SUV

Εγώ ρε παιδιά με το terios 1,5 μέχρι τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει προβλήματα ,βέβαια δεν ριψοκινδυνευω ,όμως οπότε έχω πατήσει αυτό το ρημαδοκουμπακι στα αριστερά δεν μου προσφέρει τίποτα το αντίθετο θα έλεγα μάλιστα οπότε έβαλα το 50 50 το αμάξι είχε μια περίεργη συμπεριφορά σαν να μην είχε δύναμη ,τελικά το έβγαζα και τσουκου τσουκου χρησιμοποιωντας το γκάζι ποιο σωστά έβγαινα .
Μου κάνει εντύπωση αυτό που αναφέρεις φίλε!

Εγώ όσες φορές το πάτησα,το αμάξι μόνο σε τοίχο θα μπορούσε να σταματήσει!
 
Ε ναι η οδηγηση σε τετοιο κυνηγι ειναι σαν τα wrc..εχω εναν ξαδερφο που καθε σεζον κοβει μια φορα τουλαχιστον σταυρο στο lada ετσι οπως παει..εγω γενικα δεν το τρεχω στο βουνο αν δεν εχω καθαρο λαστιχο για εκτος δρομου
Και λάστιχα πιστεύω να έχεις άμα ακούς τα σκυλιά κυνηγάνε και πας για να προλάβεις δεν μένει τπτ από κάτω οι μοναδικοί που δεν χαλάνε πολύ είναι τα καρτερία οι παγατζιδες δεν μένει χρηστός από αυτό το κυνήγι έχω φάει αμάξι ευτυχώς άλλαξα κυνήγι και ησιχασα από πολλά θέματα
 
Μου κάνει εντύπωση αυτό που αναφέρεις φίλε!

Εγώ όσες φορές το πάτησα,το αμάξι μόνο σε τοίχο θα μπορούσε να σταματήσει!
Πρέπει να το πάω σε συνεργείο ,κάτι δεν πάει καλά ,με το που βάζω 50 50 το αμάξι νιώθω ότι χάνει την δύναμη του και ότι στο τέλος θα σβήσει .
 
Πρέπει να το πάω σε συνεργείο ,κάτι δεν πάει καλά ,με το που βάζω 50 50 το αμάξι νιώθω ότι χάνει την δύναμη του και ότι στο τέλος θα σβήσει .
Ναι δεν εξηγείται αυτο που περιγραφεις...η ροπη του κινητήρα δεν αλλαζει στην τετρακινηση, απλά μεταφέρεται και στις 4 ροδες... Εμενα στο new vitara με τετρακινηση locked μου δινει την αισθηση οτι και σε τοιχο να το δεσω θα τον τραβηξω μαζι μ....
 
Κακά τα ψέματα για τους περισσότερους από εμάς τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονται στην άσφαλτο παρά σε χωματόδρομο!

Οπότε ανάλογη είναι και η επιλογή.

Εγώ με το Terios 1.5 (τελευταίο μοντέλο) είμαι υπέρ-ευχαριστημένος τόσο στην άσφαλτο όσο και στο βουνό!

Δόξα τον Θεό το έχω πάει σε πολύ δύσκολα κομμάτια και δεν με άφησε πουθενά!
Επειδή θέλω να ψαχτώ για ένα terios μεταχειρισμένο, αφού καινούργιο δεν έρχεται στην Ελλάδα πλέον.
Μια απορία έχω. Δεν έχει μόνιμη τετρακίνηση το terios?
Ας με διαφωτίσουν οι γνώστες και έχοντες άμα θέλουν.
 
Επειδή θέλω να ψαχτώ για ένα terios μεταχειρισμένο, αφού καινούργιο δεν έρχεται στην Ελλάδα πλέον.
Μια απορία έχω. Δεν έχει μόνιμη τετρακίνηση το terios?
Ας με διαφωτίσουν οι γνώστες και έχοντες άμα θέλουν.
Ειναι μονιμα 4wd, που σημαινει κλειδωμενο στα 70-30 (περιπου)..
Εχει κουμπι για κλειδωμα στο 50-50..
Πλεον τα suv ειναι awd, που σημαινει αυτοματη κατανομη σε ποσοστα μπρος πισω..Αυτο στις περισσότερες φασεις της οδηγησης σημαινει μπροστα κινηση και παρεμβαση του πισω αξονα μονο άμα γλιστρήσει τροχος...
Καποια suv εχουν προγραμματα που τα επιλέγεις με κουμπι, και αλλαζουν την κατανομη αναλογα του "εδαφους" που θες να αντιμετωπισεις....και εχουν και lock για κλειδωμα 50-50 κάποια...
Αυτααααααα
 
