Μάλλον δεν είχες χάντρα για το κακό μάτι πάνω στο όπλο σου! την άλλη φορά να έχεις και το τηλέφωνο μιάς ξεματιάστρας μαζί σουΕ μα με μάτιασες ρε πως ρίχνεις έτσι και πως ρίχνεις έτσι και μετά τον ήπια πανηγυρικά!
Μάλλον δεν είχες χάντρα για το κακό μάτι πάνω στο όπλο σου! την άλλη φορά να έχεις και το τηλέφωνο μιάς ξεματιάστρας μαζί σουΕ μα με μάτιασες ρε πως ρίχνεις έτσι και πως ρίχνεις έτσι και μετά τον ήπια πανηγυρικά!
Βίκτωρα σε άλλο τοπικ γίνεται μάχη για το ποια οπτική ίνα θα μπει, τζάμπα τα γραφουμεΗ πρωτη, ή εστω απο τις πρωτες, κουβεντα που ακουσα απο τον Λεωνιδα στο πρωτο μαθημα, ηταν "Βγαλε το στοχαστρο που εχεις γιατι σου παιρνει το ματι".
Την εστιαση απο το στοχο δεν πρεπει να την αποσπα τιποτα. Αν ξεκινησεις να τσεκαρεις ριγες, στοχαστρα κλπ, ο στοχος εχει γινει καπνος ή αν πεσει θα ειναι απο τυχη (ή ατυχια του)
Τελικά είναι γουρλής δυνατός ο κοουτς, καλα μου είπε ένα πουλακι ΓερασιμεΕ μα με μάτιασες ρε πως ρίχνεις έτσι και πως ρίχνεις έτσι και μετά τον ήπια πανηγυρικά!
Να τον πάρεις στον γάμο σου να σου πει και του χρόνου!Τελικά είναι γουρλής δυνατός ο κοουτς, καλα μου είπε ένα πουλακι Γερασιμε
Κι εγώ οπτική ίνα έχω στα όπλα μου. Και τι με αυτό; Κάθε περίπτωση είναι μοναδική, κάθε ζευγάρι μάτια βλέπει διαφορετικά και κάθε εγκέφαλος διαλέγει τι κρατάει από αυτά που βλέπει με διαφορετικά κριτήρια.Βίκτωρα σε άλλο τοπικ γίνεται μάχη για το ποια οπτική ίνα θα μπει, τζάμπα τα γραφουμε
Ναι, το μάτι φταίει, όχι τα βρακιά που γέμισε...Μάλλον δεν είχες χάντρα για το κακό μάτι πάνω στο όπλο σου! την άλλη φορά να έχεις και το τηλέφωνο μιάς ξεματιάστρας μαζί σου
Επομένως δάσκαλε, η οπτική ίνα βοηθά όταν υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις αντί δλδ να μας αποσπά απ' το στόχο ΣΥΜΒΑΛΕΙ στην επίγνωση της κάνηςΚι εγώ οπτική ίνα έχω στα όπλα μου. Και τι με αυτό; Κάθε περίπτωση είναι μοναδική, κάθε ζευγάρι μάτια βλέπει διαφορετικά και κάθε εγκέφαλος διαλέγει τι κρατάει από αυτά που βλέπει με διαφορετικά κριτήρια.
Στον Βίκτωρα τη συγκεκριμένη στιγμή, βασιζόμενος στον τρόπο που διαχειριζόταν αυτά που έβλεπε, του είπα να βγάλει το στόχαστρο.
Επίσης μην μπερδεύουμε την εκμάθηση του σκληρού κοιταγματος σε έναν καινούριο μαθητή στο πρώτο του μάθημα με την ακόλουθη διδασκαλία περί κοιταγματος όσο ο μαθητής εξελίσσεται.
Ανάλογα το άτομο, ναι, όχι, ίσως, εξαρτάται.Επομένως δάσκαλε, η οπτική ίνα βοηθά όταν υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις αντί δλδ να μας αποσπά απ' το στόχο ΣΥΜΒΑΛΕΙ στην επίγνωση της κάνης
Σήμερα απόγευμα έκανα το ραντεβού μου με το Οπτομέτρη για μια αξιολόγηση,ανάλυση της όρασης.Δυσχρωματοψία μάλλον λέτε.Τα ίδια έχω και εγώ.Θα επανέλθω το βράδυ..
Το βλέπεις σπασμένο στην ρουτίνα σου πρίν το σπάσεις.Νοερή απεικόνιση έγραψες, ικανότητα ενορασης, που θα το χρειαστείς αυτο ;
Το επόμενο βήμα θα είναι να το βλέπουν και οι κριτές ... (αστείο)Το βλέπεις σπασμένο στην ρουτίνα σου πρίν το σπάσεις.
Γειά σου Άρη ...ρόμποκοπ.Σήμερα απόγευμα έκανα το ραντεβού μου με το Οπτομέτρη για μια αξιολόγηση,ανάλυση της όρασης.
Ωραία πράγματα!
Αφού μου πήρε το ιστορικό(δεν είχα) προχωρήσαμε στα τεστ.
1ο τεστ ευαισθησία στο contrast.
Tα πήγα άριστα.
2ο Οπτική οξύτητα σε έναν πίνακα αλλάζοντας φακούς.
και εδώ πολύ καλά..πάμε παρακάτω
3ο Στερεοσκοπική αντίληψη.αν θυμάμαι ειχε τρισδιάστατα σχέδια.
4ο Συνεργασία των 2 ματιών.Ωραίο τεστ και αυτό.Μια χαρά τα πήγαμε.
5ο Αλλαγες εστίασης-focus.Δεν μπορώ να το περιγράψω γιατί ήταν "ζαλιστικό"αλλά βγήκαν καλά συμπεράσματα!
