SUV

Eρωτηση στους γνώστες του αντικείμενου , ευρώ πολλά δεν υπάρχουν , και σκέφτομαι για ένα αμάξι και να μας εξυπηρετεί σαν οικογένεια σε μια βόλτα , αλά να μπορώ να πάω και σε ένα κυνήγι , τα κυνήγια που με απασχολούν είναι κυρίως σε προσιτά χώματα , απλά πιο πολύ θα αντιμετωπίσω λάσπη , στο βάλτο , η στο βουνό , παρά νεροφαγώματα , και τρελά περάσματα με ανηφόρες και κατηφόρες με τρελή κλήση .Τα δυο που έχω στο μυαλό μου είναι το susuki vitara 2002 εως 2005 1600 c , και το επόμενο Honda HR-V 1600 c . Θέλω να μου πείτε πιο από τα δυο είναι πιο αξιόπιστο ,ποιο προσβάσιμο οικονομικά , κατανάλωση - ανταλλακτικά - κόστος service - βέβαια ξέρω ότι είναι πολύ παλιά μοντέλα και δεν ξέρω αν για αυτό το λόγω θα έχω κάποιο πρόβλημα με τέλη κυκλοφορίας ,η και κανένα πρόστιμο λόγω παλαιότητας , έχω βρει και στα δυο από 180 000 χλμ έως και 250 000 χλμ .
Θα σου πούν καλύτερα άλλοι φίλοι από εδώ που ίσως είναι και κάτοχοι των συγκεκριμένων. Αλλά ταπεινή μου γνώμη και αν δεν κάνω λάθος, το hrv έχει λίγο πιο ασφάλτινο προσανατολισμό, αυτόματη τετρακίνηση μόνο, βεβαίως με τα κατάλληλα ελαστικά θα σε πάει καλά και σε χωμάτινα, αλλά το grand vitara μάλλον έχει επιλογέα κοντών σχέσεων και έτσι έχει πιο χωμάτινο προσανατολισμό. Ανάλογα με το τί θες να κάνεις και που θες να κινηθείς περισσότερο με τι άνεση στην άσφαλτο κλπ κλπ θα κάνεις την επιλογή σου.

Δες κάτι ενδιαφέρον που βρήκα μόλις

https://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/29267_5572.asp

και

https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/ar...3&issue=49&cat=Συγκριτικές δοκιμές&number=529
 
Θα σου πούν καλύτερα άλλοι φίλοι από εδώ που ίσως είναι και κάτοχοι των συγκεκριμένων. Αλλά ταπεινή μου γνώμη και αν δεν κάνω λάθος, το hrv έχει λίγο πιο ασφάλτινο προσανατολισμό, αυτόματη τετρακίνηση μόνο, βεβαίως με τα κατάλληλα ελαστικά θα σε πάει καλά και σε χωμάτινα, αλλά το grand vitara μάλλον έχει επιλογέα κοντών σχέσεων και έτσι έχει πιο χωμάτινο προσανατολισμό. Ανάλογα με το τί θες να κάνεις και που θες να κινηθείς περισσότερο με τι άνεση στην άσφαλτο κλπ κλπ θα κάνεις την επιλογή σου.

Δες κάτι ενδιαφέρον που βρήκα μόλις

https://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/29267_5572.asp

και

https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=1999&month=3&issue=49&cat=Συγκριτικές δοκιμές&number=529
Σ ευχαριστω για τη βοήθεια , και τα δυο αξιόπιστα .
 
Όταν μιλάμε για SUVs! U1550 L, 6κύλινδροι, 6λιτρα, 16 ταχύτητες (4 όπισθεν).
Αλλά πλέον αυτά είναι περασμένα μεγαλεία ... (τέρμα οι εξερευνήσεις όταν γίνεσαι παππούς ;) ). Πήγε όμως σε καλά χέρια.
Στην Ελλάδα "κληρονόμησα" ένα Suzuki SX4 τοθ 2011, το οποίο θα το κάνω να μοιάζει με το Unimog - Τον Δεκέμβρη αρχίζουμε με 4-5 εκατοστά ψήλωμα, ποδιά, άλλα λαστιχα κλπ.
IMG-20200711-WA0014.jpg
 
