Θέματα Συνεργείου

Δημήτρη, όταν βάζεις 3,5λ νερό στο πάγουράκι και έχεις το μοτέρ αναμένο, πρέπει κάπου να βλέπεις την διαρροή. Αν πέρναγε όλο αυτό το νερό στο μοτέρ, νομίζω θα το είχες ήδη κάψει !
Επίσης, προσπάθησε να βάλεις υγρό συμβατό με τις προδιαγραφές που σου λέει το βιβλιαράκι και όχι μόνο νερό......ξέρω δεν είναι φτηνό, αλλά με το υγραέριο θέλεις σωστές θερμοκρασίες και καθαρό, χωρίς άλατα και επικαθήσεις κύκλωμα...
 
Av το νερο περναει μεσα στον κιντηρα θα του ανεβει η σταθμη του λαδιου,και με τετοια ποσοτητα θα αλλαξει και χρωμα,μαλλων και ευχομαι να εχει εξωτερικη διαρροη.
 
Av το νερο περναει μεσα στον κιντηρα θα του ανεβει η σταθμη του λαδιου,και με τετοια ποσοτητα θα αλλαξει και χρωμα,μαλλων και ευχομαι να εχει εξωτερικη διαρροη.
Όχι απαραίτητα, μπορεί να παιρναει στο χώρο καύσεως χωρίς να αναμιγνύεται με το λάδι του κινητήρα.
 
Τι διαρροη πρεπει να τη βρεις,δεν επαναπαυεσαι,απ τη μερια των καυσαεριων δεν ειναι καθολου αθωα,αφου μπορει να σου στειλει καυσαεριο μεσα στο νερο και να σου ανεβαζει θερμοκρασια,μπλοκαρει και τη ροη το circulation που λεμε.
 
Που να παει τοσο νερο?
Μηπως εχει διαροη απο το ψυγειο καλοριφερ?
Κοιτα λιγο τις μοκετες του ομπαμα Δημητρη μηπως ειναι μουσκεμα?
Οσον αφορα τις διακοπες για ρευματα το βλεπω...πολλαπλασιαστη κτλ...
 
Τα λάδια ειναι μια χαρά.Το αμάξι με βενζίνη παει χωρος προβλήματα.Με το υγραέριο κάνει νούμερα οταν πεφτει η σταθμη του νερού, λόγω μη σωστής λειτουργίας του πνεύμονα.Τώρα εξηγούνται πολλά πρπβλήματα που ειχα το τελευταίο δίμηνο και παντα στην οδήγηση με αέριο..
 
Ραντεβού σήμερα στην εταιρεία που έβαλα το υγραέριο για έλεγχο της διαρροής νερού .
Υποτίθεται οτι μου έκλεισαν ραντεβού και τρίχες κατσαρές η αλλιώς μαλακίες ελληνικές.Λες και έκαναν αγγαρεία.

