Suzuki Jimny

Καλησπερα στην κυνηγοπαρεα.
Εχω ενα θεμα με το jimny μου,σημερα το πηγα για σερβις και οπως το κοιτουσα απο κατω,εχουν φυγει πολλα κλιπς απο τους θολους και τα πλαινα μαρσπιε.
Που θα βρω κλιπς ωστε να τα κουμπωσω ξανα;
Πήγαινε σε ένα μαγαζί κινέζικο που φέρνει πράγματα για το αυτοκίνητο..... λάμπες,
.μπαρες led κτλ.... κάποτε πλήρωσα για 2 τέτοιες πλαστικές ασφάλειες....6 ευρώ... Αργότερα βρήκα σε τέτοιο μαγαζί συσκευασία των 100 με 2 -3 ευρώ....
 
Λογικά θα έχει η αντιπροσωπεία
Aσφαλώς και οι αντιπροσωπείες έχουν απ΄όλα σχεδόν.Το πρόβλημα είναι ότι σε χτυπάνε στο κεφάλι οικονομικά όταν τις χρειαστείς για κάτι.2-3 φορές που χρειάστηκα κάτι για το Jimny μου,τα πράγματα ήταν απελπιστικά!:(
 
Πήγαινε σε ένα μαγαζί κινέζικο που φέρνει πράγματα για το αυτοκίνητο..... λάμπες,
.μπαρες led κτλ.... κάποτε πλήρωσα για 2 τέτοιες πλαστικές ασφάλειες....6 ευρώ... Αργότερα βρήκα σε τέτοιο μαγαζί συσκευασία των 100 με 2 -3 ευρώ....
Οπως λεει ο φιλος σε ολα τα κινεζικα θα βρεις....παρε δειγμα μαζι σου και θα το βρεις.
Συνηθως τα πουλανε σε κασετινες που εχουν 5-6 ειδη κλιπς μεσα.
 
Καλησπέρα στην παρέα έχω ένα θέμα με το Jimny άλλαξα ψυγείο πάει μέχρι 80 χιλιόμετρα 3000 στροφές και η θερμοκρασία στα ύψη Ίδα στο παραφλου κάτι μαυριλες μάλλον πάω για φλατζα κεφαλής
Τσέκαρε θερμοστάτη κολλημένο, αισθ. θερμοκρασίας, λάδια, νερά, αντλία νερού ... αν όλα αυτά οκ τότε μάλλον ναι.
 
Καλησπέρα στην παρέα έχω ένα θέμα με το Jimny άλλαξα ψυγείο πάει μέχρι 80 χιλιόμετρα 3000 στροφές και η θερμοκρασία στα ύψη Ίδα στο παραφλου κάτι μαυριλες μάλλον πάω για φλατζα κεφαλής
Χωρίς να είμαι μηχανικός.Τα νερά στα περνάει στο δοχείο;Πέφτει η στάθμη του ψυγείου;Αν ναι,στα περνάει στον κινητήρα(λάδια με γαλακτώδη όψη) ,στην εξάτμιση ή στο "παγουρακι".Όχι απαραίτητα (εύχομαι) φλατζα-ρηγμα-στραβωμα.Τσεκαρησε τάπα ψυγείου,μήπως δε λειτουργεί σωστά ,παίρνει αέρα το κύκλωμα και σου φουσκώνει τα νερά και οπωσδήποτε το θερμοστάτη...
 
Καλησπέρα στην παρέα έχω ένα θέμα με το Jimny άλλαξα ψυγείο πάει μέχρι 80 χιλιόμετρα 3000 στροφές και η θερμοκρασία στα ύψη Ίδα στο παραφλου κάτι μαυριλες μάλλον πάω για φλατζα κεφαλής
ρωτησε αν μπορεις να τσεκαρεις το καπάκι της κεφαλης για ραγισμα ,το πλαναρισμα λογικά δεν το γλυτώνεις ,το επαθα και εγω και στα τελευταία αλλαξα καπάκι αφού πληρωσα για πλαναρισμα το πρώτο που αποδείχτηκε ραγισμενο.
 
Καλησπέρα στην παρέα έχω ένα θέμα με το Jimny άλλαξα ψυγείο πάει μέχρι 80 χιλιόμετρα 3000 στροφές και η θερμοκρασία στα ύψη Ίδα στο παραφλου κάτι μαυριλες μάλλον πάω για φλατζα κεφαλής
Έχεις βάλει υγραέριο? Θα ρωτήσεις τον μηχανικό κάπου εκεί στην φτερωτή είναι δεν θυμάμαι τώρα ακριβώς είναι κάτι σαν σιλικόνη που το βάζεις, έχει ξεραθεί αυτό. ( δεν θυμάμαι καθόλου τώρα πως λέγεται ακριβώς έχω κολλήσει)
 
