Θα ήθελα να παραθέσω και εγώ την δική μου άποψη για το υγραέριο αν και το εχω μονο 5.000 km.
Λιγα πράγματα για το αμάξι.
Λοιπόν το αμάξι στο οποίο το έβαλα είναι ένα
Rover 416 GTi του 92 1.6 125PS το συγκεκριμένο μοντέλο έβγαινε στην παραγωγή με κινητήρα
HONDA D16A8 απο το εργοστάσιο ιδιο με του
CRX II.
Τα χιλιόμετρα που ειχα κάνει μεχρι που εβαλα το υγραέριο ηταν
445.500 km να σημειώσω ότι το μοτερ δεν εχει δεχθει επισκευή ποτέ και το δουλεύω με λαδια 10W-40 και η κατανάλωση λαδιού στις 10.000km είναι 2.5 κιλά με κανονική οδήγηση.Οταν πηγα στο συνεργείο και ειδε τα χιλιομετρα , μου ειπε ο μαστορας να το ξεχασω, οταν ειδε οτι εχει μοτερ Honda και του ειπα οτι χρησιμοποιώ και αντιτριβικά συστηματικά ,μου ειπε θα το κανουμε και μου εξηγησε οτι ο κινητηρας εχει πολυ καλά και ποιοτικά μέταλλα και ετσι προχωρήσαμε στην διασκευή του.
============================================
Τι έμαθα για το υγραεριο-τι εκανε ο μαστορας σε εμένα και τι μου είπε.
- Η πολλαπλή εισαγωγής αέρα εάν ειναι μεταλλική πρέπει παντα να λύνεται (ωστε τα ρινισματα απο το τρυπημα και το ανοιγμα των σπειρωματων να καθαριστούν και οχι να μπουν στον θαλαμο καυσης)και οι τρυπες των μπεκ να γινονται με συγκεκριμένη γωνία ωστε η εξοδος του μπεκ να ειναι σε απόλυτη ευθεία με την τρυπα της εισαγωγης .
- Τα λαστιχακια των μπεκ να εχουν ολα το ιδιο μηκος.
- Λαδιέρα δεν χρειάστηκε οταν επέμεινα μου ειπε οτι μπαινουν σε κινητηρες καινουργιους που δεν εχουν τοσο καλά μέταλλα οπως παλιότερα και μου εξήγησε οτι στον θάλαμο καύσης ανεβαίνει επαρκή ποσότητα λαδιού απο τα λαδια του κινητηρα και υπάρχει λίπανση.
- Ισχύει ότι η θερμοκρασία στον θαλαμο καύσης ειναι μεγαλύτερη οπως και στα καυσαέρια οταν γίνεται χρήση με υγραέριο σε σχέση με την βενζίνη.Τα νερά του κυκλώματος του κινητηρα δεν επηρεάζονται.
- Αυτό που ακούγεται οτι το υγραέριο τρώει εδρες καίει βαλβίδες κτλπ,Η ΑΛΗΘΕΙΑ εινια ότι με το υγραέριο έχουμε ξηρή καύση και αυξημένη θερμοκρασία ,Οπότε τα μεταλλικά μέρη στον θάλαμο καύσης δουλεύουν σε ξηρό περιβάλλον και με την αυξημενη θερμοκρασία δημιουργείται μία πουδρα κοκκινη σαν σκουριά και αυτη με την σειρά της καθεται στους οδηγούς των βαλβίδων και με την κίνηση προκαλεί πρόωρη φθορά.Εμενα μου ειπε ο μαστορας οτι καθε φορα που ξεκινάει το αμαξι με βενζινη και γυρνάει σε υγραέριο, χρονος που καιει την βενζίνη ειναι αρκετός για να καθαρισει τα υπολείμματα αυτά(κρατάω επιφυλάξεις για αυτό.)*
- Για την σωστή ψύξη της τρόμπας βενζίνης πρέπει να έχουμε σταθερά ένα τέταρτο βενζίνη,να μην πέφτουμε κάτω από αυτό.
- Οταν τον ρωτησα για τον τρόπο οδήγησης μου ειπε ακριβώς όπως οδηγάς και με βενζίνη του λέω υπάρχουν φορές που το στροφομετρο ειναι μονιμα κόκκινο η απάντηση ηταν η ιδια και μου τονισε οτι τοτε ανεβαίνουν περισσότερα λαδια.
- Οταν ρωτησα τι ποσοστό βενζίνη θα ψεκάζει ? μου ειπε οτι το Sequent 32 εχει επεξεργαστη και καταλαβαίνει ποτε χρειαζεται παραπάνω ισχύ και ψεκαζει και βενζίνη μονο τοτε βαση ρυθμισης βεβαια.
- Και τελευταίο μου ειπε οτι μετά απο 3000 km απο την εγκατάσταση του υγραερίου πρεπει να γινεται πάλι ρυθμισμα γιατι τοτε ειναι που εχει "στρώσει" το σύστημα.
ΤΟ Μυστικό μου ειπε στο ρυθμισμα βαλβιδων του αυτοκινητου ειναι να τις κανουν 2 δεκατα του χιλιοστού πιο κλειστές για να ψύχονται καλύτερα.
Και τωρα το δικο μου μυστικό για την σωστή λιπανση του Ανω μερους του κυλίνδρου και βαλβίδων που επηρεάζεται από την λειτουργία με υγραέριο.Μετα απο ψάξιμο βρηκα οτι υπάρχει το Torco RCL που λιπαίνει το κομμάτι αυτό εγώ το βρήκα εδώ
http://www.trade-wind.gr/chemical/improvement/torco-racing-cylinder-lube.html (Να σημειώσω οτι δεν εχω σκοπό να κάνω διαφήμιση ουτε μπορω να εγγυηθώ οτι το προιον κανει δουλειά σε ολους,απλά το μοιράζομαι μαζί σας.
).
Να σημειώσω ότι καίω τα μισα χρηματα ακριβώς απο οτι εκαιγα με βενζίνη, με 28€ υγραέριο και τιμή 0.85 βγάζω 400 χιλιόμετρα όλα στην πόλη.Εκτός πόλης δεν το έχω δει ακόμα δυστυχώς και καθε μηνα βαζω 10 € βενζίνη και δεν καίγονται.
Όποιος θέλει παραπάνω πληροφορίες η απορίες θα χαρώ να βοηθησω