Συμβατικά

Θα βάζατε σε κούρσα, λάστιχο από μικρό φορτηγάκι (ίδιας διάστασης π.χ. 165/70/14) για να παλεύει λίγο καλύτερα τα off road, ή και με τα χιονολάστιχα θεωρείτε ότι είμαστε καλυμμένοι.?
 
Καλορίζικο και καλοτάξιδο Κώστα.
τωρα που δεν θα καιει τιποτα το εργαλειο να πεταγεσαι 2-3 φορες
την εβδομαδα για κανα απογευματινο με τον Μακη [προβατινας]
.sarcastic.
 
Επιτελους ηρθε η ωρα να αποκτησουμε και εμεις ενα 3 λιτρο η 4 λιτρο η εστω ενα PORSCHE CAYENNE ρε αδερφε για τις κυνηγετικες μας εξορμησεις .sarcastic..sarcastic..buy buy.

Κερδισμένοι και χαμένοι από τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017

enikonomia.gr




Ριζικά αναμένεται να αλλάξουν τα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων το 2017 με ευχάριστες εκπλήξεις για όσους έχουν αυτοκίνητα 10ετίας και δυσάρεστα νέα για τους ιδιοκτήτες οχημάτων με μικρότερη ηλικία.

Ο στόχος του υπουργείου Οικονομικών είναι διπλός καθώς με τα νέα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 θα επιχειρήσουν να «δελεάσουν» τους περίπου 1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να τα επαναφέρουν στην κυκλοφορία από την «ακινησία» ενώ από την άλλη μεριά να πληρώνουν περισσότερα χρήματα οι ιδιοκτήτες ακριβών αυτοκινήτων που ξεφεύγουν από την «τσιμπίδα» της εφορίας…

Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την μείωση σε ποσοστό από 5% έως και 40% στα Τέλη Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν τις 31/12/2006.

Την επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 στα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2007 αλλά και αναπροσαρμογές στα ποσά που αναλογούν ανά κατηγορία εκπομπών ρύπων.



Σύμφωνα με το σχέδιο που επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 με βάσει τον κυβισμό του κινητήρα θα μειωθούν σε ποσοστό από 5% έως και 40% με στόχο την επανακυκλοφορία των αυτοκινήτων που βρίσκονται σε φορολογική «ακινησία» ή κινούνται παράνομα χωρίς οι ιδιοκτήτες τους να καταβάλουν Τέλη Κυκλοφορίας.

Σε σύνολο περίπου 1 εκατ. οχημάτων που βρίσκονται σε φορολογική «ακινησία» μόλις τα 50.000 οχήματα έχουν ηλικία από 0 έως και 5 έτη ενώ όλα τα υπόλοιπα έχουν ηλικία από 6 έως και πάνω από 20 χρόνια. Μάλιστα τα αυτοκίνητα που έχουν κατατεθειμένες πινακίδες κυκλοφορίας με ηλικία άνω των 20 ετών υπερβαίνουν τις 400.000 μονάδες.

Οι εκπτώσεις που επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο στα Τέλη Κυκλοφορίας με βάσει τον κυβισμό θα είναι μικρές στα οχήματα με κινητήρες έως και 1.800 κ.εκ. και θα αγγίζουν το 40% στα αυτοκίνητα με κινητήρες μεγάλου κυβισμού.

Ειδικότερα στα αυτοκίνητα με κινητήρες έως 1.357 κ.εκ. το οικονομικό επιτελείο δεν προτίθεται να αλλάξει κάτι στο ύψος των Τελών Κυκλοφορίας 2017 τα οποία ανέρχονται από 22 έως και 135 ευρώ. Ο λόγος που το οικονομικό επιτελείο δεν θέλει να αλλάξει κάτι στα συγκεκριμένα Τέλη Κυκλοφορίας έχει να κάνει με το αριθμό των οχημάτων που κυκλοφορούν και καταβάλουν Τέλη ο οποίος ξεπερνά τα 2,2 εκατ. αυτοκίνητα!

Στην αμέσως επόμενη κατηγορία των οχημάτων με κινητήρες από 1.358 έως και 1.548 κ.εκ. το κόστος των Τελών ανέρχονταν από 225 έως 255 ευρώ. Το οικονομικό επιτελείο προσανατολίζεται να υπάρχει έκπτωση 5% οπότε το τελικό ποσό να κυμανθεί μεταξύ 213 έως 242 ευρώ. Ο αριθμός των αυτοκινήτων που ανήκουν στην συγκεκριμένη κατηγορία και οι ιδιοκτήτες τους καταβάλουν Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε περίπου 900.000 οχήματα.

Στην αμέσως επόμενη κατηγορία οχημάτων με κινητήρες από 1.549 έως και 1.928 κ.εκ. τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανέρχονταν από 250 έως και 320 ευρώ. Το οικονομικό επιτελείο εξετάζει τη μείωση των Τελών Κυκλοφορίας 2017 σε ποσοστό έως και 10% με αποτέλεσμα το ύψος το Τελών για την επόμενη χρονιά να ανέρχεται από 225 έως και 288 ευρώ.

