Υγραεριοκίνηση

Πιστευω να εννοεις μετα τις 4.000 στροφες θα ψεκαζει λιγη βενζινη... Οχι σε ολο το φασμα... Αν και προτιμω για τα γουστα μου μετα τις 4500 μονο βενζινη...
 
Πιστευω να εννοεις μετα τις 4.000 στροφες θα ψεκαζει λιγη βενζινη... Οχι σε ολο το φασμα... Αν και προτιμω για τα γουστα μου μετα τις 4500 μονο βενζινη...
Oταν θα χρειαζεται να ζοριστει θα το γυριζω απο μονος μου στη βενζινη... Ετσι προληπτικα... ;)
 
Ναι καλά, καινουριο κοσκινακι μου κ που να σε κρεμασω... Έτσι έλεγα κ γω, δεν θα πηγαίνω πάνω από 120, θα το γυρνάω λίγο στην βενζίνη κτλ,κτλ...μέχρι που βγήκα Εγνατία κ βιαζομουν να πάω να βρω τα τρυγονια. Με 170, στις κατηφορες και μου φαινόταν σταματημενο. ☺
Αντώνη, μου φαίνεται θα του το πάρουμε να το πάμε μια βόλτα μέχρι το Τυχερό να το στρωσουμε......
 
Σημερα το grand vitara αφεθηκε στο μαστορα για υγραεριο... Το συστημα που θα μπει ειναι Zavoli τελευαταιας γενιας με λαδιερα... Ο μαστορας εχει βαλει σε πανω απο 10 grand vitara γκαζι (που βρηκα εγω τουλαχιστον)ι, καποιοι εκ των οποιων γνωστοι κ εχουν κανει ακομα και 80000 χλμ ο πιο παλιιος απροβληματιστα... Ελπιζω σε πολλα κ κυριως οικονομικα κυνηγετικα χιλιομετρα...

Αντε με το καλό να το πάρεις και να φτάσεις μέχρι την ..."πινέζα" να μας πεις και πόσο έκαψες.
 
Παρελαβα το αυτοκινητο... Οι εντυπωσεις στην πορεια... ;)
Το μονο που λειπει τωρα ειναι ενα ξυλινο παταρακι να κρυψει τη μπουκαλα του γκαζιου κ να σωσω οτι εχει απομεινει απο το πορτπαγκαζ... Ακους μαστρο-αντωνη??? .my man.
Μολις περασα κ απο κτεο... .kkk..kkk. Ακου 75 ευρω για να ελεγξουν το γκαζι....kkk..kkk..no..no.
 
Το μονο που λειπει τωρα ειναι ενα ξυλινο παταρακι
.xm.

Ακους μαστρο-αντωνη??? .my man.
Όλα κι όλα, δεν θα μας κάνεις τον αρχιμηχανικό, μαραγκό....llk.
Άκου, ένα ξύλινο παταράκι στον αρχιμηχανικό που συναρμολογεί μοτοσυκλέτες ... .badboys.
Αντώνη μην ακούς ρε φίλε. Φτιάξε αυτές τις βέργες να καθαρίζουμε τα όπλα και άσε τα ξύλινα παταράκια, για τσαγκάρη σε πέρασε; .sarcastic.
 
.xm.


Όλα κι όλα, δεν θα μας κάνεις τον αρχιμηχανικό, μαραγκό....llk.
Άκου, ένα ξύλινο παταράκι στον αρχιμηχανικό που συναρμολογεί μοτοσυκλέτες ... .badboys.
Αντώνη μην ακούς ρε φίλε. Φτιάξε αυτές τις βέργες να καθαρίζουμε τα όπλα και άσε τα ξύλινα παταράκια, για τσαγκάρη σε πέρασε; .sarcastic.
Αυτές δεν είναι βεργες είναι το γεφύρι της Πλακας στην Ήπειρο. Της Αρτας το ξεπερασαμε.
 
Όταν ρε μάγκες ένας από εσάς που φτιάχνετε τα αμάξια σας LPG βγάλει και παροχή για ψησταριά να το πει και σε μας ...
 
  • Like
Reactions: jnp
Όταν ρε μάγκες ένας από εσάς που φτιάχνετε τα αμάξια σας LPG βγάλει και παροχή για ψησταριά να το πει και σε μας ...

