Υγραεριοκίνηση

Δημήτρη δεν είναι τόσο έυκολο όσο το αναφέρεις.
Στο καπάκι πάνω είναι ,αλλα για να βγούν πρέπει να βγεί όλο το καπακί απο πανω.
Για να βγεί λοιπόν το καπάκι,λυνει σχεδόν την μισή μηχανή.
Μένει μόνο το μπλοκ με τα πιστονια και το καρτερ.
Θελει να σου πει ο Λευτερης λοιπόν οτί δεν είναι μια δουλεια του 50αρικου,ουτε της μιας ωρας.
Καλό είναι να γίνει ,αφού το είπε και εκείνος που γνωρίζει κάποπια πράγματα παραπάνο,αλλά να αλλάξεις κάτι προληπτικά ,για κάτι που ΜΠΟΡΕΙ να γίνει..
Αν τελικά θες κανα 750 αρι το αεριο και κανα 250 η μηχανή με τις βαλβίδες,αξιζει τον κόπο? think
Αξίζει δεν αξίζει για 200 ευρώ όπως λες εγώ δεν θα το ρισκάρω φίλε μου...και το ξέρω πως έχει μια τάδε διαδικασία για να γίνει αυτό το πραγμα δεν είπα εγώ το αντίθετο
 
Σήμερα βρέθηκα στην Αλεξανδρούπολη και στον μάστορα που μου έκανε την εγκατάσταση στο Jimny, για να καθαρίσει τον πνεύμονα ύστερα από 95.000 χλμ που άρχισε να μου κάνει διάφορα νούμερα. Όταν τον άνοιξε αντικρίσαμε μια τραγική εικόνα. Ο πνεύμονας, τα σωληνάκια του η σίτα που έχει, ήταν γεμάτα μπατάκι, πίσσα κανονική και σε ορισμένα σημεία ξεραμένη σαν άσφαλτος! Βέβαια μου είπε ότι αυτός έχει συνηθήσει να βλέπει αυτήν την εικόνα (και πολλές φορές ακόμη χειρότερη) σε όλους τους πνεύμονες στα 90.000 με 100.000 χλμ. Γ@μώ τα μείγματα που μας βάζουν....
 
Σήμερα βρέθηκα στην Αλεξανδρούπολη και στον μάστορα που μου έκανε την εγκατάσταση στο Jimny, για να καθαρίσει τον πνεύμονα ύστερα από 95.000 χλμ που άρχισε να μου κάνει διάφορα νούμερα. Όταν τον άνοιξε αντικρίσαμε μια τραγική εικόνα. Ο πνεύμονας, τα σωληνάκια του η σίτα που έχει, ήταν γεμάτα μπατάκι, πίσσα κανονική και σε ορισμένα σημεία ξεραμένη σαν άσφαλτος! Βέβαια μου είπε ότι αυτός έχει συνηθήσει να βλέπει αυτήν την εικόνα (και πολλές φορές ακόμη χειρότερη) σε όλους τους πνεύμονες στα 90.000 με 100.000 χλμ. Γ@μώ τα μείγματα που μας βάζουν....
Αν βάζεις πετρογκάζ Χρήστο καλό είναι να το σταματήσεις... Ίδια εικόνα και εγώ... Άλλαξα και βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση...
 
Αν βάζεις πετρογκάζ Χρήστο καλό είναι να το σταματήσεις... Ίδια εικόνα και εγώ... Άλλαξα και βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση...
Δημήτρη ο μάστορας μου είπε ότι υπάρχουν διαφορές μεταξύ εταιριών αλλά λίγο-πολύ όλες στο ίδιο καζάνι βράζουν. Εγώ εδώ και αρκετό καιρό προτιμώ το coral της Shell
 
Γ@μώ τα μείγματα που μας βάζουν....
Γι'αυτό πλέον τα περισσότερα μοντέλα αυτοκινήτων παλαιά κ νέα έχουν μόνιμα τη λυχνία "CHECK" αναμένη
Ούτε τα διαγνωστικά μηχανήματα δν τα σβήνουν....Και όλα αυτά από τα διάφορα μίγματα....Για να μην πω καν για τα πετρελαιοκίνητα.........
Η βενζίνη....Πλέον η βενζίνη περιέχει "Βιοαιθανόλη" (οικολογικό μίγμα για μίωση ρύπων).....και είχε αναφερθεί πως μέσα στο 2019 θα έπεφτε η βενζίνη αρκετά κάτω από το 1,50€/Lt. πως λοιπόν να σβήσουν τα λαμπάκια από το καντράν.....
topic.
 