Suzuki καλύτερο εκτός δρόμου Honda καλύτερο σε άσφαλτο
Σε περίπτωση που πάς για Honda ένα κατάλληλο ελαστικό θα Σε βοηθήσει πολύ στην λάσπη
Ανταλλακτικά από όσο γνωρίζω πιο ακριβή η Honda
Για κατανάλωση και service θα σου πούνε καλύτερα παιδιά που τα είχαν η τα έχουν ακόμα και είναι στο φόρουμ
 
Suzuki καλύτερο εκτός δρόμου Honda καλύτερο σε άσφαλτο
Σε περίπτωση που πάς για Honda ένα κατάλληλο ελαστικό θα Σε βοηθήσει πολύ στην λάσπη
Ανταλλακτικά από όσο γνωρίζω πιο ακριβή η Honda
Για κατανάλωση και service θα σου πούνε καλύτερα παιδιά που τα είχαν η τα έχουν ακόμα και είναι στο φόρουμ
Να είσαι καλά Γιώργο , σ ευχαριστώ για την ενημέρωση .
 
Να είσαι καλά Γιώργο , σ ευχαριστώ για την ενημέρωση .
Για την χρήση που αναφέρεις,με κλειστά μάτια Vitara. Και για την άσφαλτο μην έχεις την εντύπωση πως θα σέ δυσαρεστησει,αρκεί να καταλάβεις μια και καλή ότι δεν θα οδηγείς ΙΧ πλέον..... Τα νεροφαγωματα και οι μυστήριες κλίσεις θέλουν αξονατα οχήματα και κοντές σχέσεις.
 
Για την χρήση που αναφέρεις,με κλειστά μάτια Vitara. Και για την άσφαλτο μην έχεις την εντύπωση πως θα σέ δυσαρεστησει,αρκεί να καταλάβεις μια και καλή ότι δεν θα οδηγείς ΙΧ πλέον..... Τα νεροφαγωματα και οι μυστήριες κλίσεις θέλουν αξονατα οχήματα και κοντές σχέσεις.
Να είσαι καλά Κώστα , ευχαριστώ .
 
Eρωτηση στους γνώστες του αντικείμενου , ευρώ πολλά δεν υπάρχουν , και σκέφτομαι για ένα αμάξι και να μας εξυπηρετεί σαν οικογένεια σε μια βόλτα , αλά να μπορώ να πάω και σε ένα κυνήγι , τα κυνήγια που με απασχολούν είναι κυρίως σε προσιτά χώματα , απλά πιο πολύ θα αντιμετωπίσω λάσπη , στο βάλτο , η στο βουνό , παρά νεροφαγώματα , και τρελά περάσματα με ανηφόρες και κατηφόρες με τρελή κλήση .Τα δυο που έχω στο μυαλό μου είναι το susuki vitara 2002 εως 2005 1600 c , και το επόμενο Honda HR-V 1600 c . Θέλω να μου πείτε πιο από τα δυο είναι πιο αξιόπιστο ,ποιο προσβάσιμο οικονομικά , κατανάλωση - ανταλλακτικά - κόστος service - βέβαια ξέρω ότι είναι πολύ παλιά μοντέλα και δεν ξέρω αν για αυτό το λόγω θα έχω κάποιο πρόβλημα με τέλη κυκλοφορίας ,η και κανένα πρόστιμο λόγω παλαιότητας , έχω βρει και στα δυο από 180 000 χλμ έως και 250 000 χλμ .
Θεωρω οτι το vitara ειναι το καταλληλο εργαλειο για την συγκεκριμενη χρηση εχω το 2000cc του 2005 και μεχρι τωρα ειναι παλικαρι
Το μονο μειον ειναι οτι το 1600cc δεν εχει μεγαλο πορτμπαγκαζ οποτε αν χρειαστεις ταξιδι με την οικογενεια ειναι ενα προβλημα για βαλιτσες κτλ και ειναι και λιγο ψοφιο απο πλευρας μοτερ με τσιμπημενη καταναλωση κτλ
Το HR-V αξιοπιστο μονιμη τετρακινηση πανω κατω την ιδια καταναλωση καλο μοτερ πενταπορτο καλυτερο πορτμπαγκαζ αλλα για ποιο κυριλε καταστασεις
Εγω πηγα στο διλιτρο σιγουρα τα 630 τον χρονο σε τελη ακουγονται καπως
αλλα αν το σκεφτεις διαφορετικα η διαφορα στην τιμη ειναι τεραστια δηλαδη εγω το πηρα 4.000 ευρω πριν τρια χρονια με 98.000 χλμ πραγματικα
οταν για ενα 1600 cc στα ιδια χλμ μου ζηταγαν απο 7-8000 ευρω
Η διαφορα στα τελη ειναι γυρω στα 400 ευρω τον χρονο απο ενα 1600 cc
Σε μια δεκαετια θα εχω δωσει γυρω στα 4.000 ευρω σε τελη παραπανω και 4.000 ευρω η αγορα του θα μου φτασει στα χρηματα των 1600 cc
To κερδος ειναι ποιο μεγαλοι χωροι για επιβατες πορτμπαγαζ κτλ
ποιο ξεκουραστο και ποιο ανετο στο ταξιδι
 
