SUV

Daihatsu DN Trec:
Ιδού το νέο Terios!


ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Με βάση τα πρώτα στοιχεία και εικόνες που έδωσε η εταιρεία στη δημοσιότητα, το πρωτότυπο έχει μήκος κάτω από 4 μέτρα (3.980 χιλιοστά), πλάτος 1.695 χιλιοστά και ύψος 1,6 μέτρων.

Η σχεδίασή του δείχνει πολύ μοντέρνα και νεανική, με πλαϊνές πόρτες που ανοίγουν αντικριστά (στο μοντέλο παραγωγής θα είναι «κανονικές»), τονισμένους προφυλακτήρες, πίσω φωτιστικά που θυμίζουν ελαφρώς αυτά των μοντέλων της Mercedes, καθώς και αρκετές χρωμιωμένες λεπτομέρειες.

Πολύ ενδιαφέρον έχει το εσωτερικό, που περιλαμβάνει δύο ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων πάνω στην κονσόλα, λεπτό τούνελ κεντρικής κονσόλας τύπου γέφυρας όπου εδράζονται ο επιλογέας ταχυτήτων και το χειριστήριο για το infotainment, αλλά και ταμπλό δύο επιπέδων. Επίσης, η Daihatsu υπόσχεται ότι παρά τις compact διαστάσεις του, το DN Trec μπορεί να μεταφέρει ακόμη και 5 ενήλικες επιβάτες.

Ως προς τα τεχνικά στοιχεία του πρωτότυπου, η ιαπωνική εταιρεία δεν ανακοινώνει λεπτομέρειες, εκτός από το ό,τι υπάρχουν δύο βενζινοκίνητα μοτέρ, ένας 1.000άρης turbo και ένα υβριδικό σύστημα με ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,2 λίτρων. Περισσότερα για αυτό το πολύ ενδιαφέρον αυτό μοντέλο θα μάθουμε λίγο πριν την επίσημη πρώτη του στο Τόκιο στις 25 Οκτωβρίου.


Πηγή: http://www.newsauto.gr/
 
Daihatsu DN Trec:
Ιδού το νέο Terios!


ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Με βάση τα πρώτα στοιχεία και εικόνες που έδωσε η εταιρεία στη δημοσιότητα, το πρωτότυπο έχει μήκος κάτω από 4 μέτρα (3.980 χιλιοστά), πλάτος 1.695 χιλιοστά και ύψος 1,6 μέτρων.

Η σχεδίασή του δείχνει πολύ μοντέρνα και νεανική, με πλαϊνές πόρτες που ανοίγουν αντικριστά (στο μοντέλο παραγωγής θα είναι «κανονικές»), τονισμένους προφυλακτήρες, πίσω φωτιστικά που θυμίζουν ελαφρώς αυτά των μοντέλων της Mercedes, καθώς και αρκετές χρωμιωμένες λεπτομέρειες.

Πολύ ενδιαφέρον έχει το εσωτερικό, που περιλαμβάνει δύο ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων πάνω στην κονσόλα, λεπτό τούνελ κεντρικής κονσόλας τύπου γέφυρας όπου εδράζονται ο επιλογέας ταχυτήτων και το χειριστήριο για το infotainment, αλλά και ταμπλό δύο επιπέδων. Επίσης, η Daihatsu υπόσχεται ότι παρά τις compact διαστάσεις του, το DN Trec μπορεί να μεταφέρει ακόμη και 5 ενήλικες επιβάτες.

Ως προς τα τεχνικά στοιχεία του πρωτότυπου, η ιαπωνική εταιρεία δεν ανακοινώνει λεπτομέρειες, εκτός από το ό,τι υπάρχουν δύο βενζινοκίνητα μοτέρ, ένας 1.000άρης turbo και ένα υβριδικό σύστημα με ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,2 λίτρων. Περισσότερα για αυτό το πολύ ενδιαφέρον αυτό μοντέλο θα μάθουμε λίγο πριν την επίσημη πρώτη του στο Τόκιο στις 25 Οκτωβρίου.


Πηγή: http://www.newsauto.gr/

Ναι αλλά δεν μπορούμε να το δούμε στην Ελλάδα, αν και λόγω μεγέθους δεν θα το προτιμούσε ο Έλληνας κυνηγός πιστεύω.
 
