Θέματα Συνεργείου

Γνωρίζει κανείς κάποιο συνεργείο με δισκοτορνο ή μηχανουργείο που να τορνάρει δισκοπλακες και περίπου κόστος;
 
Γνωρίζει κανείς κάποιο συνεργείο με δισκοτορνο ή μηχανουργείο που να τορνάρει δισκοπλακες και περίπου κόστος;
Κάποια στιγμή πρέπει να το ψαξω κι εγώ Στέφανε γιατί έχω ένα θέμα με τις δισκόπλακές μου.Την Δευτέρα μπορεί να έχω νέα.
 
Θηκών και αν δεν κάνω λάθος Μακρυγιαννη, ένα γωνιακό φτιάχνει μόνο φρένα. Αν τους πάτε δισκοπλακες στο χέρι χρεώνει αν θυμάμαι καλά γύρο στα 15 ευρώ
 
Γνωρίζει κανείς κάποιο συνεργείο με δισκοτορνο ή μηχανουργείο που να τορνάρει δισκοπλακες και περίπου κόστος;
Αφοι Καμουτσα, Αλικαρνασσου 96, Αθηνα
Τηλ. 2105235878
Δεν στο προτεινω ομως... Μην νομιζεις οτι θα σου στοιχισει και πολυ φθηνοτερα...
Καλυτερα να αλλαξεις ενα σετ δισκοπλακα-τακακι και θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο... Το τορναρισμα θα στις κατεβασει προς το οριο φθορας και θα κοψεις τη μιση διαρκεια ζωης τους... Ουτως η αλλως αν κανεις το τορναρισμα θα βαλεις καινουριο τακακι... Δηλαδη το κοστος συνολικα θα σου ερθει μια ή αλλη...
Οτι θελησεις εδω ειμαστε...
 
Το τορνιρισμα παίρνει ελάχιστο και πάντα μπορείς να δεις το επιτρεπόμενο πάχος στην δισκοπλακες, και μπορείς να αφήσεις και παλιά τακάκια εφόσον έχουν πάχος ακόμα
 
Πατημενο τακακι σε ατορναριστη δισκοπλακα που εχει φορμαριστει,
στη νεα τορναρισμενη δισκοπλακα δεν παταει σωστα..
Όπως και το καινούργιο τακάκι σε πατημένη δισκοπλακα (καθε φορα που αλλουζουμε τακακια δλδ και δεν αλαζουμε δισκους), απλα 50-100 χλμ για να πατήσει σωστα
 
Με αφορμή της αλλαγής των ελαστικών στο αυτοκίνητό μου υπάρχει ένα θέμα που μα προβληματίζει. Έχω λοιπόν ένα Honda Civic 4Θ 1.8 μοντέλο 2007 και παρατήρησα ότι όταν βρίσκω ένα μικρό αυλάκι σε δρόμο (π.χ. ακόμη και στα σίδερα-ράγες που έχουν οι γέφυρες) μου κάνει ο κ@λος ένα στιγμιαίο ζικ-ζακ σαν να μπαίνω για λίγο σε πάγο και μετά να βρίσκω ξανά στεγνή άσφαλτο. Τα πίσω ελαστικά είχαν φθαρεί περισσότερο από τα μπροστινά με αισθητή διαφορά. (φωτό) Εχθές το πήγα για ευθυγράμμιση και το αυτοκίνητο είχε μικρή απόκλιση που ρυθμίστηκε οι οποία δεν ήταν όμως ικανή να ευθύνεται για τη φθορά των ελαστικών και για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο. Δεν θυμάμαι να το έχω χτυπήσει κάπου από κάτω και γενικά το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο. Επειδή έχω να κάνω ταξίδι με πολλά χιλιόμετρα, ο λαστιχάς μου είπε να ξαναπάω όταν επιστρέψω για να ελέγξουμε την φθορά τους. Τι λέτε να συμβαίνει;

Αυτές οι δυο φωτό είναι από τα ελαστικά που ήταν πίσω:



