Υγραεριοκίνηση

Από τη στιγμή που την έχεις πάρει την απόφαση τότε εννοείται να το βάλεις. Αν δεν το βάλεις θα σε τρώει συνέχεια και θα μας βρίζεις που σε αποτρεψαμε!
Χαχα όχι εντάξει...κατά πάσα πιθανότητα θα το βάλω αλλά τώρα έχουν αλλά πράγματα προτεραιότητα και οταν μαζέψω τα χρήματα λογικά θα το βαλω
 
Χαχα όχι εντάξει...κατά πάσα πιθανότητα θα το βάλω αλλά τώρα έχουν αλλά πράγματα προτεραιότητα και οταν μαζέψω τα χρήματα λογικά θα το βαλω
Στο λέω γιατί και εγώ έτσι ήμουν τότε που το έβαλα!
Πόσα σου ειπαν;
 
Όσο για τα άλογα δεν γνωριζω,μπορεί να έχω και 110 για την κατανάλωση πάλι δεν το γνωρίζω στην εθνική που λες με 120-130...αλλά από όπου και να το πιάσω πιστεύω με συμφέρει να το κάνω υγραέριο
Δημητρη ποιο grand vitara εχεις;
Αυτο με του λεβιες καταλαβα οτι εχεις.
 
Κουκλί!!! Θα σου έλεγα αν δεν κάνεις πάνω από 8.000 - 10.000 χλμ το χρόνο να μην το πειράξεις.[/QUOTσυμφωνω
Κουκλί!!! Θα σου έλεγα αν δεν κάνεις πάνω από 8.000 - 10.000 χλμ το χρόνο να μην το πειράξεις.
συμφωνω
 
Για αυτό και το πήρα... πιστεύω πως κάπου εκεί θα κυμενομαι στα χιλιόμετρα...
Άστο όπως είναι και δεν θα το μετανιώσεις. Οι μετατροπές παντός είδους δεν είναι καλές για τα αυτοκίνητα είτε βραχυπρόθεσμα είτε μακροπρόθεσμα. Επένδυσε στην νοοτροπία του οικονομικού τρόπου οδήγησης, έτσι κάνω κι εγώ στο vitara μου και όλα καλά. Τζιπ είναι δεν χρειάζεται να το πηγαίνουμε πατημένο. Ότι και να αποφασίσεις πάντως να ξέρεις ότι το συγκεκριμένο είναι από τα τελευταία σκληροτράχυλα της εταιρίας και πολύ καλό αυτοκίνητο!!!
 
Άστο όπως είναι και δεν θα το μετανιώσεις. Οι μετατροπές παντός είδους δεν είναι καλές για τα αυτοκίνητα είτε βραχυπρόθεσμα είτε μακροπρόθεσμα. Επένδυσε στην νοοτροπία του οικονομικού τρόπου οδήγησης, έτσι κάνω κι εγώ στο vitara μου και όλα καλά. Τζιπ είναι δεν χρειάζεται να το πηγαίνουμε πατημένο. Ότι και να αποφασίσεις πάντως να ξέρεις ότι το συγκεκριμένο είναι από τα τελευταία σκληροτράχυλα της εταιρίας και πολύ καλό αυτοκίνητο!!!
Αν δεν γνωρίζα την αξία του αυτοκινήτου όσο αφορά την αξιοπιστία του και γενικά τι αξίζει σαν αμάξι πιστέψτε με δεν θα το έπαιρνα...θα μπορούσα καλιστα να πάρω ένα από τα άλλα 2 Suzuki Grand Vitara
 
Πήγα για ένα check up το εργαλείο σε ένα αλάνι στη suzuki...αυτά που μου είπε είναι πως θέλω αλλαγμα στον ιμάντα και πιο πολύ μου είπε επειδή του είπα πως αργότερα σκευτομαι για υγραεριο μου είπε όταν το φέρεις να αλλάξουμε ιμάντα και να περάσουμε και κάτι λαστιχακια στο καπάκι θα βάλουμε και βαλβίδες τιτανίου εφόσον σκευτεσαι να το βάλεις υγραέριο μου λέει αλλιώς αν δεν βάλεις τέτοιες βαλβίδες περιμενε να πάρεις το καπάκι στα χέρια...κατά τα άλλα όλα πένα στο εργαλείο
 