Τα περισσότερα αν οχι όλα τα SUV τελευταία, αποκτούν χαρακτήρα περισσότερο αυτοκινήτου πολης.
Αυτο ειναι λυπηρο γιατι πολυ απλα δεν εχουν να σου προσφερουν απολυτος τιποτα
παρα μονο να καβαλας πεζοδρομια για παρκαρισμα και να διασχιζεις ποταμια οταν ριχνει καμια νεροποντη εντος της τσιμεντουπολης
Αν βγεις εκτος σε κανεναν λασποδρομο αρχιζεις και βλαστημας την ωρα και την στιγμη που σε επεισαν για τις δυνατοτητες του εκτος δρομου
 
Αυτο ειναι λυπηρο γιατι πολυ απλα δεν εχουν να σου προσφερουν απολυτος τιποτα
παρα μονο να καβαλας πεζοδρομια για παρκαρισμα και να διασχιζεις ποταμια οταν ριχνει καμια νεροποντη εντος της τσιμεντουπολης
Αν βγεις εκτος σε κανεναν λασποδρομο αρχιζεις και βλαστημας την ωρα και την στιγμη που σε επεισαν για τις δυνατοτητες του εκτος δρομου

εγώ πάντως θα σας πω , έχοντας πλήρη γνώση του τι λέω , ότι οι δυνατότητες που έχουν αρκετά SUV , εκτός δρόμου , ξεπερνούν κατά πολύ τις δυνατότητες του μέσου οδηγού.
 
suzuki-jimny-pickup-630x420.jpg


suzuki-jimny-pickup2-630x420.jpg



https://autotriti.gr/data/news/preview_news/To-Suzuki-Jimny-pick-up_192789.asp



.
 
Το νέο μίνι SUV Suzuki S-Presso των 4.800 ευρώ
01/10/2019


1 από 6










Η Maruti Suzuki λανσάρισε σήμερα στην Ινδία το νέο μίνι SUV μοντέλο της S-Presso, το οποίο είναι πολύ οικονομικό σε τιμή, προσφέρει άνετους χώρους και εξαιρετική ευελιξία. Βασισμένο στην πλατφόρμα Heartect (στην ίδια βασίζεται το Swift και το Ignis), το S-Presso έχει μήκος 3.565 χλστ., πλάτος 1.520 χλστ., ύψος 1.549 χλστ. και μεταξόνιο 2.380 χλστ.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Suzuki V1.4 BoosterJet Auto 4WD
Σχεδιασμένο και εξελιγμένο στην Ινδία, το S-Presso θα πωλείται στην Ινδία, σε τιμές που ξεκινούν από 369.000 ρουπία (4.800 ευρώ), ενώ στην πιο ακριβή έκδοση, η τιμή του φτάνει τα 491.000 ρουπία (6.380 ευρώ).
Εξωτερικά, το νέο Suzuki S-Presso χαρακτηρίζεται από τις επίπεδες επιφάνειες, τα γεωμετρικά σχήματα και τις απαλές καμπύλες. Ανάλογες γραμμές κυριαρχούν και στο εσωτερικό, όπου ο πίνακας οργάνων βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, πάνω από την οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Παρά τις μαζεμένες του διαστάσεις, το S-Presso προσφέρει πολύ άνετους χώρους για τους επιβάτες.

Την κίνηση του Suzuki S-Presso αναλαμβάνει ένα μηχανικό σύνολο 1.0 λτ., ισχύος 68 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή 90 Nm στις 3.500 σ.α.λ., το οποίο συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων ή με αυτοματοποιημένο AGS (Auto Gear Shift).
 
Το νέο μίνι SUV Suzuki S-Presso των 4.800 ευρώ
01/10/2019


1 από 6










Η Maruti Suzuki λανσάρισε σήμερα στην Ινδία το νέο μίνι SUV μοντέλο της S-Presso, το οποίο είναι πολύ οικονομικό σε τιμή, προσφέρει άνετους χώρους και εξαιρετική ευελιξία. Βασισμένο στην πλατφόρμα Heartect (στην ίδια βασίζεται το Swift και το Ignis), το S-Presso έχει μήκος 3.565 χλστ., πλάτος 1.520 χλστ., ύψος 1.549 χλστ. και μεταξόνιο 2.380 χλστ.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Suzuki V1.4 BoosterJet Auto 4WD
Σχεδιασμένο και εξελιγμένο στην Ινδία, το S-Presso θα πωλείται στην Ινδία, σε τιμές που ξεκινούν από 369.000 ρουπία (4.800 ευρώ), ενώ στην πιο ακριβή έκδοση, η τιμή του φτάνει τα 491.000 ρουπία (6.380 ευρώ).
Εξωτερικά, το νέο Suzuki S-Presso χαρακτηρίζεται από τις επίπεδες επιφάνειες, τα γεωμετρικά σχήματα και τις απαλές καμπύλες. Ανάλογες γραμμές κυριαρχούν και στο εσωτερικό, όπου ο πίνακας οργάνων βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, πάνω από την οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Παρά τις μαζεμένες του διαστάσεις, το S-Presso προσφέρει πολύ άνετους χώρους για τους επιβάτες.

