Suzuki Jimny

Όσα αυτοκίνητα έχουν ταξινομηθεί από 1-11-2010 και μετά πληρώνουν τέλη βάση των ρύπων που εκπέμπουν. Κάποια Jimny έχουν ταξινομηθεί μετά τις 1-11-2010 και εκπέμπουν πολλούς ρύπους. Γνωστός είχε Jimny με 1η ταξινόμηση το 2011 και πλήρωνε αν θυμάμαι καλά κοντά στα 400+ ίσως και παραπάνω. Προσοχή λοιπόν αν ενδιαφέρεσαι για Jimny. Τσέκαρε στην άδεια ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης.
Kατά βάσιν αγαπητέ μου, ΟΛΑ τα Jimny εκπέμπουν ΠΟΛΛΟΥΣ ρύπους. Απλώς όσοι άτυχοι το αγόρασαν από 1/11/2010 και μετά πληρώνουν 419 € το χρόνο λόγω ρύπων. Οι τυχεροί υπόλοιποι πληρώνουν τέλη βάσει του ΚΥΒΙΣΜΟΥ, νομίζω μόνον 135 €! Έτσι την έπαθα και εγώ που δεν το ήξερα και το αγόρασα 1/2011... .hair.
 
Kατά βάσιν αγαπητέ μου, ΟΛΑ τα Jimny εκπέμπουν ΠΟΛΛΟΥΣ ρύπους. Απλώς όσοι άτυχοι το αγόρασαν από 1/11/2010 και μετά πληρώνουν 419 € το χρόνο λόγω ρύπων. Οι τυχεροί υπόλοιποι πληρώνουν τέλη βάσει του ΚΥΒΙΣΜΟΥ, νομίζω μόνον 135 €! Έτσι την έπαθα και εγώ που δεν το ήξερα και το αγόρασα 1/2011... .hair.
Τότε μήπως είναι καλύτερα ένα 1,6 βιταρα η Γκραντ βιταρα;
 
Τότε μήπως είναι καλύτερα ένα 1,6 βιταρα η Γκραντ βιταρα;
Ίσως αν και ομολογώ ότι δεν ξέρω τίποτα για αυτά τα ''Σουζουκίσια'' μοντέλα. Πάντως λογικά αυτά θα έχουν σίγουρα μεγαλύτερο τεκμήριο διαβίωσης από το Jimny μου των 1330 cm3... :(
 
Ίσως αν και ομολογώ ότι δεν ξέρω τίποτα για αυτά τα ''Σουζουκίσια'' μοντέλα. Πάντως λογικά αυτά θα έχουν σίγουρα μεγαλύτερο τεκμήριο διαβίωσης από το Jimny μου των 1330 cm3... :(
Άμα έχουν κλείσει 10ετια πόσο διάφορα να έχουν ; Έχουν όμως στους χώρους και στην οδική συμπεριφορά.
 
Άμα έχουν κλείσει 10ετια πόσο διάφορα να έχουν ; Έχουν όμως στους χώρους και στην οδική συμπεριφορά.
Aυτό που σίγουρα ξέρω είναι ότι όταν έψαχνα να αγοράσω τζιπάκι,μου είπαν από την ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ της Σουζούκι ότι τα Grand Vitara έβγαιναν εκείνον τον καιρό ΜΟΝΙΜΑ με τετρακίνηση αλλά ΧΩΡΙΣ ''αργό''!!Μάλιστα η κοπέλα που ήταν στη γραμματεία είπε όταν έμαθε ότι ήμουν κυνηγός:''καλύτερα να πάρετε κάποιο που να έχει ''αργό'',αλλιώς στα δύσκολα ΜΟΝΟ με το 4Χ4 ΔΕΝ πρόκειται να τα βγάλετε πέρα!!''. .think.
 
Aυτό που σίγουρα ξέρω είναι ότι όταν έψαχνα να αγοράσω τζιπάκι,μου είπαν από την ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ της Σουζούκι ότι τα Grand Vitara έβγαιναν εκείνον τον καιρό ΜΟΝΙΜΑ με τετρακίνηση αλλά ΧΩΡΙΣ ''αργό''!!Μάλιστα η κοπέλα που ήταν στη γραμματεία είπε όταν έμαθε ότι ήμουν κυνηγός:''καλύτερα να πάρετε κάποιο που να έχει ''αργό'',αλλιώς στα δύσκολα ΜΟΝΟ με το 4Χ4 ΔΕΝ πρόκειται να τα βγάλετε πέρα!!''. .think.
Σίγουρα στα δύσκολα όσα περισσότερα όπλα έχεις τόσο το καλύτερο, οι εκτός δρόμου διαδρομές διέπονται από κανόνες .Τώρα θα μου πεις τι δουλειά είχα να πάω στο Φουρνά με λάιτ τζιπ να χωθώ δύο φορές σε λάσπες σχεδόν με τη κοιλιά και τελικά καταφέραμε να βγούμε .Δεν βγάλαμε φωτογραφίες από το άγχος να βγούμε,κωμικοτραγικά πράγματα.
 
