Θέματα Συνεργείου

Οχι Κώστα οι ζάντες είναι οκ.
Ε τοτε η αλλαγη τους ειναι μονοδρομος ασε που θα γλιτωσεις και την φθορα στα τακακια
Καταλαβαινω οτι ειναι ακριβες αλλα το αμαξι σου ειναι διαμαντι οπως εχω δει οποτε για μια πενταετια θα τα βγαλουν τα λεφτα τους ανετα
 
Χρηστο τα ειχες κανει τραμπα στο παρελθον ?
Αυτο που παρατηρω ειναι οτι λαστιχα τα πισω δεν εχουν φθορα μονοπατα αλλα φυσιολογικη λογω χιλιομετρων αρα ευθυγραμιση δεν χρειαζεται
Για ριξε μια ματια στα πισω αμορτισερ
Αυτο το τσιφτεντελι που νοιωθεις πισω μπορει να οφειλεται σε κλ@σμενα αμορτισερ
Συνηθως τα πισω τρωνε το μεγαλυτερο ζορι και εχουν μεγαλες φθορες

Κώστα με τα καινούρια λάστιχα (Michelin Climate) έκανα στο ταξίδι γύρω στα 2000χλμ χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα. Ούτε ζικ-ζακ ούτε τίποτα. Το αυτοκίνητο σταθερότατο σε διάφορες καιρικές συνθήκες που συνάντησα όπως ηλιοφάνεια, βροχή, χαλάζι και αέρα. Για να δούμε μήπως τελικά ήταν θέμα ελαστικών...
 
Ε τοτε η αλλαγη τους ειναι μονοδρομος ασε που θα γλιτωσεις και την φθορα στα τακακια
Καταλαβαινω οτι ειναι ακριβες αλλα το αμαξι σου ειναι διαμαντι οπως εχω δει οποτε για μια πενταετια θα τα βγαλουν τα λεφτα τους ανετα

Τακάκια ούτως η άλλως Κώστα ,αλλάζω γύρω στα 80.000χλμ.Είναι ακριβές ρε φίλε αλλά τώρα καταλαβαίνω πια οτι κάτι πρέπει να γίνει.
Τώρα που πήγα πάνω ,με το αμάξι φορτωμένο σαν φορτηγό και με 4 άτομα σε κατηφορικό δρόμο με στροφές ,έτσι και τσίμπαγα φρένο νόμιζες οτι γινόταν σεισμός.Έτρεμαν τα πάντα σε τρομερό βαθμό.
Εχω βρει ένα τρακαρισμένο στα Γιαννενα με λίγα χλμ αλλά που ξέρω τι μπορει να μου βγει.Θα κοιτάξω γενικά να δω τι παίζει.Αν και το είχα δει και πριν 2 χρόνια.Οι Brembo για παράδειγμα πάνε περί τα 110 € η κάθε μια .
Διόρθωση ,Τώρα που το ξανακοιτάζω οι Brembo έχουν 120 € και οι δύο.
 
Last edited:
Κώστα με τα καινούρια λάστιχα (Michelin Climate) έκανα στο ταξίδι γύρω στα 2000χλμ χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα. Ούτε ζικ-ζακ ούτε τίποτα. Το αυτοκίνητο σταθερότατο σε διάφορες καιρικές συνθήκες που συνάντησα όπως ηλιοφάνεια, βροχή, χαλάζι και αέρα. Για να δούμε μήπως τελικά ήταν θέμα ελαστικών...
Με προβληματισε αυτο που εγραψες ποιο πανω οτι σε γραμμες και λακουβες σου εδινε αυτην την αισθηση του ζικ ζακ
Βεβαια η φθορα τους ηταν μεγαλη αλλα απο την αλλη σε στροφη πεταλο κατι θα ενοιωθες ακομα και ενα τραβηγμα αν ειχαν θεμα μονο τα ελαστικα τα πισω δεν συζηταω σε βρεγμενο
Θα δειξει η πορεια
Παρατηρησε το οταν το αμαξι σου δεν θα ειναι φορτωμενο με μπαγαζια και επιβατες αν συνεχιζει σε γραμμες και λακουβες το ζικ ζακ;)
 