Δημήτρη ο μάστορας μου είπε ότι υπάρχουν διαφορές μεταξύ εταιριών αλλά λίγο-πολύ όλες στο ίδιο καζάνι βράζουν. Εγώ εδώ και αρκετό καιρό προτιμώ το coral της Shell
Έτσι είναι Χρήστο δυστυχώς... Και εγώ τώρα κοραλ βάζω μόνο...
 
Αν βάζεις πετρογκάζ Χρήστο καλό είναι να το σταματήσεις... Ίδια εικόνα και εγώ... Άλλαξα και βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση...
Στις αρχές εβαζα οπου ναναι και περισσότερο petrogaz και ευτυχώς το σταμάτησα εγκαιρα.Εδω και πέντε χρόνια μόνο Coral κι ας πληρώνω κάτι παραπάνω.Αλλάζω τα φιλτρα στα 65000χλμ και είναι μια χαρά.
 
πρέπει να βρείτε ΕΝΑ βενζιναδικο που να φερνει καλό μειγμα υγραεριου.
Εδω Πάτρα ΠΧ AVIN και Shell εχουν Coral KAI TA ΔΥΟ διαφορετική χιλιομετρική απόδοση ανα γέμισμα όμως .Με μια δεξαμενη μου που γεμιζει με 28 ευρώ εβγαζα 440km με της Αvin ενω με της shell 390km και ευτη η σύγκριση εξακριβωμένη επι ένα εξάμηνο συνεχόμενα με τα ίδια δρομολόγια και τον ίδιο τρόπο οδήγησης.
Το μυστικό,,,,,,μου το είπε ενας βενζινάς που του ειπα το παραπάνω.Μου λέει αγοράζουμε μειγμα προπανιου βουτανίου 60-40 που ειναι πχ το υγραεριο καθε φορά μου λέει παραγγελνεις υγραέριο με τι μειγμα θες και ανάλογα αλλάζει και η τιμή του.!!!
ΤΟ συμπέρασμα βρισκεις εναν βενζινά και κάνεις δουλειά σου.
 
Το μίγμα απ οσο ξερω ειναι λιγο διαφορετικο τον χειμώνα σε σχεση με το καλοκαίρι. Περα ομως απ όλα αυτα ,δεν ειναι δυνατόν τουλάχιστον στα πρατήρια shell τα οποία κατα κυριο λογο ειναι εταιρικά και σ αυτα αναφερομαι ,να υπαρχει διαφορετικό μίγμα.
Στα ιδιόκτητα θα συμφωνήσω οτι υπαρχουν μεγαλύτερα περιθώρια αλχημείας , κλεψιάς οπως και στο οτι μας πουλάνε βιομηχανικό που παει σύννεφο.
Κάποτε. στις αρχες έβαζα κονρα στι δουλειά μου σε ενα πετρογκαζ . Ειχα το βίτσιο να ξεμένω και μετα να φουλαρω οποτε ειχα πληρη εικονα . Εβγαζα λοιπον γυρω στα440χλμ συνεχόμενα επι μηνες για ολο το καλοκαιρι εως τον Νοεμβριο. Ξαφνικα πεφτω στα 360. Δεν μπορει λεω κατι δεν παει καλά. Ξανα το ίδιο επι 3 φορες. Ψαχνω τον ιδιοκτητη αλλά απουσίαζε .Τελικα τον πηρα τηλεφωνο και του λεω αυτο που συμβαίνει ,περιμένοντας μια εξηγηση. Η απαντηση ήραν πως η ευαιρεια δεν αλλαξε το μίγμα απο καλοκαιρινο σε χειμερινο που εχει περισσοτερο προπανιο.
Μαλιστα ......αΕκανα καποια τηλέφωνα και στην εταιρεια ,ακουσα κατι παπαριες και απο τότε καλώς η κακώς χωρισαν οι δρομοι μας οχι μονο με τον πρατηριούχο αλλά και με την πετρογκαζ.
Αν στα υπολοιπα καυσιμα γινεται μια φορα κομπίνα και αισχροκέρδεια ,στο αεριο γονεται 3. Κι ολα αυτα γιατι δεν υπαρχει κανενας έλεγχος και καθολου φόβος.
 