Πήγα για ένα check up το εργαλείο σε ένα αλάνι στη suzuki...αυτά που μου είπε είναι πως θέλω αλλαγμα στον ιμάντα και πιο πολύ μου είπε επειδή του είπα πως αργότερα σκευτομαι για υγραεριο μου είπε όταν το φέρεις να αλλάξουμε ιμάντα και να περάσουμε και κάτι λαστιχακια στο καπάκι θα βάλουμε και βαλβίδες τιτανίου εφόσον σκευτεσαι να το βάλεις υγραέριο μου λέει αλλιώς αν δεν βάλεις τέτοιες βαλβίδες περιμενε να πάρεις το καπάκι στα χέρια...κατά τα άλλα όλα πένα στο εργαλείο
καντο αεριο εννοειται δημητρη εγω εχω 15χρονια τωρα.και μηχανη να σου καψει τα λεφτα σου τα εχεις κανει αποσβεση σε ενα χρονο.οι μηχανες γ αυτα τα αυτοκινητα κανουν 300ευρω..τι βενζινη?εδω υπαρχει το φυσικο αεριο βενζινη θα βαζουμε εμεις ακομη?
 
Πήγα για ένα check up το εργαλείο σε ένα αλάνι στη suzuki...αυτά που μου είπε είναι πως θέλω αλλαγμα στον ιμάντα και πιο πολύ μου είπε επειδή του είπα πως αργότερα σκευτομαι για υγραεριο μου είπε όταν το φέρεις να αλλάξουμε ιμάντα και να περάσουμε και κάτι λαστιχακια στο καπάκι θα βάλουμε και βαλβίδες τιτανίου εφόσον σκευτεσαι να το βάλεις υγραέριο μου λέει αλλιώς αν δεν βάλεις τέτοιες βαλβίδες περιμενε να πάρεις το καπάκι στα χέρια...κατά τα άλλα όλα πένα στο εργαλείο
Δεν νομίζω ότι στα είπε και τόσο καλά φίλε μου ,όντως να βάλεις βαλβίδες τιτανίου όταν και εάν σου βγάλει πρόβλημα όμως διότι τότε θα έχεις κάνει και την απόσβεση και θα είσαι κερδισμένος ,εγώ όταν έβαλα το υγραέριο και ψαχτηκα πάρα πολύ κανένας δεν μου είπε να βάλω βαλβίδες τιτανίου από πριν ,αυτή η διαδικασία έχει λογική να γίνει όταν θα βγει το πρόβλημα
 
Τι κόστος σου είπε για την διαδικασία με τις βαλβίδες ; Διότι δεν είναι απλή διαδικασία θέλει όλο το μοτέρ λύσιμο μιλάμε για ένα κόστος λογικά πάνω από τα 5 κατοσταρικα
 
Σήμερα το πρωί πηγαίνοντας για την δουλειά
μπροστά μου ένα Ford mondeo έβγαζε πίσω στην εξάτμιση λιβάνι :p:p
Μιλάμε για απίστευτη μποχα ενώ ρεταριζε σαν χαρχαλο :p:p
Φτάνοντας στο φανάρι βλέπω στο πίσω μέρος του προφυλακτήρα το μαύρο καπάκι του αερίου :eek:
Ανάβει το φανάρι κινουμαστε γυρω στα 100 μετρα και ποιο κάτω ο ταλαίπωρος άναψε αλαρμ και έπιασε δεξιά βγάζοντας μεροκάματο :cool::cool:
 
