Ducia duster

Ρε παιδιά το δικό μου Duster είναι 2013-14 από τα πρώτα , 1,5 dci, που έχουν το λογότυπο 4WD δίπλα στο πίσω τζάμι. Μέχρι τώρα πολύ ευχαριστημένος με 190.000 χλμ. σε άσφαλτο και εκτός. Από τότε που του έβαλα και τα ασφάλτινα Michelen cross πάει και αθόρυβα εκτός από άνετα . Είναι, όπως λέτε κι εσείς παραπάνω , ότι θέλει ένας κυνηγός σήμερα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και λέω στους πάντες ότι και το επόμενό μου αυτοκίνητο Duster θα είναι αλλά ...

έχει ένα χρόνο περίπου, σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ( μιλάμε όμως για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, συνεχώς κάτω από το 0 , -5 και ίσως και χαμηλώτερα) που το πρωί ξεκινάει τσακ μπαμ με την μία χωρίς πρόβλημα, αλλά με μεγάλες ταχύτητες πάνω από 110 χλμ/ω , όταν πάω να πατήσω για λίγο παραπάνω γκάζι, μου κάνει διακοπές και ανάβει το λαμπάκι με την κοκκινη μηχανη STOP ENGINE. Σαν να μπαίνει κόφτης. Αυτό γίνεται και σε χαμηλώτερες ταχύτητες όταν πάω να γεμίσω στροφές. Αφήνω το γκάζι και το πάω πιό γλυκά οπότε, σβήνει το λαμπάκι και οι διακοπές γίνονται πιό σπάνιες . Επειδή είμαι ορεινά Γρεβενά λέω ότι αυτό, γυρνόντας Θεσσαλονίκη, συμβαίνει συχνά στην Ν. Εγνατία . Μόλις βγαίνω σε πιό μεγάλες θερμοκρασίες πχ από Βέροια και κάτω, το φαινόμενο σταματάει. Επίσης κατά το διάστημα που συμβαίνει το φαινόμενο ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση. πχ εκεί που δείχνει κατανάλωση 7,3 πάει στο 8 με την μία.

Το πήγα στον ΚΑΤΑΚΗ που το αγόρασα και μου είπαν οτι φταίει το καύσιμο που κρυώνουν οι παραφύνες. Αλλαξα πετρέλαια , έβαλα μέσα αντιπαγωτικά, αντιμυκητικά και καθαριστικά μπεκ κλπ φτιάχνει για λίγο μετά πάλι τα ίδια.

Το πήγα και σε άλλα συνεργεία που έχουν το βλαβοληπτικό σε lap-top και μου είπαν τα ίδια.

Επειδή η επόμενη κίνηση είναι να αλλάξω φίλτρο πετρελαίου και ... βλέπουμε ... με προοπτική αλλαγής "ελεγκτή καυσίμου" (γύρω στα 600€) ή και καθάρισμα - αντικατάσταση μπεκ αντλίας ( άγνωστο πόσο θα πάει αλλά μιλάμε για πάνω από 1000ρικο ) , μήπως σε κάποιο συνάδελφο έτυχε το παραπάνω για να ξέρω τι συμβαίνει;

Θέλω να πω ότι, ξέρουμε για όλα τα diesel ότι τέτοια συμβαίνουν αλλά παίζει να δώσω τόσα λεφτά και να είναι κάτι άλλο;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και χρόνια πολλά.
 
Ρε παιδιά το δικό μου Duster είναι 2013-14 από τα πρώτα , 1,5 dci, που έχουν το λογότυπο 4WD δίπλα στο πίσω τζάμι. Μέχρι τώρα πολύ ευχαριστημένος με 190.000 χλμ. σε άσφαλτο και εκτός. Από τότε που του έβαλα και τα ασφάλτινα Michelen cross πάει και αθόρυβα εκτός από άνετα . Είναι, όπως λέτε κι εσείς παραπάνω , ότι θέλει ένας κυνηγός σήμερα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και λέω στους πάντες ότι και το επόμενό μου αυτοκίνητο Duster θα είναι αλλά ...

