Υγραεριοκίνηση

Τα 600 είναι λίγα για να επενδύσεις σ αυτό το αυτοκίνητο υγραέριο .1000 καλουτσικα.Εχε στον νού σου ότι ο g13a κινητήρας που φοράς είναι αρκετά επιρρεπείς στα καπάκια και με το υγραέριο επιδεινώνεται.
Δίκοπο μαχαίρι η απόφαση και αναλόγως την κατάσταση του κινητήρα σου.
 
Καλημέρα παιδιά έχω ένα suzuki samurai του 94 μοντέλο και ενδιαφερομαι να βαλω υγραεριο έχει βάλει κάποιος να μου πει αν αξίζει με βενζίνη κάνω 10 ευρώ 60 χιλιόμετρα
Φίλε μου έχει ένας φίλος μου και ένας θείος μου ο θείος μου το έχει 10 χρόνια και ο φίλος μου 3 τα αυτοκίνητα καμία ζημιά και από τι λένε μεγάλη οικονομία
 
Φίλε μου έχει ένας φίλος μου και ένας θείος μου ο θείος μου το έχει 10 χρόνια και ο φίλος μου 3 τα αυτοκίνητα καμία ζημιά και από τι λένε μεγάλη οικονομία
Έχω και εγώ σε ένα Όπελ κορσα 2005 μοντέλο.

3 χρόνια υγραέριο χωρίς κανένα πρόβλημα.
Βέβαια δεν έχω κάνει πολλά χλμ.
40000χλμ.
40 λίτρα δεξαμενή γεμίζει με περίπου 35 ευρώ και με βγάζει για 550χλμ απόσταση.
 
Last edited:
Έχω και εγώ σε ένα Όπεν κορσα 2005 μοντέλο.

3 χρόνια υγραέριο χωρίς κανένα πρόβλημα.
Βέβαια δεν έχω κάνει πολλά χλμ.
40000χλμ.
40 λίτρα δεξαμενή γεμίζει με περίπου 35 ευρώ και με βγάζει για 550χλμ απόσταση.
Εγώ φίλε στο Φεροζα 40 λίτρα δεξαμενή περίπου στα 35 ευρώ γεμίζει όπως και σε σένα 300 και καμιά φορά 320 χλμ αλλά εντάξει αλλά πατήματα αυτό και είναι και 1600
 
Μετά από αλλαγή βαλβίδων στο Terios και ένα 800άρι που έφυγε από την τσέπη μου τέλος το υγραέριο για εμένα!

Καλύτερα να πληρώνω βενζίνη και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο παρά αυτό.

Κάποια αμάξια δεν το σηκώνουν το υγραέριο και θα έπρεπε οι εγκαταστάτες να ενημερώνουν!
 
Μετά από αλλαγή βαλβίδων στο Terios και ένα 800άρι που έφυγε από την τσέπη μου τέλος το υγραέριο για εμένα!

Καλύτερα να πληρώνω βενζίνη και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο παρά αυτό.

Κάποια αμάξια δεν το σηκώνουν το υγραέριο και θα έπρεπε οι εγκαταστάτες να ενημερώνουν!
Και γω τεριος εχω Γιωργο ξαι μετα απο 5 χρονια σκληρης χρησης αλλαξα βαλβιδες με τα ιδια λεφτα με σενα..Σκεψου ομως τι λεφτα γλιτωσες απο τις βενζινες..Αυτα που γλιτωσα,δεν συγκρινονται με αυτα που εδωσα για βαλβιδες.
 
Και γω τεριος εχω Γιωργο ξαι μετα απο 5 χρονια σκληρης χρησης αλλαξα βαλβιδες με τα ιδια λεφτα με σενα..Σκεψου ομως τι λεφτα γλιτωσες απο τις βενζινες..Αυτα που γλιτωσα,δεν συγκρινονται με αυτα που εδωσα για βαλβιδες.
Όπως τα λες είναι.Και για μένα το υγραέριο δεν είναι ότι καλύτερο δεν το πάω με τπτ αλλά αυτά που γλιτώνεις από βενζηνες δεν είναι τπτ μπροστά σε αυτά που θα δώσεις μετά από χρονια
 
Βάση της ζημιάς και των service δεν νομίζω να κέρδισα τόσα πολλά!
Και μαζεμένα 8 εκατοστάρικα εγώ πόνεσα πολύ! Είναι πως το βλέπει ο κάθε ένας αυτό το ζήτημα.
Τα μαζεμενα λεφτα πονανε κ φαινονται αλλα αν κατσεις κ υπολογισεις με χαρτι κ μολυβι αυτα που εχεις κερδισει σε 100.000 χλμ ας πουμε αν η χρηση σου ειναι σωστη κ ο εγκαταστατης προσεκτικος τοτε βλεπεις οτι σταδιακα σου εχει μεινει στην τσεπη ενα σεβαστο ποσο...
 
Βάση της ζημιάς και των service δεν νομίζω να κέρδισα τόσα πολλά!
Και μαζεμένα 8 εκατοστάρικα εγώ πόνεσα πολύ! Είναι πως το βλέπει ο κάθε ένας αυτό το ζήτημα.
Σιγουρα τα μαζεμενα λεφτα πονανε και γω μαζεμενα τα εδωσα..Αλλα θεματα με σερβις δεν ειχα ιδιαιτερα,αντε συνολο ολα μαζι να πηγαν 1000-1200 ευρω σε 5 χρονια..Υπολογιζω ομως να εξοικονομησα πανω απο 2000..Με 68 λεπτα υγραεριο,εβαζα 40 ευρω και εβγαζα μηνα με συγκεκριμενη χρηση..Με 1.50 περιπου βενζινη και ιδια χρηση,αστο ποσο ηθελα το μηνα.Τα δοκιμασα και τα 2..Προσωπικα εμεινα πολυ ευχαριστημενος.
 
δλδ . όταν δίνεις "μαζεμένα" λεφτά από 800-1200 για να το τοποθετήσεις , αυτά δεν πονάνε?
Πάντως και λόγω επαγγέλματος , σας λέω ότι η τοποθέτηση υγραερίου είναι δίκοπο μαχαίρι.
Και αν γίνει θα πρέπει ο εγκαταστάτης να είναι πραγματικός γνώστης και να βάλει σωστό ( ακριβό τις πιό πολλές φορές ) κιτ.

Και για να καταλάβετε τι εννοώ ,
σε εργοστασιακά τοποθετημένα υγραέρια , ενώ ο κινητήρας είναι ακριβώς ίδιος , οι κωδικοί π.χ. πιστονιού , μπουζί , βαλβίδα κ.α. είναι τελείως διαφορετικοί. Και ενώ βλέπεις το ανταλλακτικό να είναι ακριβώς το ίδιο , το κράμα κατασκευής είναι διαφορετικό και γιαυτό ο διαφορετικός κωδικός.
 
Back
Top