Ανοίγει ο πιτουρουπεύθυνος την τάπα του δοχείου και κουμπώνει μια αντίστοιχη τάπα ,μέσα απο την οποία θα πρέσαρε αέρα ,ούτως ώστε να φανεί η διαρροή.
Πρέσαρε ,πρέσαρε ,αλλά το όργανο δεν έδειχνε να ανεβάζει πίεση.Ο αέρας από κάπου έφευγε .Βιδωνε ξεβίδωνε ,ξαναπρέσαρε τίποτα.Είναι χαλασμένο το σπείρωμα του δοχείου μου λέει ,και χάνεται ο αέρας .Δεν μπορώ να κάνω τίποτα .
Δεν βαζεις το laptop με το διαγνωστικό ,να δουμε τι έχει καταγραφει ; τον ρωτάω .
Οχι ,πρεπει πρωτα να δουμε το δοχείο.
Έπεσα στην περίπτωση να είναι ο μάλαξ εκει.
Φύγε μου λέει και πήγαινε σε συνεργείο ford για να δουν το σπείρωμα.
Οι περισσότεροι μαστόροι εδώ , δεν έπρεπε να πληρώνονται με χρήματα αλλά με ροπαλιές.Η ξευτίλα δεν έχει όρια.Κανένας δεν σέβεται κανέναν.
Το θέμα είχε και άλλες προεκτάσεις ,αλλά μη σας ζαλίζω τώρα .Και γωόμως θα τους γειώσω κανονικά και όταν ξανανέβω Ήπειρο ,θα πάω στον αντιπρόσωπο Ελλάδος για την prins που είναι στα Γιάννενα να κάνω έλεγχο και οτι χρειαστεί.Μάλιστα μίλησα μαζί τους ,προ ολίγου.
Φεύγω απο την Αμφιθέας και έρχομαι στο συνεργείο στην πλατεία Κολιάτσου .Τους εξηγώ τι εγινε και γελάνε ....Φλάντζα την απέκλεισαν αμέσως , λέγοντας οτι ποτέ δεν εχουν δει πρόβλημα στη φλάντζα του συγκεκριμένου μοντέλου.
Βάζουνε το δικό τους σύστημα πάνω και αμέσως αρχίζοντας να πρεσάρουν ,φάνηκε το πρόβλημα.Ένα μικρό ράγισμα στο δοχείο άρχισε να ξερνάει νερό.
Ίσως το δοχείο να ειχε χτυπηθεί και στο προ δυο ετών τρακάρισμα.Ήταν και από αυτή την πλευρά που τράκαρα με την φυσικοθεραπεύτρια .my man.

Ετσι λοιπόν εξηγείται οτι το νερό χανόταν αλλά ποτέ δεν έπεφτε κάτω από ένα όριο που αυτό ήταν λίγο ποιο κάτω απο το κατώτερο όριο που είναι σημαδεμένο στο δοχείο.
 
Οταν ηταν ζεστος ο κινητηρας πρεπει να σου εχανε δεν φαινοταν κατα την διαστολη του δοχειου εκτος αν ειναι σε δυσκολο σημειο.
 
Οταν ηταν ζεστος ο κινητηρας πρεπει να σου εχανε δεν φαινοταν κατα την διαστολη του δοχειου εκτος αν ειναι σε δυσκολο σημειο.
Σαράντο ήταν σε σημείο που δεν φαινόταν πίσω και κάτω.Στα τελευταία 800χλμ που έκανα δεν είχε χάσει καθόλου.
Τελος πάντως ,σφού βρέθηκε ....
 
Φύγε μου λέει και πήγαινε σε συνεργείο ford για να δουν το σπείρωμα.
Οι περισσότεροι μαστόροι εδώ , δεν έπρεπε να πληρώνονται με χρήματα αλλά με ροπαλιές.Η ξευτίλα δεν έχει όρια


,θα πάω στον αντιπρόσωπο Ελλάδος για την prins που είναι στα Γιάννενα να κάνω έλεγχο και οτι χρειαστεί.Μάλιστα μίλησα μαζί τους ,προ ολίγου.

Βάζουνε το δικό τους σύστημα πάνω και αμέσως αρχίζοντας να πρεσάρουν ,φάνηκε το πρόβλημα.Ένα μικρό ράγισμα στο δοχείο άρχισε να ξερνάει νερό.
.
το μεγάλο καλο ειναι οτι τελικά ηταν κάτι απλό Δημήτρη ...
Τώρα για το συνεργείο ..τα λόγια ειναι περιττά , όπως σου ειπα εγώ τούς εχω κόψει απο τον πρώτο καιρό ..λόγο ασχετοσύνης, αγενειας, και ειρωνείας σε βλακώδες επίπεδο ..κ αν συμβεί κατι παω στον αντιπρόσωπο Γιάννενα όταν θα ανέβω .
 
Ραντεβού σήμερα στην εταιρεία που έβαλα το υγραέριο για έλεγχο της διαρροής νερού .
Υποτίθεται οτι μου έκλεισαν ραντεβού και τρίχες κατσαρές η αλλιώς μαλακίες ελληνικές.Λες και έκαναν αγγαρεία.