έχει ένα χρόνο περίπου, σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ( μιλάμε όμως για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, συνεχώς κάτω από το 0 , -5 και ίσως και χαμηλώτερα) που το πρωί ξεκινάει τσακ μπαμ με την μία χωρίς πρόβλημα, αλλά με μεγάλες ταχύτητες πάνω από 110 χλμ/ω , όταν πάω να πατήσω για λίγο παραπάνω γκάζι, μου κάνει διακοπές και ανάβει το λαμπάκι με την κοκκινη μηχανη STOP ENGINE. Σαν να μπαίνει κόφτης. Αυτό γίνεται και σε χαμηλώτερες ταχύτητες όταν πάω να γεμίσω στροφές. Αφήνω το γκάζι και το πάω πιό γλυκά οπότε, σβήνει το λαμπάκι και οι διακοπές γίνονται πιό σπάνιες . Επειδή είμαι ορεινά Γρεβενά λέω ότι αυτό, γυρνόντας Θεσσαλονίκη, συμβαίνει συχνά στην Ν. Εγνατία . Μόλις βγαίνω σε πιό μεγάλες θερμοκρασίες πχ από Βέροια και κάτω, το φαινόμενο σταματάει. Επίσης κατά το διάστημα που συμβαίνει το φαινόμενο ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση. πχ εκεί που δείχνει κατανάλωση 7,3 πάει στο 8 με την μία.

Το πήγα στον ΚΑΤΑΚΗ που το αγόρασα και μου είπαν οτι φταίει το καύσιμο που κρυώνουν οι παραφύνες. Αλλαξα πετρέλαια , έβαλα μέσα αντιπαγωτικά, αντιμυκητικά και καθαριστικά μπεκ κλπ φτιάχνει για λίγο μετά πάλι τα ίδια.

Το πήγα και σε άλλα συνεργεία που έχουν το βλαβοληπτικό σε lap-top και μου είπαν τα ίδια.

Επειδή η επόμενη κίνηση είναι να αλλάξω φίλτρο πετρελαίου και ... βλέπουμε ... με προοπτική αλλαγής "ελεγκτή καυσίμου" (γύρω στα 600€) ή και καθάρισμα - αντικατάσταση μπεκ αντλίας ( άγνωστο πόσο θα πάει αλλά μιλάμε για πάνω από 1000ρικο ) , μήπως σε κάποιο συνάδελφο έτυχε το παραπάνω για να ξέρω τι συμβαίνει;

Θέλω να πω ότι, ξέρουμε για όλα τα diesel ότι τέτοια συμβαίνουν αλλά παίζει να δώσω τόσα λεφτά και να είναι κάτι άλλο;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και χρόνια πολλά.
Καλού κακού ρίξε μία ματιά και στο DPF μην είναι μπουκωμένο και σου κάνει κόλπα ούτως ή άλλως χρειάζεται έλεγχο γιατί μπορεί να σου βγάλει ζημιές
 
Ρε παιδιά το δικό μου Duster είναι 2013-14 από τα πρώτα , 1,5 dci, που έχουν το λογότυπο 4WD δίπλα στο πίσω τζάμι. Μέχρι τώρα πολύ ευχαριστημένος με 190.000 χλμ. σε άσφαλτο και εκτός. Από τότε που του έβαλα και τα ασφάλτινα Michelen cross πάει και αθόρυβα εκτός από άνετα . Είναι, όπως λέτε κι εσείς παραπάνω , ότι θέλει ένας κυνηγός σήμερα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και λέω στους πάντες ότι και το επόμενό μου αυτοκίνητο Duster θα είναι αλλά ...