Το μίγμα απ οσο ξερω ειναι λιγο διαφορετικο τον χειμώνα σε σχεση με το καλοκαίρι. Περα ομως απ όλα αυτα ,δεν ειναι δυνατόν τουλάχιστον στα πρατήρια shell τα οποία κατα κυριο λογο ειναι εταιρικά και σ αυτα αναφερομαι ,να υπαρχει διαφορετικό μίγμα.
Στα ιδιόκτητα θα συμφωνήσω οτι υπαρχουν μεγαλύτερα περιθώρια αλχημείας , κλεψιάς οπως και στο οτι μας πουλάνε βιομηχανικό που παει σύννεφο.
Κάποτε. στις αρχες έβαζα κονρα στι δουλειά μου σε ενα πετρογκαζ . Ειχα το βίτσιο να ξεμένω και μετα να φουλαρω οποτε ειχα πληρη εικονα . Εβγαζα λοιπον γυρω στα440χλμ συνεχόμενα επι μηνες για ολο το καλοκαιρι εως τον Νοεμβριο. Ξαφνικα πεφτω στα 360. Δεν μπορει λεω κατι δεν παει καλά. Ξανα το ίδιο επι 3 φορες. Ψαχνω τον ιδιοκτητη αλλά απουσίαζε .Τελικα τον πηρα τηλεφωνο και του λεω αυτο που συμβαίνει ,περιμένοντας μια εξηγηση. Η απαντηση ήραν πως η ευαιρεια δεν αλλαξε το μίγμα απο καλοκαιρινο σε χειμερινο που εχει περισσοτερο προπανιο.
Μαλιστα ......αΕκανα καποια τηλέφωνα και στην εταιρεια ,ακουσα κατι παπαριες και απο τότε καλώς η κακώς χωρισαν οι δρομοι μας οχι μονο με τον πρατηριούχο αλλά και με την πετρογκαζ.
Αν στα υπολοιπα καυσιμα γινεται μια φορα κομπίνα και αισχροκέρδεια ,στο αεριο γονεται 3. Κι ολα αυτα γιατι δεν υπαρχει κανενας έλεγχος και καθολου φόβος.
Εγώ και απο εταιρικά ειμαι καμμενος οπότε ριχνω άκυρο..Οσο για τις κομπίνες το αέριο παιρνει τις λιγότερες θεωρώ γιατί ειναι αέριο καύσιμο ενώ στο παετρέλαιο και στην βενζίνη θα βρεις από νερό λάδια παλιά, ασετόν white spirit κ.ο.κ.
 
Εγώ και απο εταιρικά ειμαι καμμενος οπότε ριχνω άκυρο..Οσο για τις κομπίνες το αέριο παιρνει τις λιγότερες θεωρώ γιατί ειναι αέριο καύσιμο ενώ στο παετρέλαιο και στην βενζίνη θα βρεις από νερό λάδια παλιά, ασετόν white spirit κ.ο.κ.
Στο αεριο η αισχροκέρδεια οργιάζει. Παρακολουθησε σε καθε ανοδο τιμών να δεις τι συμβαίνει. Εχει τουλάχιστον τη διπλη ποσοστιαια αυξηση απο την βενζίνη.
Με τα μιγματα γινεται της πουτάνας .Αν βαλεις και το βιομηχανικο που μας το πουλάνε για κίνησης οπως ειπα πριν ,καταλαβαινεις τι γινεται.
 
Στο αεριο η αισχροκέρδεια οργιάζει. Παρακολουθησε σε καθε ανοδο τιμών να δεις τι συμβαίνει. Εχει τουλάχιστον τη διπλη ποσοστιαια αυξηση απο την βενζίνη.
Με τα μιγματα γινεται της πουτάνας .Αν βαλεις και το βιομηχανικο που μας το πουλάνε για κίνησης οπως ειπα πριν ,καταλαβαινεις τι γινεται.
Το βιομηχανικό που λέμε το καταλαβαινω από την μυρωδια πλέον ,μιας και δουλευω σε βιομηχανία θυμίζει πάρα πολύ το γκαζακι που έχουμε σπίτι μας και είναι γεγονός ότι πολλά παρτηρια το πασσάρουν για κίνησης και υπόψιν οτι αυτό δεν είναι μείγμα είναι σχεδόν σκέτο βουτάνιο και είναι πολύ επιβαρυντικό για τον κινητήρα εκλύονται μεγαλύτερες θερμοκρασίες κατά την καύση.
 
