Θέματα Συνεργείου

Ρε μαγκες μια ερώτηση, τις τελευταίες 2 εβδομαδες μερικές φορες κυρίως το πρωι οταν παίρνω το αμαξι η μίζα κρατάει περισσότερο για να παρει μπροστά! Παντα παιρνει αλλα αργεί... Πριν 2 μήνες έμεινα απο μπαταρια, θεωρω οτι αυτη φταίει και πρέπει να αλλάξω μπαταρια. Παρεπιπτόντως το αμαξι το αγόρασα καινούριο πριν 1,5 χρονο! Δεν πιστευω να εχει θεμα η μίζα ε;;;
Μανολιο λογικα η μπαταρια πρεπει να εχει παρει δρομο αφου σε αφησε μια φορα και ξαναφορτιστηκε καλυτερα να την μετρησεις
Συνηθως τον χειμωνα με τις παγωνιες αρχιζουν τα κολπα
Παρατηρησε το καντραν οταν αναβεις αλαρμ η φλας με σβηστει μηχανη μονο στην πρωτη σκαλα η μιζα
Αν εχει παρει δρομο θα δεις οτι με αναμμενα τα αλαρμ οτι τα λαμπακια στο καντραν αναβοσβηνουν
Επισης μην ξεχνας οτι επειδη εχεις ντιζελ χρειαζεσαι ποιο πολυ προθερμανση τον χειμωνα πριν το βαλεις μπροστα ;)
 
Ετσι ακριβως.
Το ντιζελ θελει προθερμανση.
Εχοντας ντιζελ στα χερια μου 16 χρονια
Παντα τον χειμωνα κανω προθερμανση 2 φορες.Υπαρχει λαμπακι στα κατραν ενα κατσαρο.Αναβεις διακοπτη και περιμενεις μεχρι να σβησει.Κλεινεις διακοπτη και ξαναναβεις.Επειτα θα δεις οτι θα παρει ποιο ευκολα μπροστα.
Μεγαλη προσοχη και στο πετρελαιο που βαζεις.Νομιζω στο ξαναπα οταν πηγαιναμε για κυνηγι.Το οριο της μπαταριας ειναι γυρω στα 3 χρονια.Καλο ειναι να πας στην νισσαν να στην μετρησουν.Αν σου πουν αλλαγη ψαχτο με την εγγυηση.Εμας η Τουοτα μας δεινει 3 χρονια εγγυηση στις μπαταριες
 
Παιδια καλησπερα,σημερα μετα το κυνηγι ειπα να κανω ελεγχο λαδια - ξιδια στο jimny μου και μου εσπασε ο δεικτης λαδιου,το πλαστικο κομματι!
Ξερει καποιος φιλος να μου πει που θα βρω δεικτη λαδιου να αγορασω,εκτος αντιπροσωπιας;
 
Έπλυνα το αμάξι σήμερα και ειδα οτι έχει φάει κάποια σκάγια απο δεξιά. Δεν εχει λακούβες ούτε έχει φύγει χρώμα ή βερνίκι. Ειναι λείο στην αφη. Απλά έχει γράψει το κάθε σκάγι σημάδι στο χρώμα. Πριν ξεκινήσω με καμια κρέμα για γυάλισμα έχει κανεις καμια καλύτερη ιδέα;
 
Έπλυνα το αμάξι σήμερα και ειδα οτι έχει φάει κάποια σκάγια απο δεξιά. Δεν εχει λακούβες ούτε έχει φύγει χρώμα ή βερνίκι. Ειναι λείο στην αφη. Απλά έχει γράψει το κάθε σκάγι σημάδι στο χρώμα. Πριν ξεκινήσω με καμια κρέμα για γυάλισμα έχει κανεις καμια καλύτερη ιδέα;
Με καθαρό οινόπνευμα και λίγο βαμβάκι και θα φύγουν
 
Έπλυνα το αμάξι σήμερα και ειδα οτι έχει φάει κάποια σκάγια απο δεξιά. Δεν εχει λακούβες ούτε έχει φύγει χρώμα ή βερνίκι. Ειναι λείο στην αφη. Απλά έχει γράψει το κάθε σκάγι σημάδι στο χρώμα. Πριν ξεκινήσω με καμια κρέμα για γυάλισμα έχει κανεις καμια καλύτερη ιδέα;