Οι μεγάλες εκπτώσεις σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών έρχονται στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω.

Ειδικότερα στα οχήματα με κινητήρες από 1.929 έως και 2.357 κ.εκ. τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 κυμάνθηκαν από 615 έως και 690 ευρώ. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα αναμένεται να κυμανθεί από 492 έως και 552 ευρώ.

Στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 2.358 έως και 3.000 κ.εκ. τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανήλθαν μεταξύ 820 έως και 920 ευρώ. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 στα συγκεκριμένα ΙΧ θα κυμανθούν από 580 έως και 644 ευρώ.

Στα ΙΧ με κινητήρες από 3.001 έως και 4.000 κ.εκ. τα Τέλη κυκλοφορίας 2016 ανήλθαν μεταξύ 1.025 έως και 1.150 ευρώ. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 θα κυμανθούν μεταξύ 666 έως και 750 ευρώ. .asking..asking.

Στην τελευταία κατηγορία που αφορά αυτοκίνητα με κινητήρες από 4.001 κ.εκ. και άνω τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανήλθαν από 1.230 έως και 1.380 ευρώ. Σύμφωνα με το νέο σχέδιο τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 θα κυμανθούν μεταξύ 740 έως και 830 ευρώ. .asking..asking.

Να υπενθυμίσουμε πως οι τα οχήματα με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω που κυκλοφορούν και οι ιδιοκτήτες του καταβάλουν Τέλη Κυκλοφορίας ανέρχονται σε περίπου 82.000.

Εδω θα κλαψουν μανουλες .fff..fff.

Τέλη Κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους στα ΙΧ με 1η άδεια από 1/1/2007



Στην τελική ευθεία βρίσκεται ο σχεδιασμός του οικονομικού επιτελείου για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 με βάση τις εκπομπές CO2 τα οποία όπως είχε αποκαλύψει το Enikonomia στις 2 Ιουλίου 2016 θα αλλάξουν ριζικά.



Ειδικότερα τo αρχικό το αρχικό σχέδιο για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 της Ειδικής Επιτροπής που έχει συσταθεί από το υπουργείο Οικονομικών και ασχολείται με την φορολογία στα αυτοκίνητα καθώς η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 σε οχήματα με 1η Άδεια από την 1η/1/2003 βρήκε αντίθετους τόσο τους εισαγωγείς και εμπόρους όσο και στελέχη του οικονομικού επιτελείου καθώς εκτιμούν πως θα έχει τα αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.



Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr, το οικονομικό επιτελείο έδωσε σαφείς εντολές στην Ειδική Επιτροπή για περιορισμό της επέκτασης των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 σε αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από την 1η/1/2007 αντί της 1ης/1/2003 περιορίζοντας τον αριθμό των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που θα επηρεαστούν σε πάνω από 1 εκατ. από 3 εκατ. που περιελάμβανε το αρχικό σχέδιο.



Μάλιστα στο στόχαστρο αρκετών μελών του οικονομικού επιτελείου έχει εισέλθει η Ειδική Επιτροπή που έχει συσταθεί από το υπουργείο Οικονομικών καθώς το απέτυχε παταγωδώς το πρώτο επίτευγμά της που αφορά στο νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης που είχε ως αποτέλεσμα το «πάγωμα» των εκτελωνισμών καινούριων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αλλά και των δημοσίων εσόδων!



Ωστόσο η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2007 εγκυμονεί κινδύνους καθώς τότε τα αυτοκίνητα που παράγονταν σε ήταν και τόσο «καθαρά» σε σχέση με τα τωρινά με αποτέλεσμα κάποιοι να δουν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 να ανέρχονται σε απίστευτα υψηλά επίπεδα ακόμη και αν πλήρωναν χαμηλά ποσά λόγω του κυβισμού του κινητήρα.



Ειδικότερα σε αυτοκίνητο με 1η Άδεια Κυκλοφορίας το 2007 και κυβισμό 1,3 λίτρου τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανέρχονταν σε μόλις 135 ευρώ ενώ με βάση τις εκπομπές ρύπων τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 ανέρχονται σε 426.3 ευρώ! Η αύξηση υπολογίζεται σε 215,7%!



Πιέστε για να δείτε τους αναλυτικούς πίνακες του Enikonomia.gr με τις αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας που προκύπτουν από τις εκπομπές ρύπων και όχι από τον κυβισμό του κινητήρα.

Όσον αφορά στα ποσά που απορρέουν τα Τέλη Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 ανέρχονται από 0,90 ευρώ έως και 3,72 ευρώ ανά γραμμάριο ανάλογα με τις συνολικές εκπομπές ρύπων. Ωστόσο στο στόχαστρο του οικονομικού επιτελείου έχουν εισέλθει τα αυτοκίνητα με εκπομπές κάτω των 90 γρ. CO2 των οποίων τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2016 ήταν «μηδενικά» και εξετάζεται το όριο των «μηδενικών» Τελών να μειωθεί στα 85 ή 80 γραμμάρια CO2. Παράλληλα αυξήσεις εξετάζονται στους συντελεστές των ποσών για εκπομπές CO2 από 161 γρ. CO2 και άνω...
 
