Browning Team

Υπάρχουν συνθετικά κοντάκια υπάρχουν και σχέδια για 3d print κοντάκια δεν υπάρχει κανένα νόημα για πατέντες σε ένα όπλο που στην Ελλάδα έχει να δει κυνηγότοπο κάτι δεκαετίες.
Φιλε μου δεν ειναι οπλο για περπατητα,αλλα για καποια "χοντρα" καρτερισια κυνηγια ειναι μπροστα με διαφορα από πολλά αλλα σε τουφεκιά. Κυνηγαει αρκετος κοσμος ακομα με τετοια οπλα,γνωριζω αρκετους λαγατζιδες γουρουναδες που δεν τις αφησαν ποτε
 
Φιλε μου δεν ειναι οπλο για περπατητα,αλλα για καποια "χοντρα" καρτερισια κυνηγια ειναι μπροστα με διαφορα από πολλά αλλα σε τουφεκιά. Κυνηγαει αρκετος κοσμος ακομα με τετοια οπλα,γνωριζω αρκετους λαγατζιδες γουρουναδες που δεν τις αφησαν ποτε
Μπροστά σε τουφεκιά ; Αμφιβάλλω εκτός και μιλάμε για τα πιο καινούργια που είχαν τσοκ και είναι μαγκνουμ τα οποία δεν έχω εμπειρία.
 
Μπροστά σε τουφεκιά ; Αμφιβάλλω εκτός και μιλάμε για τα πιο καινούργια που είχαν τσοκ και είναι μαγκνουμ τα οποία δεν έχω εμπειρία.
Τα καινουργια καμια σχεση ακομα και με οποιοδηποτε αεριων της εταιριας
 
Τι είναι το ερβιο στις κάννες βρε παιδιά;
Το έρβιο χρησιμοποιείται σε φωτογραφικά φίλτρα για την απορρόφηση του υπέρυθρου φωτός.

Το οξείδιο του ερβίου δίνει ένα ροζ χρώμα και έχει χρησιμοποιηθεί ως χρωστική σε ποτήρια και βερνίκια από σμάλτο πορσελάνης.

Χρησιμοποιείται επίσης στην πυρηνική τεχνολογία σε ράβδους ελέγχου που απορροφούν νετρόνια.

Το έρβιο χρησιμοποιείται σε κράματα ειδικά με βανάδιο για τη μείωση της σκληρότητας των μετάλλων.
Δεν ξερω αν οντως εχει εφαρμογη σε κανη οπλου.
Απο δω-https://el.periodic-table.io/element-68
 
Γιατι τι τσοκ έβαζε στα μεταγενέστερα invector ds ;
Δεν ειναι το θεμα τα τσοκ. Κατι που ανεφερε και ο ιδιος ο χατζιωτης στην παρουσιαση οσον αφορα το ρολο του συστηματος ελατηριου στην" ενεργεια που δινει στα σκαγια"(γραφω επι λεξη του),αυτο τα κανει ολα.

Δεν συγκρινονται ουτε σε διατρηση ουτε σε συγκεντρωσεις. Εχω την 2000 και τα οπλα ειχαν δοσει εικονες σε πραγματικο κυνηγι τι κανουν
 
Αερίου ναι και ίσως η πιο καλό κατασκευασμένη καραμπίνα αερίου με πιστόνι εντός και εμπρός της αποθήκης φυσιγγίων και γεμίζει από αριστερά στα πλάγια εάν εξοικειωθείς συμπληρώνεις φυσίγγι ενώ είναι στον ώμο.
 
Η 2000 αερίου είναι.
Ηθελα να γραψω στον φιλο οτι ειναι πισω απο τα υπολοιπα μοντελα της εταιριας οπως ειπα.ανεφερα την δικη μου 2000 σε ενα κυνηγι που ο αλλος ειχε α5 και ηταν πολυ πισω,καμια σχεση
Δεν εγραψα οτι η 2000 ειναι ελατηριου,σαν παραδειγμα στα παραπανω
 
Αερίου ναι και ίσως η πιο καλό κατασκευασμένη καραμπίνα αερίου με πιστόνι εντός και εμπρός της αποθήκης φυσιγγίων και γεμίζει από αριστερά στα πλάγια εάν εξοικειωθείς συμπληρώνεις φυσίγγι ενώ είναι στον ώμο.
Εχει μια ευκαιρια στο καρ με 2 καννες και φαινεται σε κατασταση παρα πολυ καλη
 
Έχω μια του πατέρα μου και έχει και μια ο πρώτος ξάδελφος μου που δεν κυνηγάει με δύο κανες σε άριστη κατάσταση και κάτι αλλά όπλα του θείου μου εάν θέλω την παίρνω το σκέφτομαι μερικές φορές πιο πολύ για την 76 1* για καρτερία καθαρά επειδή ξέρω τις δυνατότητες του όπλου και το έχω δει αλλά και ζήσει από παιδί.
 