Καλησπερα παιδια,εχω ενα προβλημα με το suzuki jimny 2007 μοντελο,εδω και μια βδομαδα εντελως ξαφνικα ξεκινησε ενας περιεργος θορυβος- τριξιμο-κουδουνισμα απο την αριστερη μερια,του οδηγου,σαν κουδουνισμα καπως,σαν να εχει ξεβιδωθει καποια λαμαρινα,σαν να παιζει η εξατμιση,σαν τελοςπαντων κατι να ειναι εντελως ξεβιδωτο.
Σε συνεργειο που πηγα,αλλαξε ο μαστορας τα σινεμπλοκ της αντιστρεπτικης δοκου και τα μπαρακια,γιατι η δοκος κουνιοταν αριστερα δεξια,δυστυχως ομως το προβλημα με το τριξιμο-κουδουνισμα δεν διορθωθηκε,ουτε κατ'ελαχιστο.
Να σημειωσω πως το κουδουνισμα-τριξιμο ακουγεται μονο σε λακουβες,οχι σε κανονικη πορεια.
Επισης καθαρισε την εξατμιση,ειχε πολλες πετρες στα προστατευτικα της,παλι ομως ο θορυβος δεν σταματησε.
Τσεκαρε αμορτισερ,ροδες-ρουλεμαν,εσφιξε βιδες εξατμισης και γενικα οτι μπορουσε να τσεκαρει,αλλα δυστυχως δεν βρηκε καμια ακρη με το θορυβο-τριξιμο-κουδουνισμα.
Μηπως καποιος ιδιοκτητης jimny εχει αναλογο προβλημα?
Παρακαλω οποιος μπορει ας με βοηθησει,δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει!!!!
Ευχαριστω,Βαγγελης.
 
Βαγγέλη δες αν έχει λασκάρει κάτι από τον χώρο της μηχανής χταπόδι, ασπίδα χταποδιού. Ο καταλύτης μήπως έχει αρχίσει και διαλύετε και έχουν σπάσει τα κεραμικά μέσα και κουδουνίζουν; Αν έχεις κοτσαδόρο μήπως έχει λασκάρει καμιά βίδα του; Δεν ξέρω το jimny αν έχει πλαστικά κάτω από τα φτερά (θόλους) μήπως έχει κόψει καμιά βίδα εκεί ι έχουν εγκλωβισμένη σαβούρα μέσα;
 
Βαγγέλη δες αν έφυγαν εντελώς όλα τα πετραδάκια από το προστατευτικό του καταλύτη.
Αν έχεις κοτσαδόρο, δες αν φαγώθηκε το λάστιχο που έχει επαφή η εξάτμιση με τη βάση του κοτσαδόρου αλλά αυτό είναι στη δεξιά πλευρά.
Αν σου το κάνει και όταν κόβεις το τιμόνι παρκάροντας τότε είναι μπιλιοφόροι.
Κάτι άλλο παραπάνω δεν γνωρίζω...
 
Καλησπερα παιδια,εχω ενα προβλημα με το suzuki jimny 2007 μοντελο,εδω και μια βδομαδα εντελως ξαφνικα ξεκινησε ενας περιεργος θορυβος- τριξιμο-κουδουνισμα απο την αριστερη μερια,του οδηγου,σαν κουδουνισμα καπως,σαν να εχει ξεβιδωθει καποια λαμαρινα,σαν να παιζει η εξατμιση,σαν τελοςπαντων κατι να ειναι εντελως ξεβιδωτο.
Σε συνεργειο που πηγα,αλλαξε ο μαστορας τα σινεμπλοκ της αντιστρεπτικης δοκου και τα μπαρακια,γιατι η δοκος κουνιοταν αριστερα δεξια,δυστυχως ομως το προβλημα με το τριξιμο-κουδουνισμα δεν διορθωθηκε,ουτε κατ'ελαχιστο.
Να σημειωσω πως το κουδουνισμα-τριξιμο ακουγεται μονο σε λακουβες,οχι σε κανονικη πορεια.
Επισης καθαρισε την εξατμιση,ειχε πολλες πετρες στα προστατευτικα της,παλι ομως ο θορυβος δεν σταματησε.
Τσεκαρε αμορτισερ,ροδες-ρουλεμαν,εσφιξε βιδες εξατμισης και γενικα οτι μπορουσε να τσεκαρει,αλλα δυστυχως δεν βρηκε καμια ακρη με το θορυβο-τριξιμο-κουδουνισμα.
Μηπως καποιος ιδιοκτητης jimny εχει αναλογο προβλημα?
Παρακαλω οποιος μπορει ας με βοηθησει,δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει!!!!
Ευχαριστω,Βαγγελης.

Βαγγελη εγω σαν πρωτο βημα θα αλλαζα συνεργειο.
Σου εκανε τα παντα εκτος απο το να λυσει το προβλημα σου.
φιλικα Μιχαλης
 
