Ducia duster

Καταρχήν ο πετρελαιοκινητήρας που φοράει το duster είναι το πιο δοκιμασμένο μοτέρ.....το φοράει η Renault, Nissan, Dacia, Mercedes και κάποια άλλη εταιρεία που μου διαφεύγει τώρα..... επίσης οι ζημιές και τα λαμπάκια δεν οφείλονται στο μοτέρ ή στο dpf..... αλλά στο χάλια ελληνικό καύσιμο..... και στα λαμόγια....το Dacia είναι ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο....με μία τετράδα λάστιχα και με λίγες γνώσεις off road οδήγησης θα πάει στο 90 % των ελληνικών χωματόδρομων.... από κει και πέρα πρέπει να αντιληφθούμε όλοι ότι τα καθαρόαιμα αυτοκίνητα για το βουνό πέθαναν..... και το λέω ως κάτοχος ενός Grand Vitara 2000 cc του 2003....το οποίο έχει 244000 χιλιόμετρα χωρίς να έχει αλλάξει συμπλέκτη.... τραβώντας τρέιλερ και ανεβαίνοντας σε όλα τα βουνά της βόρειας Ελλάδας....
 
Σε τι κυβισμό βγαίνει το 4Χ4;Δεν έχω ιδέα σχετικά με αυτή τη μάρκα...
Το '14, με ενα οφελος αποσυρσης το ειχα παρει 19500 (ambiance), τωρα η φθηνοτερη εκδοση ειναι στα 25400!!!!
 
Last edited:
Έχω την εντύπωση ότι το 1300αρι δεν το εισάγουν πλέον στην Ελλάδα, 1500diesel το τετρακίνητο και 1000 υγραέριο το μπροστοκινητο έρχονται εδώ
Πολύ πιθανό Μανθο. Το πετρέλαιο πάντως με έχει βγάλει ασπροπροσωπο στα 'εκτός' σε συνδυασμό με τις κοντές του σχέσεις όπου και αν το έχωσα.
 
Πολύ πιθανό Μανθο. Το πετρέλαιο πάντως με έχει βγάλει ασπροπροσωπο στα 'εκτός' σε συνδυασμό με τις κοντές του σχέσεις όπου και αν το έχωσα.
Κι εγώ το πετρέλαιο έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ροπή και κοντές σχέσεις δουλεύουν άψογα για εκτός δρόμου, και επιπλέον οικονομία καυσίμου αφού μέσα στην πόλη με ήπια οδήγηση δεν ξεπερνάει τα 5,5 l/100 και σε μικτές διαδρομές γύρω στα 6,5 l/100.
 
Έβγαινε και 1500 πρόσθιοκίνητο .Ο καλύτερος πετρελαίου κινητήρας είναι της Ρενό γι'αυτό τον φοράνε πολλά μοντέλα εταιριών ακόμη και τα mercedes.Επαγγελματικα το dacia docker 2ετων σχεδόν 120.000χιλ το κάθε ένα πρόβλημα κανένα.
 
Κι εγώ το πετρέλαιο έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ροπή και κοντές σχέσεις δουλεύουν άψογα για εκτός δρόμου, και επιπλέον οικονομία καυσίμου αφού μέσα στην πόλη με ήπια οδήγηση δεν ξεπερνάει τα 5,5 l/100 και σε μικτές διαδρομές γύρω στα 6,5 l/100.
Απλά θα τον ήθελα λίγο πιο δυνατο στην εθνική οδό για αυτό σκέφτομαι να του περάσω ένα προγραμματακι
 
Απλά θα τον ήθελα λίγο πιο δυνατο στην εθνική οδό για αυτό σκέφτομαι να του περάσω ένα προγραμματακι
την ιδια σκεψη κανω κι εγω, ηθελα να ρωτησω πρωτα τον μηχανικο μου, μου ειπε να το βαλω αλλα με προσοχη σε ποιον θα το βαλω, μιλαω για επαναπρογραμματισμο, οχι για παραλληλο εγκεφαλο, αφου πηρα το οκ απο τον μηχανικο μου, με την πρωτη ευκαιρια θα το βαλω, γυρω στα 300-330 ευρω κοστιζει
 
Απλά θα τον ήθελα λίγο πιο δυνατο στην εθνική οδό για αυτό σκέφτομαι να του περάσω ένα προγραμματακι
Το παραθέτω όπως το βρήκα.....

Το πρώτο που θα κοίταζα είναι αν το ίδιο μοτερ έχει έκδοση με παραπάνω άλογα/ροπή και αν υπάρχουν διαφορές με το δικό μου (σε ψύξη για παράδειγμα, πχ μεγαλύτερο intercooler)
-To δεύτερο που θα κοιτούσα είναι τι εναλλακτικές υπάρχουν: πρόγραμμα έτοιμο, πρόγραμμα custom ή παράλληλος εγκέφαλος.
-Θα έψαχνα αν υπάρχει περίπτωση να έχω θέματα με το DPF μετά, γιατί δεν θα ήθελα μπλεξίματα με δαύτο.
-Τέλος, θα βεβαιωνόμουν πως το αυτοκίνητο θα επανερχόταν στην πρότερη κατάσταση, αν κάτι δεν πήγαινε καλά.
-Αν τελικά το αποφάσιζα, θα απαιτούσα δυναμομέτρηση πριν και μετά, ώστε να αποδεικνύεται η βελτίωση και δεν είναι placebo.

-Και κάτι προσωπικό: αν δεν είχα όντως να κερδίσω πολλά, θα το άφηνα ως έχει. Πιο σημαντική η ησυχία μου, παρά μια μικρή βελτίωση στις επιδόσεις (δεν θα περίμενα κάποια συγκλονιστική βελτιώση, εκτός αν κάνω λάθος).
 