Και αυτές οι δύο από τα μπροστινά:


pic host
 
Last edited:
χρηστο τι λαστιχα εβαλες τελικα?στο προβλημα σου τωρα εαν ο συναδερφος σου ειπε οτι η ευθυγραμμιση ηταν σωστη μια αιτια του κακου θα μπορουσε να ειναι ψιλοκολλημα του χειροφρενου.πηγαινε σε ενα συνεργειο να το ελενξουν αν επανερχεται πληρως μετα το κατεβασμα γιατι αν οχι θα εχει ακριβως τισ παρενεργειες που λες
 
Το χειροφρενο δεν νομιζω να ειναι...
Θα ειχες και αλλα συμπτωματα...
Ενας λογος για την κατασταση των ελαστικων σου ειναι η συγκλιση (toe angle)...
Απο οτι θυμαμαι στο αμαξι σου ρυθμιζεται και δημιουργει τετοια και χειροτερα προβληματα...
Αν θυμαμαι λαθος και δεν ρυθμιζεται, εχεις θεματακι...
Για να σε βοηθησω λιγο να καταλαβεις περι γωνιες camber, caster και toe... ριξε μια ματια...
http://yospeed.com/wheel-alignment-explained-camber-caster-toe/
 
Το χειροφρενο δεν νομιζω να ειναι...
Θα ειχες και αλλα συμπτωματα...
Ενας λογος για την κατασταση των ελαστικων σου ειναι η συγκλιση (toe angle)...
Απο οτι θυμαμαι στο αμαξι σου ρυθμιζεται και δημιουργει τετοια και χειροτερα προβληματα...
Αν θυμαμαι λαθος και δεν ρυθμιζεται, εχεις θεματακι...
Για να σε βοηθησω λιγο να καταλαβεις περι γωνιες camber, caster και toe... ριξε μια ματια...
http://yospeed.com/wheel-alignment-explained-camber-caster-toe/

Αντώνη αυτό που λες δεν θα φαινόταν στην ευθυγράμμιση; Εκεί κάτι ψιλορύθμισαν αλλά μου είπαν ότι δεν ήταν κάτι χοντρό...
 
Last edited:
Και οι δικες μου οι δισκίπλακες στο Maverick έχουν πάρει και όταν πατάω φρένο τρέμει το τιμόνι και όχι μόνο.Το θέμα ειναι οτι της μάνας του είναι ακριβές και στις άλλες δεν εχω και τόσο εμπιστοσύνη.Ελεγα να δοκιμάσω το τορνάρισμα αλλά ουτε αυτό εκανα και ετσι οταν φρενάρω ειναι σαν να δουλεύω κομπρεσέρ.
 
Last edited:
Αντώνη αυτό που λες δεν θα φαινόταν στην ευθυγράμμιση; Εκεί κάτι ψιλορύθμισαν αλλά μου είπαν ότι δεν ήταν κάτι χοντρό...
Θα φαινοταν... Τι να πω... Δεν υπαρχει αλλη εξηγηση για τετοιου ειδους φθορα... Οχι απο αυτα που ξερω τουλαχιστον... Αν παντως μαθεις πες μου να ξερω και εγω...
 
Και οι δικες μου οι δισκίπλακες στο Maverick έχουν πάρει ξαι όταν πατάω φρένο τρέμει το τιμόνι και όχι μόνο.Το θέμα ειναι οτι της μάνας του είναι ακριβές και στις άλλες δεν εχω και τόσο εμπιστοσύνη.Ελεγα να δοκιμάσω το τορνάρισμα αλλά ουτε αυτό εκανα και ετσι οταν φρενάρω ειναι σαν να δουλεύω κομπρεσέρ.
Δημητρη μην το αφηνεις... Επιβαρυνεις τις δαγκανες...
Αρπαζουν οταν ειναι πολυ ζεστες και πεσει πανω τους νερο... Συχνο φαινομενο που συνοδευεται και με κλωτσηματα στο πενταλ.. Δεν χρειαζεται να πας στις μανας του... Υπαρχουν πλεον αξιοπιστες εταιριες με προδιαγραφες-iso και σε πολυ καλες τιμες... Αν θες εχω επαφες...;)
 
Και οι δικες μου οι δισκίπλακες στο Maverick έχουν πάρει και όταν πατάω φρένο τρέμει το τιμόνι και όχι μόνο.Το θέμα ειναι οτι της μάνας του είναι ακριβές και στις άλλες δεν εχω και τόσο εμπιστοσύνη.Ελεγα να δοκιμάσω το τορνάρισμα αλλά ουτε αυτό εκανα και ετσι οταν φρενάρω ειναι σαν να δουλεύω κομπρεσέρ.