Το παλιό grand vitara ( το ΙΙ, έως του 2005) έχει το σύστημα τετρακίνησης του jimny. Θέλει προσοχή στον έλεγχο το ψυγείο, γιατί χάλαγαν εύκολα, ανέβαζαν θερμοκρασία και έκαιγαν φλάντζα. Αν το ψυγείο είναι οκ και δεν έχει καεί ο κινητήρας με έναν έλεγχο από μάστορα της εμπιστοσύνης μας είναι μια πολύ καλή αγορά για κυνήγια. Και στο δρόμο καλύτερο από jimny. Απ' τα μετέπειτα grand vitara(ΙΙΙ, μετά το 2005)νομίζω ότι μόνο η τρίθυρη έκδοση με τον diesel κινητήρα 1.9 είχε "αργό", με επιφύλαξη αυτό όμως. Το είχε ξάδερφος μου και μου είχε πει ότι είχε, αλλά δεν είχα μπει μέσα να το δω.
 
Το παλιό grand vitara ( το ΙΙ, έως του 2005) έχει το σύστημα τετρακίνησης του jimny. Θέλει προσοχή στον έλεγχο το ψυγείο, γιατί χάλαγαν εύκολα, ανέβαζαν θερμοκρασία και έκαιγαν φλάντζα. Αν το ψυγείο είναι οκ και δεν έχει καεί ο κινητήρας με έναν έλεγχο από μάστορα της εμπιστοσύνης μας είναι μια πολύ καλή αγορά για κυνήγια. Και στο δρόμο καλύτερο από jimny. Απ' τα μετέπειτα grand vitara(ΙΙΙ, μετά το 2005)νομίζω ότι μόνο η τρίθυρη έκδοση με τον diesel κινητήρα 1.9 είχε "αργό", με επιφύλαξη αυτό όμως. Το είχε ξάδερφος μου και μου είχε πει ότι είχε, αλλά δεν είχα μπει μέσα να το δω.
Το Grand Vitara 2000cc του 2003 που έχω εγώ πληρώνει τέλη 630 ευρώ.... είναι πισωκίνητο με μοχλό επιλογέα.... τετρακίνηση και αργό....το επόμενο από το 2005 και μετά είναι μόνιμα τετρακίνητο 47% μπροστά 53 %πίσω και έχει επιλογέα με περιστροφικό διακόπτη... το diesel πληρώνει τέλη για 1800 κυβικά και είναι το ίδιο
... διαφορά έχει μόνο το τρίθυρο από το 2005 και μετά το οποίο έχει αργά μόνο το πετρέλαιο
 
Σαν επιλογή υπάρχει και το Vitara το παλιό με τετράγωνο φανάρι που έβγαινε 1.6l 8v με σύστημα μονού ψεκασμού και μετά το άλλαξε η Suzuki σε 1.6l 16v full injection. Το 90% που είχαν κινητήρα 8v είχαν θέμα με τον ψεκασμό ( ο μάστορας μου δουλεύει πολύ με 4χ4 παντώς τύπου και πολλά από κυνηγούς, μου λέει μακριά από το 8v ). Το 16v είναι σκυλί του πολέμου αλλά έχουν και αυτά ένα σοβαρό θέμα που είναι τα ανταλλακτικά. Τα συγκεκριμένα Vitara είτε 8v είτε 16v είχαν 2 εκδόσεις. Την Ισπανική και την Ιαπωνική. Ανταλλακτικά όπως : ιμιαξόνια, ακραξόνια κλπ ( + αρκετά ακόμα που δεν μπορώ να θυμηθώ ) δεν ταιριάζουν από το ένα στο άλλο. Λόγο παλαιότητας δεν υπάρχουν πολλά και αν σου τύχει η στραβή μπορεί να έχεις πχ την ιαπωνική έκδοση και να βρίσκεις το ανταλλακτικό που θέλεις μόνο στην ισπανική έκδοση.