Δεν νομίζω ότι στα είπε και τόσο καλά φίλε μου ,όντως να βάλεις βαλβίδες τιτανίου όταν και εάν σου βγάλει πρόβλημα όμως διότι τότε θα έχεις κάνει και την απόσβεση και θα είσαι κερδισμένος ,εγώ όταν έβαλα το υγραέριο και ψαχτηκα πάρα πολύ κανένας δεν μου είπε να βάλω βαλβίδες τιτανίου από πριν ,αυτή η διαδικασία έχει λογική να γίνει όταν θα βγει το πρόβλημα
Γιατί από τι στιγμή που θεωρητικά μπορείς να αποφύγεις έμμεσα την ζημιά, να μην το κάνεις;όσο για το αν μου τα είπε καλά η όχι δεν μπορώ να το γνωριζω εγω αυτο το παιδι δουλεύει τόσα χρόνια μέσα στη suzuki κάτι παραπάνω γνωρίζει από όλους εμας και πίστεψε με κανένας που βαζει υγραέριο δεν θα σου πει να πας να βάλεις βαλβίδες τιτανίου για να μην σου βγάλει προβλήματα στο μέλλον...αλλιώς δεν κονομαει κανένας μετά
 
Τι κόστος σου είπε για την διαδικασία με τις βαλβίδες ; Διότι δεν είναι απλή διαδικασία θέλει όλο το μοτέρ λύσιμο μιλάμε για ένα κόστος λογικά πάνω από τα 5 κατοσταρικα
Κόστος για αυτή τη δουλειά να σου πω την αλήθεια δεν τον ρώτησα αλλά μπορώ να μάθω πάνω κάτω.. και δεν θέλει όλο το μοτέρ λύσιμο οι βαλβίδες πάνω στο καπάκι είναι μόνο να βγάλεις και το βάλε βγάλε βαλβιδες το κάνει ο οποίος δηποτε το ρύθμισμα είναι το όλο θέμα...
 
Last edited:
Γιατί από τι στιγμή που θεωρητικά μπορείς να αποφύγεις έμμεσα την ζημιά, να μην το κάνεις;όσο για το αν μου τα είπε καλά η όχι δεν μπορώ να το γνωριζω εγω αυτο το παιδι δουλεύει τόσα χρόνια μέσα στη suzuki κάτι παραπάνω γνωρίζει από όλους εμας και πίστεψε με κανένας που βαζει υγραέριο δεν θα σου πει να πας να βάλεις βαλβίδες τιτανίου για να μην σου βγάλει προβλήματα στο μέλλον...αλλιώς δεν κονομαει κανένας μετά
να πας να βαλεις της βαλβιδες ειναι οτι καλυτερο αφου αποφασισες να βαλεις υγραεριο
 
Κόστος για αυτή τη δουλειά να σου πω την αλήθεια δεν τον ρώτησα αλλά μπορώ να μάθω πάνω κάτω.. και δεν θέλει όλο το μοτέρ λύσιμο οι βαλβίδες πάνω στο καπάκι είναι μόνο να βγάλεις και το βάλε βγάλε βαλβιδες το κάνει ο οποίος δηποτε το ρύθμισμα είναι το όλο θέμα...
Δημήτρη δεν είναι τόσο έυκολο όσο το αναφέρεις.
Στο καπάκι πάνω είναι ,αλλα για να βγούν πρέπει να βγεί όλο το καπακί απο πανω.
Για να βγεί λοιπόν το καπάκι,λυνει σχεδόν την μισή μηχανή.
Μένει μόνο το μπλοκ με τα πιστονια και το καρτερ.
Θελει να σου πει ο Λευτερης λοιπόν οτί δεν είναι μια δουλεια του 50αρικου,ουτε της μιας ωρας.
Καλό είναι να γίνει ,αφού το είπε και εκείνος που γνωρίζει κάποπια πράγματα παραπάνο,αλλά να αλλάξεις κάτι προληπτικά ,για κάτι που ΜΠΟΡΕΙ να γίνει..
Αν τελικά θες κανα 750 αρι το αεριο και κανα 250 η μηχανή με τις βαλβίδες,αξιζει τον κόπο? think
 
Back
Top