Θέματα Συνεργείου

Καλησπέρα πλέον, πέρασε η ώρα.
Πήγα σήμερα το αυτοκίνητο στο συνεργείο για να δουν το αρκουδίσιον γιατί δεν βγάζει κρύο αέρα.
Έχει διαρροή το ψυγείο του κλιματιστικού και χάνει το φρέον έδειξε η αυτοψία.
Αντικατάσταση ψυγείου και εργατικά κανα 200άρι.
Το απόγευμα θα το αφήσω για να δούμε αν γίνεται κάτι διαφορετικό.
Τελικά τα συνεργεία είναι ακριβότερα και από τις κλινικές !!!!
 
Καλησπέρα πλέον, πέρασε η ώρα.
Πήγα σήμερα το αυτοκίνητο στο συνεργείο για να δουν το αρκουδίσιον γιατί δεν βγάζει κρύο αέρα.
Έχει διαρροή το ψυγείο του κλιματιστικού και χάνει το φρέον έδειξε η αυτοψία.
Αντικατάσταση ψυγείου και εργατικά κανα 200άρι.
Το απόγευμα θα το αφήσω για να δούμε αν γίνεται κάτι διαφορετικό.
Τελικά τα συνεργεία είναι ακριβότερα και από τις κλινικές !!!!
Δεν βγηκε τυχαια το ρητο "μην μπλεξεις με δικηγορους γιατρους και συνεργεια"!!!!!!!!!!
 
Last edited:
Μάγκες χθες παρατήρησα ότι το ένα φρένο (πίσω φανάρι δηλαδή) του αυτοκινήτου δεν ανάβει. Υπάρχει τρόπος να το ανοίξω και να βάλω νέο λαμπάκι? Προφανώς αν φταίει κάτι άλλο θα το πάω συνεργείο αλλά για να αποφύγω το κόστος λεω να το παλέψω πρώτα μόνος μου :)
 
Μάγκες χθες παρατήρησα ότι το ένα φρένο (πίσω φανάρι δηλαδή) του αυτοκινήτου δεν ανάβει. Υπάρχει τρόπος να το ανοίξω και να βάλω νέο λαμπάκι? Προφανώς αν φταίει κάτι άλλο θα το πάω συνεργείο αλλά για να αποφύγω το κόστος λεω να το παλέψω πρώτα μόνος μου :)

Βασίλη άνοιξε το πορτ-μπαγκάζ και δες στο σημείο πίσω από τα φώτα. Αν έχει μοκέτα είναι κριτς-κρατς και ανοίγει. Μετά θα βρεις τα κλιπσάκια που κουμπώνει όλο το πίσω μέρος του και άνοιξέ το.
Αν πας σε ηλεκτρολόγο, νομίζω το κόστος θα είναι ασήμαντο. Πιθανόν να σου ζητήσει χρήματα μόνο για τη λάμπα.
 
Βασίλη άνοιξε το πορτ-μπαγκάζ και δες στο σημείο πίσω από τα φώτα. Αν έχει μοκέτα είναι κριτς-κρατς και ανοίγει. Μετά θα βρεις τα κλιπσάκια που κουμπώνει όλο το πίσω μέρος του και άνοιξέ το.
Αν πας σε ηλεκτρολόγο, νομίζω το κόστος θα είναι ασήμαντο. Πιθανόν να σου ζητήσει χρήματα μόνο για τη λάμπα.
Χρήστο ευχαριστώ θα πάω να το ψάξω λίγο. Πάντως κοιτώντας στο ιντερνετ υπάρχουν πολλοί τρόποι που κουμπώνουν τα φανάρια σε κάθε αμάξι...δυστυχώς δεν έχω βρει για το δικό μου. Θα κοιτάξω μήπως γράφει κάτι το εγχειρίδιο χρήσης κιόλας!
 