6ο Δυναμικες οφθαλμικές κινήσεις κάτω από στρες...Αυτό ήταν φωτιά και μας πήρε αρκετή ώρα σαυτόν τον πίνακα με διαφορετικές ασκήσεις.
Ανάβουν και σβήνουν λαμπάκια σε διαφορετικους χρόνους και πρέπει νατα ακουμπάς με τα δάκτυλα για να τα σβήνεις.
Καθόλου εύκολο αλλά και εκεί τα πήγα πολύ καλά....(δεν με περίμενα τόσο γεράκι).
7οΟπτική προσοχή και ικανότητα συγκέντρωσης(στον ίδιο πίνακα).
8οΤαχύτητα αναγνώρισηςοπτικών πληροφοριών (στον ίδιο πίνακα) Μάμαγε αυτός οπίνακας παιδιά..Αλήθεια που τον πουλάνε???
9οτεστ Περιφερειακή όραση και συντονισμό με κεντρικές πληροφορίες..
Εδώ είχα ενα κοντρολ στα χέρια μου με 2 βελάκια (αριστερό δεξί) και αφου αλλάζανε τα νουμεράκια στον πίνακα 1χ2μ περίπου έπρεπε να τα λέω και να πατάω ταυτόχρονα καθε φορά πυ άλλαζε περιφερειακα το βελάκι φορά την σωστή φορά του.....άντε γειά.Και όμως βγήκα αλάνθαστος.....
Αφού καναμε και κάποια άλλα τεστ περίπου 2 ώρες σύνολο φτάσαμε να συζητήσουμε ένα πολύ σοβαρό για εμένα θέμα.
Νοερή απεικόνιση (ικανότητα ενόρασης)....
Λαικά το βλέπω να γίνεται πριν γίνει..
Πήρα και έχω ναλάβω συμβουλές και ασκήσεις για αυτό αλλά και για τα παραπάνω τεστ (και τις αριστερές τραβέρσες)αφού βγουν τα τελικά αποτελέσματα.
Νομίζω ότι άξιζε τον κόπο και προτείνω ανεπιφύλακτα μια επίσκεψη για να ξέρει ο καθένας που βρίσκεται και να διορθώσει τυχόν ανωμαλία.
Αααα διορθώνεται και η κυριαρχία..
Αυτά.Οποιος δεν έχει καταλάβει ποιόν επισκέφθηκα και ενδιαφέρεται ας μου στείλει πμ εκτός αν δεν έχει πρόβλημα η διαχείρηση να το ανεβάσω.
Έπεσα απ' την καρεκλαΤο επόμενο βήμα θα είναι να το βλέπουν και οι κριτές ... (αστείο)
You are The Chosen One!!!!Λοιπόν,σε ηλικία 11-12περιπου...αλλά χρόνια τότε...είχα επιχειρήσει να κόψω μια αηδονοφωλια ,σημαδεύοντας τη με ένα αεροβόλο ,η πρώτη βρήκε το κλαράκι από το οποίο κρεμόταν αλλά δεν το εκοψε...η δεύτερη εξοστρακίστηκε κ ερχόταν καρφί προς το κεφάλι μου ....το ανεξήγητο τώρα ξεκινάει ....έβλεπα λοιπόν τη βολίδα να έρχεται κ να έρχεται κ όσο ερχόταν μεγάλωνε σε μέγεθος...κατέληξε στο μέγεθος ενός ΚΟΥΒΑ...κάνω μια δεξιά το κεφάλι μου κ μου περνάει σφυρίζοντας απ' το αριστερό μου αυτίτι Μάτριξ κ μαλακίες το θυμάμαι σα χτες ...κανείς ως τώρα δεν έχει δώσει μια εξήγηση
Στο συγκεκριμενο με την οπτικη, ειχες δικιο ομως. Η αλλαγη με την ασπρη ηταν πιο σωστηΚι εγώ οπτική ίνα έχω στα όπλα μου. Και τι με αυτό; Κάθε περίπτωση είναι μοναδική, κάθε ζευγάρι μάτια βλέπει διαφορετικά και κάθε εγκέφαλος διαλέγει τι κρατάει από αυτά που βλέπει με διαφορετικά κριτήρια.
Στον Βίκτωρα τη συγκεκριμένη στιγμή, βασιζόμενος στον τρόπο που διαχειριζόταν αυτά που έβλεπε, του είπα να βγάλει το στόχαστρο.
Επίσης μην μπερδεύουμε την εκμάθηση του σκληρού κοιταγματος σε έναν καινούριο μαθητή στο πρώτο του μάθημα με την ακόλουθη διδασκαλία περί κοιταγματος όσο ο μαθητής εξελίσσεται.
Για κάντο φραγκοδιφραγκα όπως λες να μάθουμε κ εμεις τίποτα , δηλαδή πριν ρίξουμε φανταζόμαστε το πιατο να σπάει ;; έτσι γενικά η πανω στην τροχιά ; σκεφτόμαστε κ λεπτομέρειες ;; λέγεται κάπως αλλιώς αυτό το εργο ;Το βλέπεις σπασμένο στην ρουτίνα σου πρίν το σπάσεις.
Κληρονομικό χαρισμαΓια κάντο φραγκοδιφραγκα όπως λες να μάθουμε κ εμεις τίποτα , δηλαδή πριν ρίξουμε φανταζόμαστε το πιατο να σπάει ;; έτσι γενικά η πανω στην τροχιά ; σκεφτόμαστε κ λεπτομέρειες ;; λέγεται κάπως αλλιώς αυτό το εργο ;
Τζόνυ μην γελάς καθολου, έχει ζουμί το θέμαΚληρονομικό χαρισμα