Ανοίγει ο πιτουρουπεύθυνος την τάπα του δοχείου και κουμπώνει μια αντίστοιχη τάπα ,μέσα απο την οποία θα πρέσαρε αέρα ,ούτως ώστε να φανεί η διαρροή.
Πρέσαρε ,πρέσαρε ,αλλά το όργανο δεν έδειχνε να ανεβάζει πίεση.Ο αέρας από κάπου έφευγε .Βιδωνε ξεβίδωνε ,ξαναπρέσαρε τίποτα.Είναι χαλασμένο το σπείρωμα του δοχείου μου λέει ,και χάνεται ο αέρας .Δεν μπορώ να κάνω τίποτα .
Δεν βαζεις το laptop με το διαγνωστικό ,να δουμε τι έχει καταγραφει ; τον ρωτάω .
Οχι ,πρεπει πρωτα να δουμε το δοχείο.
Έπεσα στην περίπτωση να είναι ο μάλαξ εκει.
Φύγε μου λέει και πήγαινε σε συνεργείο ford για να δουν το σπείρωμα.
Οι περισσότεροι μαστόροι εδώ , δεν έπρεπε να πληρώνονται με χρήματα αλλά με ροπαλιές.Η ξευτίλα δεν έχει όρια.Κανένας δεν σέβεται κανέναν.
Το θέμα είχε και άλλες προεκτάσεις ,αλλά μη σας ζαλίζω τώρα .Και γωόμως θα τους γειώσω κανονικά και όταν ξανανέβω Ήπειρο ,θα πάω στον αντιπρόσωπο Ελλάδος για την prins που είναι στα Γιάννενα να κάνω έλεγχο και οτι χρειαστεί.Μάλιστα μίλησα μαζί τους ,προ ολίγου.
Φεύγω απο την Αμφιθέας και έρχομαι στο συνεργείο στην πλατεία Κολιάτσου .Τους εξηγώ τι εγινε και γελάνε ....Φλάντζα την απέκλεισαν αμέσως , λέγοντας οτι ποτέ δεν εχουν δει πρόβλημα στη φλάντζα του συγκεκριμένου μοντέλου.
Βάζουνε το δικό τους σύστημα πάνω και αμέσως αρχίζοντας να πρεσάρουν ,φάνηκε το πρόβλημα.Ένα μικρό ράγισμα στο δοχείο άρχισε να ξερνάει νερό.
Ίσως το δοχείο να ειχε χτυπηθεί και στο προ δυο ετών τρακάρισμα.Ήταν και από αυτή την πλευρά που τράκαρα με την φυσικοθεραπεύτρια .my man.

Ετσι λοιπόν εξηγείται οτι το νερό χανόταν αλλά ποτέ δεν έπεφτε κάτω από ένα όριο που αυτό ήταν λίγο ποιο κάτω απο το κατώτερο όριο που είναι σημαδεμένο στο δοχείο.
Τελος καλο ολα καλα, αφου ειναι και ψιλοπραγματα παλι καλα.
 
Ραντεβού σήμερα στην εταιρεία που έβαλα το υγραέριο για έλεγχο της διαρροής νερού .
Υποτίθεται οτι μου έκλεισαν ραντεβού και τρίχες κατσαρές η αλλιώς μαλακίες ελληνικές.Λες και έκαναν αγγαρεία.