Ρώτα μαμά ή σύζυγο να σου δωσουν το λευκό σφουγγαράκι που σβήνει σημάδια ....;)
 
Μετά απο 202 .000 χλμ νομίζω οτι ήρθε η ώρα να αλλάξω αμορτισέρ .Τα μαμά δεν συμφέρουν οπότε σκέφτομαι το πιο κοντινό με τα μαμά σε συμπεριφορά που είναι τα KYB.
H αγορά είναι χαώδης . Οι τιμές για να τα αγοράσω εγώ ξεκινούν απο 280 και φτάνουν τα 320.Βάλε τοποθέτηση και ευθυγράμμιση ; ....... έτσι προσανατολίστηκα να ρωτήσω κάποιους επαγγελματίες που κάνουν και την τοποθέτηση .Άρχισαν τα 400αρια να πέφτουν βροχή.Την καλύτερη τιμή μου την έδωσε ένας γνωστός λαστιχάς.335 € .Τιμή κομπλέ με ΦΠΑ.
Εψαξα μήπως βρω και ενισχυμένα ελατήρια για πίσω γιατί τα δικα του έκατσαν απο τα φορτώματα αλλά και το μόνιμο βαρος του ντεπόζιτου υγραερίου.Δεν βρήκα πουθενά παρότι παλιότερα κάποιοι έφερναν .Έψαξα και απο internet ,αλλά υπάρχει και η λύση της προσθήκης που το σηκώνει κατά 3 εκατοστά.Ομως δεν ξέρω αν πρέπει να καταφύγω σε τέτοια λύση Η αλήθεια είναι ότι με χαλάει.
Εν τω μεταξύ σύντομα θα χρειαστώ και σετ συμπλέκτη.Εκει δεν υπάρχουν πολλές επιλογές.Η Luk η sachs Απ ότι έμαθα ειναι το ίδιο πράμα και αφού όλοι μου λένε Luk προσανατολίζωμαι για κει.Οι τιμές για να το αγοράσω εγώ ,παίζουνε γύρω στα 280€. Κάποιο ζήτησαν και 320.Η καλύτερη όμως τιμή είναι στα 230 και κάποιος άλλος μου έδωσε στα 240 €.
Ο δίσκος μπορεί να με βγάλει και ενα χρόνο ακόμη .Ειναι κάτι που με ακρίβεια δεν μπορεί να στο πει κανείς.
Ασε που το φθινόπωρο είμαι και για λάστιχα γαμώ το φελέκι μου.
Άσε που στην άκρη του μυαλού και δεν θέλω να το σκέφτομαι είναι και οι εδρες των βαλβίδων λόγω υγραερίου......buy buy.
Ευτυχώς που έχει και καδένα και δεν αλλάζω και λουρί. .buy.
Μετά απο 11 χρόνια και 6 μήνες ο Ομπάμα θέλει κι αυτός τα δικά του για να τον εχω άλλα 10 χρόνια ..terror.
 
