παιρνεις Τασο.Εγω στο grand vitara 2000cc ειχα πληρωσει 750€ στην autogas italia στην πειραιως και ειχα μονιμα προβληματα,τωρα στο terios πληρωσα 1100€ μετρητα απο 1400€ αρχικη τιμη που ειχε και το αυτοκινητο απο προπερσυ που το εχω βαλει δεν μου εχει παρουσιασει το παραμικρο προβλημα,βεβαια το συστημα ειναι τελευταιας γενιας με εγκεφαλο obd.
 
Back
Top