Αυτο που λες για την προσεκτική οδήγηση και κυρίως όχι το γέμισμα ή φόρτωσα στην αλλαγή ταχυτήτων είναι πολύ σωστό και το λένε και οι εγκαταστατες (οι σωστοί).Εγώ στο τεριος έχω βάλει μια 2ετια ,brc σύστημα ψεκάζει και βενζίνη ,προσεκτική οδήγηση δεν πάω με 140 και 150 πάω με 110 120 η διαφορά στα χρήματα για καύσιμα πολύ μεγάλη ,με 38€ κάνω 450 χιλιόμετρα ,δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα .
Δεν φτεει το υγραέριο Ούτε οι βαλβίδες. Το πρόβλημα δημιουργητε στις εδρασεις των βαλβίδων. Που φθυροντε κ οι βαλβίδες κάποια στιγμή δεν κλείνουν. Θα πρέπει να ελέγχεται το διάκενο με το κοκορακι η εκεντροφόρο με την βαλβίδα. Στο πάνω μέρος της βαλβίδας υπάρχει ένα λαμακι σαν νόμισμα που το αλλάζεις όταν απέτυτε. Δεν το κάνει κανένας Ούτε η αντιπροσοποιες. Εμένα το γράφει κ στο εγχειρίδιο αλλά δεν......Και γω τεριος εχω Γιωργο ξαι μετα απο 5 χρονια σκληρης χρησης αλλαξα βαλβιδες με τα ιδια λεφτα με σενα..Σκεψου ομως τι λεφτα γλιτωσες απο τις βενζινες..Αυτα που γλιτωσα,δεν συγκρινονται με αυτα που εδωσα για βαλβιδες.
Ναι αυτο λεω οτι σιγουρα πονανε τα μαζεμενα λεφτα,αλλα οπως και να το κανουμε εχεις κανει αποσβεσηδλδ . όταν δίνεις "μαζεμένα" λεφτά από 800-1200 για να το τοποθετήσεις , αυτά δεν πονάνε?
Πάντως και λόγω επαγγέλματος , σας λέω ότι η τοποθέτηση υγραερίου είναι δίκοπο μαχαίρι.
Και αν γίνει θα πρέπει ο εγκαταστάτης να είναι πραγματικός γνώστης και να βάλει σωστό ( ακριβό τις πιό πολλές φορές ) κιτ.
Και για να καταλάβετε τι εννοώ ,
σε εργοστασιακά τοποθετημένα υγραέρια , ενώ ο κινητήρας είναι ακριβώς ίδιος , οι κωδικοί π.χ. πιστονιού , μπουζί , βαλβίδα κ.α. είναι τελείως διαφορετικοί. Και ενώ βλέπεις το ανταλλακτικό να είναι ακριβώς το ίδιο , το κράμα κατασκευής είναι διαφορετικό και γιαυτό ο διαφορετικός κωδικός.
Τι αμαξι? ΕυχαριστωΣτο χρόνο επάνω έκανα απόσβεση των 1200 € που είχα πληρώσει για εγκατάσταση. Το έχω 8-9 χρόνια με 230.000 χλμ γκάζι, σύνολο 430.000! Πέρσι έδωσα 300€ για ψευτοκάπακο και έδρανα.
Έχω γλυτώσει ένα αυτοκίνητο ακόμα σε καύσιμα.
Όταν γνωρίσεις το γκάζι δεν υπάρχει γυρισμός!
Toyota corolla E11 1999Τι αμαξι? Ευχαριστω
Αυτό που αναφέρεις ισχύει ,αλλά δεν είναι μια εύκολη διαδικασία σε όλους τους κινητήρες,πχ στο τεριος είναι τρομερά δύσκολη η όλη διαδικασία και πανάκριβη .Δεν φτεει το υγραέριο Ούτε οι βαλβίδες. Το πρόβλημα δημιουργητε στις εδρασεις των βαλβίδων. Που φθυροντε κ οι βαλβίδες κάποια στιγμή δεν κλείνουν. Θα πρέπει να ελέγχεται το διάκενο με το κοκορακι η εκεντροφόρο με την βαλβίδα. Στο πάνω μέρος της βαλβίδας υπάρχει ένα λαμακι σαν νόμισμα που το αλλάζεις όταν απέτυτε. Δεν το κάνει κανένας Ούτε η αντιπροσοποιες. Εμένα το γράφει κ στο εγχειρίδιο αλλά δεν......
Θα απετησω αυτόν τον έλεγχο την επόμενη φορά
Αυτό δεν χαλάει.Κάτι σαν τα benellia..Toyota corolla E11 1999
Η Μέτρηση του διάκενου ή η αντικατάσταση των σιμς;Αυτό που αναφέρεις ισχύει ,αλλά δεν είναι μια εύκολη διαδικασία σε όλους τους κινητήρες,πχ στο τεριος είναι τρομερά δύσκολη η όλη διαδικασία και πανάκριβη .
Σωστό αυτό που λες για την δεξαμενή.Εν όψη ΚΤΕΟ ,χθες μίλησα τηλεφωνικά με τον ιδιοκτήτη της εταιρείας που είχε κάνει την εγκατάσταση για να πάω να πάρω την βεβαίωση.
Πήγα απο κει σήμερα και χωρις να μου πει κάτι ή να μου δώσει βεβαίωση ,με έστειλε στο ΚΤΕΟ.
Σημασία δεν έχουν οι λεπτομέρειες για το τι ειπωθηκε κλπ ,αλλά το ότι η βεβαίωση καλής λειτουργίας του συστήματος, έχει καταργηθεί εδώ και δυο χρόνια με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και ενώ δεν το ήξερα ,ο παπάρας δεν μου ειπε τίποτα απο χθες που ειχαμε μιλήσει τηλεφωνικά .
