Θέματα Συνεργείου

Οπως τα λεει ο Βασιλης. Ψαξου λιγο στο Ebay, και παρε σιγα σιγα τα ανταλλακτικα, αν βρεις και μαμισια ακομα καλυτερα, εννοειται παντα σε μικροτερη τιμη. Μολις εισαι οκ, πας στο συνεργειο και στα περνανε.
 
ο Δημήτρης, όντας "Αθηναίος" μπορεί να πάει στη Σπύρου Πάτση και να βρει τα πάντα ! ακόμα και εκεί οι μαγαζάτορες διαπραγματεύονται τις τιμές τους ;)
 
Η ιδανική λύση για την αλλαγή του δίσκου είναι να συλλέξετε τα ανταλλακτικά από την εξωτερική αγορά και σαφώς όχι από το συνεργείο....έτσι διασφαλίζεται ΚΑΙ η ποιότητα των ανταλλακτικών της επισκευής.
Υπάρχουν άνθρωποι που νιώθουν άβολα να πηγαίνουν στο συνεργείο με τα δικά τους λαδόξυδα και λοιπά ανταλλακτικά αλλά να ξέρουν ότι με ανταλλακτικά του συνεργείου, το κόστος θα είναι τουλάχιστον 20% υψηλότερο...
Σε τέτοιες "ακριβές" αβαρίες, το 20% κάνει τη διαφορά !
Πάντα αυτό κανω.Απο τακακια ,μπουζί,δισκόπλακες ,ακομη και λάδια και φίλτρο.
 
..και πολύ καλά κάνεις !
Ιδιαίτερα όσον αφορά στο δίσκο/πλατώ, οι τιμές των ανταγωνιστικών προιόντων έχουν μεγάλη διαφορά με αυτά της αντιπροσωπείας...
και μπορείς να επιλέξεις και τον κατασκευαστή (πχ Sachs)
 
Πολλές φορές τα emαtation δεν αξίζουν μπροστά στα γνήσια.Πρέπει να βλέπουμε και τον χρόνο ζωής τους ο οποίος σε πολλές περιπτώσεις ειναι μικρότερος του γνήσιου.
Στην προκειμένη απ όσο ξέρω και απ οτι μου είπαν σήμερα ,δεν υπάρχει τίποτα άλλο παρα μόνο το γνήσιο.
Θα το ψάξω βέβαια αν και δεν το βλέπω .
 
η μεγαλύτερή μου σχετική εμπειρία έρχεται από τη πλευρά των mega ON-OFF μοτοσυκλεττών με "στεγνό" συμπλέκτη.......
βαριές μοτοσυκλέττες, ίδιο αυτοκινητάδικο μοτέρ..
το έψαχνα λοιπόν και κατάλαβα ότι τα περισσότερα aftermarket ανταλλακτικά είναι ίδιας ποιότητας με τα εργοστασιακά....πχ η BMW έφτιαχνε τα δίσκο-πλατώ (νομίζω) στη Sachs, ο οποία είναι μεγάλη, αξιόπιστη εταιρία.......θέλω να πω ότι η FORD δεν φτιάχνει ανταλλακτικά ,τα παραγγέλνει "έξω", οπότε είναι πολύ πιθανό να έχεις ακριβώς το ίδιο ανταλλακτικό αλλά σε σακκουλάκι με άλλο λογότυπο
 