Το Grand Vitara 1.6l 16v με τη κατ επιλογή τετρακίνηση πιστεύω είναι η καλύτερη λύση για κυνήγι. Τουλάχιστον μια 10ετία πιο καινούριο με μεγάλους χώρους ( σε σχέση με Jimny και Samurai ) πολύ πιο άνετο στην οδήγηση και δεν έχει θέμα με ανταλλακτικά.
 
Καλησπέρα ομάδα ,

Ο κουμπάρος μου πήρε ένα τζιμνη και το έχει σχεδόν ένα χρόνο . Είναι με το ηλεκτρονικό 4χ4 ( όχι με λεβιέ ) και τελευταία όταν πατάει το κουμπί για να κομπλάρει αναβοσβήνει το 4χ4 στο καντράν και δεν το παίρνει .

Άναψε σβήσε , άναψε σβήσε κάποια στιγμή θα κομπλάρει αλλά μπορεί και όχι . Τι να κοιτάξουμε ;
 
Καλησπέρα ομάδα ,

Ο κουμπάρος μου πήρε ένα τζιμνη και το έχει σχεδόν ένα χρόνο . Είναι με το ηλεκτρονικό 4χ4 ( όχι με λεβιέ ) και τελευταία όταν πατάει το κουμπί για να κομπλάρει αναβοσβήνει το 4χ4 στο καντράν και δεν το παίρνει .

Άναψε σβήσε , άναψε σβήσε κάποια στιγμή θα κομπλάρει αλλά μπορεί και όχι . Τι να κοιτάξουμε ;
Καλησπέρα , έχω το ίδιο Jimny με ηλεκτρονικό 4χ4 . Σε ποιο κουμπί το κάνει, στο 4WD ή στο 4WD-L ?
Μια εκδοχή είναι (το έχω πάθει και εγώ) να έχει κοπεί ή να μην κάνει καλή επαφή το καλώδιο και το φις που συνδέεται στο μπροστινό διαφορικό και δίνει την εντολή κουμπώματος. Αν έχει περάσει πάνω από ξερά κλαριά μπορεί εύκολα να κοπεί ή να αποσυνδεθεί γιατί βρίσκεται χαμηλά, κοντά στο εμπρός διαφορικό. Η λύση φυσικά είναι (για να μην υπάρχουν παρόμοια προβλήματα) η προστατευτική ποδιά μηχανής.
 
Καλησπέρα , έχω το ίδιο Jimny με ηλεκτρονικό 4χ4 . Σε ποιο κουμπί το κάνει, στο 4WD ή στο 4WD-L ?
Μια εκδοχή είναι (το έχω πάθει και εγώ) να έχει κοπεί ή να μην κάνει καλή επαφή το καλώδιο και το φις που συνδέεται στο μπροστινό διαφορικό και δίνει την εντολή κουμπώματος. Αν έχει περάσει πάνω από ξερά κλαριά μπορεί εύκολα να κοπεί ή να αποσυνδεθεί γιατί βρίσκεται χαμηλά, κοντά στο εμπρός διαφορικό. Η λύση φυσικά είναι (για να μην υπάρχουν παρόμοια προβλήματα) η προστατευτική ποδιά μηχανής.
Καλησπέρα Κώστα , από ότι θυμάμαι είναι στο μεσαίο κουμπί , όχι το τέρμα δεξιά .

Απλά τελευταία που ήμασταν μαζί όλα τα πάτησε έτσι και αλλιώς 🥰😂😂😂 και φως δεν είδαμε . Θα του πω να τσεκάρει αυτά που είπες

Βρήκα σε φορούν και αυτά που σου βάζω σε φωτό …
 

Attachments

  • IMG_7127.jpeg
    IMG_7127.jpeg
    163,7 KB · Προβολές: 29
Καλησπέρα Κώστα , από ότι θυμάμαι είναι στο μεσαίο κουμπί , όχι το τέρμα δεξιά .

