Suzuki Jimny

αν και δεν ειμαι 100% συγουρος αλλα νομιζω οτι και με το λεβιέ ηλεκτρικά μπαινει το μηχανικο 4χ4 ηταν στα παλιά σαμουράι που για να το βάλεις έπρεπε να βγείς έξω και να γυρίσεις τις πεταλούδες των τροχών,
απο κεί και πέρα ητε με λεβιέ η με κουμπί είναι το ίδιο πράγμα
Σωστό.... Και με λεβιέ, οι πλυμνες ηλεκτρικά εμπλέκονται.
Μόνο στα παλιά γυρνούσε μια πεταλούδα σε κάθε μπροστά τροχό .
 
αν και δεν ειμαι 100% συγουρος αλλα νομιζω οτι και με το λεβιέ ηλεκτρικά μπαινει το μηχανικο 4χ4 ηταν στα παλιά σαμουράι που για να το βάλεις έπρεπε να βγείς έξω και να γυρίσεις τις πεταλούδες των τροχών,
απο κεί και πέρα ητε με λεβιέ η με κουμπί είναι το ίδιο πράγμα
Οι αυτόματες πλήμνες του Jimny στις εκδόσεις με το λεβιέ κλειδώνουν με αέρα. Τραβάει αέρα με σωληνάκια απ' το exhauster ή απ' το σερβόφρενο (δεν θυμάμαι ακριβώς) και κάνει την εμπλοκή. Αρκετά Jimny όπως και Vitara (τα παλιά) έμειναν στο βουνό από κομμένα λαστιχάκια μη έχοντας τη δυνατότητα να κάνει εμπλοκή το 4χ4.
 
Οι αυτόματες πλήμνες του Jimny στις εκδόσεις με το λεβιέ κλειδώνουν με αέρα. Τραβάει αέρα με σωληνάκια απ' το exhauster ή απ' το σερβόφρενο (δεν θυμάμαι ακριβώς) και κάνει την εμπλοκή. Αρκετά Jimny όπως και Vitara (τα παλιά) έμειναν στο βουνό από κομμένα λαστιχάκια μη έχοντας τη δυνατότητα να κάνει εμπλοκή το 4χ4.
Η υποπίεσης τετρακίνηση δουλεύει καλά στο πάρκινγκ και σε πουλάει στο βουνό, μόνο οι χειροκίνητες πλημνες είναι αξιόπιστες με μόνη αβαρία να τις μπλοκάρεις πριν μπεις στα δύσκολα η και από το σπίτι αν πρόκειται να κινηθείς εκτός δρόμου.
 
Παιδιά καλησπέρα, σκέφτομαι να πουλήσω το jimny. Δε ξέρω όμως τι τιμή να το βάλω... Μπήκα στο car και οι τιμές είναι λίγο οτιναναι. Είναι του 2004 μοντέλο και έχει 103.000 χιλιόμετρα. Είναι το <<κάμπριο >> με την κουκούλα,που την ξηλώσει ο πατέρας μου και βάλαμε τον κλασικό πολυεστέρα.Έχει στους προφυλακτήρες του κάποιες γρατσουνιές,όχι κάτι τρελό, που αν δεν ήταν κόκκινο δηλαδή παίζει να μην φαινόταν. Στο κάθισμα του οδηγού έχει φύγει μια ραφή και έχει ανοίξει γύρω στα 5 εκατοστά. Έχει σχετικά παλιά λάστιχα δηλαδή σκεφτόμουν τον Γενάρη που κλείνουν 4 χρόνια να βάλω άλλα. Έχει περάσει από σέρβις και δεν μου έχει δημιουργήσει θέματα. Εκτός από αλλαγή μπαταρίας,έναν θερμοστάτη ψυγείου, δίσκους γιατί ήταν ακόμα οι μαμά πάνω και ένα σωληνάκι της τετρακίνησης που το άλλαξα ,στα χέρια μου τα τρία χρόνια που το έχω και άλλα δύο στου πατέρα μου , πρόβλημα δε μας έχει δημιουργήσει . Όλα ήταν θέμα παλαιότητας ας το πούμε έτσι. Δε το έχω βγάλει φωτογραφίες αν αυτό βοηθάει στο να μου πείτε τιμή . Βλέπω του 2004 μοντέλα να τα πουλάνε 4.500 ευρώ και άλλα 7.500. Από πόσα προτείνετε να ξεκινήσω; Υπόψη είμαι άσχετος από αγοραπωλησίες αυτοκινήτων, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα και μετανιώνω που πρέπει να μπω στη διαδικασία να το δώσω,αλλά λόγω εργασίας δε βολεύει καθόλου. Ούτως ή άλλως σχεδόν πάντα σε ομαλούς χωματόδρομους θα το άφηνα,την τετρακίνηση την δουλεύω σπάνια.
 