οσον αφορα το ρολο του συστηματος ελατηριου στην" ενεργεια που δινει στα σκαγια"(γραφω επι λεξη του),αυτο τα κανει ολα.
Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο. Και αν το είπε ο κ. Χατζιώτης που δεν το γνωρίζω είναι λάθος.

Τα όπλα ελατηρίου σε αντίθεση με τα αδρανείας δεν χρησιμοποιούν μόνο την ενέργεια της ανάκρουσης για να οπισθοδρομίσει το κλειστρο. Επειδή το φυσίγγι με την κάννη και το κλειστρο δεν ειναι σταθερα αλλά ελευθερα να κινηθούν προς τα πίσω, την στιγμή της καύσης της πυρίτιδας μέρος της παραγόμενης ενέργειας δήλαδή της πίεσης των αερίων καταναλώνεται στο να σπρώξουν προς τα πίσω το φυσίγγι μαζί με την κάννη και το κλείστρο. Δηλαδή για να το πω πιο απλά μέρος των πιέσεων από τα αέρια πάνε και προς τα πίσω αντί να σπρώχνουν μπροστά τα σκάγια. Σε αυτό βοηθάει λίγο ότι βρίσκουν μεγάλη αντίσταση προς τα πίσω λόγο των δύο επανατατικών ελατηρίων που έχει (ένα για το κλειστρο και ένα για την κάννη) καθός και το μεγάλο βάρος της κάννης και του κλειστρου που αν αυτή η αντίσταση μειωνόταν τότε θα καταναλωνόταν μεγαλύτερη ενέργεια σπρώχνοντας προς τα πίσω όλα αυτά έχοντας ακόμη μεγαλύτερη ανάκρουση. Οπότε η κατανάλωση ενέργειας είναι μεγαλύτερη από ότι στα αδρανείας και στα δίκαννα. Αυτό ίσως βοηθάει στην μείωση της παραμόρφωσης των σκαγίων λειτουργοντας σαν ενα επιπλέον αμορτισέρ αλλά σε καμία περίπτωση δεν δίνει μεγαλύτερη ενέργεια στα σκάγια όπως γράφει ο κ.Χατζιώτης. Το αντίθετο συμβαίνει. Και όσοι νομίζουν ότι αυτό το όπλο λειτουργεί με αδράνεια ακριβώς όπως τα αδρανείας κάνουν λάθος. Αυτό θα συνέβαινε αν το κλειστρο η κάννη και το φυσίγγι παρέμεναν σταθερά κατα την εκπυσοκρότηση όπως συμβαίνει στα αδρανείας και δεν οπισθοδρομούσαν μαζί με το φυσίγγι.
Ακόμη και τα αερίων παρόλο που το κλείστρο κινείται προς τα πίσω λόγο αδράνειας, καταναλώνουν ένα μικρό μέρος από τις παραγόμενες πιέσεις (δηλαδή ενέργεια) για να ξεκλειδώσουν το κλειστρο μέσο του πιστονιού.

Αλλά όλα αυτά μικρή σημασία παίζουν στο τελικό αποτέλεσμα.

Η ουσία είναι ότι το Browning auto 5 ήταν το πρώτο επιτυχημένο αυτογεμή λειόκανο που προσπάθησαν να αντιγράψουν όλοι στην εποχή του και αυτό το έκανε θρύλο και του έδωσε μεγάλη αξία γιατί δεν υπήρχε κάτι παρόμοιο. Συγκρινόμενο όμως με τα καινούρια εξελιγμένα αυτογεμή είναι ένα όπλο με μεγάλη ανάκρουση, μεγάλο βάρος, πολύ κακό recoil , πολύ περίπλοκο μηχανισμό , δύσκολο στο καθάρισμα και στην συντήρηση και γενικότερα ένα μέτριο όπλο σχεδιαστικά και τεχνολογικά. Μόνο την ιστορία και το όνομα έχει και πολύ καλά υλικά κατασκευής και τιποτα άλλο. Για αυτό εγκαταλείφθηκε σαν μηχανισμός από όλες τις εταιρίες ,ακόμη και απο την ίδια την browning και το γυρίζουν πλέον όλοι σε αδρανείας. Απλά κάποιοι ρομαντικοί με το παρελθόν το θεοποιούν ακόμη.
 