Το παραθέτω όπως το βρήκα.....

Το πρώτο που θα κοίταζα είναι αν το ίδιο μοτερ έχει έκδοση με παραπάνω άλογα/ροπή και αν υπάρχουν διαφορές με το δικό μου (σε ψύξη για παράδειγμα, πχ μεγαλύτερο intercooler)
-To δεύτερο που θα κοιτούσα είναι τι εναλλακτικές υπάρχουν: πρόγραμμα έτοιμο, πρόγραμμα custom ή παράλληλος εγκέφαλος.
-Θα έψαχνα αν υπάρχει περίπτωση να έχω θέματα με το DPF μετά, γιατί δεν θα ήθελα μπλεξίματα με δαύτο.
-Τέλος, θα βεβαιωνόμουν πως το αυτοκίνητο θα επανερχόταν στην πρότερη κατάσταση, αν κάτι δεν πήγαινε καλά.
-Αν τελικά το αποφάσιζα, θα απαιτούσα δυναμομέτρηση πριν και μετά, ώστε να αποδεικνύεται η βελτίωση και δεν είναι placebo.

-Και κάτι προσωπικό: αν δεν είχα όντως να κερδίσω πολλά, θα το άφηνα ως έχει. Πιο σημαντική η ησυχία μου, παρά μια μικρή βελτίωση στις επιδόσεις (δεν θα περίμενα κάποια συγκλονιστική βελτιώση, εκτός αν κάνω λάθος).
Μα ενα σωστο ΄΄πειραγμα'' γινεται με ολα τα παραπανω που λες, συμφωνω κι επαυξανω, οσο για τις επιδοσεις επειδη το εχει κανει γνωστος απ' οτι μου ειπε στις επιδοσεις η βελτιωση ειναι αρκετα αισθητη, 129hp ιππους και 310nm ροπη δυναμομετρημενα και λιγοτερο στην οικονομια, η οποια με συνετη οδηγηση πεφτει κατα 0,5-0,7 l/100χλμ.
 
Μα ενα σωστο ΄΄πειραγμα'' γινεται με ολα τα παραπανω που λες, συμφωνω κι επαυξανω, οσο για τις επιδοσεις επειδη το εχει κανει γνωστος απ' οτι μου ειπε στις επιδοσεις η βελτιωση ειναι αρκετα αισθητη, 129hp ιππους και 310nm ροπη δυναμομετρημενα και λιγοτερο στην οικονομια, η οποια με συνετη οδηγηση πεφτει κατα 0,5-0,7 l/100χλμ.
Για ποιον προγραμματιστή σκέφτεσαι?
 
Το παραθέτω όπως το βρήκα.....

Το πρώτο που θα κοίταζα είναι αν το ίδιο μοτερ έχει έκδοση με παραπάνω άλογα/ροπή και αν υπάρχουν διαφορές με το δικό μου (σε ψύξη για παράδειγμα, πχ μεγαλύτερο intercooler)
-To δεύτερο που θα κοιτούσα είναι τι εναλλακτικές υπάρχουν: πρόγραμμα έτοιμο, πρόγραμμα custom ή παράλληλος εγκέφαλος.
-Θα έψαχνα αν υπάρχει περίπτωση να έχω θέματα με το DPF μετά, γιατί δεν θα ήθελα μπλεξίματα με δαύτο.
-Τέλος, θα βεβαιωνόμουν πως το αυτοκίνητο θα επανερχόταν στην πρότερη κατάσταση, αν κάτι δεν πήγαινε καλά.
-Αν τελικά το αποφάσιζα, θα απαιτούσα δυναμομέτρηση πριν και μετά, ώστε να αποδεικνύεται η βελτίωση και δεν είναι placebo.

-Και κάτι προσωπικό: αν δεν είχα όντως να κερδίσω πολλά, θα το άφηνα ως έχει. Πιο σημαντική η ησυχία μου, παρά μια μικρή βελτίωση στις επιδόσεις (δεν θα περίμενα κάποια συγκλονιστική βελτιώση, εκτός αν κάνω λάθος).
Εννοείται πρέπει να πληρούνται όλοι αυτοί οι παράμετροι. Γύρω στα 130-135hp και 31-32 κιλά ροπής μου εχουν πει και εμένα. Πιστεύω πως θα είναι πολύ ευχάριστο μετά με +20 άλογα και με +5 κιλά ροπή. Αν παίζει και βελτίωση στην καταναλωση στο ταξίδι θα είναι σούπερ
 
Εννοείται πρέπει να πληρούνται όλοι αυτοί οι παράμετροι. Γύρω στα 130-135hp και 31-32 κιλά ροπής μου εχουν πει και εμένα. Πιστεύω πως θα είναι πολύ ευχάριστο μετά με +20 άλογα και με +5 κιλά ροπή. Αν παίζει και βελτίωση στην καταναλωση στο ταξίδι θα είναι σούπερ
Είναι που είναι πυραυλακι στους επαρχιακούς δρόμους, θα γίνει η χαρά της οδήγησης... Το σκέφτομαι κ εγώ για το μέλλον, αλλά δεν έχω ψαχτει ακόμα...
 
Είναι που είναι πυραυλακι στους επαρχιακούς δρόμους, θα γίνει η χαρά της οδήγησης... Το σκέφτομαι κ εγώ για το μέλλον, αλλά δεν έχω ψαχτει ακόμα...
Πιο πολύ για την ε.ο το σκέφτομαι για το ταξίδι. Τα λάστιχα τα έχωσες πουθενά σε καμία σοβαρή λάσπη να μας πεις εντυπώσεις?
 
Back
Top