Ducia duster

Σε πολύ σοβαρή όχι αλλά σε κάτι αντιπηρικες που μπήκα μια χαρά τα έβγαλαν πέρα... Για μέση χρήση είναι καλή επιλογή...
Ωραιος.. Αντε καλολασπωτα και σε πιο σοβαρή λάσπη πάντα με προσοχή. Φαντάζομαι είδες αρκετή βελτίωση στο εκτός δρόμου σε σχέση με τα μαμα σχεδόν ασφαλτινα
 
Ωραιος.. Αντε καλολασπωτα και σε πιο σοβαρή λάσπη πάντα με προσοχή. Φαντάζομαι είδες αρκετή βελτίωση στο εκτός δρόμου σε σχέση με τα μαμα σχεδόν ασφαλτινα
Ε ναι... Έχει μεγάλη διαφορά... Αν κ με τα ασφάλτινα είχε πιο πολύ πλάκα που έμπαινα με τις πόρτες στις λάσπες κ τα χιόνια .my man.
 
Παιδιά μην πειραζεται τα αυτοκίνητα σας.

Είναι μια χαρά.

Χαλάς με το πείραγμα την αξιοπιστία του οχήματος σου για το τίποτα.

Το νταστερ είναι τέλειο το να αναζητάμε συνέχεια το κάτι παραπάνω δεν μας αφήνει να χαρούμε αυτό που έχουμε.

Και τα λέω για να τα ακούω πρώτα εγώ.

Παράγγειλα κι εγώ ένα αμάξι και ακόμη δεν ήρθε και σκέφτομαι λέει να του βάλω να του κάνω....Και μετά λέω ώπα ρε φίλε δηλαδή κάπου ώπα.

Ωραίοι ήταν οι παλιοί άνθρωποι.
Μπορεί να είχαν ένα τρίκυκλο και το σεβότανε.

Αλλά τι λέω......Έχω συναντήσει άνθρωπο 75 χρονών και ρίχνει ελιές σαν έφηβος και δεν του ξεφεύγει ούτε μια.

Αυτός λοιπόν ερχόταν κάθε πρωί στο χωράφι με το γαιδουρακι.

Άμα δεις πόσο του φαινόταν το καλύτερο όχημα.

Απλοί άνθρωποι δουλεμενοι να πούμε με εκτίμηση στο κάθε τι.
 
Ε ναι... Έχει μεγάλη διαφορά... Αν κ με τα ασφάλτινα είχε πιο πολύ πλάκα που έμπαινα με τις πόρτες στις λάσπες κ τα χιόνια .my man.
Μωρέ πλάκα έχουν και τα ασφάλτινα αλλά μπορεί να σε αφήσουν ξεκρεμαστο με κάνα λασπερο και αν είσαι μόνος σου να τραβάς τα βυ..α σου
 
Μην πήραζεται τα αυτοκηνιτο σας ότι θα κέρδισεται σήμερα θα το πληρώνεται αύριο τριπλάσιο… άλλοι χαρτογεφηση από την εργοστασιακή σημενει περισσότερο πίεση σε ολλα τα μέρη από Μπέκ μεχρει το Τούρμπο απορώ με τους μηχανικούς που σα λένε αυτές της παπαριες….
 
Last edited:
Μην πήραζεται τα αυτοκηνιτο σας ότι θα κέρδισεται σήμερα θα το πληρώνεται αύριο τριπλάσιο… άλλοι χαρτογεφηση από την εργοστασιακή σημενει περισσότερο πίεση σε ολλα τα μέρη από Μπέκος μεχρει το Τούρμπο απορώ με τους μηχανικούς που σα λένε αυτές της παπαριες….
Εγώ είχα πάρει καινούργιο το μιτσουμπισι l200 safari.
Με το τσιπ από 136 άλογα στα 167

Στα 40000χλμ μου άλλαξαν κινητήρα.
Φυσικά στην εγγύηση.

Δεν ξέρω αν έφταιγε το τσιπ.
Παντός μετά από αυτό εγώ το έβγαλα και το έκανα 136 άλογα.

Μια χαρά πήγαινε και πάλι.
 
Εγώ είχα πάρει καινούργιο το μιτσουμπισι l200 safari.
Με το τσιπ από 136 άλογα στα 167

Στα 40000χλμ μου άλλαξαν κινητήρα.
Φυσικά στην εγγύηση.