Τόσα λες ε; Βλέπω και κάτι μοντέλα του 98 και του 00 και τα έχουν στα 6500 ρε φίλε..
Μάνο το αυτοκηνιτο είναι 20 χρόνον όσο και καλή κατάσταση να είναι ....αυτή η τιμή που σου λέει ο outlander είναι μια χαρά το πολύ να πας 5 χιλιάρικα...όσο για τα άλλα που γράφεις απλά ψάχνουν για μαλακές με αυτές της τιμές
 
Παιδιά καλησπέρα, σκέφτομαι να πουλήσω το jimny. Δε ξέρω όμως τι τιμή να το βάλω... Μπήκα στο car και οι τιμές είναι λίγο οτιναναι. Είναι του 2004 μοντέλο και έχει 103.000 χιλιόμετρα. Είναι το <<κάμπριο >> με την κουκούλα,που την ξηλώσει ο πατέρας μου και βάλαμε τον κλασικό πολυεστέρα.Έχει στους προφυλακτήρες του κάποιες γρατσουνιές,όχι κάτι τρελό, που αν δεν ήταν κόκκινο δηλαδή παίζει να μην φαινόταν. Στο κάθισμα του οδηγού έχει φύγει μια ραφή και έχει ανοίξει γύρω στα 5 εκατοστά. Έχει σχετικά παλιά λάστιχα δηλαδή σκεφτόμουν τον Γενάρη που κλείνουν 4 χρόνια να βάλω άλλα. Έχει περάσει από σέρβις και δεν μου έχει δημιουργήσει θέματα. Εκτός από αλλαγή μπαταρίας,έναν θερμοστάτη ψυγείου, δίσκους γιατί ήταν ακόμα οι μαμά πάνω και ένα σωληνάκι της τετρακίνησης που το άλλαξα ,στα χέρια μου τα τρία χρόνια που το έχω και άλλα δύο στου πατέρα μου , πρόβλημα δε μας έχει δημιουργήσει . Όλα ήταν θέμα παλαιότητας ας το πούμε έτσι. Δε το έχω βγάλει φωτογραφίες αν αυτό βοηθάει στο να μου πείτε τιμή . Βλέπω του 2004 μοντέλα να τα πουλάνε 4.500 ευρώ και άλλα 7.500. Από πόσα προτείνετε να ξεκινήσω; Υπόψη είμαι άσχετος από αγοραπωλησίες αυτοκινήτων, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα και μετανιώνω που πρέπει να μπω στη διαδικασία να το δώσω,αλλά λόγω εργασίας δε βολεύει καθόλου. Ούτως ή άλλως σχεδόν πάντα σε ομαλούς χωματόδρομους θα το άφηνα,την τετρακίνηση την δουλεύω σπάνια.
5000 είναι μια τιμή που δε χρειάζεστε να κατέβεις άλλο ούτε ευρώ και νομίζω ότι θα πωληθεί γιατί μπορεί και 6 + αλλά να ψάχνεις κάνα χρόνο.Και αυτό γιατί μπορεί να είναι πολύ καλο αξιόπιστο αλλά απευθύνεται σε συγκεκριμένους ανθρώπους καθώς είναι πολύ μικρό σαν αμάξι και με αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με άλλα 1300 άρια που δεν είναι τζιπ.
Λιγότερο από 5 πήρα το hrv 1600 vtec 125 ίππων 3 θυρο του 2002 από ιδιώτη με όλα τα σέρβις από αρχής και βιβλίο και φουλ έξτρα από αποσπώμενο κοτσαδόρο με κλειδί ,σκαλοπατια,οθόνη ,κάμερα οπισθοπορειας και παρκτονικ καινούρια καλύμματα μπάρες οροφής αγρανζτουνιστο και χωρίς να έχει πατήσει σε χώμα και είναι και πολύ δυνατό αλλά μου φένεται μικρό καταλαβαίνεις τι εννοώ μόνο φίμε του έβαλα .Το αμάξι αξίζει αλλά απευθύνεται σε μικρό κοινό με τα δεδομένα πλέον της ζωής βάση οικονομικών .Γι'αυτό είπα 5000 για να το πουλήσεις κάποια στιγμή.
 