Θεωρω οτι το vitara ειναι το καταλληλο εργαλειο για την συγκεκριμενη χρηση εχω το 2000cc του 2005 και μεχρι τωρα ειναι παλικαρι
Το μονο μειον ειναι οτι το 1600cc δεν εχει μεγαλο πορτμπαγκαζ οποτε αν χρειαστεις ταξιδι με την οικογενεια ειναι ενα προβλημα για βαλιτσες κτλ και ειναι και λιγο ψοφιο απο πλευρας μοτερ με τσιμπημενη καταναλωση κτλ
Το HR-V αξιοπιστο μονιμη τετρακινηση πανω κατω την ιδια καταναλωση καλο μοτερ πενταπορτο καλυτερο πορτμπαγκαζ αλλα για ποιο κυριλε καταστασεις
Εγω πηγα στο διλιτρο σιγουρα τα 630 τον χρονο σε τελη ακουγονται καπως
αλλα αν το σκεφτεις διαφορετικα η διαφορα στην τιμη ειναι τεραστια δηλαδη εγω το πηρα 4.000 ευρω πριν τρια χρονια με 98.000 χλμ πραγματικα
οταν για ενα 1600 cc στα ιδια χλμ μου ζηταγαν απο 7-8000 ευρω
Η διαφορα στα τελη ειναι γυρω στα 400 ευρω τον χρονο απο ενα 1600 cc
Σε μια δεκαετια θα εχω δωσει γυρω στα 4.000 ευρω σε τελη παραπανω και 4.000 ευρω η αγορα του θα μου φτασει στα χρηματα των 1600 cc
To κερδος ειναι ποιο μεγαλοι χωροι για επιβατες πορτμπαγαζ κτλ
ποιο ξεκουραστο και ποιο ανετο στο ταξιδι
Κώστα να είσαι καλά , και σ ευχαριστώ για την ενημέρωση , πολύ σωστό το σκεπτικό σου .
 
Eρωτηση στους γνώστες του αντικείμενου , ευρώ πολλά δεν υπάρχουν , και σκέφτομαι για ένα αμάξι και να μας εξυπηρετεί σαν οικογένεια σε μια βόλτα , αλά να μπορώ να πάω και σε ένα κυνήγι , τα κυνήγια που με απασχολούν είναι κυρίως σε προσιτά χώματα , απλά πιο πολύ θα αντιμετωπίσω λάσπη , στο βάλτο , η στο βουνό , παρά νεροφαγώματα , και τρελά περάσματα με ανηφόρες και κατηφόρες με τρελή κλήση .Τα δυο που έχω στο μυαλό μου είναι το susuki vitara 2002 εως 2005 1600 c , και το επόμενο Honda HR-V 1600 c . Θέλω να μου πείτε πιο από τα δυο είναι πιο αξιόπιστο ,ποιο προσβάσιμο οικονομικά , κατανάλωση - ανταλλακτικά - κόστος service - βέβαια ξέρω ότι είναι πολύ παλιά μοντέλα και δεν ξέρω αν για αυτό το λόγω θα έχω κάποιο πρόβλημα με τέλη κυκλοφορίας ,η και κανένα πρόστιμο λόγω παλαιότητας , έχω βρει και στα δυο από 180 000 χλμ έως και 250 000 χλμ .
Από τιμές σε τι επίπεδα είναι το έχεις ψάξει; Επειδή με ενδιαφέρει κι εμένα.
 
