Υγραεριοκίνηση

Εγώ στο τεριος έχω βάλει μια 2ετια ,brc σύστημα ψεκάζει και βενζίνη ,προσεκτική οδήγηση δεν πάω με 140 και 150 πάω με 110 120 η διαφορά στα χρήματα για καύσιμα πολύ μεγάλη ,με 38€ κάνω 450 χιλιόμετρα ,δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα .
 
Εγώ στο τεριος έχω βάλει μια 2ετια ,brc σύστημα ψεκάζει και βενζίνη ,προσεκτική οδήγηση δεν πάω με 140 και 150 πάω με 110 120 η διαφορά στα χρήματα για καύσιμα πολύ μεγάλη ,με 38€ κάνω 450 χιλιόμετρα ,δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα .
Αυτο που λες για την προσεκτική οδήγηση και κυρίως όχι το γέμισμα ή φόρτωσα στην αλλαγή ταχυτήτων είναι πολύ σωστό και το λένε και οι εγκαταστατες (οι σωστοί).
Παιζει ρολο κι αν σηκώνει το αυτοκίνητο ή καλύτερα ο κινητήρας την μετατροπή.
Όπως και ο εγκατάστατης να σε ενημερώσει σωστά αν δέχεται ή όχι το αυτοκίνητο σου.
Έχω ένα Honda HRV μοντέλο '00 με τοποθέτηση αερίου το 2010.
Μέχρι πέρσι κανένα πρόβλημα.
Φέτος αναγκάστηκα να αλλάξω σύστημα μιας και το προηγούμενο δεν αντιπροσωπευεται πλέον και τα ανταλλακτικά του θα έπρεπε να είναι από άλλο μεταχειρισμένο χωρίς εγγύηση καλής λειτουργίας.
Το κόστος αλλαγής 800€ μιας και χρειαζόταν και δεξαμενή λόγω 10ετιας
Αν βάλω την αρχική εγκατάσταση και την τωρινή έχω κόστος 1600€.
Στην 10ετια χρησης καθημερινά για δουλειά και για κυνήγι τα ΣΚ έχω κάνει σίγουρα απόσβεση τις δυο εγκαταστάσεις αλλά και επιπλέον εξοικονόμηση.
 
Και γω τεριος εχω Γιωργο ξαι μετα απο 5 χρονια σκληρης χρησης αλλαξα βαλβιδες με τα ιδια λεφτα με σενα..Σκεψου ομως τι λεφτα γλιτωσες απο τις βενζινες..Αυτα που γλιτωσα,δεν συγκρινονται με αυτα που εδωσα για βαλβιδες.
Δεν φτεει το υγραέριο Ούτε οι βαλβίδες. Το πρόβλημα δημιουργητε στις εδρασεις των βαλβίδων. Που φθυροντε κ οι βαλβίδες κάποια στιγμή δεν κλείνουν. Θα πρέπει να ελέγχεται το διάκενο με το κοκορακι η εκεντροφόρο με την βαλβίδα. Στο πάνω μέρος της βαλβίδας υπάρχει ένα λαμακι σαν νόμισμα που το αλλάζεις όταν απέτυτε. Δεν το κάνει κανένας Ούτε η αντιπροσοποιες. Εμένα το γράφει κ στο εγχειρίδιο αλλά δεν......
Θα απετησω αυτόν τον έλεγχο την επόμενη φορά
 
δλδ . όταν δίνεις "μαζεμένα" λεφτά από 800-1200 για να το τοποθετήσεις , αυτά δεν πονάνε?
Πάντως και λόγω επαγγέλματος , σας λέω ότι η τοποθέτηση υγραερίου είναι δίκοπο μαχαίρι.
Και αν γίνει θα πρέπει ο εγκαταστάτης να είναι πραγματικός γνώστης και να βάλει σωστό ( ακριβό τις πιό πολλές φορές ) κιτ.

Και για να καταλάβετε τι εννοώ ,
σε εργοστασιακά τοποθετημένα υγραέρια , ενώ ο κινητήρας είναι ακριβώς ίδιος , οι κωδικοί π.χ. πιστονιού , μπουζί , βαλβίδα κ.α. είναι τελείως διαφορετικοί. Και ενώ βλέπεις το ανταλλακτικό να είναι ακριβώς το ίδιο , το κράμα κατασκευής είναι διαφορετικό και γιαυτό ο διαφορετικός κωδικός.
Ναι αυτο λεω οτι σιγουρα πονανε τα μαζεμενα λεφτα,αλλα οπως και να το κανουμε εχεις κανει αποσβεση
 
Εξι χρονια σύστημα prins με μπεκ keihin στο maverik και με 150.000χλμ με αέριο.
Απροβλημάτιστα,χωρίς ρυθμίσεις , καθαρισμούς κλπ. και με αλλαγή φίλτρου μια στα 70.000χλμ και η δεύτερη το καλοκαίρι που πέρασε.
Οσο για το υγραέριο; σταθερά coral.
 