ρωτησε αν μπορεις να τσεκαρεις το καπάκι της κεφαλης για ραγισμα ,το πλαναρισμα λογικά δεν το γλυτώνεις ,το επαθα και εγω και στα τελευταία αλλαξα καπάκι αφού πληρωσα για πλαναρισμα το πρώτο που αποδείχτηκε ραγισμενο.
Ευτυχώς που το ανέφερες να το ρωτήσω και εγώ. Έχω ένα sx4 και μου παρουσιάζει αρκετά μεγάλη απώλεια νερού, άλλαξα τάπα ψυγείου, πρεσσαριστικε αέρας. Δεν φάνηκε εξωτερική διαροη και τα λάδια είναι καθαρά...με έναν άλλο μηχανικό που μίλησα μου είπε ότι έχει το Jimny που φοράει ίδιο κινητήρα ( 1300) είπε ότι έχουνε λεπτή φλατζα και συνήθως στραβώσει το καπάκι, οπότε θέλει πλάνισμα...αλλά τώρα που ανέφερες και ράγισμα...μπλεξιμο
 
Καλησπέρα στην παρέα έχω ένα θέμα με το Jimny άλλαξα ψυγείο πάει μέχρι 80 χιλιόμετρα 3000 στροφές και η θερμοκρασία στα ύψη Ίδα στο παραφλου κάτι μαυριλες μάλλον πάω για φλατζα κεφαλής
1.Αν έχεις διαρροή ψυκτικού (παραφλου),ανοίγεις το καπό και ξεκινάς από τα εύκολα. Οπτικά και με την μέθοδο της αφής μήπως εντοπίσεις κάποια διαρροή.Οταν σιγουρευτείς ότι δεν υπάρχει κάτι τα πράγματα δυσκολεύουν
2.Φλαντζα κεφαλήςη ρήγμα.Παρατηρησε το πρωί αν έχεις από την εξάτμιση άσπρο καπνό και μετά στρώνει.Αυτο δηλώνει ότι έχεις νερό σε κάποιο κύλινδρο και εξατμίζεται με την λειτουργία της μηχανής.Επισης με την μηχανή σε λειτουργία (ρελαντί) πίεσε τους λαστιχενιους σωλήνες του ψυγείου αν είναι ακαμπτοι σημαίνει ότι σου περνάει καυσαέρια στο σύστημα ψύξης και ανεβάζουν την πίεση στο δίκτυο.Έλεγξε τα λάδια στο Κάρτερ αν έχουν γίνει άσπρα σαν γάλα έχει γίνει ανάμιξη με νερό.
3.Αν δεν έχεις διαρροή ψυκτικού και έχεις μόνιμα υψηλές θερμοκρασίες πολύ σύντομα θα σου βαρέσει φλάντζα κεφαλής η ακομη και καταστροφή του κινητήρα.
Πρέπει να κοιτάξεις
1.Θερμοστατη
2.Αντλια ψυκτικού(τρομπα)
3.Bουλομενο ψυγείο
4.Ανεμιστηρα ψυγείου. Στα jimny δεν ειναι ηλεκτρικός είναι υδραργυρικος και βγάζει συχνά πρόβλημα.Δηλαδη μπορεί εσύ να τον βλέπεις να γυρίζει και να λες οκ,αλλά να μην έχει τις στροφές που απαιτούνται.
5.Λανθασμενη ένδειξη οργάνου θερμοκρασιας. (Οπότε ακυρώνονται όλα τα παραπάνω)
 
Καλησπέρα στην παρέα έχω ένα θέμα με το Jimny άλλαξα ψυγείο πάει μέχρι 80 χιλιόμετρα 3000 στροφές και η θερμοκρασία στα ύψη Ίδα στο παραφλου κάτι μαυριλες μάλλον πάω για φλατζα κεφαλής
Τάσο εύχομαι να μην είναι κατι δύσκολο , και να ξεμπερδέψεις εύκολα και γλήγορα , παντος αν αλλάξεις θερμοστάτη βαλε κάποιον που να ανοίγει πιο γλήγορα , αντί για 82 βαθμούς που είναι ο μαμά , βαλε κάποιον που να ανοίγει 78 . Πιστεύω πως είναι καλύτερα .
 
Ρε παλικάρια, τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνει το τζιμνι? Έχει διαφορές σε σχέση με τις χρονολογίες? Δώστε τα φώτα σας. Μιλάω για μεταχειρ.
Τι συμβουλεύετε?
Έχει διαφορές αν θυμάμαι καλά το χρονικό όριο είναι ο Νοέμβρης του 2010.
Πριν πάει με βάση τα κυβικά και είναι ελάχιστα τα τέλη.
Μετά πάει με τις εκπομπές ρύπων και 3xσιαζονται
 
Ρε παλικάρια, τι τέλη κυκλοφορίας πληρώνει το τζιμνι? Έχει διαφορές σε σχέση με τις χρονολογίες? Δώστε τα φώτα σας. Μιλάω για μεταχειρ.
Τι συμβουλεύετε?
Όσα αυτοκίνητα έχουν ταξινομηθεί από 1-11-2010 και μετά πληρώνουν τέλη βάση των ρύπων που εκπέμπουν. Κάποια Jimny έχουν ταξινομηθεί μετά τις 1-11-2010 και εκπέμπουν πολλούς ρύπους. Γνωστός είχε Jimny με 1η ταξινόμηση το 2011 και πλήρωνε αν θυμάμαι καλά κοντά στα 400+ ίσως και παραπάνω. Προσοχή λοιπόν αν ενδιαφέρεσαι για Jimny. Τσέκαρε στην άδεια ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης.
 
Back
Top