Δεν ξέρω αν έφταιγε το τσιπ.
Παντός μετά από αυτό εγώ το έβγαλα και το έκανα 136 άλογα.

Μια χαρά πήγαινε και πάλι.
Το τσιπ το ειχε βαλει ο αντιπροσωπος?
 
Παιδιά σε όλες τις βελτιώσεις όταν γίνονται πρέπει να γίνονται ολοκληρωμένες.Πχ όταν κάνεις επαναπρογραμματισμο εγκεφάλου θες αλλαγή και σε περιφερειακά ώστε όλα μαζί να συνεργάζονται.Ενα απλό παράδειγμα είναι τα καυσαέρια.Ενας επαναπρογραμματισμός τα αυξάνει και θέλει μεγαλύτερη διατομη εξάτμισης για την καλύτερη δυνατη αξιοποίηση του προγραμματος αλλά και μειωμένη πίεση στην φτερωτή του turbo που με τον καιρό θα κάνει τζόγο.
Άλλο παράδειγμα είναι τα λίτρα αέρα που μπαίνουν από το φίλτροκουτι είναι συγκεκριμένα και δεν είναι τυχαία.Με επαναπρογραμματισμο θέλει αλλαγή και αυτό.Και βασικό είναι πρώτα να μπουν αυτά και μετά το πρόγραμμα.
Θα μου πείτε η αύξηση της ιπποδύναμης είναι μικρή για αυτές τις παρεμβάσεις αλλά αυτό είναι το σωστό για να είναι ένα μοτέρ αλεξίσφαιρο.
 
Oτι τσιπαρισμενο πετρέλαιο εχω δεί γνωστών μου έχει κάνει αρκετή ως πολ'υ διαφορά σε απόδοση αλλά το ντουμάνι πίσω δεν υποφέρεται ότι και να σημαίνει αυτό.
Γενικά τα πετρέλαια βγάζουν χιλιόμετρα γιατί δεν χρειάζεται να τα στροφάρουμε ψηλά για να αποδόσουν.
Από τις -2000-3200 "φουσκώνουν" και αποδίδουν.Θέλουν σεβασμό και γνώση για να αποδώσουν ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα χωρις προβλήματα.
Θελω να πώ οτι αν πιεστούν έστω και μαμά ερχεται γρήγορα η φθορά.
Ειμαι κατά των προγραμμάτων αν θέλω αξιοπιστία.
Για την καβλάντα μια χαρά είναι.
Προσωπικά από πετρέλαια τώρα έχω ενα yaris του 2006 με 320000χλμ και ποιό πολλές φορές βλέπω τον λαστιχά παρά τον μάστορα για ζημιές...
Και 1 kangoo του 2002 1,9dti με 340000 και δεν θελω να το αλλάξω με τπτ.
Το λιώνω ολη την μέρα φορτωμένο με εργαλεία...χαμπάρι.
Τα ανταλακτικά του είναι πάμφθηνα και καιει max 6.3lit
To yaris max 5,8 lit.
 
Oτι τσιπαρισμενο πετρέλαιο εχω δεί γνωστών μου έχει κάνει αρκετή ως πολ'υ διαφορά σε απόδοση αλλά το ντουμάνι πίσω δεν υποφέρεται ότι και να σημαίνει αυτό.
Γενικά τα πετρέλαια βγάζουν χιλιόμετρα γιατί δεν χρειάζεται να τα στροφάρουμε ψηλά για να αποδόσουν.
Από τις -2000-3200 "φουσκώνουν" και αποδίδουν.Θέλουν σεβασμό και γνώση για να αποδώσουν ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα χωρις προβλήματα.
Θελω να πώ οτι αν πιεστούν έστω και μαμά ερχεται γρήγορα η φθορά.
Ειμαι κατά των προγραμμάτων αν θέλω αξιοπιστία.
Για την καβλάντα μια χαρά είναι.
Προσωπικά από πετρέλαια τώρα έχω ενα yaris του 2006 με 320000χλμ και ποιό πολλές φορές βλέπω τον λαστιχά παρά τον μάστορα για ζημιές...
Και 1 kangoo του 2002 1,9dti με 340000 και δεν θελω να το αλλάξω με τπτ.
Το λιώνω ολη την μέρα φορτωμένο με εργαλεία...χαμπάρι.
Τα ανταλακτικά του είναι πάμφθηνα και καιει max 6.3lit
To yaris max 5,8 lit.
Φιλε εαν δεν σου ειναι κοπος αναλυσε λιγο το ´´σεβασμο και γνωσή´´
Ξερω οτι εχεις γνωσεις γιαυτο και στο ζηταω
Τι πρεπει να προσεχουμε και πως να τα στντηρουμε για να βγαλουν χιλιομετρα τα ντιζελ