έχει ένα χρόνο περίπου, σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες ( μιλάμε όμως για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, συνεχώς κάτω από το 0 , -5 και ίσως και χαμηλώτερα) που το πρωί ξεκινάει τσακ μπαμ με την μία χωρίς πρόβλημα, αλλά με μεγάλες ταχύτητες πάνω από 110 χλμ/ω , όταν πάω να πατήσω για λίγο παραπάνω γκάζι, μου κάνει διακοπές και ανάβει το λαμπάκι με την κοκκινη μηχανη STOP ENGINE. Σαν να μπαίνει κόφτης. Αυτό γίνεται και σε χαμηλώτερες ταχύτητες όταν πάω να γεμίσω στροφές. Αφήνω το γκάζι και το πάω πιό γλυκά οπότε, σβήνει το λαμπάκι και οι διακοπές γίνονται πιό σπάνιες . Επειδή είμαι ορεινά Γρεβενά λέω ότι αυτό, γυρνόντας Θεσσαλονίκη, συμβαίνει συχνά στην Ν. Εγνατία . Μόλις βγαίνω σε πιό μεγάλες θερμοκρασίες πχ από Βέροια και κάτω, το φαινόμενο σταματάει. Επίσης κατά το διάστημα που συμβαίνει το φαινόμενο ανεβαίνει πολύ η κατανάλωση. πχ εκεί που δείχνει κατανάλωση 7,3 πάει στο 8 με την μία.

Το πήγα στον ΚΑΤΑΚΗ που το αγόρασα και μου είπαν οτι φταίει το καύσιμο που κρυώνουν οι παραφύνες. Αλλαξα πετρέλαια , έβαλα μέσα αντιπαγωτικά, αντιμυκητικά και καθαριστικά μπεκ κλπ φτιάχνει για λίγο μετά πάλι τα ίδια.

Το πήγα και σε άλλα συνεργεία που έχουν το βλαβοληπτικό σε lap-top και μου είπαν τα ίδια.

Επειδή η επόμενη κίνηση είναι να αλλάξω φίλτρο πετρελαίου και ... βλέπουμε ... με προοπτική αλλαγής "ελεγκτή καυσίμου" (γύρω στα 600€) ή και καθάρισμα - αντικατάσταση μπεκ αντλίας ( άγνωστο πόσο θα πάει αλλά μιλάμε για πάνω από 1000ρικο ) , μήπως σε κάποιο συνάδελφο έτυχε το παραπάνω για να ξέρω τι συμβαίνει;

Θέλω να πω ότι, ξέρουμε για όλα τα diesel ότι τέτοια συμβαίνουν αλλά παίζει να δώσω τόσα λεφτά και να είναι κάτι άλλο;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και χρόνια πολλά.
Κάνε μια ερώτηση στο Hellenic duster club… Λογικά ο Τεο θα σου απαντήσει…
 
Α
Καλού κακού ρίξε μία ματιά και στο DPF μην είναι μπουκωμένο και σου κάνει κόλπα ούτως ή άλλως χρειάζεται έλεγχο γιατί μπορεί να σου βγάλει ζημιές
Ακρυβως αυτο το βγαζεις και το πετας και τελος
 
Α
Ακρυβως αυτο το βγαζεις και το πετας και τελος
Δεν ξέρω εάν επιτρέπεται Τόλη
Νομίζω ότι από μια χρονολογία και μετά δεν μπορείς τουλάχιστον έτσι μου είχαν πει
Την είχα πάθει με ένα opel combo 2006 ή 2007 μοντέλο και το κατάργησα
 
Δεν ξέρω εάν επιτρέπεται Τόλη
Νομίζω ότι από μια χρονολογία και μετά δεν μπορείς τουλάχιστον έτσι μου είχαν πει
Την είχα πάθει με ένα opel combo 2006 ή 2007 μοντέλο και το κατάργησα
Αλιως το κανει εμβαπτηση σε ενα καθαριστικο και κραταει κανα τριμινα αν βρεις καυσιμο της προκοπης
 
Αλιως το κανει εμβαπτηση σε ενα καθαριστικο και κραταει κανα τριμινα αν βρεις καυσιμο της προκοπης
Εγώ εδώ και κάτι χρόνια μόνο Avio της ΕΚΟ και έχω ηρεμήσει
Μεγάλο πρόβλημα το καύσιμο στην Ελλάδα δυστυχώς και από τιμή και από ποιότητα
 