Δεν ειναι το θεμα τα τσοκ. Κατι που ανεφερε και ο ιδιος ο χατζιωτης στην παρουσιαση οσον αφορα το ρολο του συστηματος ελατηριου στην" ενεργεια που δινει στα σκαγια"(γραφω επι λεξη του),αυτο τα κανει ολα.

Δεν συγκρινονται ουτε σε διατρηση ουτε σε συγκεντρωσεις. Εχω την 2000 και τα οπλα ειχαν δοσει εικονες σε πραγματικο κυνηγι τι κανουν

Ρε φιλαράκι έχω auto 5 του 60 με full σύσφιξη δεν έχει μεγαλύτερη διάτρηση ούτε από το πιο φτηνό που έχω στη κατοχή μου μια maverick 88 ούτε καλύτερες κατανομές στο χαρτί. Τουλάχιστον εγώ προσωπικά όχι σε επιστημονικές συνθήκες αυτά που λες δε τα έχω δει ποτέ !!! Και ναι έχω κάνει δοκιμές σε τενεκέδες όπως όλοι μας με τα ίδια φυσίγγια
 
Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο. Και αν το είπε ο κ. Χατζιώτης που δεν το γνωρίζω είναι λάθος.

Τα όπλα ελατηρίου σε αντίθεση με τα αδρανείας δεν χρησιμοποιούν μόνο την ενέργεια της ανάκρουσης για να οπισθοδρομίσει το κλειστρο. Επειδή το φυσίγγι με την κάννη και το κλειστρο δεν ειναι σταθερα αλλά ελευθερα να κινηθούν προς τα πίσω, την στιγμή της καύσης της πυρίτιδας μέρος της παραγόμενης ενέργειας δήλαδή της πίεσης των αερίων καταναλώνεται στο να σπρώξουν προς τα πίσω το φυσίγγι μαζί με την κάννη και το κλείστρο. Δηλαδή για να το πω πιο απλά μέρος των πιέσεων από τα αέρια πάνε και προς τα πίσω αντί να σπρώχνουν μπροστά τα σκάγια. Σε αυτό βοηθάει λίγο ότι βρίσκουν μεγάλη αντίσταση προς τα πίσω λόγο των δύο επανατατικών ελατηρίων που έχει (ένα για το κλειστρο και ένα για την κάννη) καθός και το μεγάλο βάρος της κάννης και του κλειστρου που αν αυτή η αντίσταση μειωνόταν τότε θα καταναλωνόταν μεγαλύτερη ενέργεια σπρώχνοντας προς τα πίσω όλα αυτά έχοντας ακόμη μεγαλύτερη ανάκρουση. Οπότε η κατανάλωση ενέργειας είναι μεγαλύτερη από ότι στα αδρανείας και στα δίκαννα. Αυτό ίσως βοηθάει στην μείωση της παραμόρφωσης των σκαγίων λειτουργοντας σαν ενα επιπλέον αμορτισέρ αλλά σε καμία περίπτωση δεν δίνει μεγαλύτερη ενέργεια στα σκάγια όπως γράφει ο κ.Χατζιώτης. Το αντίθετο συμβαίνει. Και όσοι νομίζουν ότι αυτό το όπλο λειτουργεί με αδράνεια ακριβώς όπως τα αδρανείας κάνουν λάθος. Αυτό θα συνέβαινε αν το κλειστρο η κάννη και το φυσίγγι παρέμεναν σταθερά κατα την εκπυσοκρότηση όπως συμβαίνει στα αδρανείας και δεν οπισθοδρομούσαν μαζί με το φυσίγγι.
Ακόμη και τα αερίων παρόλο που το κλείστρο κινείται προς τα πίσω λόγο αδράνειας, καταναλώνουν ένα μικρό μέρος από τις παραγόμενες πιέσεις (δηλαδή ενέργεια) για να ξεκλειδώσουν το κλειστρο μέσο του πιστονιού.

Αλλά όλα αυτά μικρή σημασία παίζουν στο τελικό αποτέλεσμα.