Μετά απο 202 .000 χλμ νομίζω οτι ήρθε η ώρα να αλλάξω αμορτισέρ .Τα μαμά δεν συμφέρουν οπότε σκέφτομαι το πιο κοντινό με τα μαμά σε συμπεριφορά που είναι τα KYB.
H αγορά είναι χαώδης . Οι τιμές για να τα αγοράσω εγώ ξεκινούν απο 280 και φτάνουν τα 320.Βάλε τοποθέτηση και ευθυγράμμιση ; ....... έτσι προσανατολίστηκα να ρωτήσω κάποιους επαγγελματίες που κάνουν και την τοποθέτηση .Άρχισαν τα 400αρια να πέφτουν βροχή.Την καλύτερη τιμή μου την έδωσε ένας γνωστός λαστιχάς.335 € .Τιμή κομπλέ με ΦΠΑ.
Εψαξα μήπως βρω και ενισχυμένα ελατήρια για πίσω γιατί τα δικα του έκατσαν απο τα φορτώματα αλλά και το μόνιμο βαρος του ντεπόζιτου υγραερίου.Δεν βρήκα πουθενά παρότι παλιότερα κάποιοι έφερναν .Έψαξα και απο internet ,αλλά υπάρχει και η λύση της προσθήκης που το σηκώνει κατά 3 εκατοστά.Ομως δεν ξέρω αν πρέπει να καταφύγω σε τέτοια λύση Η αλήθεια είναι ότι με χαλάει.
Εν τω μεταξύ σύντομα θα χρειαστώ και σετ συμπλέκτη.Εκει δεν υπάρχουν πολλές επιλογές.Η Luk η sachs Απ ότι έμαθα ειναι το ίδιο πράμα και αφού όλοι μου λένε Luk προσανατολίζωμαι για κει.Οι τιμές για να το αγοράσω εγώ ,παίζουνε γύρω στα 280€. Κάποιο ζήτησαν και 320.Η καλύτερη όμως τιμή είναι στα 230 και κάποιος άλλος μου έδωσε στα 240 €.
Ο δίσκος μπορεί να με βγάλει και ενα χρόνο ακόμη .Ειναι κάτι που με ακρίβεια δεν μπορεί να στο πει κανείς.
Ασε που το φθινόπωρο είμαι και για λάστιχα γαμώ το φελέκι μου.
Άσε που στην άκρη του μυαλού και δεν θέλω να το σκέφτομαι είναι και οι εδρες των βαλβίδων λόγω υγραερίου......buy buy.
Ευτυχώς που έχει και καδένα και δεν αλλάζω και λουρί. .buy.
Μετά απο 11 χρόνια και 6 μήνες ο Ομπάμα θέλει κι αυτός τα δικά του για να τον εχω άλλα 10 χρόνια ..terror.
Δημητρη υπομονη αρχησε με αυτο που ειναι πιο αναγκεω για ελατηρια ψαξε κανενα μαμισιο συνηθως ειναι πιο σκληρα απο τα aftermarket
 
Μετά απο 202 .000 χλμ νομίζω οτι ήρθε η ώρα να αλλάξω αμορτισέρ .Τα μαμά δεν συμφέρουν οπότε σκέφτομαι το πιο κοντινό με τα μαμά σε συμπεριφορά που είναι τα KYB.
H αγορά είναι χαώδης . Οι τιμές για να τα αγοράσω εγώ ξεκινούν απο 280 και φτάνουν τα 320.Βάλε τοποθέτηση και ευθυγράμμιση ; ....... έτσι προσανατολίστηκα να ρωτήσω κάποιους επαγγελματίες που κάνουν και την τοποθέτηση .Άρχισαν τα 400αρια να πέφτουν βροχή.Την καλύτερη τιμή μου την έδωσε ένας γνωστός λαστιχάς.335 € .Τιμή κομπλέ με ΦΠΑ.
Εψαξα μήπως βρω και ενισχυμένα ελατήρια για πίσω γιατί τα δικα του έκατσαν απο τα φορτώματα αλλά και το μόνιμο βαρος του ντεπόζιτου υγραερίου.Δεν βρήκα πουθενά παρότι παλιότερα κάποιοι έφερναν .Έψαξα και απο internet ,αλλά υπάρχει και η λύση της προσθήκης που το σηκώνει κατά 3 εκατοστά.Ομως δεν ξέρω αν πρέπει να καταφύγω σε τέτοια λύση Η αλήθεια είναι ότι με χαλάει.
Εν τω μεταξύ σύντομα θα χρειαστώ και σετ συμπλέκτη.Εκει δεν υπάρχουν πολλές επιλογές.Η Luk η sachs Απ ότι έμαθα ειναι το ίδιο πράμα και αφού όλοι μου λένε Luk προσανατολίζωμαι για κει.Οι τιμές για να το αγοράσω εγώ ,παίζουνε γύρω στα 280€. Κάποιο ζήτησαν και 320.Η καλύτερη όμως τιμή είναι στα 230 και κάποιος άλλος μου έδωσε στα 240 €.
Ο δίσκος μπορεί να με βγάλει και ενα χρόνο ακόμη .Ειναι κάτι που με ακρίβεια δεν μπορεί να στο πει κανείς.
Ασε που το φθινόπωρο είμαι και για λάστιχα γαμώ το φελέκι μου.
Άσε που στην άκρη του μυαλού και δεν θέλω να το σκέφτομαι είναι και οι εδρες των βαλβίδων λόγω υγραερίου......buy buy.
Ευτυχώς που έχει και καδένα και δεν αλλάζω και λουρί. .buy.
Μετά απο 11 χρόνια και 6 μήνες ο Ομπάμα θέλει κι αυτός τα δικά του για να τον εχω άλλα 10 χρόνια ..terror.
202.000 χλμ με τά ίδια αμορτισέρ ? :eek::eek::eek::eek:
Αυτό είναι έτοιμο για απόπλου προς καβο ντόρο :D:D
Δημήτρη μην αλλάξεις ελατήρια δεν έχει ανάγκη είναι λίγα τα χλμ σου
Αμορτισέρ όμως δεν το συζητώ είναι επείγον με τόσα χλμ αυτά θα έχουν διαλυθεί
Για ρίξε και μια ματιά προς Bilstein τα μαύρα επειδή είναι Γερμανός ο Ομπάμα :D δουλεύουν ποιο καλά στα Γερμανικά οχήματα ;)
 