Στο χρόνο επάνω έκανα απόσβεση των 1200 € που είχα πληρώσει για εγκατάσταση. Το έχω 8-9 χρόνια με 230.000 χλμ γκάζι, σύνολο 430.000! Πέρσι έδωσα 300€ για ψευτοκάπακο και έδρανα.
Έχω γλυτώσει ένα αυτοκίνητο ακόμα σε καύσιμα.
Όταν γνωρίσεις το γκάζι δεν υπάρχει γυρισμός!
 
Εν όψη ΚΤΕΟ ,χθες μίλησα τηλεφωνικά με τον ιδιοκτήτη της εταιρείας που είχε κάνει την εγκατάσταση για να πάω να πάρω την βεβαίωση.
Πήγα απο κει σήμερα και χωρις να μου πει κάτι ή να μου δώσει βεβαίωση ,με έστειλε στο ΚΤΕΟ.
Σημασία δεν έχουν οι λεπτομέρειες για το τι ειπωθηκε κλπ ,αλλά το ότι η βεβαίωση καλής λειτουργίας του συστήματος, έχει καταργηθεί εδώ και δυο χρόνια με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και ενώ δεν το ήξερα ,ο παπάρας δεν μου ειπε τίποτα απο χθες που ειχαμε μιλήσει τηλεφωνικά .
Το δεύτερο είναι οτι τελικά το υγραέριο το εχω 8 χρόνια και οχι 6 όπως νόμιζα και με 165.000χλμ.
Περνώντας λοιπόν ΚΤΕΟ ,μου λένε οτι του χρόνου τον Απρίλιο πρέπει να ξαναπεράσω αφου πρώτα εχει αλλαχτεί η δεξαμενή υγραερίου - η οποία συμπληρώνει 10 χρόνια.Και τα χρόνια υπολογίζονται απο την ημερομηνία κατασκευής και οχι τοποθέτησης όπως ειχα μεινει να πιστευω. Οπότε πάμε για κάνα 200αρι για αντικατάσταση.
Όμως όπως και να χει δεν το συζητάμε γιατί το κέρδος ειναι πολύ μεγάλο.
Το πρόβλημά μου ειναι ότι δεν θέλω νταραβέρια με μαστόρους και γιατρούς .
 
Στο χρόνο επάνω έκανα απόσβεση των 1200 € που είχα πληρώσει για εγκατάσταση. Το έχω 8-9 χρόνια με 230.000 χλμ γκάζι, σύνολο 430.000! Πέρσι έδωσα 300€ για ψευτοκάπακο και έδρανα.
Έχω γλυτώσει ένα αυτοκίνητο ακόμα σε καύσιμα.
Όταν γνωρίσεις το γκάζι δεν υπάρχει γυρισμός!
Τι αμαξι? Ευχαριστω
 
Ο Γαμπρος μου σε opel meriva 1.400 μολις εφτασε τις 60.000 χλμ πηρε τις βαλβιδες στα χερια
Αν δεν κανω λαθος το συστημα ηταν brc αλλα ο κινητηρας του αυτοκινητου
συμφωνα με τα λεγομενα του εγκαταστατη δεν σηκωνε το αεριο λογω ecotec
 
Δεν φτεει το υγραέριο Ούτε οι βαλβίδες. Το πρόβλημα δημιουργητε στις εδρασεις των βαλβίδων. Που φθυροντε κ οι βαλβίδες κάποια στιγμή δεν κλείνουν. Θα πρέπει να ελέγχεται το διάκενο με το κοκορακι η εκεντροφόρο με την βαλβίδα. Στο πάνω μέρος της βαλβίδας υπάρχει ένα λαμακι σαν νόμισμα που το αλλάζεις όταν απέτυτε. Δεν το κάνει κανένας Ούτε η αντιπροσοποιες. Εμένα το γράφει κ στο εγχειρίδιο αλλά δεν......
Θα απετησω αυτόν τον έλεγχο την επόμενη φορά
Αυτό που αναφέρεις ισχύει ,αλλά δεν είναι μια εύκολη διαδικασία σε όλους τους κινητήρες,πχ στο τεριος είναι τρομερά δύσκολη η όλη διαδικασία και πανάκριβη .
 