Last edited:
Το βιομηχανικό που λέμε το καταλαβαινω από την μυρωδια πλέον ,μιας και δουλευω σε βιομηχανία θυμίζει πάρα πολύ το γκαζακι που έχουμε σπίτι μας και είναι γεγονός ότι πολλά παρτηρια το πασσάρουν για κίνησης και υπόψιν οτι αυτό δεν είναι μείγμα είναι σχδόν σκέτο προπάνιο και είναι πολύ επιαρυντικό για τον κινητήρα εκλύομται μεγαλύτερες θερμοκρασίες κατά την καύση.

Το βιομηχανικό υγραέριο έχει άλλη σύνθεση σε σχέση με το υγραέριο κίνησης και σημαντικά χαμηλότερο ειδικό φόρο κατανάλωσης. Ειδικότερα, στο υγραέριο για βιομηχανική χρήση ο ειδικός φόρος κατανάλωσης είναι 120 ευρώ ανά μετρικό τόνο ενώ στο υγραέριο κίνησης είναι 430 ευρώ ανά μετρικό τόνο. Η διαφορά αυτή είναι το κέρδος των λαθρεμπορικών κυκλωμάτων. Ωστόσο, το βιομηχανικό υγραέριο έχει χαμηλότερη απόδοση από το υγραέριο κίνησης (καύσιμο ανά χιλιόμετρο) ενώ έχει γραφτεί ότι επιταχύνει τη φθορά των κινητήρων.
Απ οτι εχω διαβασει το βιομηχανικο εχει 90 βουτανιο και 10 προπανιο και γι αυτο θυμιζει η μυρωδια οπως λες το γκαζακι .
 
Last edited:
Το βιομηχανικό υγραέριο έχει άλλη σύνθεση σε σχέση με το υγραέριο κίνησης και σημαντικά χαμηλότερο ειδικό φόρο κατανάλωσης. Ειδικότερα, στο υγραέριο για βιομηχανική χρήση ο ειδικός φόρος κατανάλωσης είναι 120 ευρώ ανά μετρικό τόνο ενώ στο υγραέριο κίνησης είναι 430 ευρώ ανά μετρικό τόνο. Η διαφορά αυτή είναι το κέρδος των λαθρεμπορικών κυκλωμάτων. Ωστόσο, το βιομηχανικό υγραέριο έχει χαμηλότερη απόδοση από το υγραέριο κίνησης (καύσιμο ανά χιλιόμετρο) ενώ έχει γραφτεί ότι επιταχύνει τη φθορά των κινητήρων.
Απ οτι εχω διαβασει το βιομηχανικο εχει 90 βουτανιο και 10 προπανιο και γι αυτο θυμιζει η μυρωδια οπως λες το γκαζακι .
Τα είπες όλα......Αυτό που μπορούμε να κάνουμε απο την πλέυρά μας είναι να ζητάμε παντα απόδειξη για το υγραέριο και να αναγράφει υγραέριο έτσι μονο μπορόύμε να τους ζορίσουμε εμείς...
 
Καποια έχουν petrogaz και κάποια γράφουν Αytogaz.
Το δεύτερο λεει ότι υπάρχει σε τουλάχιστον 70πρατήρια στη χωρα .
Οποτε στο ερώτημά σου Χρήστο ,μάλλον η απάντηση είναι όχι.
Για το Autogaz ξέρουμε τι λέει ποιοτικά;
 
Καλημέρα παιδιά έχω ένα suzuki samurai του 94 μοντέλο και ενδιαφερομαι να βαλω υγραεριο έχει βάλει κάποιος να μου πει αν αξίζει με βενζίνη κάνω 10 ευρώ 60 χιλιόμετρα
δεν θα δεις μεγαλη διαφορα στην τσεπη σου για μενα δεν αξιζει και διακυνδινευεις να σου βγαλει και προβληματα.
 
Back
Top