Παιδιά καλησπέρα, σκέφτομαι να πουλήσω το jimny. Δε ξέρω όμως τι τιμή να το βάλω... Μπήκα στο car και οι τιμές είναι λίγο οτιναναι. Είναι του 2004 μοντέλο και έχει 103.000 χιλιόμετρα. Είναι το <<κάμπριο >> με την κουκούλα,που την ξηλώσει ο πατέρας μου και βάλαμε τον κλασικό πολυεστέρα.Έχει στους προφυλακτήρες του κάποιες γρατσουνιές,όχι κάτι τρελό, που αν δεν ήταν κόκκινο δηλαδή παίζει να μην φαινόταν. Στο κάθισμα του οδηγού έχει φύγει μια ραφή και έχει ανοίξει γύρω στα 5 εκατοστά. Έχει σχετικά παλιά λάστιχα δηλαδή σκεφτόμουν τον Γενάρη που κλείνουν 4 χρόνια να βάλω άλλα. Έχει περάσει από σέρβις και δεν μου έχει δημιουργήσει θέματα. Εκτός από αλλαγή μπαταρίας,έναν θερμοστάτη ψυγείου, δίσκους γιατί ήταν ακόμα οι μαμά πάνω και ένα σωληνάκι της τετρακίνησης που το άλλαξα ,στα χέρια μου τα τρία χρόνια που το έχω και άλλα δύο στου πατέρα μου , πρόβλημα δε μας έχει δημιουργήσει . Όλα ήταν θέμα παλαιότητας ας το πούμε έτσι. Δε το έχω βγάλει φωτογραφίες αν αυτό βοηθάει στο να μου πείτε τιμή . Βλέπω του 2004 μοντέλα να τα πουλάνε 4.500 ευρώ και άλλα 7.500. Από πόσα προτείνετε να ξεκινήσω; Υπόψη είμαι άσχετος από αγοραπωλησίες αυτοκινήτων, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα και μετανιώνω που πρέπει να μπω στη διαδικασία να το δώσω,αλλά λόγω εργασίας δε βολεύει καθόλου. Ούτως ή άλλως σχεδόν πάντα σε ομαλούς χωματόδρομους θα το άφηνα,την τετρακίνηση την δουλεύω σπάνια.
Καλησπέρα Μάνο.
Εδω στη Κρήτη πουλάνε τα πιο απλά ταλαιπωρημένα και παλιά Jimmy στα 4.500 με 5.000 που συνήθως είναι από ενοικιαζόμενα.
Αλλά σε γενικές γραμμές λίγο φτιαγμένο και σε καλή κατάσταση φτάνουν τα 8.000 για πλάκα. Είναι ένα αυτοκίνητο που δεν χάνει την αξία του και δεν υπάρχει περίπτωση να μην πουληθεί σε ότι κατάσταση και να είναι.
Κοίταξε στο car τιμές στην περιοχή σου και ξεκίνα γύρω στα 500 ευρώ παραπάνω γράφοντας τιμή συζητήσιμη....αν βλέπεις ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον και θες να το διώξεις κατέβασε την τιμή.
 
Back
Top