Δημήτρη δεν είναι τόσο έυκολο όσο το αναφέρεις.
Στο καπάκι πάνω είναι ,αλλα για να βγούν πρέπει να βγεί όλο το καπακί απο πανω.
Για να βγεί λοιπόν το καπάκι,λυνει σχεδόν την μισή μηχανή.
Μένει μόνο το μπλοκ με τα πιστονια και το καρτερ.
Θελει να σου πει ο Λευτερης λοιπόν οτί δεν είναι μια δουλεια του 50αρικου,ουτε της μιας ωρας.
Καλό είναι να γίνει ,αφού το είπε και εκείνος που γνωρίζει κάποπια πράγματα παραπάνο,αλλά να αλλάξεις κάτι προληπτικά ,για κάτι που ΜΠΟΡΕΙ να γίνει..
Αν τελικά θες κανα 750 αρι το αεριο και κανα 250 η μηχανή με τις βαλβίδες,αξιζει τον κόπο? think