η μεγαλύτερή μου σχετική εμπειρία έρχεται από τη πλευρά των mega ON-OFF μοτοσυκλεττών με "στεγνό" συμπλέκτη.......
βαριές μοτοσυκλέττες, ίδιο αυτοκινητάδικο μοτέρ..
το έψαχνα λοιπόν και κατάλαβα ότι τα περισσότερα aftermarket ανταλλακτικά είναι ίδιας ποιότητας με τα εργοστασιακά....πχ η BMW έφτιαχνε τα δίσκο-πλατώ (νομίζω) στη Sachs, ο οποία είναι μεγάλη, αξιόπιστη εταιρία.......θέλω να πω ότι η FORD δεν φτιάχνει ανταλλακτικά ,τα παραγγέλνει "έξω", οπότε είναι πολύ πιθανό να έχεις ακριβώς το ίδιο ανταλλακτικό αλλά σε σακκουλάκι με άλλο λογότυπο
Ή sachs αξιόπιστη εταιρεία ? :eek::eek:
Βασίλη έχεις βάλει ποτέ sachs αμορτισέρ στο αυτοκίνητο σου ? .sarcastic.
 
Έβαλα ένα όνομα που μου ήρθε στο μυαλό εκεινη τη στιγμή.....πάντως, πραγματικά υπάρχουν πολλές επιλογές ακόμα και στην αντιπροσωπεία όπου πχ στη VW μπορεις θεωρητικά να επιλεξεις ανταλλακτικά από ανακυκλωμένο ή πρωτογενές υλικό !
 
Έβαλα ένα όνομα που μου ήρθε στο μυαλό εκεινη τη στιγμή.....πάντως, πραγματικά υπάρχουν πολλές επιλογές ακόμα και στην αντιπροσωπεία όπου πχ στη VW μπορεις θεωρητικά να επιλεξεις ανταλλακτικά από ανακυκλωμένο ή πρωτογενές υλικό !
Μακρυά από sachs και ας είναι και κογκολεζικο :D
2004 αλλαγή αμορτισέρ στο vectra
Πηγαίνω στον Φωκα στο Περιστέρι για αλλαγή και κάνω την κουταμαρα για να γλιτωσω γυρω στα 50 ευρώ να παραγγειλω τα sachs
Την ώρα που ετοιμάζουν το αυτοκίνητο να το βάλουν στην ράμπα για την αλλαγή
εμφανίζεται ένας Μπαρμπας με ένα Saxo και αρχίζει να τσακώνεται με τον Φωκα για τα αμορτισέρ που του είχαν βάλει την προηγούμενη μέρα :p
Κοπανανε του λέει του Φωκα μπαμπ μπουμ συνέχεια :p
Θα στρωσουν έλεγε αυτός είναι αδουλευτα ακόμα .xm.
Ρωταω τον Μπάρμπα τι αμορτισέρ έβαλε και ή απάντηση ήταν Sachs .asking.
Κρύος ιδρώτας με έλουσε .asking.
Τα έβαλα και εγώ και τότε κατάλαβα γιατι ο Μπαρμπας φώναζε
Ελεεινό κοπανημα
κανενα κράτημα στον δρόμο
και γύρω στα 30.000 χλμ τα πετάξα αφού έσπασαν και τα τέσσερα .hair.
Το ίδιο και με δίσκο πλατό sachs
Από τότε όταν ακούω για sachs προγκαω σαν κοκκινοτσιχλα .sarcastic..sarcastic.
 
Μακρυά από sachs και ας είναι και κογκολεζικο :D
2004 αλλαγή αμορτισέρ στο vectra
Πηγαίνω στον Φωκα στο Περιστέρι για αλλαγή και κάνω την κουταμαρα για να γλιτωσω γυρω στα 50 ευρώ να παραγγειλω τα sachs
Την ώρα που ετοιμάζουν το αυτοκίνητο να το βάλουν στην ράμπα για την αλλαγή
εμφανίζεται ένας Μπαρμπας με ένα Saxo και αρχίζει να τσακώνεται με τον Φωκα για τα αμορτισέρ που του είχαν βάλει την προηγούμενη μέρα :p
Κοπανανε του λέει του Φωκα μπαμπ μπουμ συνέχεια :p
Θα στρωσουν έλεγε αυτός είναι αδουλευτα ακόμα .xm.
Ρωταω τον Μπάρμπα τι αμορτισέρ έβαλε και ή απάντηση ήταν Sachs .asking.
Κρύος ιδρώτας με έλουσε .asking.
Τα έβαλα και εγώ και τότε κατάλαβα γιατι ο Μπαρμπας φώναζε
Ελεεινό κοπανημα
κανενα κράτημα στον δρόμο
και γύρω στα 30.000 χλμ τα πετάξα αφού έσπασαν και τα τέσσερα .hair.
Το ίδιο και με δίσκο πλατό sachs
Από τότε όταν ακούω για sachs προγκαω σαν κοκκινοτσιχλα .sarcastic..sarcastic.

