Σωστό.... Και με λεβιέ, οι πλυμνες ηλεκτρικά εμπλέκονται.αν και δεν ειμαι 100% συγουρος αλλα νομιζω οτι και με το λεβιέ ηλεκτρικά μπαινει το μηχανικο 4χ4 ηταν στα παλιά σαμουράι που για να το βάλεις έπρεπε να βγείς έξω και να γυρίσεις τις πεταλούδες των τροχών,
απο κεί και πέρα ητε με λεβιέ η με κουμπί είναι το ίδιο πράγμα
Οι αυτόματες πλήμνες του Jimny στις εκδόσεις με το λεβιέ κλειδώνουν με αέρα. Τραβάει αέρα με σωληνάκια απ' το exhauster ή απ' το σερβόφρενο (δεν θυμάμαι ακριβώς) και κάνει την εμπλοκή. Αρκετά Jimny όπως και Vitara (τα παλιά) έμειναν στο βουνό από κομμένα λαστιχάκια μη έχοντας τη δυνατότητα να κάνει εμπλοκή το 4χ4.αν και δεν ειμαι 100% συγουρος αλλα νομιζω οτι και με το λεβιέ ηλεκτρικά μπαινει το μηχανικο 4χ4 ηταν στα παλιά σαμουράι που για να το βάλεις έπρεπε να βγείς έξω και να γυρίσεις τις πεταλούδες των τροχών,
απο κεί και πέρα ητε με λεβιέ η με κουμπί είναι το ίδιο πράγμα
Η υποπίεσης τετρακίνηση δουλεύει καλά στο πάρκινγκ και σε πουλάει στο βουνό, μόνο οι χειροκίνητες πλημνες είναι αξιόπιστες με μόνη αβαρία να τις μπλοκάρεις πριν μπεις στα δύσκολα η και από το σπίτι αν πρόκειται να κινηθείς εκτός δρόμου.Οι αυτόματες πλήμνες του Jimny στις εκδόσεις με το λεβιέ κλειδώνουν με αέρα. Τραβάει αέρα με σωληνάκια απ' το exhauster ή απ' το σερβόφρενο (δεν θυμάμαι ακριβώς) και κάνει την εμπλοκή. Αρκετά Jimny όπως και Vitara (τα παλιά) έμειναν στο βουνό από κομμένα λαστιχάκια μη έχοντας τη δυνατότητα να κάνει εμπλοκή το 4χ4.
Και να μην κόβεις τέρμα το τιμόνι.μόνο οι χειροκίνητες πλημνες είναι αξιόπιστες με μόνη αβαρία να τις μπλοκάρεις πριν μπεις στα δύσκολα η και από το σπίτι αν πρόκειται να κινηθείς εκτός δρόμου.
Μπλοκάρεις πλημνες αλλά δεν βαζεις τετρακίνηση και ετσι δεν κουρδιζει το σύστημα.Και να μην κόβεις τέρμα το τιμόνι.
Παναγιώτη, εννοούσα όταν κινείσαι τετρακίνητα, να μην κόβεις τέρμα το τιμόνι.Μπλοκάρεις πλημνες αλλά δεν βαζεις τετρακίνηση και ετσι δεν κουρδιζει το σύστημα.
Τόσα λες ε; Βλέπω και κάτι μοντέλα του 98 και του 00 και τα έχουν στα 6500 ρε φίλε..4,500€
Δεν θα τα πουλήσουν ποτέ.Τόσα λες ε; Βλέπω και κάτι μοντέλα του 98 και του 00 και τα έχουν στα 6500 ρε φίλε..
Μάνο το αυτοκηνιτο είναι 20 χρόνον όσο και καλή κατάσταση να είναι ....αυτή η τιμή που σου λέει ο outlander είναι μια χαρά το πολύ να πας 5 χιλιάρικα...όσο για τα άλλα που γράφεις απλά ψάχνουν για μαλακές με αυτές της τιμέςΤόσα λες ε; Βλέπω και κάτι μοντέλα του 98 και του 00 και τα έχουν στα 6500 ρε φίλε..