Δημητρη μην το αφηνεις... Επιβαρυνεις τις δαγκανες...
Αρπαζουν οταν ειναι πολυ ζεστες και πεσει πανω τους νερο... Συχνο φαινομενο που συνοδευεται και με κλωτσηματα στο πενταλ.. Δεν χρειαζεται να πας στις μανας του... Υπαρχουν πλεον αξιοπιστες εταιριες με προδιαγραφες-iso και σε πολυ καλες τιμες... Αν θες εχω επαφες...;)
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω και εγώ.
Εκτός από το νερό σε ζεστές δισκόπλακες, όπως λέει ο Αντώνης, μπορεί να ευθύνεται και ένα πολύ δυνατό φρενάρισμα από πολλά χιλιόμετρα.
Το θέμα είναι ότι είχα το ίδιο πρόβλημα πριν ένα χρόνο και άλλαξα δισκόπλακες/τακακια και μέσα σε 5-6 μήνες ξαναστραβωσε. Οπότε έχουν ψωμί να τορνιστουν αφού είναι σχετικά καινούριες. Τακακια πλησιάζει ο καιρός να αλλάξω οπότε μάλλον θα πανε πακέτο.
 
Με αφορμή της αλλαγής των ελαστικών στο αυτοκίνητό μου υπάρχει ένα θέμα που μα προβληματίζει. Έχω λοιπόν ένα Honda Civic 4Θ 1.8 μοντέλο 2007 και παρατήρησα ότι όταν βρίσκω ένα μικρό αυλάκι σε δρόμο (π.χ. ακόμη και στα σίδερα-ράγες που έχουν οι γέφυρες) μου κάνει ο κ@λος ένα στιγμιαίο ζικ-ζακ σαν να μπαίνω για λίγο σε πάγο και μετά να βρίσκω ξανά στεγνή άσφαλτο. Τα πίσω ελαστικά είχαν φθαρεί περισσότερο από τα μπροστινά με αισθητή διαφορά. (φωτό) Εχθές το πήγα για ευθυγράμμιση και το αυτοκίνητο είχε μικρή απόκλιση που ρυθμίστηκε οι οποία δεν ήταν όμως ικανή να ευθύνεται για τη φθορά των ελαστικών και για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο. Δεν θυμάμαι να το έχω χτυπήσει κάπου από κάτω και γενικά το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο. Επειδή έχω να κάνω ταξίδι με πολλά χιλιόμετρα, ο λαστιχάς μου είπε να ξαναπάω όταν επιστρέψω για να ελέγξουμε την φθορά τους. Τι λέτε να συμβαίνει;

Αυτές οι δυο φωτό είναι από τα ελαστικά που ήταν πίσω:



Και αυτές οι δύο από τα μπροστινά:


pic host
Χρηστο τα ειχες κανει τραμπα στο παρελθον ?
Αυτο που παρατηρω ειναι οτι λαστιχα τα πισω δεν εχουν φθορα μονοπατα αλλα φυσιολογικη λογω χιλιομετρων αρα ευθυγραμιση δεν χρειαζεται
Για ριξε μια ματια στα πισω αμορτισερ
Αυτο το τσιφτεντελι που νοιωθεις πισω μπορει να οφειλεται σε κλ@σμενα αμορτισερ
Συνηθως τα πισω τρωνε το μεγαλυτερο ζορι και εχουν μεγαλες φθορες
 
Last edited:
Και οι δικες μου οι δισκίπλακες στο Maverick έχουν πάρει και όταν πατάω φρένο τρέμει το τιμόνι και όχι μόνο.Το θέμα ειναι οτι της μάνας του είναι ακριβές και στις άλλες δεν εχω και τόσο εμπιστοσύνη.Ελεγα να δοκιμάσω το τορνάρισμα αλλά ουτε αυτό εκανα και ετσι οταν φρενάρω ειναι σαν να δουλεύω κομπρεσέρ.
Αυτο μπορει να οφειλετε και σε στραβες ζαντες καταλαβαινεις τι εννοω :D Τζουμερκα-φασσες-χωματοδρομοι κτλ .my man.
 
Back
Top