Καλησπερα παιδια,εχω ενα προβλημα με το suzuki jimny 2007 μοντελο,εδω και μια βδομαδα εντελως ξαφνικα ξεκινησε ενας περιεργος θορυβος- τριξιμο-κουδουνισμα απο την αριστερη μερια,του οδηγου,σαν κουδουνισμα καπως,σαν να εχει ξεβιδωθει καποια λαμαρινα,σαν να παιζει η εξατμιση,σαν τελοςπαντων κατι να ειναι εντελως ξεβιδωτο.
Σε συνεργειο που πηγα,αλλαξε ο μαστορας τα σινεμπλοκ της αντιστρεπτικης δοκου και τα μπαρακια,γιατι η δοκος κουνιοταν αριστερα δεξια,δυστυχως ομως το προβλημα με το τριξιμο-κουδουνισμα δεν διορθωθηκε,ουτε κατ'ελαχιστο.
Να σημειωσω πως το κουδουνισμα-τριξιμο ακουγεται μονο σε λακουβες,οχι σε κανονικη πορεια.
Επισης καθαρισε την εξατμιση,ειχε πολλες πετρες στα προστατευτικα της,παλι ομως ο θορυβος δεν σταματησε.
Τσεκαρε αμορτισερ,ροδες-ρουλεμαν,εσφιξε βιδες εξατμισης και γενικα οτι μπορουσε να τσεκαρει,αλλα δυστυχως δεν βρηκε καμια ακρη με το θορυβο-τριξιμο-κουδουνισμα.
Μηπως καποιος ιδιοκτητης jimny εχει αναλογο προβλημα?
Παρακαλω οποιος μπορει ας με βοηθησει,δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει!!!!
Ευχαριστω,Βαγγελης.
Βαγγελη πήγαινε μπροστά στο καπό στην αριστερή μεριά που ακούς το τρίξιμο και με τα χέρια σου βάλε δύναμη κουνοντας το αμάξωμα πάνω κάτω μήπως είναι το ελατήριο το αριστερό της ανάρτησης και στις λακούβες σου βγάζει αυτόν τον θόρυβο
Αμορτισέρ αν ήταν θα κοπαναγε
Αυτό το τρίξιμο εκεί με πάει
 
Για ελατήριο σκέφτομαι και γω. Μου έχει τύχει και μένα. Κάτι είχε φαγωθεί και ακουμπαγε το ελατήριο στον θόλο. Δεν το έκανε σε μεγάλες λακκούβες αλλά σε πιο μικρές αναταράξεις.
 
Λοιπόν Βαγγέλη μου ήρθε φλασιά τώρα. Αν εννοείς κάτι σαν να βράζει νερό σε κατσαρόλα με καπάκι, το είχα και εγώ αυτό ιδίως μετά από διαδρομή σε δρόμο με χώμα και πέτρες. Δες αν εφαρμόζει καλά το καπό της μηχανής με το υπόλοιπο αμάξωμα. Βάλε λίγο λάδι εκεί που ασφαλίζει και δες όταν κλείνει αν πατάνε καλά τα τακάκια του.
 
Πιαδια ο θορυβος ειναι ατοιμο πραγμα εμενα το αμαξι εκανε θορυβο τρελο λες και ειχε θεμα καδενας και τελικα ητανε το λουρι....απο τι το επαθε εδω το τρελο
επεσε λαδι αναμεσα στο λουρι και σε ενα ραουλο με λαστιχο ειχε κανει εξωγκοματα λαστιχο ζεστο και λαδι και εκανε σαν τρακτερ
 
Θόρυβο αυξανόμενο αργά αλλά σταθερά ειχα κι εγώ.Ηταν ένα πράμα που νόμιζες σαν να ξεβίδωσε η μηχανή .Έτρεμε όλο το αυτοκίνητο και με πολύ θόρυβο.Η κατάσταση έφτασε σε απροχώρητο σημείο και αφού έπρεπε να αλλάξω και τα ακρόμπαρα το πήγα συνεργείο.Πριν το ακούσει και πριν κοιτάξει τίποτα μου λέει.:Δημήτρη είναι απο την τροχαλία του δυναμό.
Μένω κόκαλο από την σιγουριά του και περιμένω να δω τι τελικά είναι.
Τελικά ήταν ακριβώς αυτό .Και το κακό ξεκίνησε με ανεπαίσθητη ένταση μετά από το τρακάρισμα με τη φυσικοθεραπεύτρια..sexy girl.
Ο θόρυβος ήταν πάρα πολύ ενοχλητικός τόσο στην πόλη αλλά και κσι στην εθνική.
Αμα ο μάστορας είναι γάτα δεν θέλει και πολλά πολλά να καταλάβει τι φταίει.
 