Στα πάντα κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις ,στα αυτοκίνητα με ευαίσθητους κινητήρες στο υγραέριο κερδιζεις οικονομία αλλά θα πρέπει να χάσεις γρήγορα ταξίδια
 
Αυτό που αναφέρεις ισχύει ,αλλά δεν είναι μια εύκολη διαδικασία σε όλους τους κινητήρες,πχ στο τεριος είναι τρομερά δύσκολη η όλη διαδικασία και πανάκριβη .
Η Μέτρηση του διάκενου ή η αντικατάσταση των σιμς;
Ο καταναλωτής παντός θα πρέπει να ενημερώνεται. Πόσοι γνωρίζουν αυτή την διαδικασία;......
 
Εν όψη ΚΤΕΟ ,χθες μίλησα τηλεφωνικά με τον ιδιοκτήτη της εταιρείας που είχε κάνει την εγκατάσταση για να πάω να πάρω την βεβαίωση.
Πήγα απο κει σήμερα και χωρις να μου πει κάτι ή να μου δώσει βεβαίωση ,με έστειλε στο ΚΤΕΟ.
Σημασία δεν έχουν οι λεπτομέρειες για το τι ειπωθηκε κλπ ,αλλά το ότι η βεβαίωση καλής λειτουργίας του συστήματος, έχει καταργηθεί εδώ και δυο χρόνια με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και ενώ δεν το ήξερα ,ο παπάρας δεν μου ειπε τίποτα απο χθες που ειχαμε μιλήσει τηλεφωνικά .
Το δεύτερο είναι οτι τελικά το υγραέριο το εχω 8 χρόνια και οχι 6 όπως νόμιζα και με 165.000χλμ.
Περνώντας λοιπόν ΚΤΕΟ ,μου λένε οτι του χρόνου τον Απρίλιο πρέπει να ξαναπεράσω αφου πρώτα εχει αλλαχτεί η δεξαμενή υγραερίου - η οποία συμπληρώνει 10 χρόνια.Και τα χρόνια υπολογίζονται απο την ημερομηνία κατασκευής και οχι τοποθέτησης όπως ειχα μεινει να πιστευω. Οπότε πάμε για κάνα 200αρι για αντικατάσταση.
Όμως όπως και να χει δεν το συζητάμε γιατί το κέρδος ειναι πολύ μεγάλο.
Το πρόβλημά μου ειναι ότι δεν θέλω νταραβέρια με μαστόρους και γιατρούς .
Σωστό αυτό που λες για την δεξαμενή.
Μέτραει ο χρόνος από την ημερομηνία κατασκευής της δεξαμενής και όχι της τοποθέτησης.
Γι αυτό όταν βάζουμε κοιτάμε να είναι του έτους που τοποθετούνται το σύστημα ή κάνα 6μηνο πάνω κάτω.
Νομίζω αναγράφεται ο μήνας και το έτος κατασκευής.
Γι αυτό λέω παιζει ρολο και ο εγκαταστατης να είναι σωστός και να μας τα εξηγήσει όλα.
 
Ναγραψω και εγω της εντυπωσεις μου απο το
Hyundai Tucson 2000ccμοντελο 2010 συστημα nevo star με λαδιερα δεξαμενη 71 λιτρα τοποθετημενη στο χωρο της ρεζερβας τοποθετημενο στην Hyundai 2012 τα χιλιομετρα που εχω κανει με το υγραεριο ειναι 125000 απροβληματιστα καθε 30000 αλαζω φιλτρα επειδη τα ταξιδια καθε μηνα κανει 2 φορες πυργο αθηνα για αγορα εμπορευματος συν καθε μερα για κυνηγι η δεξαμενη μεσα στην πολη μου βγαζει γυρω στα 410 χιλιομετρα ενω στο ταξιδι κοντα στα 500 αθηνα πυργος με επιστροφη κοντα στα 60ευρω ενω με το ιχ μια φορα που πηγα σεατ λεον 1800 τουρμπο πηγενε ελα 150 ευρω τα συμπερασματα δικα σας
 
