Σωστό.... Και με λεβιέ, οι πλυμνες ηλεκτρικά εμπλέκονται.αν και δεν ειμαι 100% συγουρος αλλα νομιζω οτι και με το λεβιέ ηλεκτρικά μπαινει το μηχανικο 4χ4 ηταν στα παλιά σαμουράι που για να το βάλεις έπρεπε να βγείς έξω και να γυρίσεις τις πεταλούδες των τροχών,
απο κεί και πέρα ητε με λεβιέ η με κουμπί είναι το ίδιο πράγμα
Οι αυτόματες πλήμνες του Jimny στις εκδόσεις με το λεβιέ κλειδώνουν με αέρα. Τραβάει αέρα με σωληνάκια απ' το exhauster ή απ' το σερβόφρενο (δεν θυμάμαι ακριβώς) και κάνει την εμπλοκή. Αρκετά Jimny όπως και Vitara (τα παλιά) έμειναν στο βουνό από κομμένα λαστιχάκια μη έχοντας τη δυνατότητα να κάνει εμπλοκή το 4χ4.αν και δεν ειμαι 100% συγουρος αλλα νομιζω οτι και με το λεβιέ ηλεκτρικά μπαινει το μηχανικο 4χ4 ηταν στα παλιά σαμουράι που για να το βάλεις έπρεπε να βγείς έξω και να γυρίσεις τις πεταλούδες των τροχών,
απο κεί και πέρα ητε με λεβιέ η με κουμπί είναι το ίδιο πράγμα
Η υποπίεσης τετρακίνηση δουλεύει καλά στο πάρκινγκ και σε πουλάει στο βουνό, μόνο οι χειροκίνητες πλημνες είναι αξιόπιστες με μόνη αβαρία να τις μπλοκάρεις πριν μπεις στα δύσκολα η και από το σπίτι αν πρόκειται να κινηθείς εκτός δρόμου.Οι αυτόματες πλήμνες του Jimny στις εκδόσεις με το λεβιέ κλειδώνουν με αέρα. Τραβάει αέρα με σωληνάκια απ' το exhauster ή απ' το σερβόφρενο (δεν θυμάμαι ακριβώς) και κάνει την εμπλοκή. Αρκετά Jimny όπως και Vitara (τα παλιά) έμειναν στο βουνό από κομμένα λαστιχάκια μη έχοντας τη δυνατότητα να κάνει εμπλοκή το 4χ4.
Και να μην κόβεις τέρμα το τιμόνι.μόνο οι χειροκίνητες πλημνες είναι αξιόπιστες με μόνη αβαρία να τις μπλοκάρεις πριν μπεις στα δύσκολα η και από το σπίτι αν πρόκειται να κινηθείς εκτός δρόμου.
Μπλοκάρεις πλημνες αλλά δεν βαζεις τετρακίνηση και ετσι δεν κουρδιζει το σύστημα.Και να μην κόβεις τέρμα το τιμόνι.
Παναγιώτη, εννοούσα όταν κινείσαι τετρακίνητα, να μην κόβεις τέρμα το τιμόνι.Μπλοκάρεις πλημνες αλλά δεν βαζεις τετρακίνηση και ετσι δεν κουρδιζει το σύστημα.