Βαγγελη πολλα μπορει να ειναι... Απο εδω ομως οσο μπορεσω θα σου πω εκτος απο αυτα που ηδη ελεχθηκαν...
1. Ελεγξε το συνδεσμο χταποδιου με εξατμιση...(σιλανσιε ή μεταλικος ευκαμπτος σωληνας)
2. Top mount στα αμορτισερ (ρουλεμαν και βασεις)
3. Βασεις-λαστιχα ελατηριου αμορτισερ
4. Μπαρακια ζαμφορ
5. Εσω προστατευτικο δισκοπλακας και λαμακια συγκρατησης στα τακακια
6. Μπαλακι ψαλιδιου
Συν αυτα που ελεχθηκαν...
Ο μπιλιοφορος σπανια παραπονιεται σε ευθεια... Συνηθως σε στροφες...
Υπαρχει πιθανοτητα να εχεις σπασμενα διαφραγματα στην εξατμιση ή να εχει σπασει το κεραμικο του καταλυτη...
Αν λυθει το προβλημα ενημερωσε να ξερουμε τι ηταν...:)
 
Καλησπερα παιδια,εχω ενα προβλημα με το suzuki jimny 2007 μοντελο,εδω και μια βδομαδα εντελως ξαφνικα ξεκινησε ενας περιεργος θορυβος- τριξιμο-κουδουνισμα απο την αριστερη μερια,του οδηγου,σαν κουδουνισμα καπως,σαν να εχει ξεβιδωθει καποια λαμαρινα,σαν να παιζει η εξατμιση,σαν τελοςπαντων κατι να ειναι εντελως ξεβιδωτο.
Σε συνεργειο που πηγα,αλλαξε ο μαστορας τα σινεμπλοκ της αντιστρεπτικης δοκου και τα μπαρακια,γιατι η δοκος κουνιοταν αριστερα δεξια,δυστυχως ομως το προβλημα με το τριξιμο-κουδουνισμα δεν διορθωθηκε,ουτε κατ'ελαχιστο.
Να σημειωσω πως το κουδουνισμα-τριξιμο ακουγεται μονο σε λακουβες,οχι σε κανονικη πορεια.
Επισης καθαρισε την εξατμιση,ειχε πολλες πετρες στα προστατευτικα της,παλι ομως ο θορυβος δεν σταματησε.
Τσεκαρε αμορτισερ,ροδες-ρουλεμαν,εσφιξε βιδες εξατμισης και γενικα οτι μπορουσε να τσεκαρει,αλλα δυστυχως δεν βρηκε καμια ακρη με το θορυβο-τριξιμο-κουδουνισμα.
Μηπως καποιος ιδιοκτητης jimny εχει αναλογο προβλημα?
Παρακαλω οποιος μπορει ας με βοηθησει,δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει!!!!
Ευχαριστω,Βαγγελης.

Καλημερα στην παρεα,τελικα το προβλημα ευτυχως ηταν πολυ μικρο,ειχε σπασει η μια πλευρα της μεταλλικης βασης της κορνας του συναγερμου που βιδωνει στο πλαι του αμαξωματος,με αποτελεσμα να κουνιεται ελαφρια,τοσο ωστε να χτυπαει σιδερο με σιδερο και να ακουγεται σαν τριξιμο.
Τελος καλα,ολα καλα λοιπον,ευχαριστω ολους για τις συμβουλες!
 
Καλημερα στην παρεα,τελικα το προβλημα ευτυχως ηταν πολυ μικρο,ειχε σπασει η μια πλευρα της μεταλλικης βασης της κορνας του συναγερμου που βιδωνει στο πλαι του αμαξωματος,με αποτελεσμα να κουνιεται ελαφρια,τοσο ωστε να χτυπαει σιδερο με σιδερο και να ακουγεται σαν τριξιμο.
Τελος καλα,ολα καλα λοιπον,ευχαριστω ολους για τις συμβουλες!
Που να παει το μυαλο σου σε αυτο... Μερικες φορες η λυση ειναι πολυ πιο απλη...
 
Από προχθές που γύρισα από κοντινή εξόρμηση στην Μάνη, έχω θεματακι. Το μοτέρ δουλεύει σε ψηλότερες στροφές. Από 800 στροφές που είναι το ρελαντί, έχει πάει στις 1200.
Το περίεργο της υπόθεσης είναι το εξής. Όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, οι στροφές είναι σταθερά στις 1200 , όταν το αφήσεις να τσουλησει σε κατηφόρα και πιάσει καμιά 50 Χιλ ταχύτητα, οι στροφές ανεβοκατεβαινουν από 800 στις 1200 συνεχώς και με σταθερό ρυθμό. Σαν να θέλουν να πέσουν και για κάποιο λόγο μένουν ψηλά. Στο μόνο που μπορώ να δώσω εξήγηση για αυτό που συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο τσουλαει χωρίς ταχύτητα είναι στην εισαγωγή αέρα.
Μου είπαν ότι πιθανότερο είναι να έχει χαλάσει ο αισθητήρας της πεταλούδας.
Άλλος μου είπε να πλύνω την πεταλούδα εσωτερικά με σπρέι, το οποίο έγινε χωρίς αποτέλεσμα. Άλλος μου είπε ότι έχει φύγει κάποιο σωληνάκι αλλά δεν βλέπω κάτι.
Από Δευτέρα που γυρίζει Αθήνα θα πάει στον γιατρό.
 
Back
Top