Last edited:
Τέλος Απριλίου η μπουκάλα του υγραερίου έκλεινε 10 χρόνια από την ημερομηνία κατασκευής οπότε και έπρεπε να αλλαχτεί. Είχε παραγγελθεί από την εταιρεία από τις 10 Μαρτίου αλλά μέχρι και το Πάσχα η μπουκάλα δεν είχε έρθει. Παρότι είχα περάσει ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο πριν ένα χρόνο έπρεπε να περάσει ξανά από ΚΤΕΟ και για μηχανολογικό έλεγχο και 2ο ΚΤΕΟ να βεβαιωθεί ότι έχει γίνει η αλλαγή της μπουκάλας πράγμα το οποίο σημαίνει 50 και 60 σύνολο 110 ευρώ.
Κάθε φορά που είναι να μπλέξω με μάστορα ή συνεργείο δυστυχώς μέρες πριν βασανίζομαι γιατί ξέρω τι γίνεται συνήθως.
Σήμερα πήγα λοιπόν από την εταιρία το πρωι και άφησα το αυτοκίνητο για να γίνει η αλλαγή της μπουκάλας και θα πήγαινα να το πάρω το απόγευμα. Αφού λοιπόν πήγα και πιστευα ότι όλα είναι έτοιμα ,τους βλέπω να παιδεύονται έχουνε βάλει υπολογιστές έχουνε βγάλει καλώδια ,το αμάξι να μη δουλεύει σωστά ,να σβηνει και περίμενα να δω τι θα γίνει. Κάποια στιγμή γύρω στις 7:00 μου λένε ότι δυστυχως το αμαξι εχει κάψει τον εγκέφαλο του συστήματος υγραερίου ο οποίος είναι της εταιρίας prince. Το αυτοκίνητο μέχρι χθες δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα ο εγκέφαλος δούλευε μία χαρά 9 χρόνια που είναι τοποθετημένος στο αυτοκίνητο και Όλα πήγαιναν τέλεια. Ήταν η ώρα του λέει να πάθεις ζημιά!
Ότι κι αν τους είπα όσο κι αν ήρθαμε σε αντιπαράθεση ,σε αυτές τις περιπτώσεις καταλαβαίνετε ότι είσαι πάντα από κάτω . Σίγουρα αυτοί έκαν ζημιά και δεν είναι η πρώτη φορά απ οτι ξερω . Το έχω διασταυρώσει και με άλλες περιπτώσεις . Αποτέλεσμα,
πήγα για μία μπουκάλα και το κοστολόγιο μου έφτασε 560 ευρώ, συν τα χρήματα που έδωσα για τα δύο ΚΤΕΟ .
Δυστυχώς έχει χαθεί το φιλότιμο η αξιοπρέπεια και ένα σωρό άλλα πράγματα . Εχει γεμίσει η χώρα κατσαπλιάδες, αλητήριους και δήθεν μαστόρους οι οποίοι εκμεταλλεύονται τον κόσμο αισχρά. Συνεργεία του κώλου σαν την παραγκα του καραγκιοζη και αρπα κολλα . Ανειδίκευτοι που εκμεταλλεύονται καταστάσεις . Μαύρο χρήμα με το τσουβάλι και από πάνω να κλαίγονται λέγοντάς μου ότι μπαίνουν και μέσα. Κατι τέτοιους χαίρομαι ειλικρινά να τους έβλεπα να το έκλειναν το κωλοχανείο τους.
Για τους συγκεκριμένους να συμπληρώσω οτι οταν ξεκίνησαν ειχαν κάποιο επίπεδο. Ειχαν επίσης και δυο παιδια πολυ καλά μαστόρια. Η απληστία ομως,το εύκολο χρήμα που γίνεται ακόμη πιο εύκολο εκμεταλλευόμενος καταστάσεις και φυσικά το οτι εισαι μπάσταρδος εκ DNA, σε οδηγεί σ αυτό το χάλι.
 