Επειδή θέλω να ψαχτώ για ένα terios μεταχειρισμένο, αφού καινούργιο δεν έρχεται στην Ελλάδα πλέον.
Μια απορία έχω. Δεν έχει μόνιμη τετρακίνηση το terios?
Ας με διαφωτίσουν οι γνώστες και έχοντες άμα θέλουν.
Σκέψου το καλά φίλε ,αργό αμάξι εάν θες να είναι σχετικά οικονομικό ,ακριβά μάλλον στο Θεό τα ανταλλακτικά ,μιλάμε ότι και εάν σου πάθει φωτιά και λαβρα και άσε που και ανταλλακτικά δύσκολα θα βρίσκεις ,εάν βάλεις αέριο βάζεις ότι καλύτερο υπάρχει και δεν το πιέζεις, η μηχανή του δεν σηκώνει αέριο εάν θες να πηγαίνεις όπως με βενζίνη.
 
Ειναι μονιμα 4wd, που σημαινει κλειδωμενο στα 70-30 (περιπου)..
Εχει κουμπι για κλειδωμα στο 50-50..
Πλεον τα suv ειναι awd, που σημαινει αυτοματη κατανομη σε ποσοστα μπρος πισω..Αυτο στις περισσότερες φασεις της οδηγησης σημαινει μπροστα κινηση και παρεμβαση του πισω αξονα μονο άμα γλιστρήσει τροχος...
Καποια suv εχουν προγραμματα που τα επιλέγεις με κουμπι, και αλλαζουν την κατανομη αναλογα του "εδαφους" που θες να αντιμετωπισεις....και εχουν και lock για κλειδωμα 50-50 κάποια...
Αυτααααααα
ευχαριστώ
 
Σκέψου το καλά φίλε ,αργό αμάξι εάν θες να είναι σχετικά οικονομικό ,ακριβά μάλλον στο Θεό τα ανταλλακτικά ,μιλάμε ότι και εάν σου πάθει φωτιά και λαβρα και άσε που και ανταλλακτικά δύσκολα θα βρίσκεις ,εάν βάλεις αέριο βάζεις ότι καλύτερο υπάρχει και δεν το πιέζεις, η μηχανή του δεν σηκώνει αέριο εάν θες να πηγαίνεις όπως με βενζίνη.
είμαι κατά του αερίου, καθώς δεν κάνω και πολλά χιλιόμετρα
το ξέρω ότι έχει ακριβά ανταλλακτικά αλλά είναι και πολύ αξιόπιστο αμάξι
αλλά σε μικρό τζιπάκι με ικανοποιητικούς χώρους δεν ξέρω να υπάρχει κάτι άλλο
το suzuki jimny είναι πολύ καλό αλλά δε με χωράει ούτε εμένα ούτε τα πράγματα μου
το άλλο που σκέφτομαι είναι το honda hrv
 
είμαι κατά του αερίου, καθώς δεν κάνω και πολλά χιλιόμετρα
το ξέρω ότι έχει ακριβά ανταλλακτικά αλλά είναι και πολύ αξιόπιστο αμάξι
αλλά σε μικρό τζιπάκι με ικανοποιητικούς χώρους δεν ξέρω να υπάρχει κάτι άλλο
το suzuki jimny είναι πολύ καλό αλλά δε με χωράει ούτε εμένα ούτε τα πράγματα μου
το άλλο που σκέφτομαι είναι το honda hrv
Φιλικα πάντα: είσαι λιγο μπερδεμενος...αλλο το jimny, αλλο το τεριος, αλλο το hrv....εχεις βαλει τρεις διαφορετικές κατηγοριες αυτη την στιγμη κατω και τις κοιτας...ΔΕΝ γινεται ετσι να βγαλεις ακρη...
 
είμαι κατά του αερίου, καθώς δεν κάνω και πολλά χιλιόμετρα
το ξέρω ότι έχει ακριβά ανταλλακτικά αλλά είναι και πολύ αξιόπιστο αμάξι
αλλά σε μικρό τζιπάκι με ικανοποιητικούς χώρους δεν ξέρω να υπάρχει κάτι άλλο
το suzuki jimny είναι πολύ καλό αλλά δε με χωράει ούτε εμένα ούτε τα πράγματα μου
το άλλο που σκέφτομαι είναι το honda hrv
Εάν κανείς λίγα χιλιόμετρα είναι θετικό ,πέραν από αυτό ψάξε πολύ καλά και βρες αμάξι σε πολύ κατάσταση και εας δώσεις κάτι παραπάνω ,εάν κανείς λίγα χιλιόμετρα και πηγαίνεις το αμάξι νορμάλ βάλε υγραέριο θα γλυτώσεις πάρα πολλά χρήματα ,απλά θέλει σωστή τοποθέτηση και καλό σύστημα .
 
