Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Άρχοντες όσοι ζουν σε απομακρυσμένα χωριουδάκια και μπορούν να πάνε για κυνήγι ακόμα και με τα πόδια. Τώρα για αυτοκίνητο, οποιοδήποτε 4×4, αγροτικό φορτηγάκι ή τύπου τζιπ όλα καλά είναι. Υγεία, χρόνος και χρήμα να υπάρχει.
 
Έχω δει κλειστό φορτηγάκι 4×4 με σκυλοκουτο πίσω ειδικά διαμορφωμένο, κρεβάτι ντουλάπια νεροχύτη και γκαζιερα. Ε, νταξει είχε την πολυτέλεια ο άνθρωπος να έχει αυτοκίνητο μόνο για κυνήγι. Απλά τέλειο.
 
Παιδιά τα οχήματα άμα μπορείς να τα έχεις είναι καλά .Τώρα έχοντας κούρσα αλλά επειδή έχω αλλάξει τετρακίνητα για να πεις ότι έχεις τετρακίνητο που να ανταπεξέλθει σε διάφορες συνθήκες δύσκολες θέλεις αμάξι οποιαδήποτε με κοντές σχέσεις αν είναι δυνατόν και κλείδωμα κεντρικού διαφορικού και με ελάχιστη υποδυμαμη150 ίππων .
 
Παιδιά τα οχήματα άμα μπορείς να τα έχεις είναι καλά .Τώρα έχοντας κούρσα αλλά επειδή έχω αλλάξει τετρακίνητα για να πεις ότι έχεις τετρακίνητο που να ανταπεξέλθει σε διάφορες συνθήκες δύσκολες θέλεις αμάξι οποιαδήποτε με κοντές σχέσεις αν είναι δυνατόν και κλείδωμα κεντρικού διαφορικού και με ελάχιστη υποδυμαμη150 ίππων .
Τι εννοεις κεντρικο διαφορικο?????
 
Κεντρικο διαφορικο εχουν μονο τα μονιμα τετρακινητα, και στα μονιμα τετρακινητα παντα κλειδωνει το κεντρικο διαφορικο.
Κεντρικο διαφορικο εχουν τα jeep και τα mitsubishi( σουπερ σελεκτ)
Με το οποιο επιλεγουν τετρακινηση ´´ασφαλτού´´
Δηλαδη για για χρηση σε ασφαλτοδρομο μεχρι τα 100 χλ ταχυτητα
Η επιλογη μπορει να γινει και εν κινηση εφοσον πας με κιγοτερα απο 40χλα
 
Φιλε μου το έχεις ψυλωμενο?
Ναι το έχω ένα κιτ 5 cm όταν βάζω το χειμερινό λάστιχο μου δίνει άλλους 4-5 πόντους χωρίς αποστάτες βάζω το χειμερινό λάστιχο γιατί μετά βρίσκει θολους και γεμίζει το αμάξι λασπουρα
 
Κεντρικο διαφορικο εχουν τα jeep και τα mitsubishi( σουπερ σελεκτ)
Με το οποιο επιλεγουν τετρακινηση ´´ασφαλτού´´
Δηλαδη για για χρηση σε ασφαλτοδρομο μεχρι τα 100 χλ ταχυτητα
Η επιλογη μπορει να γινει και εν κινηση εφοσον πας με κιγοτερα απο 40χλα
Ενα "ανοιχτο" κεντρικο-μεσαιο-τριτο (οπως θελεις πεστο), δεν εχει περιορισμο στη ταχυτητα ή στο ποσοστο ροπης που θα μεταφερει στο μπροστα και το πισω διαφορικο. Ενα μονιμο τετρακινητο οχημα με τρια διαφορικα, οταν το κεντρικο δεν ειναι κλειδωμενο, με μια ροδα στον αερα, δεν προκειταινα κουνηθει ρουπι στον αιωνα τον απαντα.
Διαβαστε το αρθρο που επισυναψα παραπανω, λυνει πολλες αποριες, και λανθασμενες γνωμες που ενδεχομενος να εχουμε.
 
Ενα "ανοιχτο" κεντρικο-μεσαιο-τριτο (οπως θελεις πεστο), δεν εχει περιορισμο στη ταχυτητα ή στο ποσοστο ροπης που θα μεταφερει στο μπροστα και το πισω διαφορικο. Ενα μονιμο τετρακινητο οχημα με τρια διαφορικα, οταν το κεντρικο δεν ειναι κλειδωμενο, με μια ροδα στον αερα, δεν προκειταινα κουνηθει ρουπι στον αιωνα τον απαντα.
Διαβαστε το αρθρο που επισυναψα παραπανω, λυνει πολλες αποριες, και λανθασμενες γνωμες που ενδεχομενος να εχουμε.
Ναι αλλα εσυ λες για αυτοκινητα με μονιμη τετρακινηση που εχουν και τριτο διαφορικο
Σε αυτα συνηθως γινεται αυτοματα η κατανομη με συστημα εκτος αν οπως λες έπηλεξεις να κλειδωσει το τριτο
Εγω ειπα οτι τριτο διαφορικο περαν τον μονιμων τετρακινητων εχουν και τα jeep-mitsubishi
Δεν ξερω καποιο αλλο
 
Ναι το έχω ένα κιτ 5 cm όταν βάζω το χειμερινό λάστιχο μου δίνει άλλους 4-5 πόντους χωρίς αποστάτες βάζω το χειμερινό λάστιχο γιατί μετά βρίσκει θολους και γεμίζει το αμάξι λασπουρα
Γτ σκεφτομαι και γω τωρα για 6 πόντους ...Τι λάστιχο φοράς σε διάσταση και πέρνεις αλλους 4-5 ποντους
 
Γτ σκεφτομαι και γω τωρα για 6 πόντους ...Τι λάστιχο φοράς σε διάσταση και πέρνεις αλλους 4-5 ποντους
Το λάστιχο είναι αυτό,αλλά κοίτα να μη έχει θέμα με τα σωληνάκια τον φρένο χειρόφρενο και όλα τα σχετικά γιατί όσο το σηκώνεις τόσο μεγαλώνεις την απόσταση τους
 

Attachments

  • Screenshot_2022-01-29-14-27-11-094_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2022-01-29-14-27-11-094_com.android.chrome.jpg
    99,7 KB · Προβολές: 8
Το λάστιχο είναι αυτό,αλλά κοίτα να μη έχει θέμα με τα σωληνάκια τον φρένο χειρόφρενο και όλα τα σχετικά γιατί όσο το σηκώνεις τόσο μεγαλώνεις την απόσταση τους
Δεν ειναι μονο αυτα που πολυ σωστα αναφερεις
Ειναι και η γενικη ισοροπια του αυτοκινητου οπως και η σχεση των διαφορικων στην μεταδοση
Οι υπερβολες στα ψηλωματα χωρις την σωστη δουλεια για να μειωθει το κοστος αποφερουν ζημιες
 
Δεν ειναι μονο αυτα που πολυ σωστα αναφερεις
Ειναι και η γενικη ισοροπια του αυτοκινητου οπως και η σχεση των διαφορικων στην μεταδοση
Οι υπερβολες στα ψηλωματα χωρις την σωστη δουλεια για να μειωθει το κοστος αποφερουν ζημιες
Αυτό είναι αυτονόητο μετά τα 75-80 τα jimny πονάνε εκεί και χωρίς μετατροπές το αμαξι δεν έχει καλή συμπεριφορά με αυτές τις μετατροπές και θέλει προσοχή
 
Back
Top