Μάγκες χθες παρατήρησα ότι το ένα φρένο (πίσω φανάρι δηλαδή) του αυτοκινήτου δεν ανάβει. Υπάρχει τρόπος να το ανοίξω και να βάλω νέο λαμπάκι? Προφανώς αν φταίει κάτι άλλο θα το πάω συνεργείο αλλά για να αποφύγω το κόστος λεω να το παλέψω πρώτα μόνος μου :)
90% είναι καμένη λάμπα αλιως δεν θα έπαιζε και κάτι άλλο, το κόστος είναι μικρο σε ένα ηλεκτρολογείο θα στο φτιάξουν μπαμ μπαμ ή σε κανένα τσακάλι βενζινά πάλι θα κάνεις δουλειά σου. Βέβαια όπως είπε και ο Χρήστος δεν είναι τπτ να το κάνεις και μόνος σου.
 
για να αποφύγω το κόστος λεω να το παλέψω πρώτα μόνος μου :)

Αν πας σε ηλεκτρολόγο, νομίζω το κόστος θα είναι ασήμαντο. Πιθανόν να σου ζητήσει χρήματα μόνο για τη λάμπα.
Πριν κανα μήνα μου είχε καεί το μπροστινό αριστερό φλας στο Jimny. Πήγα σε ηλεκτρολόγο και μου το άλλαξε στο πι και φι, και μου πήρε μόνο ότι έκανε το λαμπάκι, αν θυμάμαι καλά 1,5 ευρώ !
 
Οπως στα λένε τα παιδιά.
Κοίτα το εγχειριδιο σιγουρα λεει πως να το κανεις.
Απλα για το βαλε βγάλε νσ γίνει σωστά .
Αμα δεις τον τροπο απο κ κ πέρα ευκολο ειτε γ σρνα εοτε για τον μάστορα.
Απλως εαν ο μάστορας δεν έτυχε να αλλάξει ακομη στο μοντελο σου με την βοήθεια σου σπο το έγχειριδιο θα το αλλαξει σε ενα λεπτό.
Κόστος κανονικα βαλε από 1μιση μεχρι 5 ευρω
 
Μάγκες χθες παρατήρησα ότι το ένα φρένο (πίσω φανάρι δηλαδή) του αυτοκινήτου δεν ανάβει. Υπάρχει τρόπος να το ανοίξω και να βάλω νέο λαμπάκι? Προφανώς αν φταίει κάτι άλλο θα το πάω συνεργείο αλλά για να αποφύγω το κόστος λεω να το παλέψω πρώτα μόνος μου :)
Πετάξου στο συνεργείο που θα στο κάνει με κλειστά τα μάτια. Δεν θα σου πάρει παραπάνω από την αξία της λάμπας.
 
Ξέρει καποιοσ να μου πει τη ειναι το ψυγιο καυσαεριον που ειναι κοντα στην agr.και την λειτουργία του.εχω προβλημα στο νισσαν ναβαρα
 
προφανώς θα εννοείς το EGR cooler. Κρυώνει τα καυσαέρια που ανακυκλωνονται, μειώνει τις θερμοκρασίες καύσης και συμβάλει κατά κάποιο τρόπο στις εκπομπές ρύπων
 
προφανώς θα εννοείς το EGR cooler. Κρυώνει τα καυσαέρια που ανακυκλωνονται, μειώνει τις θερμοκρασίες καύσης και συμβάλει κατά κάποιο τρόπο στις εκπομπές ρύπων
γνωρίζω ότι με τη διαδικασία αυτή επαναεισάγει τα καυσαέρια με τη "νέα" θερμοκρασία στους κυλίνδρους μέσω του "turbo"......τα λέω σωστά ????
 
Απο οτι μου ειπαν στην αντιπροσωπεία μαλλον εχω διαροι παραφλου απο εκει και θελει αλαγμα με κόστος κοντα στο χιλιαρικο
Για προσωρινή λύση μπορείς να το απομονώσεις, αλλά ίσως θα έχεις παραπάνω ρύπους και ένδειξη βλάβης
 
Back
Top