Περαν απο τα λαδια ξυδια και σερβις στην ωρα τους οπως και ιμαντες τρομπες κλπ
 
Φιλε εαν δεν σου ειναι κοπος αναλυσε λιγο το ´´σεβασμο και γνωσή´´
Ξερω οτι εχεις γνωσεις γιαυτο και στο ζηταω
Τι πρεπει να προσεχουμε και πως να τα στντηρουμε για να βγαλουν χιλιομετρα τα ντιζελ

Περαν απο τα λαδια ξυδια και σερβις στην ωρα τους οπως και ιμαντες τρομπες κλπ
Τα τουρμπο θέλουν να μην τα πλακώνεις αν δεν έχουν ζεσταθεί όπως επίσης να μην τα σβήνεις αμέσως.

Να μην τα πηγαίνεις κοφτές και να κάνεις τα σέρβις.

Αυτά ισχύουν και για όλα τα αυτοκίνητα αλλά πιο πολυ για τα τούρμπο.
 
Φιλε εαν δεν σου ειναι κοπος αναλυσε λιγο το ´´σεβασμο και γνωσή´´
Ξερω οτι εχεις γνωσεις γιαυτο και στο ζηταω
Τι πρεπει να προσεχουμε και πως να τα στντηρουμε για να βγαλουν χιλιομετρα τα ντιζελ

Περαν απο τα λαδια ξυδια και σερβις στην ωρα τους οπως και ιμαντες τρομπες κλπ
Λάδια με της προδιαγραφές που σου δίνει η αντιπροσωπία οι περισσότεροι βάζουν 10/40 για πάσα νόσο!!!! Λάθος εκτός αν στο λέει η ετερεια .. φίλτρο λαδιού / πετρέλαιο κάθε 10/15 χιλαδες χιλιόμετρα.. το φίλτρο παιτρελαου να είναι πολύ καλό όχι τα φτηνιάρικα… πολύ καλό παραφλου g12 τα περησοττερα αυτό γράφουν λίγα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα… λαστιχάκι α υποπίεσης Τσεκ για σκασίματα…υμαντες αλλαγή κάθε 50/70 χιλ… χιλιόμετρα…πετρέλαιο από πρατήριο εμπηστοσηνη δεν αλλάζουμε έταιρια κάθε εβδομάδα!!!! Αυτά είναι τα βασικά που μπορι κάποιος να τα κάνη και μόνος αν έχει εμπηρια η γνωση!!!!
 
Λάδια με της προδιαγραφές που σου δίνει η αντιπροσωπία οι περισσότεροι βάζουν 10/40 για πάσα νόσο!!!! Λάθος εκτός αν στο λέει η ετερεια .. φίλτρο λαδιού / πετρέλαιο κάθε 10/15 χιλαδες χιλιόμετρα.. το φίλτρο παιτρελαου να είναι πολύ καλό όχι τα φτηνιάρικα… πολύ καλό παραφλου g12 τα περησοττερα αυτό γράφουν λίγα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα… λαστιχάκι α υποπίεσης Τσεκ για σκασίματα…υμαντες αλλαγή κάθε 50/70 χιλ… χιλιόμετρα…πετρέλαιο από πρατήριο εμπηστοσηνη δεν αλλάζουμε έταιρια κάθε εβδομάδα!!!! Αυτά είναι τα βασικά που μπορι κάποιος να τα κάνη και μόνος αν έχει εμπηρια η γνωση!!!!
Τα κάνω όλα αυτά που λες συν κάθε έξι μήνες βάζω ένα πρόσθετο καθαριστικό συστήματος καύσης της wurth, κάθε 3000χλμ βάζω υγρό κατά της μυκητιολασπης και κάθε δύο μήνες το "ξεκαπνιζω" πηγαίνοντας με 4000 στροφές για 15-20χλμ όλα αυτά κατόπιν παρότρυνσης του μηχανικού μου αφού είναι η πρώτη φορά που έχω diesel.
 
