Υγραεριοκίνηση

Γατάκια πάρτε Diesαλακι να σωθείτε!

Ρε γατούλη το υγραέριο σε αντιστοιχία με το πετρέλαιο αλλά σε ίδιας ιπποδύναμης αυτοκίνητο βγαίνει πολύ πιο οικονομικό.
 
Last edited:
Άντε να το χαρείς το μοτορι, αφού το γουσταρίζεις ... :)

Σήμερα πήγα για αλλαγή φίλτρων LPG. Είχαν τα χάλια τους τελικά .
Γιώργο ρώτησα για τη λαδιέρα που ήθελες και μου είπε 40€ .Αν θυμάμαι ο άλλος ο ...απατεώνας σου ζήτησε 80€
 
Σήμερα πήγα για αλλαγή φίλτρων LPG. Είχαν τα χάλια τους τελικά .
Γιώργο ρώτησα για τη λαδιέρα που ήθελες και μου είπε 40€ .Αν θυμάμαι ο άλλος ο ...απατεώνας σου ζήτησε 80€
Θα σε πάρω τηλ. Ο άλλος μου είχε πει 80 + ΦΠΑ ... έχουν τρελαθεί μερικοί :)
 
Ρε γατούλη το υγραέριο σε αντιστοιχία με το πετρέλαιο αλλά σε ίδιας ιπποδύναμης αυτοκίνητο βγαίνει πολύ πιο οικονομικό.

Παλιά είχα 1600 αέριο και τώρα έχω 1400 diesel..Με το αέριο αλλά και με μόνιμη τετρακίνηση έκαιγα μόνο για την δουλειά μου 200€ τώρα καίω 80..Δεν ξέρω αν είναι σωστό αυτό που γράφεις αλλά για να το λες εσυ που είσαι αλεπόψυρας (παρατσουκλάκι) με αυτά θα χεις δίκιο..Όπως και να χει εγω αυτή την στιγμή έχω μεγάλη οικονομία..Οι ίπποι και τα γκάζια και τα λοιπά δεν με νοιάζουν καθόλου..
 
Παλιά είχα 1600 αέριο και τώρα έχω 1400 diesel..Με το αέριο αλλά και με μόνιμη τετρακίνηση έκαιγα μόνο για την δουλειά μου 200€ τώρα καίω 80..Δεν ξέρω αν είναι σωστό αυτό που γράφεις αλλά για να το λες εσυ που είσαι αλεπόψυρας (παρατσουκλάκι) με αυτά θα χεις δίκιο..Όπως και να χει εγω αυτή την στιγμή έχω μεγάλη οικονομία..Οι ίπποι και τα γκάζια και τα λοιπά δεν με νοιάζουν καθόλου..
Δεν είχες μόνο μόνιμη τετρακίνηση αλλά και αυξημένο βάρος, κοντες σχέσεις και μεγαλύτερη μετωπικη επιφάνεια. Όλα μαζί σίγουρα διπλασιαζουν την κατανάλωση.
 
Επί τη ευκαιρία πως το βλέπεις το 208 μέχρι τώρα;
Κάτι που δεν είναι όπως το περίμενες;
 
Επί τη ευκαιρία πως το βλέπεις το 208 μέχρι τώρα;
Κάτι που δεν είναι όπως το περίμενες;

Μέχρι στιγμής όλα δουλεύουν ρολόι (να μην το ματιάσω)..Με 55€ μου βγάζει 920km μέσα στην πόλη και γύρω στα 820km όταν το πλακώνω εθνικές..Πολύ σταθερό στον δρόμο και νιώθω μια ασφάλεια στις προσπεράσεις με την έννοια οτι όταν το πατάς νιώθεις να απογιώνεται..Κάτι πρωτόγνωρο για μένα..
 
Ρε γατούλη το υγραέριο σε αντιστοιχία με το πετρέλαιο αλλά σε ίδιας ιπποδύναμης αυτοκίνητο βγαίνει πολύ πιο οικονομικό.
Αλεπού , το πολύ πιο οικονομικό, δεν ισχύει. Πάνω κάτω τα ίδια είναι και αυτός είναι και ένας λόγος που οι κατασκευαστές κινητήρων δεν προσανατολίζονται στην δημιουργία κινητήρων που να καίνε γκάζι και πετρέλαιο.
 
