Υγραεριοκίνηση

Όπως είπα και σε άλλο thread έδωσα το Grand Vitara λόγω προβλήματος με το lpg..Έκανα 60.000 με το υγραεριο και μέσα σε αυτο το διαστημα έκανα 2 φορές ρύμιση βαλβίδων(αλλαγή καπελότων)..Ζημιά της τάξεως των 300€ την φορά..Έφτασα σε σημείο να μου πουν να μην κάνω ούτε χιλιόμετρο με αέριο..Με βενζίνη έκαιγε τα κέρατα του..οποτε το έδωσα..Η μόνη λύση που υπήρχε ήταν να φτιαχτεί το καπάκι της μηχανής με αλλαγή μεταλλικων εδρών και βαλβιδών ώστε να αντέχει πιο πολύ την καύση..αλλά χωρίς να ξέρουμε αν μου το ξαναπαρουσιασει μετα απο 20.000km..Δλδ ήθελα γύρω στα 1.500€ για το καπάκι και μετά για να πατήσουν οι βαλβίδες θα έπρεπε να κάνω 2.000 km με βενζίνη..δλδ άλλα 600 περίπου ευρώ.. Και όλα αυτά χωρίς την εργασία..Όποτε έδωσα και 4.000 και πήρα ενα peugeot diesel..

Κρατάω τις καλύτερες αναμνήσεις απο το Vitara με πολλές γκόμενες πολλά κυνήγια πολλά ψαρέματα και πολλά άλλα.. ;) Χαλβιαδάζω βέβαια και το καινούργιο με πετρέλαιο αλλά βλέπουμε..Να μαστε καλά παίδες..
 
Όπως είπα και σε άλλο thread έδωσα το Grand Vitara λόγω προβλήματος με το lpg..Έκανα 60.000 με το υγραεριο και μέσα σε αυτο το διαστημα έκανα 2 φορές ρύμιση βαλβίδων(αλλαγή καπελότων)..Ζημιά της τάξεως των 300€ την φορά..Έφτασα σε σημείο να μου πουν να μην κάνω ούτε χιλιόμετρο με αέριο..Με βενζίνη έκαιγε τα κέρατα του..οποτε το έδωσα..Η μόνη λύση που υπήρχε ήταν να φτιαχτεί το καπάκι της μηχανής με αλλαγή μεταλλικων εδρών και βαλβιδών ώστε να αντέχει πιο πολύ την καύση..αλλά χωρίς να ξέρουμε αν μου το ξαναπαρουσιασει μετα απο 20.000km..Δλδ ήθελα γύρω στα 1.500€ για το καπάκι και μετά για να πατήσουν οι βαλβίδες θα έπρεπε να κάνω 2.000 km με βενζίνη..δλδ άλλα 600 περίπου ευρώ.. Και όλα αυτά χωρίς την εργασία..Όποτε έδωσα και 4.000 και πήρα ενα peugeot diesel..

Κρατάω τις καλύτερες αναμνήσεις απο το Vitara με πολλές γκόμενες πολλά κυνήγια πολλά ψαρέματα και πολλά άλλα.. ;) Χαλβιαδάζω βέβαια και το καινούργιο με πετρέλαιο αλλά βλέπουμε..Να μαστε καλά παίδες..

Μια χαρά όλα αλλά σε έτρωγε ο κώλος να μας πεις την εξυπνάδα σου μεσημεριάτικο...Και δεν έχω φάει ακόμα....sarcastic..yel.
 
Εγώ τώρα είμαι στα 60.000 χλμ με τον Obama και όλα καλά.
Το μόνο μειονέκτημα του η κατανάλωση 14-15 λιτρα /100χλμ που εννοείται πως και με την βενζίνη ήταν μεγάλη.
 
Όπως είπα και σε άλλο thread έδωσα το Grand Vitara λόγω προβλήματος με το lpg..Έκανα 60.000 με το υγραεριο και μέσα σε αυτο το διαστημα έκανα 2 φορές ρύμιση βαλβίδων(αλλαγή καπελότων)..Ζημιά της τάξεως των 300€ την φορά..Έφτασα σε σημείο να μου πουν να μην κάνω ούτε χιλιόμετρο με αέριο..Με βενζίνη έκαιγε τα κέρατα του..οποτε το έδωσα..Η μόνη λύση που υπήρχε ήταν να φτιαχτεί το καπάκι της μηχανής με αλλαγή μεταλλικων εδρών και βαλβιδών ώστε να αντέχει πιο πολύ την καύση..αλλά χωρίς να ξέρουμε αν μου το ξαναπαρουσιασει μετα απο 20.000km..Δλδ ήθελα γύρω στα 1.500€ για το καπάκι και μετά για να πατήσουν οι βαλβίδες θα έπρεπε να κάνω 2.000 km με βενζίνη..δλδ άλλα 600 περίπου ευρώ.. Και όλα αυτά χωρίς την εργασία..Όποτε έδωσα και 4.000 και πήρα ενα peugeot diesel..