Από τιμές σε τι επίπεδα είναι το έχεις ψάξει; Επειδή με ενδιαφέρει κι εμένα.
Kωστα και τα δυο πάνω κάτω στα 4000 με 5000 χιλ έχουν για 1600 κυβικά , και βέβαια εξαρτάτε χρονολογία και κατάσταση , του 2004 με 2006 εκεί παίζουν σε λεφτά , το θέμα είναι εσύ πως καλύπτεσαι , δηλαδή αν είναι το κύριο αμάξι , η μόνο για την τρέλα σου το θες , πιο σήμα θες να έχει η μούρη μπροστά , και τι αντέχει η τσέπη . Πάντως για susuki jimny έχει πάρα πολλά στην Κρήτη , που τα είχαν για εκμετάλλευση και τα σπρώχνουν με λίγα χλμ σε καλή τιμή , αν το έχεις για δεύτερο αμάξι , και το συμπαθής , ρίξε μια ματιά . Είναι θέμα οικονομικό γούστου , και ανάγκης , που έχει ο καθένας .
 
Kωστα και τα δυο πάνω κάτω στα 4000 με 5000 χιλ έχουν για 1600 κυβικά , και βέβαια εξαρτάτε χρονολογία και κατάσταση , του 2004 με 2006 εκεί παίζουν σε λεφτά , το θέμα είναι εσύ πως καλύπτεσαι , δηλαδή αν είναι το κύριο αμάξι , η μόνο για την τρέλα σου το θες , πιο σήμα θες να έχει η μούρη μπροστά , και τι αντέχει η τσέπη . Πάντως για susuki jimny έχει πάρα πολλά στην Κρήτη , που τα είχαν για εκμετάλλευση και τα σπρώχνουν με λίγα χλμ σε καλή τιμή , αν το έχεις για δεύτερο αμάξι , και το συμπαθής , ρίξε μια ματιά . Είναι θέμα οικονομικό γούστου , και ανάγκης , που έχει ο καθένας .

To jimny δε με καλύπτει από θέμα χώρων. Όπως και το vitara. Και σκέφτομαι για terios ή για honda HR-V.
Έχει μπει στη σκέψη μου και το ignis. Αλλά δεν το έχω ψάξει συστηματικά.
 
To jimny δε με καλύπτει από θέμα χώρων. Όπως και το vitara. Και σκέφτομαι για terios ή για honda HR-V.
Έχει μπει στη σκέψη μου και το ignis. Αλλά δεν το έχω ψάξει συστηματικά.
Αν η τσέπη αντέχει , τότε γνώμη μου ταπεινή HONDA HR-V Κώστα .
 
Για την χρήση που αναφέρεις,με κλειστά μάτια Vitara. Και για την άσφαλτο μην έχεις την εντύπωση πως θα σέ δυσαρεστησει,αρκεί να καταλάβεις μια και καλή ότι δεν θα οδηγείς ΙΧ πλέον..... Τα νεροφαγωματα και οι μυστήριες κλίσεις θέλουν αξονατα οχήματα και κοντές σχέσεις.
Εχεις να προτεινεις καποιο μαγικο χαλι για τα παντα κυριε Κωστα μας??????
 
Εχεις να προτεινεις καποιο μαγικο χαλι για τα παντα κυριε Κωστα μας??????
Την απάντηση μου σίγουρα την υποψιάζεσαι, αλλά επειδή σχεδόν τα πάντα εμπεριέχουν μεγάλη δόση υποκειμενικοτητας,ο καθένας φιλτράρει τις συμβουλές που δίνουν φίλοι και αποφασιζει
 
Back
Top