Καλημέρα σύντροφοι!

Πριν 3 ημερες παρέλαβα το νέο Duster Μοντ2023 στην έκδοση Journey με τα νεα λογότυπα της Dacia....το οποίο περίμενα σχεδόν 8 μήνες. Εχοντας και το προηγούμενο μοντέλο (μοντ2017) το τωρινό είναι σαφώς αναβαθμισμένο....αλλά νομίζω ότι σαν του 2017......δεν είναι!

Μιλάμε για το 1.5 diesel 4*4 και στις δυο περιπτώσεις

Εγίνε και αυτό....πολύ high tec... με ένα σωρό μπιπλίκια σε βαθμό που να σκέφτεσαι να το βάλεις στο δύσκολα!Δηλαδή να λές αμαρτία!

Αφήστε δε....που το αμάξι το 2017 το πλήρωσα κούτα.....μόλις 17.000 και τώρα το ίδιο αμάξι κοστίζει 25.000!!

Οι σταθερές του όμως παραμένουν ίδιες. Ιδια τετρακίνηση...ίδιος κινητήρας (τώρα όμως με adblue).

Είμεθα στο ροντάρισμα!

Το νέο χρώμα (Χακί) είναι φοβερό!!
 
Καλημέρα σύντροφοι!

Πριν 3 ημερες παρέλαβα το νέο Duster Μοντ2023 στην έκδοση Journey με τα νεα λογότυπα της Dacia....το οποίο περίμενα σχεδόν 8 μήνες. Εχοντας και το προηγούμενο μοντέλο (μοντ2017) το τωρινό είναι σαφώς αναβαθμισμένο....αλλά νομίζω ότι σαν του 2017......δεν είναι!

Μιλάμε για το 1.5 diesel 4*4 και στις δυο περιπτώσεις

Εγίνε και αυτό....πολύ high tec... με ένα σωρό μπιπλίκια!

Οι σταθερές του όμως παραμένουν ίδιες. Ιδια τετρακίνηση...ίδιος κινητήρας (τώρα όμως με adblue).

Είμεθα στο ροντάρισμα!

Το νέο χρώμα (Χακί) είναι φοβερό!!
Καλοταξιδο!!!

Ωραίο αυτοκίνητο!!!

Λένε ότι τα καινούργια δεν θέλουν πολύ στρώσιμο.

Βασικά κάνε αυτό που λέει στο βιβλιαράκι ο κατασκευαστής.

Τι τιμή είχε το 17 και τιμή τωρα;
 
Τα κάνω όλα αυτά που λες συν κάθε έξι μήνες βάζω ένα πρόσθετο καθαριστικό συστήματος καύσης της wurth, κάθε 3000χλμ βάζω υγρό κατά της μυκητιολασπης και κάθε δύο μήνες το "ξεκαπνιζω" πηγαίνοντας με 4000 στροφές για 15-20χλμ όλα αυτά κατόπιν παρότρυνσης του μηχανικού μου αφού είναι η πρώτη φορά που έχω diesel.
Αν μου επιτρέπεις...όλα αυτά είναι γιατροσόφια....μηχανικώναπό την τεχνολογιά των diesel πριν από 30 και βάλε χρόνια.

Με το πρώτο Duster εκανα 200.000 χλμ μεσα σε μια 5ετια....απροβληματιστα.....αρκεί να κάνεις τα service στην ώρα τους.
 
Για ντηζελ 1,5 ρενω κινητήρα μιλάμε. Αν σε ένα χρόνο κάνεις 5000χλμ μπορείς να καθυστερήσεις άλλους 6 μήνες μπας και φθάσεις 8-10.000χλμ και τότε να αλλάξεις λάδια; Ή οπωσδήποτε στο χρόνο αλλαγή άσχετα με τα λίγα χλμ;
 
Για ντηζελ 1,5 ρενω κινητήρα μιλάμε. Αν σε ένα χρόνο κάνεις 5000χλμ μπορείς να καθυστερήσεις άλλους 6 μήνες μπας και φθάσεις 8-10.000χλμ και τότε να αλλάξεις λάδια; Ή οπωσδήποτε στο χρόνο αλλαγή άσχετα με τα λίγα χλμ;
Οπωσδήποτε στο χρόνο.
 
Back
Top