Κρατάω τις καλύτερες αναμνήσεις απο το Vitara με πολλές γκόμενες πολλά κυνήγια πολλά ψαρέματα και πολλά άλλα.. ;) Χαλβιαδάζω βέβαια και το καινούργιο με πετρέλαιο αλλά βλέπουμε..Να μαστε καλά παίδες..
Γερασιμε το αυτοκινητο το ειχες παρει καινουριο? Ποσα χιλιομετρα ειχες πανω πριν βαλεις αεριο¨?
 
Πω ρε φίλε, καινούριο αμάξι ... :( Το δικό μου έχει 330.000 εκ των οποίων οι 110.000 γκαζάτες.
Το δικο σου το αμαξι ειναι τοσο αξιοπιστο και τοσο σκυλος μηχανολογικα που ξεφευγει απο το μετρο συγκρισης....fff..xm.
Επιασες το τζοκερ οταν το πηρες τυχαια ή οχι...:D:D:D
 
Στο αμαξι μου εχω 4 χρονια υγραεριο και 75.000χλμ με αυτο,επι συνολου 277.000χλμ στο οχημα....Δεν εχω το παραμικρο προβλημα...Τα σερβις γινονται ολα στην ωρα τους...Το συστημα ειναι της BRC με λαδιερα...Το αμαξι ειναι ενα TOYOTA RAV4 2000κ.εκ. mod.2004...Απ οτι εχω διαπιστωσει ΟΛΑ τα λεφτα ειναι ο εγκαταστατης,εαν ειναι σωστος,γνωστης και επαγγελματιας δεν συντρεχει κανενας κινδυνος και λογος για να μην γινει η εγκατασταση-μετατροπη...Βεββαια και ο εκαστοτε ιδοκτητης ειναι φρονιμο να κανει τα ενδεδειγμενα σερβις και ρυθμισεις στην ωρα τους...
 
Στο αμαξι μου εχω 4 χρονια υγραεριο και 75.000χλμ με αυτο,επι συνολου 277.000χλμ στο οχημα....Δεν εχω το παραμικρο προβλημα...Τα σερβις γινονται ολα στην ωρα τους...Το συστημα ειναι της BRC με λαδιερα...Το αμαξι ειναι ενα TOYOTA RAV4 2000κ.εκ. mod.2004...Απ οτι εχω διαπιστωσει ΟΛΑ τα λεφτα ειναι ο εγκαταστατης,εαν ειναι σωστος,γνωστης και επαγγελματιας δεν συντρεχει κανενας κινδυνος και λογος για να μην γινει η εγκατασταση-μετατροπη...Βεββαια και ο εκαστοτε ιδοκτητης ειναι φρονιμο να κανει τα ενδεδειγμενα σερβις και ρυθμισεις στην ωρα τους...
Το ΟΛΑ φιλε μου αν μπορουσες να τομ εγραφες με πιο μεγαλα γραμματα... Εχεις απολυτα δικιο...
 
Σημερα το grand vitara αφεθηκε στο μαστορα για υγραεριο... Το συστημα που θα μπει ειναι Zavoli τελευαταιας γενιας με λαδιερα... Ο μαστορας εχει βαλει σε πανω απο 10 grand vitara γκαζι (που βρηκα εγω τουλαχιστον)ι, καποιοι εκ των οποιων γνωστοι κ εχουν κανει ακομα και 80000 χλμ ο πιο παλιιος απροβληματιστα... Ελπιζω σε πολλα κ κυριως οικονομικα κυνηγετικα χιλιομετρα...
 
Nαι Γερασιμε θα ψεκαζει κ λιγη βενζινη... Σχεδον ολα τα τελευταια συστηματα ετσι ειναι για μικροτερες φθορες απο τα λιγα που εψαξα...
 
Back
Top