202.000 χλμ με τά ίδια αμορτισέρ ? :eek::eek::eek::eek:
Αυτό είναι έτοιμο για απόπλου προς καβο ντόρο :D:D
Δημήτρη μην αλλάξεις ελατήρια δεν έχει ανάγκη είναι λίγα τα χλμ σου
Αμορτισέρ όμως δεν το συζητώ είναι επείγον με τόσα χλμ αυτά θα έχουν διαλυθεί
Για ρίξε και μια ματιά προς Bilstein τα μαύρα επειδή είναι Γερμανός ο Ομπάμα :D δουλεύουν ποιο καλά στα Γερμανικά οχήματα ;)

Ομπάμα και Γερμανός δεν πάει φίλε .sarcastic.
Το αμάξι είναι αμερικάνικης κατασκευής και γι αυτό δεν υπήρχαν και πολλές επιλογές στα χρώματα και τις ταπετσαρίες.
Στην Αμερική κυκλοφορεί σαν Escape και στην Ευρώπη το έφερνε σαν Μaverick.Απο όταν άρχισε να παράγεται το γερμανικό Κuga σταμάτησε να έρχεται το Maverick.
Οσο για τα αμορτισέρ του ,σε πληροφορώ πως δεν ειναι στην κατάσταση που φαντάζεσαι παρά τα όσα τράβηξαν και τα τόσα χλμ.
Στην αγορά πάντως είδα να υπάρχουν για τον Ομπάμα μόνο kayaba ,MONROE Sachs.Τα δυο δεύτερα είναι πιο μαλακά απο της μανας του και δεν τα συζητάω.
H πλάκα είναι οτι τα kyaba τα βρήκα μέσα απο ιντερνετ απο Γερμανία με εκπτωση και τιμή 203 € ενω εδω 280 €.Το πρόβλημα όμως ποιο ειναι .Ενώ οι κωδικοί συμβαδίζουν με τα εδώ και ενω στην ιστοσελίδα τους τα δίνουν συμβατά για το Μaverick ,σε επικοινωνία που είχα μου είπαν οτι δεν είναι συμβατά !!!!.buy buy.
Τα ίδια μου είπαν και για το στ συμπλέκτη που το εχουν με εκπτωση 25% και φτανει τελική τιμή τα 180€.
Αντε τώρα βγάλε άκρη.
Να τονίσω εδώ πως οι ιντερνετικές αυτές εταιρείες που έχουν ιστοσελίδες σε πολλές ευρωπαικές γλώσσες τα προϊόντα στις ελληνικές ιστοσελίδες είναι ακριβότερα απο κάθε άλλη χώρα .asking.
Μας βρήκανε κορόιδα και μας πηδάνε κανονικά .
 