Φαντάσου οτι βρήκα ενα στ δισκο -πλατό και ρουλεμάν ,στα 400€ !!!
Αν ειναι ετσι και ανα αυτός ειναι για το αμάξι μου και οχι για 2λιτρο , δεν δίνω ακόμη 50 € να πάρω της μάνας του ;
 
Φαντάσου οτι βρήκα ενα στ δισκο -πλατό και ρουλεμάν ,στα 400€ !!!
Αν ειναι ετσι και ανα αυτός ειναι για το αμάξι μου και οχι για 2λιτρο , δεν δίνω ακόμη 50 € να πάρω της μάνας του ;
Άμα θες ο Ομπαμα μετά τις 10.000 χλμ να χοροπηδά σαν μουλάρι στον ανηφορο για Τζουμερκα
βάλε δισκο πλατό sachs είναι εγγυηση .sarcastic..sarcastic.
 
Ρε μαγκες μια ερώτηση, τις τελευταίες 2 εβδομαδες μερικές φορες κυρίως το πρωι οταν παίρνω το αμαξι η μίζα κρατάει περισσότερο για να παρει μπροστά! Παντα παιρνει αλλα αργεί... Πριν 2 μήνες έμεινα απο μπαταρια, θεωρω οτι αυτη φταίει και πρέπει να αλλάξω μπαταρια. Παρεπιπτόντως το αμαξι το αγόρασα καινούριο πριν 1,5 χρονο! Δεν πιστευω να εχει θεμα η μίζα ε;;;
 
Αφού τη ξελίγωσες έστω και μία φορά, οι αντοχές της, φθίνουν. Τα αυτοκίνητα πόλης όμως, δεν φορτίζουν ποτέ την μπαταρία, επαρκώς.
Ο καιρός είναι κρύος και αυτός είναι ακόμα ένας λόγος που "αργεί" να πάρει εμπρός...
Η ηλικία της (για μπαταρία πρώτης τοποθέτησης) είναι μικρή.....
Την παρακολουθείς λοιπόν, και φροντίζεις να έχεις μαζί σου καλώδια...εάν βγάλεις τους επόμενους 3-4 μήνες χωρίς αλλαγή, μάλλον δεν θα χρειαστείς καινούρια μέσα στο 2017
 
Ρε μαγκες μια ερώτηση, τις τελευταίες 2 εβδομαδες μερικές φορες κυρίως το πρωι οταν παίρνω το αμαξι η μίζα κρατάει περισσότερο για να παρει μπροστά! Παντα παιρνει αλλα αργεί... Πριν 2 μήνες έμεινα απο μπαταρια, θεωρω οτι αυτη φταίει και πρέπει να αλλάξω μπαταρια. Παρεπιπτόντως το αμαξι το αγόρασα καινούριο πριν 1,5 χρονο! Δεν πιστευω να εχει θεμα η μίζα ε;;;
Να πας να σου μετρήσουν την μπαταρία αν έχει πέσει τότε ή δεν φορτίζει ή η μπαταρία είναι μούφα .
 