Γιατί ρε Μήτσο το κάρβουνο δεν σου κάνει ; περίπου έχει ίδια τιμή και ψήνεις και καλύτερα .... ....bbq2
 
Πως γινεται ο ''αρχιμηχανικος'' να εχει παντα δικιο ομως... τεσπα...
Οι βεργες ειναι ετοιμες.. 2 για την ακριβεια... Συγγνωμη που ειχα παει γαμηλιο και δεν τις παρεδωσα....yelling.
 
Last edited:
Οπως δειχνει το πραγμα η τιμη στο καυσιμο θα παραμεινει ως εχει με φορολογια 23%
Οποτε η εγκατασταση κιτ υγραεροκινησης ειναι μονοδρομος
Δεν συμφερει πλεον να πληρωνουμε 1,50 το λιτρο την βενζινη για τις μετακινησεις μας
Για αγορα πετρελαιοκινητου δεν υπαρχει σαλιο
Οποτε περα τον Σεμπτεμβριο θα μπω και εγω στο club και ο θεος βοηθος
 
Κακά τα ψέματα το υγραέριο στο αυτοκίνητο του κυνηγού λύνει...τσέπες. Σε Honda H-RV με τοποθέτηση στην honda-Δεληγιάννης μέχρι τώρα (μπαίνουμε στην δεύτερη κυνηγετική σεζόν) πάμε καλά χωρίς παρατράγουδα. Μόνη εξαίρεση η αλλαγή του ήδη καταπονημένου καταλύτη (ο "εξατμισάς" μου είπε βέβαια ότι το υγραέριο τον "σπάει" τον κεραμικό καταλύτη και ότι θέλει μεταλλικό). Το αμάξι πέφτει λίγο σε "ρεπρίζ" με το υγραέριο, ανεβαίνει λίγο σε κατανάλωση καυσίμου (σε αντιστοιχία λίτρων για να μην μπερδευόμαστε) αλλά όταν κοιτάς το "Λίτρα Καυσίμου>>>>>Ευρώ" τα ξεχνάς όλα αυτά. (θεωρώντας δεδομένο ότι η ασφάλεια παραμένει στα ίδια επίπεδα)
 
Γιωργο ο καταλυτης σου απο οτι καταλαβα ηταν ηδη ταλαιπωρημενος. Μετα την προσθηκη υγραεριου τι αλλαξε?
 
Άναψε το "λαμπάκι"....μετά από το διάβασμα στο διαγνωστικό ο χρησμός ήταν: "μειωμένη απόδοση καταλύτη".
Όταν το αλλάξα είδα οτι κάποιες από τις κυψέλες του ήταν φραγμένες (αυτό ήταν λόγω χρήσης)...ομως είχε σπάσει κιόλας εσωτερικά.
Ο "εξατμισάς" μου είπε ότι είναι ένα συνιθισμένο πρόβλημα με το υγραέριο λόγω ΚΑΙ αυξημένων θερμοκρασιών στον καταλύτη και ότι ο κεραμικός καταλύτης θα το ξανακάνει. Έτσι μετά και από προτροπή του έβαλα μεταλλικό που αντέχει πιο πολύ...λέει. Από τότε δεν έχει ξαναεμφανιστεί κάτι (γύρω στα 60.000 χλμ). Στα καυσαέρια είμαι στα ίδια επίπεδα με πρίν.
 
Τους καταλυτες τους καταστρεφει η λαδιερα... Φραζει σιγα σιγα τις κυψελες του καταλυτη και η αναφλεξη των υπολειμμάτων λαδιου που τον εχουν φραξει προκαλουν αποτομη αυξηση της θερμοκρασιας με αποτελεσμα να σπανε... οι κεραμικοι...
Υπαρχει λυση και για αυτο... Δαπανηρη βεβαια... Προτιμω ομως να αλλαξω καταλυτη παρα βαλβιδες...;)
 
Θα ηθελα να προσθεσω ότι λαδιερα με λαδιερα εχει διαφορα. Άλλο πραμα είναι η λαδιερα που σταζει σαν ορος και άλλο αυτή τις prins που ψεκαζει στον κάθε κυλιδρο ξεχωριστα αναλογα τις ανάγκες του κινητηρα.
 
Back
Top