Βελτίωση απόδοσης κάννης και καλής λειτουργίας του κυνηγετικού οπλου

Οταν θα ερθεις Σαμο...να μου φερεις τα οπλα και τις καννες που δεν ριχνουν καλα...
Και οταν με το καλο φυγεις.....θα εχεις αλλαξει γνωμη φιλαρα μου !!!
Με δικα σου φυσιγγια, ναι θα αλλαξει γνωμη και δεν θα αγορασει αλλη μια καννη ακομα, αν του ταξεις οτι θα του φτιαχνεις φυσιγγια.
 
Τα σκάγια δηλαδή δεν παίζουν ρόλο, μόνο η συνταγή ;
Ρίξε εμπορικά, όχι αντιγραφές με σκάγια δικά σου.
Με 3* στα 36,5μ αν πάρεις 85% γράψε μου.
Καπου καπου γραφεις και τιποτα σωστο, αλλα τι ασχολεισαι με τους κοινους θνητους,ειπαμε μπενελλαρα, η υπερτατη κανη....
 
Ξέχασα να γράψω ότι τα παραπάνω ποσοστά αυτά είναι για τελείως κέντρο.
Αν έχεις μέχρι μισή μοίρα τυχαία απόκλιση τότε γίνονται

1 σκάγι = 98%
2 σκάγια = 93%
3 σκάγια = 82%
4 σκάγια = 65%
5 σκάγια = 46%

Πάλι ικανοποιητικά.


Τον χαβά σου εσύ ... ρε δεν ρίχνω πάνω από 36gr μόνο αν υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις ή γουρουνοφύσιγγα.
Αν ρίχνω σε θηράματα δώσε μου να ρίξω 200 50άρια.
Ούτε μια πλάκα δεν μπορούμε να κάνουμε. Ευαίσθητος μας βγήκες και εσύ .yel.
Κάτσε, μην φεύγεις, υπάρχει και δεύτερο email αλλά το αφήνω για αργότερα όταν θα έχει αναπτερωθεί το ηθικό σας.
Αρκετά σας το έριξα.

Αλλά δεν καταλαβαίνετε τίποτα ... το βρήκατε το αφήγημα, ... η Briley τρυπάει κώνους αλλά λέει ψέματα για την απόδοσή τους για να πουλάει περισσότερα τσοκ.
.sarcastic.
Unplayable = άπαιχτοι !!!
Εσύ είσαι πιο καλός λογιστής???????
Μας λες πόσο κοστίζει το τσοκ και πόσο χρεώνει τον κώνο........
Θα έπρεπε να το συγκρίνεις με το πόσο της κοστίζει ο κώνος κι όχι με πόσο τον χρεώνει,η αντίστοιχα πόσο χρεώνει το τσοκ όχι πόσο κοστίζει..........
Εκτός αυτού κώνο κανείς έναν....... Τσοκ αγοράζεις πέντε............Μας φαληρησες λογιστακο.........
 
Ξέχασα να γράψω ότι τα παραπάνω ποσοστά αυτά είναι για τελείως κέντρο.
Αν έχεις μέχρι μισή μοίρα τυχαία απόκλιση τότε γίνονται

1 σκάγι = 98%
2 σκάγια = 93%
3 σκάγια = 82%
4 σκάγια = 65%
5 σκάγια = 46%

Πάλι ικανοποιητικά.
Like!!
 
Η βλητικη ξεκιναει απο το στομιο της καννης και μετα...πριν το στομιο της καννης δεν ειναι βλητικη ειναι αλλο....ασχετως που το πριν επηρεαζει το μετα...
βλητική ή βαλλιστική

Νομίζω ότι η βλητική σαν γενικότερος όρος περιλαμβάνει και τα δυο μαζί.
 
Το φυσιγγι της δοκιμής είναι σχετικά σκληρό.
Συνήθως γεμίζεται σε #5-6 κι έχει "φάει"κάμποσο παπί στον Έβρο.
Η συνθήκες που ρίχτηκε δεν ήταν ιδανικές για το στήσιμο του!
Ωστόσο,θεωρητικά τουλάχιστον(με βάση τον πίνακα του Βασίλη),έβγαλε ποσοστό full+...
Που σημαίνει ένα βαθμό σύσφιξης πιο κλειστό από το ονομαστικό του(2*)
Η θαλάμη είναι 70αρα.
Αυτό που κρατάω είναι η αυξημένη πιθανότητα καταβολής του θηράματος σ'αυτα τα μέτρα,με τις συνθήκες που βληθηκε.
Πάνω από 80% πιθανότητες,είναι ΜΕΓΑΛΟ ποσοστό!
Σε ότι αφορά την διάτρηση,επειδή έχω δει κάμποσες τουφεκιές σε μεταλλικό πίνακα,την θεωρώ επαρκεστατη.
Όπως το είδα,το λέω....
 