Απλά τελευταία που ήμασταν μαζί όλα τα πάτησε έτσι και αλλιώς 🥰😂😂😂 και φως δεν είδαμε . Θα του πω να τσεκάρει αυτά που είπες

Βρήκα σε φορούν και αυτά που σου βάζω σε φωτό …
Άλεξ σ 'ευχαριστώ για την φώτο με τις πιθανές βλάβες.
Η δικιά μου βλάβη ήταν στο καλώδιο με τη φύσα που δίνει εντολή να κλειδώσει η βαλβίδα που κομπλάρει τις εμπρός πλύμνες (4WD).
Το καλώδιο με τη φύσα είναι φιξ και έπρεπε να αλλαχθεί όπως και έγινε. Η βλάβη προκλήθηκε όταν πέρασα έναν δρόμο με σκληρά ξερά χόρτα στη μέση του, με αποτέλεσμα να αποσυνδεθεί το καλώδιο από τη φύσα. Το κατάλαβα αμέσως με το που βγήκα από τον δρόμο αυτό και μου αναβόσβηνε το πράσινο λαμπάκι του 4WD.
Το σίγουρο είναι ότι πρέπει ο κουμπάρος σου να επισκεφτεί άμεσα συνεργείο για την επισκευή της βλάβης.
 
Άλεξ σ 'ευχαριστώ για την φώτο με τις πιθανές βλάβες.
Η δικιά μου βλάβη ήταν στο καλώδιο με τη φύσα που δίνει εντολή να κλειδώσει η βαλβίδα που κομπλάρει τις εμπρός πλύμνες (4WD).
Το καλώδιο με τη φύσα είναι φιξ και έπρεπε να αλλαχθεί όπως και έγινε. Η βλάβη προκλήθηκε όταν πέρασα έναν δρόμο με σκληρά ξερά χόρτα στη μέση του, με αποτέλεσμα να αποσυνδεθεί το καλώδιο από τη φύσα. Το κατάλαβα αμέσως με το που βγήκα από τον δρόμο αυτό και μου αναβόσβηνε το πράσινο λαμπάκι του 4WD.
Το σίγουρο είναι ότι πρέπει ο κουμπάρος σου να επισκεφτεί άμεσα συνεργείο για την επισκευή της βλάβης.
Σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση , όταν λυθεί η βλάβη θα επανέλθω για να ξέρουμε
 
Καλησπέρα ομάδα ,

Ο κουμπάρος μου πήρε ένα τζιμνη και το έχει σχεδόν ένα χρόνο . Είναι με το ηλεκτρονικό 4χ4 ( όχι με λεβιέ ) και τελευταία όταν πατάει το κουμπί για να κομπλάρει αναβοσβήνει το 4χ4 στο καντράν και δεν το παίρνει .

Άναψε σβήσε , άναψε σβήσε κάποια στιγμή θα κομπλάρει αλλά μπορεί και όχι . Τι να κοιτάξουμε ;
Φισομα στο διαγνωστικό θα σας δείξει τι είναι…
 
σαν το χειροκινητο 4 4 δεν εχη εχω το jimny 2000 μοντελο με 293000 χιλιομετρα ,,,,,,,,,, αγωρασμενω με 2410000 χιλομετραα δεν εβγαλε τιποτεεεεεε πατωνταστω καμπω και βουνωωω και σπανια να βαλω τετρακινησηηηη απλωςςς πρωλιπτηκαααα,,,,ειναι καλα εργαλιαααα δεν θα εβαζα μπρωστατους ενα αλο 1400 σουζουκι η αλη μαρκα μια χαρα τραβαη στο βουνοοο,,ΥΓ ΚΑΙ ΠΡΩΙΝ ΚΑΤΟΧΩς ΣΑΜΟΥΡΑΙΙΙΙΑΣΕ ΕΚΗ ΓΟΥΣΤΑΑΑ
 
Καλησπέρα ομάδα ,

Ο κουμπάρος μου πήρε ένα τζιμνη και το έχει σχεδόν ένα χρόνο . Είναι με το ηλεκτρονικό 4χ4 ( όχι με λεβιέ ) και τελευταία όταν πατάει το κουμπί για να κομπλάρει αναβοσβήνει το 4χ4 στο καντράν και δεν το παίρνει .

Άναψε σβήσε , άναψε σβήσε κάποια στιγμή θα κομπλάρει αλλά μπορεί και όχι . Τι να κοιτάξουμε ;
αν και δεν ειμαι 100% συγουρος αλλα νομιζω οτι και με το λεβιέ ηλεκτρικά μπαινει το μηχανικο 4χ4 ηταν στα παλιά σαμουράι που για να το βάλεις έπρεπε να βγείς έξω και να γυρίσεις τις πεταλούδες των τροχών,
απο κεί και πέρα ητε με λεβιέ η με κουμπί είναι το ίδιο πράγμα
 
Back
Top