Αναλυτικά τα τέλη κυκλοφορίας του 2017
3:30 μ.μ.
Τον επόμενο Νοέμβριο θα αρχίσουν οι Έλληνες φορολογούμενοι να καταβάλλουν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2017.

Σύμφωνα με τον eniko, διπλά ωφελημένοι αναμένεται να είναι οι ιδιοκτήτες εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στα τέλη κυκλοφορίας 2017, καθώς η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων εξέδωσε εγκύκλιο, σύμφωνα με την οποία αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού τους και πλέον ως ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης θα λαμβάνεται υπόψη όχι μόνο εκείνη της Ελλάδας, αλλά όλων των υπόλοιπων κρατών-μελών από όπου έχει εισαχθεί το όχημα.

Στους πίνακες που ακολουθούν μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους πίνακες με τα τέλη κυκλοφορίας για το 2017.

capture1_13.jpg


capture2_2.jpg


capture3_1.jpg


capture4_0.jpg


capture5.jpg




Πηγή: enikos.gr
 
Αρα, οι αλλαγές θα είναι για συγκεκριμένες κατηγορίες....
Τα εν κυκλοφορία ΙΧ δεν τα πειράζει....
Ουφφφφ.....πήρα ένα χρόνο παράταση μιας και το 8ετίας αυτοκίνητό μου παράγει πολλούς ρύπους (tsi).....ήμουν σχεδόν σίγουρος οτι θα υιοθετούσαν και τα δεδομενα από το VW dieselgate μόνο και μόνο για να πάνε τα τέλη στο "Θεό" .sarcastic.
 
Η γυναικα οδηγει ενα 13αρι τογιοτα με αυτοματο κιβωτιο
Στον λεβιε εχει ενα κουμπι που αν το πατησεις γραφει στο κατραν o/d off
Ξερει καποιος τι ειναι κ τι κανει που που πρεπεινα το εχουμε;
Τοσα χρονια ποτε δεν το παταμε αρα ειναι παντα στο on σωστα;
Εγω δεν οδηγαω αθτοματο κ δεν ξερω
 
Το κουμπί σε λεβιέ αυτόματου κιβωτίου το πατάς όταν θες περισσότερες στροφές στην επιλεγμένη ταχύτητα του κιβωτίου.....θα είναι χρήσιμο στις προσπεράσεις ώστε να μην αφήσεις το κιβώτιο να αλλάξει την ταχύτητα εκεί που θέλει αυτό, αλλά εκεί που θες εσύ !
 
Όχι, δεν υποπολλαπλασιάζει τις σχέσεις...
Έστω οτι επιταγχύνεις ομαλά, τότε το αμάξι σου, αλλάζει ταχύτητα στις 3.000 στροφές...
Έστω οτι είσαι με 3η και 2.500 στροφές και προσπερνάς....στη μέση της προσπέρασης το αμάξι θα αλλάξει σε 4η......πάνω στη προσπέραση δεν πρέπει να υπάρχει καθυστέρηση σαν αυτή της αλλαγής της σχέσης.
Πατάς λοιπόν το κουμπί έχοντας 3η και προσπερνάς και το αμάξι ανεβαζει στις 3.500, στις 4.000, στις 4.500 και δεν αλλάζει σε 4η παρά μόνο αν αφήσεις το κουμπί....
Θα τη βολέψει πολύ τη σύζυγο, ιδιαίτερα αν κάνει κόντρες σε φανάρια :D:D
 
Ωραιος
Το καταλαβα
Επομενως δεν το πειραζουμε γιατι αν της το εκηγησω αυτο θα συγχιστει και εχει και αποτομο οδηγημα οπως ολες οι γυναικες
Υποτιθεται εχουν τετραγωνο νου τα θυληκα αλλα εγω βλεπω οτι
Πρωτον το ποδι τους ειναι γκαζι στοπερ και δεν ξερουν τι σημαινει αφηνω ομαλα το γκαζι και δουλευω με αυτο την ομαλοτητα στην κινηση του αυτοκινητου
Με λιγα λογια αν εισαι συνοδηγος σου βγαινει το στομαχι
Και δευτερον
Εαν δεν αναψει ο δεικτης για βενζινη και να φανε και την καβατζα και να μεινει το αυτοκινητο δεν σου λενε οτι θελει γεμισμα

Μια φορα ειμουν ως αργα δουλεια εβρεχε και δεν ειχαν νερο οι υαλοκαθαριστηρες
Της εξηγω να βαλει...... εβαλα μου λεει αλλα δεν βγαζει παλι....... αποτελεσμα.... το εβαζε στο ψυγειο
Τυχερος ειμουν που δεν το εβαλε στο λαδι
 
Overdrive είναι δες εδώ:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Overdrive_(mechanics)
Δουλεύει διαφορετικά σε κάθε αυτοκίνητο, σε ενα που είχα ενώ πήγαινα με τελευταία σχέση στο αυτόματο, πατοντας το κουμπί έκανε κατέβασμα μια ταχύτητα κάτω. Στις χαμηλότερες σχέσεις δεν έκανε τπτ.
 
Back
Top