Ενας κορυφαιος οδηγος αγωνων θα παρει τα μεγιστα απο το οποιοδηποτε αυτοκινητο.
Όταν εχεις δύο ισοδύναμους οδηγούς τον πρώτο ρόλο τον έχει το αυτοκίνητο............
Κανένας κορυφαίος οδηγός δεν μπορεί να πάρει τα μέγιστα αν δεν συνεργαστεί με τους τεχνικούς και το υπόλοιπο team και δεν ενημερωθεί για τυχόν ιδαιτερότητες του αυτοκινήτου ρυθμίσεις τρόπο οδήγησης αδυναμίες και δυνατότητες του αυτοκινήτου , συνθήκες πίστας ελαστικων καιρικών συνθηκών κλπ κλπ. Ούτε μπορεί ένας οδηγός κατα την διάρκεια του αγώνα να ελέγξει όλες αυτές τις παραμέτρους μόνος του. Αλλιώς στην formula 1 δεν θα υπήρχε ένα ολόκληρο team απο δεκάδες ανθρώπους να υποστηρίζουν τον οδηγό. Τώρα εξαρτάται και από το επίπεδο του αγώνα.
 
Εσύ είσαι πιο καλός λογιστής???????
Μας λες πόσο κοστίζει το τσοκ και πόσο χρεώνει τον κώνο........
Αν θες μια εκτίμηση 5€ κοστίζουν και τα 2 (στην Briley) και τα χρεώνει 100.
Εκτός αυτού κώνο κανείς έναν....... Τσοκ αγοράζεις πέντε............Μας φαληρησες λογιστακο.........
Εγώ ένα χρησιμοποιώ.
Η 391 θέλει 5 και μάλιστα custom χειροποίητα που δεν τα βρίσκεις στην αγορά 6*,7*,8*,9*,10* για να τιθασεύσεις την ανείπωτη συγκέντρωσή της.
😂 🤭
 
Γραφουμε για αυτοκινητα
Κανένας κορυφαίος οδηγός δεν μπορεί να πάρει τα μέγιστα αν δεν συνεργαστεί με τους τεχνικούς και το υπόλοιπο team και δεν ενημερωθεί για τυχόν ιδαιτερότητες του αυτοκινήτου ρυθμίσεις τρόπο οδήγησης αδυναμίες και δυνατότητες του αυτοκινήτου , συνθήκες πίστας ελαστικων καιρικών συνθηκών κλπ κλπ. Ούτε μπορεί ένας οδηγός κατα την διάρκεια του αγώνα να ελέγξει όλες αυτές τις παραμέτρους μόνος του. Αλλιώς στην formula 1 δεν θα υπήρχε ένα ολόκληρο team απο δεκάδες ανθρώπους να υποστηρίζουν τον οδηγό. Τώρα εξαρτάται και από το επίπεδο του αγώνα.
Σε καθε περιπτωση ενας επαγγελματιας οδηγος θα παει το αυτοκινητο στην κατασταση που βρισκεται τη δεδομενη στιγμη στο οριο, τις βελτιωσεις θα τις κανουν οι μηχανικοι κατοπην συζητησης και ο οδηγος που ξεχωριζει θα δωσει τις σωστες πληροφοριες στην ομαδα του.
 
Εσύ είσαι πιο καλός λογιστής???????
Μας λες πόσο κοστίζει το τσοκ και πόσο χρεώνει τον κώνο........
Θα έπρεπε να το συγκρίνεις με το πόσο της κοστίζει ο κώνος κι όχι με πόσο τον χρεώνει,η αντίστοιχα πόσο χρεώνει το τσοκ όχι πόσο κοστίζει..........
Εκτός αυτού κώνο κανείς έναν....... Τσοκ αγοράζεις πέντε............Μας φαληρησες λογιστακο.........
Είτε αγοράσεις 5 τσοκ είτε "καταστρέψεις" μια κάνη ,η ζημιά σχεδόν ιδια
 
Μιας και το θεμα με τη βελτιωση της κανης το λυσαμε(ειπαμε μπενελλαρα, η υπερτατη κανη.fishing.), και πιασαμε τα αυτοκινητα, ενας φιλος μου πιο μεγαλος απο μενα, ετρεχε σε αγωνες και ηταν και φιλος του Ιαβερη, σχολιασα καποια στιγμη τη φωτογραφια του Ιαβερη που ειναι με τον ενα τροχο στο αερα(στο γκρεμο), ποιον ενα τροχο. σε δοκιμη στο Διονυσο ημουν συνεπιβατης και μπηκαμε σε μια δεξια στροφη και ηταν και οι δυο δεξιοι τροχοι στον αερα.
 
Back
Top