Αφού τη ξελίγωσες έστω και μία φορά, οι αντοχές της, φθίνουν. Τα αυτοκίνητα πόλης δεν φορτίζουν ποτέ την μπαταρία, επαρκώς.
Ο καιρός είναι κρύος και αυτός είναι ακόμα ένας λόγος που "αργεί" να πάρει εμπρός...
Η ηλικία της (για μπαταρία πρώτης τοποθέτησης) είναι μικρή.....
Την παρακολουθείς λοιπόν, και φροντίζεις να έχεις μαζί σου καλώδια...εάν βγάλεις τους επόμενος 3-4 μήνες χωρίς αλλαγή, μάλλον δεν θα χρειαστείς καινούρια μέσα στο 2017
Βασίλη αυτό ίσχυε για τα παλιά αυτοκίνητα .Απο το ΄90 περίπου και μετά φορτίζουν και στο ρελαντί .
 
Βασίλη αυτό ίσχυε για τα παλιά αυτοκίνητα .Απο το ΄90 περίπου και μετά φορτίζουν και στο ρελαντί .

εγώ γράφω ότι με τη κίνηση μόνο μέσα στη πόλη, η μπαταρία δεν φορτίζεται επαρκώς, όχι ότι δεν φορτίζεται καθόλου....
η κίνηση στη πόλη εκτός της ελλιπούς φόρτισης, ανεβάζει θερμοκρασίες στα στοιχεία και γενικά δημιουργεί ένα εχθρικό περιβάλλον στο κύκλωμα....
πάντως ο ενάμιση χρόνος είναι τραγικά λίγος για εργοστασιακή μπαταρία
 
εγώ γράφω ότι με τη κίνηση μόνο μέσα στη πόλη, η μπαταρία δεν φορτίζεται επαρκώς, όχι ότι δεν φορτίζεται καθόλου....
η κίνηση στη πόλη εκτός της ελλιπούς φόρτισης, ανεβάζει θερμοκρασίες στα στοιχεία και γενικά δημιουργεί ένα εχθρικό περιβάλλον στο κύκλωμα....
πάντως ο ενάμιση χρόνος είναι τραγικά λίγος για εργοστασιακή μπαταρία
Και κάτι ακόμα στους πόλους πρέπει να έχει νούμερα όχι σαν εμένα κανονικά που δείχνουν μήνα τοποθέτησης αν όχι κάτι τρέχει
 
δεν νομίζω να υπάρχουν νούμερα, σε πόλους μπαταρίας πρώτης εργοστασιακής τοποθέτησης....
σημειώνω ότι η δική μου , πρώτης τοποθέτησης, άντεξε περίπου 7 χρόνια αλλά το αυτοκίνητο αναλωνόταν σε ταξίδια (κυνήγια κτλ)
 
δεν νομίζω να υπάρχουν νούμερα, σε πόλους μπαταρίας πρώτης εργοστασιακής τοποθέτησης....
σημειώνω ότι η δική μου , πρώτης τοποθέτησης, άντεξε περίπου 7 χρόνια αλλά το αυτοκίνητο αναλωνόταν σε ταξίδια (κυνήγια κτλ)
Οκ εγώ δεν διάβασα σωστά νόμιζα ότι άλλαξε μπαταρία και του ξανακάνει κόλπα .Πάντως πρέπει να κοιτάμε αν η καινούργια μπαταρία έχει νούμερα.
Εγώ την πάτησα μου έσκασε σε 6 μήνες και μου χάλασε το χρώμα.
 
Οκ εγώ δεν διάβασα σωστά νόμιζα ότι άλλαξε μπαταρία και του ξανακάνει κόλπα .Πάντως πρέπει να κοιτάμε αν η καινούργια μπαταρία έχει νούμερα.
Εγώ την πάτησα μου έσκασε σε 6 μήνες και μου χάλασε το χρώμα.

ο επαγγελματίας εγκαταστάτης θα χρησιμοποιήσει μολυβδοσφραγίδα για να μαρκάρει την ημερομ τοποθέτησης της νέας μπαταρίας....
ασ επιλέγουμε τέτοιους επαγγελματίες και θα είμαστε πιό ασφαλείς με τη...τσέπη μας
 
Back
Top