Εγώ εδώ και κάτι χρόνια μόνο Avio της ΕΚΟ και έχω ηρεμήσει
Μεγάλο πρόβλημα το καύσιμο στην Ελλάδα δυστυχώς και από τιμή και από ποιότητα
Γιώργο όταν το πρωτοπήγα στην αντιπροσωπεία για να δούνε το πρόβλημα μου λένε - και μάλιστα δύο τεχνικοί χωρίς να προλάβουν να συνεννοηθούν - "μήπως βάζεις το Shell V- Power;" Τους λέω " είμαι φαν της εταιρείας και βάζω μόνο από αυτό" και μου λένε οι άνθρωποι , "εμείς δεν λέμε οτι είναι κακό πετρέλαιο, μάλλον είναι και πάρα πολύ καλό, αλλά σε όλα τα Duster που έρχονται εδώ με παρόμοια προβλήματα οι ιδιοκτήτες τέτοιο πετρέλαιο βάζουν. Αν επιμένεις στην εταιρεία βάζε το απλό, όχι το V-power" . Δεν τους πολυπίστεψα αλλά κάποια στιγμή είπα δεν δοκιμάζω και κανένα άλλο; Εβαλα λοιπόν κάποιο άλλο - Rev oil νομίζω - και τα προβλήματα μειώθηκαν αισθητά. Τώρα βάζω από το Avion κι εγώ . Απλά την τελευταία φορά έβαλα εξ ανάγκης BP και είχα περισσότερα προβλήματα από ότι με το Σελ. Αλλά για να λέμε και του στραβού το δίκιο , είχε τόσο χαμηλές θερμοκρασίες που μπορεί να είχα πρόβλημα με οποιοδήποτε πετρέλαιο.

Επίσης είπα στους τεχνικούς στην αντιπροσωπεία ότι έχω ένα Ignis 1250 cc diesel Euro 4 και βάζω και σε κείνο Shell V-Power και όχι μονο δεν έχει πρόβλημα αλλά το Ignis πετάει. Και μου είπαν "έ είπαμε στο Duster βγάζει πρόβλημα, για τα άλλα αυτοκίνητα μια χαρά πετρέλειο είναι. Αλλωστε μην συγκρίνεις την μηχανή της Renault 1.5 dci Euro 5 με αυτήν της GM 1.25 l που φοράει το Ignis ... " . Τι εννοούσε ο ποιητής ; δεν πολυκατάλαβα αλλά μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι εμμέσως μου λέγανε ότι όσο πιό παλιά η τεχνολογία τόσο καλύτερα τα πράγματα για τα Diesel ... :)
 
Εγώ έχω πετρελαιο το Focus, αλλά μια φορά το μήνα τουλάχιστον το ανοίγω Εθνική στα 120 χιλιόμετρα με 5η και δεν βάζω επίτηδες την 6η σχέση στο κιβώτιο για κανά 20 λέπτο. Καύσιμο ή Elin ή EKO. Προβλήματα άκουσα από τον κύκλο μου σε χρήση σε πετρέλαιο σε IX για σύντομες διαδρομές στην Αθήνα, δεν κάνει το πετρέλαιο με το DPF για τέτοια χρήση. Το Duster στο Manual δεν λέει για μια φορά το μήνα να το ανοίγεις; Μήπως είναι κάτι άλλο και δεν είναι το DPF, όταν σου κάνει αναγέννηση (το καταλαβαίνεις από τον ήχο, την μυρωδιά της μηχανής και την αύξηση εκείνη την στιγμή της κατανάλωσης) δεν πρέπει να το σταματήσεις το αμάξι πρέπει να συνεχίσεις να το κινείς.
 
Τι εννοούσε ο ποιητής ; δεν πολυκατάλαβα αλλά μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι εμμέσως μου λέγανε ότι όσο πιό παλιά η τεχνολογία τόσο καλύτερα τα πράγματα για τα Diesel .
Πολλοί το λένε ευθέως όχι εμμέσως
Όσο πιό καινούργιας τεχνολογίας είναι ο κινητήρας τόσο πιό ευαίσθητος είναι στο μούφα πετρέλαιο
 
Έχω δυο επαγγελματικα, Toyota και mitsubishi. ..
Μου είπαν οι μηχανικοί, (διαφορετικά συνεργεία) μακριά από αυτό το πετρέλαιο......
Μου εξήγησαν και το λόγο...
Μου σύστησαν 2 εταιρίες και να βάζω μόνο το απλό!
Μπορείς σε παρακαλώ να μας εξηγήσεις και εμάς αν θέλεις;
 
Back
Top