Την κίνηση του Suzuki S-Presso αναλαμβάνει ένα μηχανικό σύνολο 1.0 λτ., ισχύος 68 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή 90 Nm στις 3.500 σ.α.λ., το οποίο συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων ή με αυτοματοποιημένο AGS (Auto Gear Shift).
Tι να κλάσει αυτό μωρέ ..... ..... o_Ohttps://www.zougla.gr/automoto/news/article/polite-mia-apo-tis-eksatroxes-mercedes-g-clas
 
Δεν ξέρω εάν το ποστάρισε κανένας...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/19996779/
Ακριβως το ιδιο ειχε ο Μαστορας που εκανε σερβις στο δικο μου στο Κερατσινι
Απο χωρους αψογο καθοσουν πισω σταυροποδι αλλα και το πορτμπαγκαζ
Ολα τα αλλα ομως δεν εχουν αλλαξει με αποτελεσμα να σερνεται στον δρομο
Κυβικά:1.690 cc
Ίπποι:85 bhp
 
Ακριβως το ιδιο ειχε ο Μαστορας που εκανε σερβις στο δικο μου στο Κερατσινι
Απο χωρους αψογο καθοσουν πισω σταυροποδι αλλα και το πορτμπαγκαζ
Ολα τα αλλα ομως δεν εχουν αλλαξει με αποτελεσμα να σερνεται στον δρομο
Κυβικά:1.690 cc
Ίπποι:85 bhp

Οποιος αυτοκινητο, και ψαχνει για καθαροαιμο τζιπ, ειναι σοβαρη επιλογη...απλα ειναι 1700cc, με οτι αυτο συνεπαγεται...και φυσικα στην ασφαλτο,μεχρι 120...δεν μπορεις να τα εχεις ολα...σε αυτα τα χρηματα....
 
Last edited:
Οποιος αυτοκινητο, και ψαχνει για καθαροαιμο τζιπ, ειναι σοβαρη επιλογη...απλα ειναι 1700cc, με οτι αυτο συνεπαγεται...και φυσικα στην ασφαλτο,μεχρι 120...δεν μπορεις να τα εχεις ολα...σε αυτα τα χρηματα....
Μετα απο 13 χρονια στην κατοχη μου ενα εχω να πω
Μεχρι τις 60 .000 χλμ ολα καλα
Μετα κανεις μια μηνιαια συμβαση με το συνεργειο και ξεκινας να αλλαζεις απο σασμαν μεχρι και το κουβουκλιο
Αν καταφερεις και αντεξεις ολη αυτην την ταλαιπωρια εισαι Αρχοντας
Αν οχι η μονη λυση ειναι μπουρλοτο και ησυχαζεις
Για μεταπωληση ουτε για αστειο εχεις χασει το 70% απο αυτα που ξοδεψες αρα ειναι σαν να παντρευεσαι
κορη και πεθερα με οτι αυτο συνεπαγεται .hair.
 
Μετα απο 13 χρονια στην κατοχη μου ενα εχω να πω
Μεχρι τις 60 .000 χλμ ολα καλα
Μετα κανεις μια μηνιαια συμβαση με το συνεργειο και ξεκινας να αλλαζεις απο σασμαν μεχρι και το κουβουκλιο
Αν καταφερεις και αντεξεις ολη αυτην την ταλαιπωρια εισαι Αρχοντας
Αν οχι η μονη λυση ειναι μπουρλοτο και ησυχαζεις
Για μεταπωληση ουτε για αστειο εχεις χασει το 70% απο αυτα που ξοδεψες αρα ειναι σαν να παντρευεσαι
κορη και πεθερα με οτι αυτο συνεπαγεται .hair.
πολυ σωστος ετσι ακριβως.
 
Προτιμώ ένα suv που το 90%του δρόμου θα το κάνω άνετα ,οικονομικά και γρήγορα από το να πάρω ένα καθαρό εκτός δρομου που θα μου βγάλει την ψυχή να φτάσω στον κυνηγοτοπο και που εάν θέλω και λίγο γρήγορα θα θέλω και μια bp για εναεριο ανεφοδιασμό .Το terios έχω του έβαλα αέριο για να είναι οικονομικό και ναι είναι πλέον οικονομικό αλλά αργό με πανάκριβα ανταλλακτικά .Ευτυχώς θα πάρω εταιρικό το skoda karoq πετρέλαιο όχι 4*4 το απλό ,πίσω πορτμπαγκαζ την πλαστική fairplast τα σκυλιά μέσα και δρόμο ,με κούρασε στα ταξίδια το terios μάγκες, μεγάλη διαφορά το 100 120 με το 120 με 140.
 
Back
Top