Ποιο λάδι ημισυνθετικό 10W-40 προτείνετε για το jimny; Να σημειώσω ότι το κυκλοφορώ με υγραέριο. Σκέφτομαι το CASTROL MAGNATEC 10W-40 A3/B4 4LT.
Χρήστο μια κ το αμάξι σου έχεις υγραέριο κ σαν καυσει είναι πολύ ξερει η γνώμη μου είναι να βρεις ένα λάδι που να έχει αρκετά συνθετικά ώστε να κρατεί τον κινητήρα αρκετά λιπαντικό ώστε μην ξερεθανουν νωρίς μερί του κινητήρα λόγο του καυσίμου,αναλογα βεβαια κ ποσα χιλ.κανεις για να αλλαξεις λαδια
 
Χρήστο μια κ το αμάξι σου έχεις υγραέριο κ σαν καυσει είναι πολύ ξερει η γνώμη μου είναι να βρεις ένα λάδι που να έχει αρκετά συνθετικά ώστε να κρατεί τον κινητήρα αρκετά λιπαντικό ώστε μην ξερεθανουν νωρίς μερί του κινητήρα λόγο του καυσίμου,αναλογα βεβαια κ ποσα χιλ.κανεις για να αλλαξεις λαδια
Έχεις να προτείνεις κάποιο λάδι Νικόλα;
 
Γνώμη μου, αν έχει λαδιερα το σύστημα δεν χρειάζεται να πας σε κάτι εξεζητημένο. Βάλε ένα καλής ποιότητας ημισυνθετικο και κάνε τις αλλαγές λίγο πιο συχνά.
 
Δεύτερη φορά που μου ανάβει το check engine , την πρώτη ήταν απο μάκα-καρβουνίλα στον αισθητήρα εισαγωγής και διάβαζε ότι ήθελε το αμάξι. Το τζιπ μου είναι πετρέλαιο και είναι αναπόφευκτο μετά απο καποια χλμ..
Έχω πολύ καλό παιδικό φίλο με συνεργείο όπου βρήκε και το πρόβλημα και τα καθάρισε
Την δευτέρα μετά απο συμβουλή του θα κάνω ένα καθαρισμό carbon cleaning. Είναι σχετικά καινούριο στην ελλάδα ενω στο εξωτερικό εφαρμόζεται αρκετό καιρό, είναι καθαρισμός όλου του κινητήρα με νερό εν λειτουργία.
Υπάρχουν 2-3 εταιρίες που αναλαμβάνουν και είναι πολύ πρωτοποριακό.
Ενδεικτικά https://www.carbonoff.gr/index.php/engine-carbon-cleaning-2/2013-05-24-10-56-46 Υπάρχουν και αρκετά βίντεο στο youtube
Το ξέρει κάποιος, έχει ασχοληθεί ?
 
Δεύτερη φορά που μου ανάβει το check engine , την πρώτη ήταν απο μάκα-καρβουνίλα στον αισθητήρα εισαγωγής και διάβαζε ότι ήθελε το αμάξι. Το τζιπ μου είναι πετρέλαιο και είναι αναπόφευκτο μετά απο καποια χλμ..
Έχω πολύ καλό παιδικό φίλο με συνεργείο όπου βρήκε και το πρόβλημα και τα καθάρισε
Την δευτέρα μετά απο συμβουλή του θα κάνω ένα καθαρισμό carbon cleaning. Είναι σχετικά καινούριο στην ελλάδα ενω στο εξωτερικό εφαρμόζεται αρκετό καιρό, είναι καθαρισμός όλου του κινητήρα με νερό εν λειτουργία.
Υπάρχουν 2-3 εταιρίες που αναλαμβάνουν και είναι πολύ πρωτοποριακό.
Ενδεικτικά https://www.carbonoff.gr/index.php/engine-carbon-cleaning-2/2013-05-24-10-56-46 Υπάρχουν και αρκετά βίντεο στο youtube
Το ξέρει κάποιος, έχει ασχοληθεί ?
Τιμή ξέρουμε;
 
Back
Top