Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Υπαρχουν δυο βασικες κατηγοριες στα τετρακινητα, η μια κατηγορια εχει μεσαιο κεντρικο διαφορικο και η αλλη που εχει συνεκτικου τυπου μεταδοση. Στο μιτσουμπιση εχει κεντρικο διαφορικο ασχετα αν ειναι κατ'επιλογη και δεν θα μπορουσε να γινει τεχνικα καπως αλλιως απο τη στιγμη που η επιλογη γινεται μηχανικα, ενω αυτα που ανηκουν στη δευτερη κατηγορια,η επιλογη γινεται ειτε αυτοματα απο τα ηλεκτρονικα βοηθηματα του αυτοκινητου οταν ''διαβασει'' απωλεια προσφυσης ειτε χειροκινητα πατωντας κουμπι ηλεκτρικα, σ'αυτη τη δευτερη κατηγορια η τετρακινηση δεν ειναι παντα μονιμη και δεν προοριζεται για σκληρη χρηση, δεν ειναι αυτο που λεμε καθαροαιμο.
 
Σε κανενα αλλο αγροτικο δεν εχω δει την επιλογη της τετρακινηση που εχει το μιτσουμπισσι για χρηση ακομη και εντος δρομου και που δεν ´´κουρδιζεί´´ το αυτοκινητο

Ολα εχουν μονο την έπιλογη 4h και 4L μονο

Σου βαζω και το πιο κατω αρθρο που βρηκα προχειρα τωρα

Εν παση περιπτωση ο καθε ενας οπως νομιζει

Ειδικος δεν ειμαι !!!

https://www.gocar.gr/test-drives/test/14386,DOKIMH_Mitsubishi_L200_Club_Cub_4WD_.html
Στο ford ranger 2,5 diesel που εχουμε στη εταιρεια που δουλευω, αν επιλεξεις τετρακινηση κλειδωνει τα διαφορικα θες δε θες και αντε να στριψεις, και σου λεει μεχρι 100χλμ και αναβει και λαμπακι.Οταν βγαλεις την τετρακινηση πρεπει να πατησεις και το κουμπι για ξεκλειδωμα.....
Αυτοκινητο αποτυχια......
 
H super select της μιτσουμπισι είναι τοπ πραγματικά .

Και η πρώτη επιλογή που την δουλεύεις και στον δρόμο με όσα χιλιόμετρα θέλεις δουλεύει αυτόματα σαν 99-1και όταν χρειαστεί δίνει μπροστά.

Αυτό έχω καταλάβει από την καθημερινή χρήση και κάτι τέτοιο γράφει και το μανιουαλ
 
Εγω νομιζα θα ελυνες το transfer να μου δειξεις τη κορωνα, το πηνιον, τους πλανητες, τον οδηγο αξονα και τους δευτεροεοντες αξονες του τριτου διαφορικου. ΧΑΧΑΧΑΧΑ
Ειμαι οκ τωρα.
Τα έχω λύσει και τα έχω πάρει στο χέρι 2 φορές μετα από κάμποσους αγώνες trail που έχω κάνει.
 
Στο ford που ειναι mazda, στις 160.000χλμ αλλαξαμε δισκο πλατο βολαν που επειδη ειναι διπλης μαζας και ακριβο, βαλαμε απλο βολαν και στις χαμηλες στροφες εχει τρεμουλο, και τωρα πρεπει να ξανα κατεβασουμε το σασμαν γιατι ειναι προβληματικο σαν σχεδιαση και πεταει την 5τη.
Ο σασμανας θελει 1350(και λεει οτι παλι θα ξαναχαλασει) συν το βαλε βγαλε......
 
H super select της μιτσουμπισι είναι τοπ πραγματικά .

Και η πρώτη επιλογή που την δουλεύεις και στον δρόμο με όσα χιλιόμετρα θέλεις δουλεύει αυτόματα σαν 99-1και όταν χρειαστεί δίνει μπροστά.

Αυτό έχω καταλάβει από την καθημερινή χρήση και κάτι τέτοιο γράφει και το μανιουαλ
Νικο τις αλλες επιλογες τις βαζω σπανια
Στο χωμαροτοδρομο για το σπιτι επειδη το χωμα ειναι αργιλωδες και γινεται κατι σαν γρασο με αυτην κινουμε
Αλλα στο μανουαλ λεει μεχρι 100 να την τρεχουμε ατρην την επιλογη
Εγω την δουλευω παρα πολυ συχνα
 
Θα παραθέσω μια παροιμία που μου είχε πει ένας παλιός κυνηγός(καλή του ώρα εκεί που βρίσκεται)
Κώστα μου λέει άκου τι θα σου πω και να το θυμάσαι.
Με Γιαπωνέζικο αμάξι και Ιταλικό όπλο πας για κυνήγι, με Ιταλικό αμάξι και Γιαπωνέζικο όπλο ποτέ
 
Στο ford που ειναι mazda, στις 160.000χλμ αλλαξαμε δισκο πλατο βολαν που επειδη ειναι διπλης μαζας και ακριβο, βαλαμε απλο βολαν και στις χαμηλες στροφες εχει τρεμουλο, και τωρα πρεπει να ξανα κατεβασουμε το σασμαν γιατι ειναι προβληματικο σαν σχεδιαση και πεταει την 5τη.
Ο σασμανας θελει 1350(και λεει οτι παλι θα ξαναχαλασει) συν το βαλε βγαλε......
Εμένα μου βγάλε την ιδια ζημιά στις 94.000 το χουν κουσουρι
 
Εχεια μιτσουμπισσι Γιαννη;

Αυτο τα τρια που βλεπω εγω στο δικο μου μπροστα μεση και πισω δεν ειναι διαφορικα;
Μηπως τα λετε αλλιως εσεις;
Το μεσαίο λέγεται βοηθητικό,και δίνει την κίνηση όταν το κομπλαρεις μπροστά.
Στην ουσία ενα καθαρό 4-4 αποτελείται από το μπροστινό διαφορικο-το κυρίως σασμαν-το βοηθητικο-και το πίσω διαφορικό,αν και τα έγραψα ανάποδα πιστεύω να σας κατατοπισα
 
Θα προσπαθήσω να σου βγάλω φωτό και να γίνω ποιό αναλυτικός .
Γηρασκω αει διδασκομενος.
Εχεις απολυτο δικιο. Το λ200 αν και κατ επιλογη τετρακινητο, εχει 3 διαφορικα.
Εψαξα, βρηκα σχεδια, διαβασα.
Σωστος!!!
 
Back
Top