5000 είναι μια τιμή που δε χρειάζεστε να κατέβεις άλλο ούτε ευρώ και νομίζω ότι θα πωληθεί γιατί μπορεί και 6 + αλλά να ψάχνεις κάνα χρόνο.Και αυτό γιατί μπορεί να είναι πολύ καλο αξιόπιστο αλλά απευθύνεται σε συγκεκριμένους ανθρώπους καθώς είναι πολύ μικρό σαν αμάξι και με αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με άλλα 1300 άρια που δεν είναι τζιπ.Παιδιά καλησπέρα, σκέφτομαι να πουλήσω το jimny. Δε ξέρω όμως τι τιμή να το βάλω... Μπήκα στο car και οι τιμές είναι λίγο οτιναναι. Είναι του 2004 μοντέλο και έχει 103.000 χιλιόμετρα. Είναι το <<κάμπριο >> με την κουκούλα,που την ξηλώσει ο πατέρας μου και βάλαμε τον κλασικό πολυεστέρα.Έχει στους προφυλακτήρες του κάποιες γρατσουνιές,όχι κάτι τρελό, που αν δεν ήταν κόκκινο δηλαδή παίζει να μην φαινόταν. Στο κάθισμα του οδηγού έχει φύγει μια ραφή και έχει ανοίξει γύρω στα 5 εκατοστά. Έχει σχετικά παλιά λάστιχα δηλαδή σκεφτόμουν τον Γενάρη που κλείνουν 4 χρόνια να βάλω άλλα. Έχει περάσει από σέρβις και δεν μου έχει δημιουργήσει θέματα. Εκτός από αλλαγή μπαταρίας,έναν θερμοστάτη ψυγείου, δίσκους γιατί ήταν ακόμα οι μαμά πάνω και ένα σωληνάκι της τετρακίνησης που το άλλαξα ,στα χέρια μου τα τρία χρόνια που το έχω και άλλα δύο στου πατέρα μου , πρόβλημα δε μας έχει δημιουργήσει . Όλα ήταν θέμα παλαιότητας ας το πούμε έτσι. Δε το έχω βγάλει φωτογραφίες αν αυτό βοηθάει στο να μου πείτε τιμή . Βλέπω του 2004 μοντέλα να τα πουλάνε 4.500 ευρώ και άλλα 7.500. Από πόσα προτείνετε να ξεκινήσω; Υπόψη είμαι άσχετος από αγοραπωλησίες αυτοκινήτων, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα και μετανιώνω που πρέπει να μπω στη διαδικασία να το δώσω,αλλά λόγω εργασίας δε βολεύει καθόλου. Ούτως ή άλλως σχεδόν πάντα σε ομαλούς χωματόδρομους θα το άφηνα,την τετρακίνηση την δουλεύω σπάνια.
Καλησπέρα Μάνο.Παιδιά καλησπέρα, σκέφτομαι να πουλήσω το jimny. Δε ξέρω όμως τι τιμή να το βάλω... Μπήκα στο car και οι τιμές είναι λίγο οτιναναι. Είναι του 2004 μοντέλο και έχει 103.000 χιλιόμετρα. Είναι το <<κάμπριο >> με την κουκούλα,που την ξηλώσει ο πατέρας μου και βάλαμε τον κλασικό πολυεστέρα.Έχει στους προφυλακτήρες του κάποιες γρατσουνιές,όχι κάτι τρελό, που αν δεν ήταν κόκκινο δηλαδή παίζει να μην φαινόταν. Στο κάθισμα του οδηγού έχει φύγει μια ραφή και έχει ανοίξει γύρω στα 5 εκατοστά. Έχει σχετικά παλιά λάστιχα δηλαδή σκεφτόμουν τον Γενάρη που κλείνουν 4 χρόνια να βάλω άλλα. Έχει περάσει από σέρβις και δεν μου έχει δημιουργήσει θέματα. Εκτός από αλλαγή μπαταρίας,έναν θερμοστάτη ψυγείου, δίσκους γιατί ήταν ακόμα οι μαμά πάνω και ένα σωληνάκι της τετρακίνησης που το άλλαξα ,στα χέρια μου τα τρία χρόνια που το έχω και άλλα δύο στου πατέρα μου , πρόβλημα δε μας έχει δημιουργήσει . Όλα ήταν θέμα παλαιότητας ας το πούμε έτσι. Δε το έχω βγάλει φωτογραφίες αν αυτό βοηθάει στο να μου πείτε τιμή . Βλέπω του 2004 μοντέλα να τα πουλάνε 4.500 ευρώ και άλλα 7.500. Από πόσα προτείνετε να ξεκινήσω; Υπόψη είμαι άσχετος από αγοραπωλησίες αυτοκινήτων, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα και μετανιώνω που πρέπει να μπω στη διαδικασία να το δώσω,αλλά λόγω εργασίας δε βολεύει καθόλου. Ούτως ή άλλως σχεδόν πάντα σε ομαλούς χωματόδρομους θα το άφηνα,την τετρακίνηση την δουλεύω σπάνια.