Αν δεν κανω λάθος το terios δεν έχει τεράστιες διαφορές με το jimny. Εγώ μεταξυ των δύο θα διαλεγα jimny. Από εκεί και πέρα η επιλογή πρέπει να γίνει με βάση το που κινείσαι και γιατί το θέλεις. Πόσα χιλιόμετρα κάνεις στην ασφαλτο και πόσο πας σε χώμα και σε τι βαθμό δυσκολίας. Το λέω γιατί κάνεις λόγο και για hrv. Μήπως σε εξυπηρετεί λοιπόν και ένα πιο πολιτισμένο suv με τετρακίνηση ή χωρίς ( δεν ξέρω εσύ ξέρεις) στο οποίο μπορείς να βάλεις και τα κατάλληλα ελαστικά? Προβληματισμούς θέτω για τα κριτήρια επιλογής.
Εγώ ας πούμε διάλεξα vitara δικίνητο 1000 turbo. Βασικά ήθελα χώρους και οικονομία στην πόλη. Δεν πάω σε δυσβατο χώμα. Οπότε για το λίγο χώμα που θα πάω αρκεί το αυτοκίνητο αυτό και το ύψος του. Και έχω λίγότερο βάρος και λιγότερη κατανάλωση και λιγότερα κόστη σε σχεση με τετρακίνητο. Δεν υπάρχει συνολικά σωστή η λάθος επιλογή. Υπάρχει αυτή που ταιριάζει σε εσένα καλύτερα και τις ανάγκες σου. Από εκεί και πέρα αν δεις ότι κάτι δεν πήγε καλά, το πουλάς και παίρνεις άλλο.
 
Αν δεν κανω λάθος το terios δεν έχει τεράστιες διαφορές με το jimny.
Έχουν μεγάλες διαφορές φίλε αυτά τα δύο αμάξια!
Μιλάμε για το Terios το 2 όχι το παλιό.
Χώρους πολύ μεγαλύτερους το Terios,πιο ανθρώπινος και δυνατός κινητήρας ( το 1.5).
Το Jimny απλά έχει κάποιες παραπάνω δυνατότητες εκτός δρόμου λόγο διαφορικών.
 
Σκέψου το καλά φίλε ,αργό αμάξι εάν θες να είναι σχετικά οικονομικό ,ακριβά μάλλον στο Θεό τα ανταλλακτικά ,μιλάμε ότι και εάν σου πάθει φωτιά και λαβρα και άσε που και ανταλλακτικά δύσκολα θα βρίσκεις ,εάν βάλεις αέριο βάζεις ότι καλύτερο υπάρχει και δεν το πιέζεις, η μηχανή του δεν σηκώνει αέριο εάν θες να πηγαίνεις όπως με βενζίνη.
Πρώτα από όλα αυτά ψάχνεις να βρεις αν υπάρχει αντιπροσωπεία............ Αυτά.
 
Έχουν μεγάλες διαφορές φίλε αυτά τα δύο αμάξια!
Μιλάμε για το Terios το 2 όχι το παλιό.
Χώρους πολύ μεγαλύτερους το Terios,πιο ανθρώπινος και δυνατός κινητήρας ( το 1.5).
Το Jimny απλά έχει κάποιες παραπάνω δυνατότητες εκτός δρόμου λόγο διαφορικών.
Κάποιες;;;;;;;;;;
 
Eρωτηση στους γνώστες του αντικείμενου , ευρώ πολλά δεν υπάρχουν , και σκέφτομαι για ένα αμάξι και να μας εξυπηρετεί σαν οικογένεια σε μια βόλτα , αλά να μπορώ να πάω και σε ένα κυνήγι , τα κυνήγια που με απασχολούν είναι κυρίως σε προσιτά χώματα , απλά πιο πολύ θα αντιμετωπίσω λάσπη , στο βάλτο , η στο βουνό , παρά νεροφαγώματα , και τρελά περάσματα με ανηφόρες και κατηφόρες με τρελή κλήση .Τα δυο που έχω στο μυαλό μου είναι το susuki vitara 2002 εως 2005 1600 c , και το επόμενο Honda HR-V 1600 c . Θέλω να μου πείτε πιο από τα δυο είναι πιο αξιόπιστο ,ποιο προσβάσιμο οικονομικά , κατανάλωση - ανταλλακτικά - κόστος service - βέβαια ξέρω ότι είναι πολύ παλιά μοντέλα και δεν ξέρω αν για αυτό το λόγω θα έχω κάποιο πρόβλημα με τέλη κυκλοφορίας ,η και κανένα πρόστιμο λόγω παλαιότητας , έχω βρει και στα δυο από 180 000 χλμ έως και 250 000 χλμ .
 
Back
Top