Τέλος Απριλίου η μπουκάλα του υγραερίου έκλεινε 10 χρόνια από την ημερομηνία κατασκευής οπότε και έπρεπε να αλλαχτεί. Είχε παραγγελθεί από την εταιρεία από τις 10 Μαρτίου αλλά μέχρι και το Πάσχα η μπουκάλα δεν είχε έρθει. Παρότι είχα περάσει ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο πριν ένα χρόνο έπρεπε να περάσει ξανά από ΚΤΕΟ και για μηχανολογικό έλεγχο και 2ο ΚΤΕΟ να βεβαιωθεί ότι έχει γίνει η αλλαγή της μπουκάλας πράγμα το οποίο σημαίνει 50 και 60 σύνολο 110 ευρώ.
Κάθε φορά που είναι να μπλέξω με μάστορα ή συνεργείο δυστυχώς μέρες πριν βασανίζομαι γιατί ξέρω τι γίνεται συνήθως.
Σήμερα πήγα λοιπόν από την εταιρία το πρωι και άφησα το αυτοκίνητο για να γίνει η αλλαγή της μπουκάλας και θα πήγαινα να το πάρω το απόγευμα. Αφού λοιπόν πήγα και πιστευα ότι όλα είναι έτοιμα ,τους βλέπω να παιδεύονται έχουνε βάλει υπολογιστές έχουνε βγάλει καλώδια ,το αμάξι να μη δουλεύει σωστά ,να σβηνει και περίμενα να δω τι θα γίνει. Κάποια στιγμή γύρω στις 7:00 μου λένε ότι δυστυχως το αμαξι εχει κάψει τον εγκέφαλο του συστήματος υγραερίου ο οποίος είναι της εταιρίας prince. Το αυτοκίνητο μέχρι χθες δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα ο εγκέφαλος δούλευε μία χαρά 9 χρόνια που είναι τοποθετημένος στο αυτοκίνητο και Όλα πήγαιναν τέλεια. Ήταν η ώρα του λέει να πάθεις ζημιά!
Ότι κι αν τους είπα όσο κι αν ήρθαμε σε αντιπαράθεση ,σε αυτές τις περιπτώσεις καταλαβαίνετε ότι είσαι πάντα από κάτω . Σίγουρα αυτοί έκαν ζημιά και δεν είναι η πρώτη φορά απ οτι ξερω . Το έχω διασταυρώσει και με άλλες περιπτώσεις . Αποτέλεσμα,
πήγα για μία μπουκάλα και το κοστολόγιο μου έφτασε 560 ευρώ, συν τα χρήματα που έδωσα για τα δύο ΚΤΕΟ .
Δυστυχώς έχει χαθεί το φιλότιμο η αξιοπρέπεια και ένα σωρό άλλα πράγματα . Εχει γεμίσει η χώρα κατσαπλιάδες, αλητήριους και δήθεν μαστόρους οι οποίοι εκμεταλλεύονται τον κόσμο αισχρά. Συνεργεία του κώλου σαν την παραγκα του καραγκιοζη και αρπα κολλα . Ανειδίκευτοι που εκμεταλλεύονται καταστάσεις . Μαύρο χρήμα με το τσουβάλι και από πάνω να κλαίγονται λέγοντάς μου ότι μπαίνουν και μέσα. Κατι τέτοιους χαίρομαι ειλικρινά να τους έβλεπα να το έκλειναν το κωλοχανείο τους.
Για τους συγκεκριμένους να συμπληρώσω οτι οταν ξεκίνησαν ειχαν κάποιο επίπεδο. Ειχαν επίσης και δυο παιδια πολυ καλά μαστόρια. Η απληστία ομως,το εύκολο χρήμα που γίνεται ακόμη πιο εύκολο εκμεταλλευόμενος καταστάσεις και φυσικά το οτι εισαι μπάσταρδος εκ DNA, σε οδηγεί σ αυτό το χάλι.
Αν κι εφόσον επιτρέπεται από τους κανόνες του φόρουμ, μήπως να γράφαμε και τους υπεύθυνους με τ' όνομά τους, για να προστατεύσουμε υποψήφιους μελλοντικούς πελάτες τους;
 
Αν κι εφόσον επιτρέπεται από τους κανόνες του φόρουμ, μήπως να γράφαμε και τους υπεύθυνους με τ' όνομά τους, για να προστατεύσουμε υποψήφιους μελλοντικούς πελάτες τους;
Δεν ξέρω ειλικρινά αν εχει νόημα και ξέρεις γιατι ; Γιατι ειναι η πλειοψηφία ετσι δυστυχώς . Σήμερα ειναι ετσι και αύριο αλλιώς Μερικοί μεταλλάσσονται πιο γρήγορα και απο τον κορονοιό.
Αλλά και το κράτος ετσι δεν συμπεριφέρεται ; Αυτη η νοοτροπία επικρατεί παντού.
 
Φωτιά και λαύρα πλέον το υγραέριο ,0,91 πλέον το υγραέριο στην περιοχή μου .Πλέον πια για καύσιμο ένα οικογενειακό αμάξι το 50 αρι την εβδομάδα δεν θα το γλυτώνει ,όλα οδηγούν εκεί που θελουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ζήτω η μπαταρία .
 
Back
Top