Ανοίγει ο πιτουρουπεύθυνος την τάπα του δοχείου και κουμπώνει μια αντίστοιχη τάπα ,μέσα απο την οποία θα πρέσαρε αέρα ,ούτως ώστε να φανεί η διαρροή.
Πρέσαρε ,πρέσαρε ,αλλά το όργανο δεν έδειχνε να ανεβάζει πίεση.Ο αέρας από κάπου έφευγε .Βιδωνε ξεβίδωνε ,ξαναπρέσαρε τίποτα.Είναι χαλασμένο το σπείρωμα του δοχείου μου λέει ,και χάνεται ο αέρας .Δεν μπορώ να κάνω τίποτα .
Δεν βαζεις το laptop με το διαγνωστικό ,να δουμε τι έχει καταγραφει ; τον ρωτάω .
Οχι ,πρεπει πρωτα να δουμε το δοχείο.
Έπεσα στην περίπτωση να είναι ο μάλαξ εκει.
Φύγε μου λέει και πήγαινε σε συνεργείο ford για να δουν το σπείρωμα.
Οι περισσότεροι μαστόροι εδώ , δεν έπρεπε να πληρώνονται με χρήματα αλλά με ροπαλιές.Η ξευτίλα δεν έχει όρια.Κανένας δεν σέβεται κανέναν.
Το θέμα είχε και άλλες προεκτάσεις ,αλλά μη σας ζαλίζω τώρα .Και γωόμως θα τους γειώσω κανονικά και όταν ξανανέβω Ήπειρο ,θα πάω στον αντιπρόσωπο Ελλάδος για την prins που είναι στα Γιάννενα να κάνω έλεγχο και οτι χρειαστεί.Μάλιστα μίλησα μαζί τους ,προ ολίγου.
Φεύγω απο την Αμφιθέας και έρχομαι στο συνεργείο στην πλατεία Κολιάτσου .Τους εξηγώ τι εγινε και γελάνε ....Φλάντζα την απέκλεισαν αμέσως , λέγοντας οτι ποτέ δεν εχουν δει πρόβλημα στη φλάντζα του συγκεκριμένου μοντέλου.
Βάζουνε το δικό τους σύστημα πάνω και αμέσως αρχίζοντας να πρεσάρουν ,φάνηκε το πρόβλημα.Ένα μικρό ράγισμα στο δοχείο άρχισε να ξερνάει νερό.
Ίσως το δοχείο να ειχε χτυπηθεί και στο προ δυο ετών τρακάρισμα.Ήταν και από αυτή την πλευρά που τράκαρα με την φυσικοθεραπεύτρια .my man.

Ετσι λοιπόν εξηγείται οτι το νερό χανόταν αλλά ποτέ δεν έπεφτε κάτω από ένα όριο που αυτό ήταν λίγο ποιο κάτω απο το κατώτερο όριο που είναι σημαδεμένο στο δοχείο.
Μπραβο Δημητρη ετσι να ησυχασεις μην κουβαλας και νερο μαζι σου .yelling.ολα καλα φιλε μικρο το κακο και μεγαλη ταλαιπωρια δεν πειραζει εσυ νασαι .shake hands.
 
Το κακό είναι οτι πλησίασε η ώρα γι αυτό που φοβόμουν.Δισκο πλάτό.Εχω κάνει 190.000χλμ και απο περσι με απασχολούσε.Ηθελα να αλλάξω τα αμορτισερ και δεν το έκανα γιατι αισθανόμουν οτι πλησιάζει η ώρα του δίσκου.
Το θέμα είναι οτι η συγκεκριμένη δουλειά έχει μεγάλο κόστος .Νομίζω κανα 400άρι μόνο τα ανταλλακτικά..pray to God.
 
Το κακό είναι οτι πλησίασε η ώρα γι αυτό που φοβόμουν.Δισκο πλάτό.Εχω κάνει 190.000χλμ και απο περσι με απασχολούσε.Ηθελα να αλλάξω τα αμορτισερ και δεν το έκανα γιατι αισθανόμουν οτι πλησιάζει η ώρα του δίσκου.
Το θέμα είναι οτι η συγκεκριμένη δουλειά έχει μεγάλο κόστος .Νομίζω κανα 400άρι μόνο τα ανταλλακτικά..pray to God.
Γιατι σου κανει καποιο προβλημα Δημητρη? στης ταχυτητες
 