Η ουσία είναι ότι το Browning auto 5 ήταν το πρώτο επιτυχημένο αυτογεμή λειόκανο που προσπάθησαν να αντιγράψουν όλοι στην εποχή του και αυτό το έκανε θρύλο και του έδωσε μεγάλη αξία γιατί δεν υπήρχε κάτι παρόμοιο. Συγκρινόμενο όμως με τα καινούρια εξελιγμένα αυτογεμή είναι ένα όπλο με μεγάλη ανάκρουση, μεγάλο βάρος, πολύ κακό recoil , πολύ περίπλοκο μηχανισμό , δύσκολο στο καθάρισμα και στην συντήρηση και γενικότερα ένα μέτριο όπλο σχεδιαστικά και τεχνολογικά. Μόνο την ιστορία και το όνομα έχει και πολύ καλά υλικά κατασκευής και τιποτα άλλο. Για αυτό εγκαταλείφθηκε σαν μηχανισμός από όλες τις εταιρίες ,ακόμη και απο την ίδια την browning και το γυρίζουν πλέον όλοι σε αδρανείας. Απλά κάποιοι ρομαντικοί με το παρελθόν το θεοποιούν ακόμη.
Μπορεί σαν μηχανισμός να έχει εγκαταληφθεί από την τεχνολογική εξέλιξη πλέον αλλά μη. Ξεχνάς την cosmi που είναι σταθερά ελατηρίου και μόνο τυχαίο ντουφέκι δεν είναι.
 
Το έρβιο χρησιμοποιείται σε φωτογραφικά φίλτρα για την απορρόφηση του υπέρυθρου φωτός.

Το οξείδιο του ερβίου δίνει ένα ροζ χρώμα και έχει χρησιμοποιηθεί ως χρωστική σε ποτήρια και βερνίκια από σμάλτο πορσελάνης.

Χρησιμοποιείται επίσης στην πυρηνική τεχνολογία σε ράβδους ελέγχου που απορροφούν νετρόνια.

Το έρβιο χρησιμοποιείται σε κράματα ειδικά με βανάδιο για τη μείωση της σκληρότητας των μετάλλων.
Δεν ξερω αν οντως εχει εφαρμογη σε κανη οπλου.
Απο δω-https://el.periodic-table.io/element-68
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο για την απάντηση, δεν είχα ιδέα τι είναι.
 
Η 2000 είναι ένα γερό και ποιοτικό όπλο με ωραίες τουφεκιές αλλά δεν θα συμφωνήσω ότι έχει τον καλύτερο μηχανισμό αερίων. Κάθε τρίτο- τέταρτο τσιχλοκυνηγι γίνεται μονοκαννο. Θέλει καθάρισμα για να δουλεύει ρολόι αλλά όταν είναι καθαρό το όπλο όντως δουλεύει σαν ελβετικό ρολόϊ. Θέλει καθάρισμα δηλαδή κάθε 150-200 φυσίγγια οπωσδήποτε.
 
Κάθε δράση προκαλεί μία ισοδύναμη αντίδραση, η ενέργεια που απελευθερωνει η καύση της πυρίτιδας σπρώχνει προς μία κατεύθυνση την γόμωση και προς την αντίθετη κατεύθυνση το κλείστρο ή στην περίπτωση των σπαστων όπλων το πρόσωπο της βάσης. Στα σπαστά όπλα ( μονοκαννα, δικαννα) στις επαναληπτικες και στα αυτογεμη αδράνειας, όλο το όπλο κινείται προς τα πίσω με την ίδια ταχύτητα και την στιγμή που η γόμωση βγαίνει από το στόμιο η ορμή της γόμωσης, δηλαδή το βάρος της γόμωσης x αρχική ταχύτητα, είναι ίδια με την ορμή προς τα πίσω του όπλου, δηλαδή βάρος όπλου x ταχύτητα οπισθοδρομησης. Στα αυτογεμη αερίων έχουμε μία μικρή απώλεια ενέργειας ( μία μείωση αρχικής ταχύτητας της γόμωσης) , από τα αέρια που μέσω των οπών της κάννης σπρώχνουν το κλείστρο και τα παρελκόμενα εξαρτήματα. Στα αυτογεμη ελατηρίου στην πιο πάνω εξίσωση της ορμής της γόμωσης με την ορμή του όπλου, αντί για το σύνολο του όπλου, οπισθοδρομει το κλείστρο μαζί με την κάννη και μέσω της συμπίεσης του ελατηρίου οπισθοδρομει και το υπόλοιπο όπλο με μικρότερη ταχύτητα. Στα ελατηρίου δηλαδή έχουμε επίσης μία μικρή απώλεια ενέργειας, δηλαδή αρχικής ταχύτητας της γόμωσης σε σύγκριση με την πρώτη κατηγορία όπλων, διότι όντας το βάρος του συνόλου κλείστρο + κάννη μικρότερο του συνολικού βάρους του όπλου, η ταχύτητα οπισθοδρομισης είναι μεγαλύτερη .
 
Back
Top