Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Ναι αλλα εσυ λες για αυτοκινητα με μονιμη τετρακινηση που εχουν και τριτο διαφορικο
Σε αυτα συνηθως γινεται αυτοματα η κατανομη με συστημα εκτος αν οπως λες έπηλεξεις να κλειδωσει το τριτο
Εγω ειπα οτι τριτο διαφορικο περαν τον μονιμων τετρακινητων εχουν και τα jeep-mitsubishi
Δεν ξερω καποιο αλλο
Τρια διαφορικα εχουν μονο τα μονιμα τετρακινητα.
 
Τα αυτοκίνητα με μόνιμη τετρακίνηση δεν έχουν στην πλειοψηφία τους τρίτο κεντρικό διαφορικό, αλλά συνεκτικό συμπλέκτη διαφόρων ειδών .τα περισσότερα, suv σήμερα έχουν συνεκτικό συμπλέκτη, δεν κλειδώνει στο 50/50 μπρος -πίσω, και στην πράξη είναι μόνο για να έχουμε να λέμε. Τρίτο διαφορικό έχουν κάποια ,όπως αυτά που αναφέρθηκαν, το niva κλπ, και στα περισσότερα κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό μεταφέροντας ροπή 50/ 50. Το ιδανικό είναι να υπάρχει κατ'επιλογη και κλείδωμα στο μπροστινό και πίσω διαφορικό.
 
Μπροστινη κινηση και με λεβιε δινεις και πισω. Σταματημενος η και εν κινηση...
Ψηλωμενο 7 ποντους.
Το εμπιστευομαι απολυτα.
Εχω μπει σε μερη που ¨κολυμπαγε στη λασπη....δεν με αφησε ποτε.
Ελαφρυ, αν του βαλεις εναν εργατη το τραβας για πλακα ααααν κολησει καπου.


PANDA.jpg
 
Τα αυτοκίνητα με μόνιμη τετρακίνηση δεν έχουν στην πλειοψηφία τους τρίτο κεντρικό διαφορικό, αλλά συνεκτικό συμπλέκτη διαφόρων ειδών .τα περισσότερα, suv σήμερα έχουν συνεκτικό συμπλέκτη, δεν κλειδώνει στο 50/50 μπρος -πίσω, και στην πράξη είναι μόνο για να έχουμε να λέμε. Τρίτο διαφορικό έχουν κάποια ,όπως αυτά που αναφέρθηκαν, το niva κλπ, και στα περισσότερα κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό μεταφέροντας ροπή 50/ 50. Το ιδανικό είναι να υπάρχει κατ'επιλογη και κλείδωμα στο μπροστινό και πίσω διαφορικό.
Σφαλεις.
 
Γιάννη δεν κατάλαβες τι έγραψα, στο άρθρο ο τύπος παίζει με τις ονομασίες, 4χ4, allweeldrive, εγώ έγραψα την ουσία. Ο όρος τετρακίνηση τα συμπεριλαμβανει όλα αυτά και στην μόνιμη ανήκουν αυτά που έγραψα. Υπάρχουν και πιο ψαγμένες κατασκευές ,όπως κεντρικό διαφορικό torsen ( hummer), υδραυλική μετάδοση ελεκτρονικα ελεγχόμενη( fendt),κλπ .
 
Μπρος και πισω διαφορικα ναι. Το μεσαιο που βλεπεις και το εχουν ΟΛΑ τα αγροτικα και τζιπακια με κοντες σχεσεις ειναι το transfer case.
Σε κανενα αλλο αγροτικο δεν εχω δει την επιλογη της τετρακινηση που εχει το μιτσουμπισσι για χρηση ακομη και εντος δρομου και που δεν ´´κουρδιζεί´´ το αυτοκινητο

Ολα εχουν μονο την έπιλογη 4h και 4L μονο

Σου βαζω και το πιο κατω αρθρο που βρηκα προχειρα τωρα

Εν παση περιπτωση ο καθε ενας οπως νομιζει

Ειδικος δεν ειμαι !!!

https://www.gocar.gr/test-drives/test/14386,DOKIMH_Mitsubishi_L200_Club_Cub_4WD_.html
 
Σε κανενα αλλο αγροτικο δεν εχω δει την επιλογη της τετρακινηση που εχει το μιτσουμπισσι για χρηση ακομη και εντος δρομου και που δεν ´´κουρδιζεί´´ το αυτοκινητο

Ολα εχουν μονο την έπιλογη 4h και 4L μονο

Σου βαζω και το πιο κατω αρθρο που βρηκα προχειρα τωρα

Εν παση περιπτωση ο καθε ενας οπως νομιζει

Ειδικος δεν ειμαι !!!

https://www.gocar.gr/test-drives/test/14386,DOKIMH_Mitsubishi_L200_Club_Cub_4WD_.html
Το χουμε...

L200!.jpg
L200!!!.jpg
 
Last edited:
Εγώ αν έβρισκα ένα τέτοιο εργαλείο για το κυνήγι θα ήμουν κομπλέ
Το διαμορφώνεις μέσα κρεβάτι κτλ 110 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και καύσιμο υγραέριο
και πάς όπου γουστάρεις και με διαμονή στον κυνηγότοπο

3d8380741dd804859cb5ce4026e2c764.jpg
 
Μπρος και πισω διαφορικα ναι. Το μεσαιο που βλεπεις και το εχουν ΟΛΑ τα αγροτικα και τζιπακια με κοντες σχεσεις ειναι το transfer case.
Εχεις μπερδευτεί φίλε Γιαννη.
Τransfer case έχουν όλα αλλά ορισμένα μπορουν να δουλεύουν και σαν 3ο διαφορικό όπως τα mitsub;isi, jeep με το (242) tr case κλπ τα οποία έχουν την δυνατότητα να πηγαίνουν 1) πισωκίνητα, 2) τερακίνητα με κεντρικό διαφορικό(super select για ta mitsubishi και full time για τα jeep),
3) τετρακίνητα με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό (part time),4) αργα με κλειδωμένο το κεντρ.διαφ.
Υπάρχει και η επιλογή για κλείδωμα του πίσω διαφορικού σε ορισμένα μοντέλα(rear diff lock).Eτσι είναι το pajero 3.5v6 που έχω.
Το τσεροκι μου (92)τετραλιτρο επειδή είναι manual φοράει np231jβοηθητικό(transfer case) και δεν εχει full time.Μπλοκέ κατ επιλογή πίσω του εχω after market.
To ιδιο σε αυτόματο που είχα είχε την επιλογή full time.(242 τρανσφερ).
To chevy (90) 5.7lit και αυτό χωρίς δυνατότητα να ανοίγει το κεντρικό .Τα ποιό καινουρια δεν ξέρω δεν το έχω ψάξει.
Σιγουρα σε καταπόνηση είναι ποιό ανθεκτικα αυτά που δεν έχουν επιλογή τετρακίνησης στον στεγνό δρόμο.
 
Last edited:
Back
Top