Το κακό είναι οτι πλησίασε η ώρα γι αυτό που φοβόμουν.Δισκο πλάτό.Εχω κάνει 190.000χλμ και απο περσι με απασχολούσε.Ηθελα να αλλάξω τα αμορτισερ και δεν το έκανα γιατι αισθανόμουν οτι πλησιάζει η ώρα του δίσκου.
Το θέμα είναι οτι η συγκεκριμένη δουλειά έχει μεγάλο κόστος .Νομίζω κανα 400άρι μόνο τα ανταλλακτικά..pray to God.
Κάνε υπομονή
και από του χρόνου που θα μειώθουν τα τέλη :p για φέτος δεν προλαβανε γιατί είχαν επισκέψεις και τσιμπουσια .what.
και θα μειώθουν και οι φόροι και οι οφειλές
και λόγω πλεονάσματος και συμμαζεμα της οικονομίας .hit.
θα κυκλοφοραμε με Μερσεντες αυτόματη και θα γλιτώσουμε από τέτοια περιττά έξοδα .ghe..buy buy.
 
Κάνε υπομονή
και από του χρόνου που θα μειώθουν τα τέλη :p για φέτος δεν προλαβανε γιατί είχαν επισκέψεις και τσιμπουσια .what.
και θα μειώθουν και οι φόροι και οι οφειλές
και λόγω πλεονάσματος και συμμαζεμα της οικονομίας .hit.
θα κυκλοφοραμε με Μερσεντες αυτόματη και θα γλιτώσουμε από τέτοια περιττά έξοδα .ghe..buy buy.
Ηταν πολύ απασχολημένα τα παιδιά και δεν πρόλαβαν .Μην τα αδικείς.Είχαν άλλες προτεραιότητες.Εγω όμως θα περιμένω τον Κούλη που θα μειώσει και τους φόρους .very funny.
 
Κάνε υπομονή
και από του χρόνου που θα μειώθουν τα τέλη :p για φέτος δεν προλαβανε γιατί είχαν επισκέψεις και τσιμπουσια .what.
και θα μειώθουν και οι φόροι και οι οφειλές
και λόγω πλεονάσματος και συμμαζεμα της οικονομίας .hit.
θα κυκλοφοραμε με Μερσεντες αυτόματη και θα γλιτώσουμε από τέτοια περιττά έξοδα .ghe..buy buy.
.very funny..very funny..shake hands.
 
Το κακό είναι οτι πλησίασε η ώρα γι αυτό που φοβόμουν.Δισκο πλάτό.Εχω κάνει 190.000χλμ και απο περσι με απασχολούσε.Ηθελα να αλλάξω τα αμορτισερ και δεν το έκανα γιατι αισθανόμουν οτι πλησιάζει η ώρα του δίσκου.
Το θέμα είναι οτι η συγκεκριμένη δουλειά έχει μεγάλο κόστος .Νομίζω κανα 400άρι μόνο τα ανταλλακτικά..pray to God.
Ωχ ..Δημητρη και μενα το maverick 193.000 εχει, να προετοιμαζωμαι ? ή ασε θα περιμενω να ερθει ο Κουλης βα του αλλαξω και τα λαδια....very funny.
 
Η ιδανική λύση για την αλλαγή του δίσκου είναι να συλλέξετε τα ανταλλακτικά από την εξωτερική αγορά και σαφώς όχι από το συνεργείο....έτσι διασφαλίζεται ΚΑΙ η ποιότητα των ανταλλακτικών της επισκευής.
Υπάρχουν άνθρωποι που νιώθουν άβολα να πηγαίνουν στο συνεργείο με τα δικά τους λαδόξυδα και λοιπά ανταλλακτικά αλλά να ξέρουν ότι με ανταλλακτικά του συνεργείου, το κόστος θα είναι τουλάχιστον 20% υψηλότερο...
Σε τέτοιες "ακριβές" αβαρίες, το 20% κάνει τη διαφορά !
 
Back
Top