Το πετρελαιο σαν καυσιμο ειναι πολυ οικονομικο... Το γκαζι ειναι απλα φθηνο...
Οι κατασκευαστες εχουν στρεψει το ενδιαφερον τους στους βενζινοκινητηρες... Το πετρελαιο δεν ειναι το μελλον... Το μελλον ερχεται αργα στην Ελλαδα...
 
Αλεπού , το πολύ πιο οικονομικό, δεν ισχύει. Πάνω κάτω τα ίδια είναι και αυτός είναι και ένας λόγος που οι κατασκευαστές κινητήρων δεν προσανατολίζονται στην δημιουργία κινητήρων που να καίνε γκάζι και πετρέλαιο.

Το πετρελαιο σαν καυσιμο ειναι πολυ οικονομικο... Το γκαζι ειναι απλα φθηνο...
Οι κατασκευαστες εχουν στρεψει το ενδιαφερον τους στους βενζινοκινητηρες... Το πετρελαιο δεν ειναι το μελλον... Το μελλον ερχεται αργα στην Ελλαδα...

Δεν καταλαβαίνω πως το λέτε αυτό .
Δεν θα συγκρίνω το Maverick που έχω εγώ με ένα c3 citroen.Εννοείται ότι συγκρίνουμε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας.Ο Γεράσιμος πέφτει σ άυτή την παγίδα όταν λέει έκαιγε 200 € βενζίνη και τώρα 80 πετρέλαιο.Συγκρίνει ανόμοια πράγματα.
Δεν έχω πολύ χρόνο για να βρω τους πίνακες με τις καταναλώσεις ίδιας κατηγορίας αυτοκινήτων και με τα τρία καύσιμα.
Πάνω κάτω για ένα αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας σαν αυτά που πουλιούνται περισσότερο αυτή την περίοδο με πετρέλαιο η κατανάλωση είναι περίπου αυτή που βλέπετε πιο κάτω.
Βενζίνη 6 λιτ/100χλμ................ 6 χ 1,52 = 9,12
Πετρέλαιο 4,5 λιτ/100χλμ................. 4,5 χ 1.18 =5,31
Υγραέριο 6,8 λιτ/100χλμ.............. 6,8 χ .63 = 4,28€

Τώρα εγω που καίω 14 λιτρα αέριο στα 100 και πολλές φορές φτάνω στα 15,5 , αν αύριο αγόραζα ένα C 3 τι έπρεπε να λέω ;
 
Last edited:
Με βάση αυτά που γράφετε κύριε Δημήτρη επιβεβαιώνετε τον Αντώνη.
Πιο χαμηλή κατανάλωση το πετρέλαιο, άρα είναι το πιο οικονομικό καύσιμο, αλλά πιο χαμηλή τιμή ανά λίτρο (άρα και συνολική κατανάλωση πιο φθηνή) το γκάζι, άρα πιο φθηνό...
 
Ρε γατούλη το υγραέριο σε αντιστοιχία με το πετρέλαιο αλλά σε ίδιας ιπποδύναμης αυτοκίνητο βγαίνει πολύ πιο οικονομικό.
Όχι ρε Μήτσο, δεν ισχύει αυτό.
 
Zavoli εβαλα Πανο ( θεωρητικα τελευταιας γενιας) με λαδιερα και κοστος περιπου στα 800-850 ευρω χωρις το Κτεο...
 
Η καταναλωησ ειναι ενα 10-15 % παρανω σε σχεση με τη βενζινη αλλα τα χρηματα που μενουν στο παντελονι ειναι τα μισα σε σχεση με αυτα που χρειαζομουν πριν, λογω της διαφορας στην τιμη...
 
Με καταγεγραμμένα στοιχεία τριάμισι χρόνων ως προς τα χιλιόμετρα που διάνυσα ,τα λίτρα υγραερίου και βενζίνης που κατανάλωσα το κέρδος είναι 47%
 
  • Like
Reactions: jnp
Με σημερινές τιμές, καταναλώνω 10ευρω/100χλμ ενώ μόνον με τη χρήση βενζίνης θα ξόδευα περίπου 13ευρώ/100χλμ
 
Back
Top