Βασιλη ιδιας αποψης ειμαι και εγω... το προτιμησα και ησυχασα...Υπάρχουν dedicated συστήματα για κάποια αυτοκίνητα και τύπους κινητήρων.......προτιμήστε αυτά !
Όπως είπα και σε άλλο thread έδωσα το Grand Vitara λόγω προβλήματος με το lpg..Έκανα 60.000 με το υγραεριο και μέσα σε αυτο το διαστημα έκανα 2 φορές ρύμιση βαλβίδων(αλλαγή καπελότων)..Ζημιά της τάξεως των 300€ την φορά..Έφτασα σε σημείο να μου πουν να μην κάνω ούτε χιλιόμετρο με αέριο..Με βενζίνη έκαιγε τα κέρατα του..οποτε το έδωσα..Η μόνη λύση που υπήρχε ήταν να φτιαχτεί το καπάκι της μηχανής με αλλαγή μεταλλικων εδρών και βαλβιδών ώστε να αντέχει πιο πολύ την καύση..αλλά χωρίς να ξέρουμε αν μου το ξαναπαρουσιασει μετα απο 20.000km..Δλδ ήθελα γύρω στα 1.500€ για το καπάκι και μετά για να πατήσουν οι βαλβίδες θα έπρεπε να κάνω 2.000 km με βενζίνη..δλδ άλλα 600 περίπου ευρώ.. Και όλα αυτά χωρίς την εργασία..Όποτε έδωσα και 4.000 και πήρα ενα peugeot diesel..
Κρατάω τις καλύτερες αναμνήσεις απο το Vitara με πολλές γκόμενες πολλά κυνήγια πολλά ψαρέματα και πολλά άλλα..Χαλβιαδάζω βέβαια και το καινούργιο με πετρέλαιο αλλά βλέπουμε..Να μαστε καλά παίδες..
Μια χαρά όλα αλλά σε έτρωγε ο κώλος να μας πεις την εξυπνάδα σου μεσημεριάτικο...Και δεν έχω φάει ακόμα...![]()
Γερασιμε το αυτοκινητο το ειχες παρει καινουριο? Ποσα χιλιομετρα ειχες πανω πριν βαλεις αεριο¨?Όπως είπα και σε άλλο thread έδωσα το Grand Vitara λόγω προβλήματος με το lpg..Έκανα 60.000 με το υγραεριο και μέσα σε αυτο το διαστημα έκανα 2 φορές ρύμιση βαλβίδων(αλλαγή καπελότων)..Ζημιά της τάξεως των 300€ την φορά..Έφτασα σε σημείο να μου πουν να μην κάνω ούτε χιλιόμετρο με αέριο..Με βενζίνη έκαιγε τα κέρατα του..οποτε το έδωσα..Η μόνη λύση που υπήρχε ήταν να φτιαχτεί το καπάκι της μηχανής με αλλαγή μεταλλικων εδρών και βαλβιδών ώστε να αντέχει πιο πολύ την καύση..αλλά χωρίς να ξέρουμε αν μου το ξαναπαρουσιασει μετα απο 20.000km..Δλδ ήθελα γύρω στα 1.500€ για το καπάκι και μετά για να πατήσουν οι βαλβίδες θα έπρεπε να κάνω 2.000 km με βενζίνη..δλδ άλλα 600 περίπου ευρώ.. Και όλα αυτά χωρίς την εργασία..Όποτε έδωσα και 4.000 και πήρα ενα peugeot diesel..
Κρατάω τις καλύτερες αναμνήσεις απο το Vitara με πολλές γκόμενες πολλά κυνήγια πολλά ψαρέματα και πολλά άλλα..Χαλβιαδάζω βέβαια και το καινούργιο με πετρέλαιο αλλά βλέπουμε..Να μαστε καλά παίδες..
Ενταξει Γερασιμε ευχαριστω....Αντώνη το αυτοκίνητο το πήρα στις 3.000 χιλιόμετρα..Στις 35.000 έβαλα το αεριο.. Τωρα ειχε 95.000
Πω ρε φίλε, καινούριο αμάξι ...Τωρα ειχε 95.000
Το δικό μου έχει 330.000 εκ των οποίων οι 110.000 γκαζάτες.
Το δικο σου το αμαξι ειναι τοσο αξιοπιστο και τοσο σκυλος μηχανολογικα που ξεφευγει απο το μετρο συγκρισης...Πω ρε φίλε, καινούριο αμάξι ...Το δικό μου έχει 330.000 εκ των οποίων οι 110.000 γκαζάτες.
Το ΟΛΑ φιλε μου αν μπορουσες να τομ εγραφες με πιο μεγαλα γραμματα... Εχεις απολυτα δικιο...Στο αμαξι μου εχω 4 χρονια υγραεριο και 75.000χλμ με αυτο,επι συνολου 277.000χλμ στο οχημα....Δεν εχω το παραμικρο προβλημα...Τα σερβις γινονται ολα στην ωρα τους...Το συστημα ειναι της BRC με λαδιερα...Το αμαξι ειναι ενα TOYOTA RAV4 2000κ.εκ. mod.2004...Απ οτι εχω διαπιστωσει ΟΛΑ τα λεφτα ειναι ο εγκαταστατης,εαν ειναι σωστος,γνωστης και επαγγελματιας δεν συντρεχει κανενας κινδυνος και λογος για να μην γινει η εγκατασταση-μετατροπη...Βεββαια και ο εκαστοτε ιδοκτητης ειναι φρονιμο να κανει τα ενδεδειγμενα σερβις και ρυθμισεις στην ωρα τους...