Το δεύτερο είναι οτι τελικά το υγραέριο το εχω 8 χρόνια και οχι 6 όπως νόμιζα και με 165.000χλμ.
Περνώντας λοιπόν ΚΤΕΟ ,μου λένε οτι του χρόνου τον Απρίλιο πρέπει να ξαναπεράσω αφου πρώτα εχει αλλαχτεί η δεξαμενή υγραερίου - η οποία συμπληρώνει 10 χρόνια.Και τα χρόνια υπολογίζονται απο την ημερομηνία κατασκευής και οχι τοποθέτησης όπως ειχα μεινει να πιστευω. Οπότε πάμε για κάνα 200αρι για αντικατάσταση.
Όμως όπως και να χει δεν το συζητάμε γιατί το κέρδος ειναι πολύ μεγάλο.
Το πρόβλημά μου ειναι ότι δεν θέλω νταραβέρια με μαστόρους και γιατρούς .
Αν κι εφόσον επιτρέπεται από τους κανόνες του φόρουμ, μήπως να γράφαμε και τους υπεύθυνους με τ' όνομά τους, για να προστατεύσουμε υποψήφιους μελλοντικούς πελάτες τους;Τέλος Απριλίου η μπουκάλα του υγραερίου έκλεινε 10 χρόνια από την ημερομηνία κατασκευής οπότε και έπρεπε να αλλαχτεί. Είχε παραγγελθεί από την εταιρεία από τις 10 Μαρτίου αλλά μέχρι και το Πάσχα η μπουκάλα δεν είχε έρθει. Παρότι είχα περάσει ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο πριν ένα χρόνο έπρεπε να περάσει ξανά από ΚΤΕΟ και για μηχανολογικό έλεγχο και 2ο ΚΤΕΟ να βεβαιωθεί ότι έχει γίνει η αλλαγή της μπουκάλας πράγμα το οποίο σημαίνει 50 και 60 σύνολο 110 ευρώ.
Κάθε φορά που είναι να μπλέξω με μάστορα ή συνεργείο δυστυχώς μέρες πριν βασανίζομαι γιατί ξέρω τι γίνεται συνήθως.
Σήμερα πήγα λοιπόν από την εταιρία το πρωι και άφησα το αυτοκίνητο για να γίνει η αλλαγή της μπουκάλας και θα πήγαινα να το πάρω το απόγευμα. Αφού λοιπόν πήγα και πιστευα ότι όλα είναι έτοιμα ,τους βλέπω να παιδεύονται έχουνε βάλει υπολογιστές έχουνε βγάλει καλώδια ,το αμάξι να μη δουλεύει σωστά ,να σβηνει και περίμενα να δω τι θα γίνει. Κάποια στιγμή γύρω στις 7:00 μου λένε ότι δυστυχως το αμαξι εχει κάψει τον εγκέφαλο του συστήματος υγραερίου ο οποίος είναι της εταιρίας prince. Το αυτοκίνητο μέχρι χθες δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα ο εγκέφαλος δούλευε μία χαρά 9 χρόνια που είναι τοποθετημένος στο αυτοκίνητο και Όλα πήγαιναν τέλεια. Ήταν η ώρα του λέει να πάθεις ζημιά!
Ότι κι αν τους είπα όσο κι αν ήρθαμε σε αντιπαράθεση ,σε αυτές τις περιπτώσεις καταλαβαίνετε ότι είσαι πάντα από κάτω . Σίγουρα αυτοί έκαν ζημιά και δεν είναι η πρώτη φορά απ οτι ξερω . Το έχω διασταυρώσει και με άλλες περιπτώσεις . Αποτέλεσμα,
πήγα για μία μπουκάλα και το κοστολόγιο μου έφτασε 560 ευρώ, συν τα χρήματα που έδωσα για τα δύο ΚΤΕΟ .
Δυστυχώς έχει χαθεί το φιλότιμο η αξιοπρέπεια και ένα σωρό άλλα πράγματα . Εχει γεμίσει η χώρα κατσαπλιάδες, αλητήριους και δήθεν μαστόρους οι οποίοι εκμεταλλεύονται τον κόσμο αισχρά. Συνεργεία του κώλου σαν την παραγκα του καραγκιοζη και αρπα κολλα . Ανειδίκευτοι που εκμεταλλεύονται καταστάσεις . Μαύρο χρήμα με το τσουβάλι και από πάνω να κλαίγονται λέγοντάς μου ότι μπαίνουν και μέσα. Κατι τέτοιους χαίρομαι ειλικρινά να τους έβλεπα να το έκλειναν το κωλοχανείο τους.
Για τους συγκεκριμένους να συμπληρώσω οτι οταν ξεκίνησαν ειχαν κάποιο επίπεδο. Ειχαν επίσης και δυο παιδια πολυ καλά μαστόρια. Η απληστία ομως,το εύκολο χρήμα που γίνεται ακόμη πιο εύκολο εκμεταλλευόμενος καταστάσεις και φυσικά το οτι εισαι μπάσταρδος εκ DNA, σε οδηγεί σ αυτό το χάλι.
Δεν ξέρω ειλικρινά αν εχει νόημα και ξέρεις γιατι ; Γιατι ειναι η πλειοψηφία ετσι δυστυχώς . Σήμερα ειναι ετσι και αύριο αλλιώς Μερικοί μεταλλάσσονται πιο γρήγορα και απο τον κορονοιό.Αν κι εφόσον επιτρέπεται από τους κανόνες του φόρουμ, μήπως να γράφαμε και τους υπεύθυνους με τ' όνομά τους, για να προστατεύσουμε υποψήφιους μελλοντικούς πελάτες τους;