Υγραεριοκίνηση

Σε LANCIA DELTA 1,6HF που εχει ενας φιλος με γκαζι εδω και τρεια χρονια περιπου το αγορασε μεταχειρισμενο , το αυτοκινητο το λιωνει Αθηνα + ταξιδια εθνικη και δεν εχει κανει το παραμικρο προβλημα στο μοτερ, αλλα επειδη το δουλευει συνεχεια με υγραεριο, του χαλαει η αντλια βενζινης και η βαλβιδα επιστροφης βενζινης, αν και αντλιες βαζει μεταχειρισμενες, δεν ξερω μια καινουργια ποσο θα αντεχε.
 
Η υγραεριοκίνηση παραμένει συμφέρουσα;
Βέβαια φίλε, και μίας και τώρα πήγα και γέμισα ένα 1.300 που έχω Mazda demio για το κυνήγι και τις γύρω δουλειές, 228 χλμ 19€ αλλά δεν κοίταξα να δώ πόσο το έχει, πάντως ναι αξίζει.
 
Να ξερεται το υγραεριο εχει περισσοτερα οκτανια απο την βενζινη περιπου 110 αρα δεν αυτοαναφλεγεται τοσο ευκολα αρα ανθεκτηκοτερο στην συμπιεση.Οσο ανεβαινουν τα οκτανια τοσο δυσκολοτερο ειναι να αυτοαναφλεγει.Γιαυτο και στα turbo η και αμεσου ψεκασμου βαζεις 100αρα λογο συμπιεσης.Σε ενα απλο αμαξι η παλιο που δεν διαβαζει την 98 κ 100 δεν προσφερει απολυτως τιποτα παραπανω απο την 95.
Τα μπεκ επισης που ειναι να βγαλουν προβλημα θα στο βγαλουν με τα παραπανω οκτανια με την 98 η 100 η το υγραεριο 110.Αρα πολλοι που λενε χτυπανε μπεκ οχι δεν χαλανε τα μπεκ ειναι ηδη απλα τοτε το εμφανιζουν.Οποτε προσοχη.
 
Λοιπόν παιδιά τελικά ήταν ο αισθητήρας ,τον άλλαξα και στα καπάκια με 43 λίτρα έβγαλα 417 χιλιόμετρα ,είχε φτάσει με 43 λίτρα να βγάζει με το ζόρι τα 300 ,το αναφέρω απλά ως πληροφορία μήπως και κάποιος αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα να γνωρίζει ότι ένας λόγος μπορεί να είναι ο αισθητήρας καυσίμου .
Αισθητηρας θερμοστατης μπουζι κτλπ.Αυξανεται η καταναλωση πολυ αν εχουν θεμα.+ κατι αλλα που ξεχναω.Αλλα οποιος εχει δει διαφορα και στα βενζινοκινητα ας κοιταξει αυτα.+Πιεση ελαστικων.
 
Αν με ενα αμαξι πηγαινες καπου με βενζινα και εκαιγες 200€ με υγραεριο θα εκαιγες 125 περιπου με τωρινες τιμες αρα ναι πολυ
Πώς προκύπτει αυτό φίλε; Δεν ξέρω, γιαυτό ρωτάω. Ένα αμάξι πχ που καίει βενζινη 7 λιτρα/100χλμ, τα ίδια θα καίει και σε υγραεριο;
 
Άμα δεν βγαίνεις εθνική κάντο διαφορετικά μην το κάνεις θα έχεις προβλήματα κάποια στιγμή.
Σε 2λιτρο 150 ατμοσφαιρα τι θεμα θα εχεις στην εθνικη με ταξιδι μεχρι 140;.Σε ρωταω γιατι σκεφτομαι να βαλω ενα lovato
 
Πώς προκύπτει αυτό φίλε; Δεν ξέρω, γιαυτό ρωτάω. Ένα αμάξι πχ που καίει βενζινη 7 λιτρα/100χλμ, τα ίδια θα καίει και σε υγραεριο;
Κυριάκο υπολόγισε ενα 10 με 15% παραπάνω ,ανάλογα και το σύστημα κλπ.
Η οικονομία ειναι πολύ μεγάλη .Εγω εχω 13 χρόνια στο maverick και έπιασα τα 300.000χλμ με αέριο.
 
Και με τιμη αναλογα τι θα βαλεις εγω εβαλα στην πιο ακριβη.Αμα βαλεις με πιο φτηνο ισως και λιγοτερο.
Κυριάκο υπολόγισε ενα 10 με 15% παραπάνω ,ανάλογα και το σύστημα κλπ.
Η οικονομία ειναι πολύ μεγάλη .Εγω εχω 13 χρόνια στο maverick και έπιασα τα 300.000χλμ με αέριο.
Οκ άρα η ενεργειακή απόδοση του υγραερίου είναι χαμηλή, απλώς συμφέρει λόγω τιμής.
Ρωτάω επειδή στο φυσικό αέριο που έχω εγώ ή κατανάλωση είναι 4kgr/100 χλμ, ενώ με βενζίνη ανεβαίνει στα 6 λίτρα περίπου.
 
Οκ άρα η ενεργειακή απόδοση του υγραερίου είναι χαμηλή, απλώς συμφέρει λόγω τιμής.
Ρωτάω επειδή στο φυσικό αέριο που έχω εγώ ή κατανάλωση είναι 4kgr/100 χλμ, ενώ με βενζίνη ανεβαίνει στα 6 λίτρα περίπου.
Ναι το υγραεριο ειναι το αντιθετο απο το φυσικο αεριο
 
Σου έχει βγάλει κάποια βλάβη;
Ποιο σύστημα έχεις;
Κανένα απολύτως .Εχω βάλει το Ολλανδικό prins που δουλεύει με μπεκ της keihin.Ουτε ρυθμίσεις ουτε τίποτα.Φιλτρα αλλάζω καθε 60 με 70.000χλμ.
Τα πρώτα χρόνια είχα χαμηλότερη κατανάλωση ,αλλα όσο παλιώνει και ο κινητήρας...
 
Back
Top