Συμβατικά

την καλησπερα μου σε ολλα τα κοπελια..
ειμαι κατοχος ενος σιντροεν σ4 κουπε..
μιας και εχω γηνε μπαμπας τα τελευταια 2,5 χρωνια και μιας και το αμαξη ειναι δυπορτο σκευτομαι για την αποκτηση ενος καινουργιου τετραπορτου αμαξιου με ντιζελ κηνητηρα που να μην καιει.
για το κηνηγη δεν θα το χρησημοποιησω διοτη εχω ενα φορντ ρειτζερ τετραπορτο αγροτηκο και ειμαι υπερ καλημενος.


ειμαι ληπον σε δυο αμαξια αναμεσα.
1,κια ριο
2,πεζο 208

το πεζο απο μεσα σαφοε ποιο ομορφο με τις οθονες αλλα με προβληματηζει λιγο με τα ηλεκτρικατου..
 
Στην Κυπρο τα Κια εχουν πιαστει αρκετα
Δεν εχω ακουσει προβληματα για τα καινουργια μοντελα τουλαχιστον της τεκευταιας τετραετιας
Πιο πισω δεν μπορω μα εκφερω γνωμη
Ενα ημιφορτηγο που χαμε παλια ειχε συχνο προβλημα με τον ανεμιατηρα της μηχανης
Το μοντελο που λες ομως δεν το ξερω
Για πεζο γιατ ην Κυπρο τπυκαχιστον η εικονα ειναι οτι ειναι πανεμορφα ταχυτατα με πολη ροπη αλλα παρουσιαζουν συχνα προβληματα και φθορες
 
την καλησπερα μου σε ολλα τα κοπελια..
ειμαι κατοχος ενος σιντροεν σ4 κουπε..
μιας και εχω γηνε μπαμπας τα τελευταια 2,5 χρωνια και μιας και το αμαξη ειναι δυπορτο σκευτομαι για την αποκτηση ενος καινουργιου τετραπορτου αμαξιου με ντιζελ κηνητηρα που να μην καιει.
για το κηνηγη δεν θα το χρησημοποιησω διοτη εχω ενα φορντ ρειτζερ τετραπορτο αγροτηκο και ειμαι υπερ καλημενος.


ειμαι ληπον σε δυο αμαξια αναμεσα.
1,κια ριο
2,πεζο 208

το πεζο απο μεσα σαφοε ποιο ομορφο με τις οθονες αλλα με προβληματηζει λιγο με τα ηλεκτρικατου..
Ανδρεα αν θες ριξε μια ματια και στο ford fiesta...
 
την καλησπερα μου σε ολλα τα κοπελια..
ειμαι κατοχος ενος σιντροεν σ4 κουπε..
μιας και εχω γηνε μπαμπας τα τελευταια 2,5 χρωνια και μιας και το αμαξη ειναι δυπορτο σκευτομαι για την αποκτηση ενος καινουργιου τετραπορτου αμαξιου με ντιζελ κηνητηρα που να μην καιει.
για το κηνηγη δεν θα το χρησημοποιησω διοτη εχω ενα φορντ ρειτζερ τετραπορτο αγροτηκο και ειμαι υπερ καλημενος.


ειμαι ληπον σε δυο αμαξια αναμεσα.
1,κια ριο
2,πεζο 208

το πεζο απο μεσα σαφοε ποιο ομορφο με τις οθονες αλλα με προβληματηζει λιγο με τα ηλεκτρικατου..
Φίλε Ανδρέα έχω πάρει στην γυναίκα μου εδώ και τέσσερα χρόνια το Κιά Rio 1.1 σε diesel,λοιπον το αυτοκίνητο είναι τέλειο πολύ οικονομικο(ξεχνας να βάλεις πετρέλαιο )έχει πολύ ωραία οδήγηση και δεν έχει βγάλει την παραμικρή ζημιά στο συνιστούν ανά σου αρέσει..
 
την καλησπερα μου σε ολλα τα κοπελια..
ειμαι κατοχος ενος σιντροεν σ4 κουπε..
μιας και εχω γηνε μπαμπας τα τελευταια 2,5 χρωνια και μιας και το αμαξη ειναι δυπορτο σκευτομαι για την αποκτηση ενος καινουργιου τετραπορτου αμαξιου με ντιζελ κηνητηρα που να μην καιει.
για το κηνηγη δεν θα το χρησημοποιησω διοτη εχω ενα φορντ ρειτζερ τετραπορτο αγροτηκο και ειμαι υπερ καλημενος.


ειμαι ληπον σε δυο αμαξια αναμεσα.
1,κια ριο
2,πεζο 208

το πεζο απο μεσα σαφοε ποιο ομορφο με τις οθονες αλλα με προβληματηζει λιγο με τα ηλεκτρικατου..
Και τα δυο αυτοκινητα ειναι καλα και απο μοτερ και απο εξοπλησμο εσενα τι σου αρεση να παρεις τωρα ολα τα αμαξια της ιδιες ασθενεις εχουν Ανδρεα
 
10 μήνες πέρασαν χωρίς αυτοκίνητο , μετά την κλοπή του Terios, και αφού έμπλεξα με τον κάθε λογής τρόμπα εισαγωγέα-μαντρά στην προσπάθεια να βρω ένα αξιοπρεπές μεταχειρισμένο κατέληξα στην αγορά ενός FIAT QUBO Trekking . 1300 κυβικά πετρέλαιο του 2011. Το αυτοκίνητο είναι σε γενικά πολύ καλή εικόνα εσωτερικά και εξωτερικά και το μοτεράκι του δουλεύει άριστα. Σίγουρα δεν είναι τετρακίνητο αλλά με λαστιχάκια all weather μπορεί να διασχίσει σχεδόν όλους τους χωματόδρομους . Δυνατό του σημείο πάντως οι χώροι στην τετράγωνη καμπίνα που είναι κορυφαίοι αν και μόλις 3,9 μέτρα.
Έχει και ένα σύστημα το λεγόμενο traction+ που δουλεύει σαν μπλοκέ στον μπροστινό άξονα, δεν ξέρω βέβαια τις δυνατότητές του.
Σαν αυτό είναι καλή ώρα , με την γυναίκα μου να το βαφτίζει Γκμόχ ......λόγω προφυλακτήρα...
 
10 μήνες πέρασαν χωρίς αυτοκίνητο , μετά την κλοπή του Terios, και αφού έμπλεξα με τον κάθε λογής τρόμπα εισαγωγέα-μαντρά στην προσπάθεια να βρω ένα αξιοπρεπές μεταχειρισμένο κατέληξα στην αγορά ενός FIAT QUBO Trekking . 1300 κυβικά πετρέλαιο του 2011. Το αυτοκίνητο είναι σε γενικά πολύ καλή εικόνα εσωτερικά και εξωτερικά και το μοτεράκι του δουλεύει άριστα. Σίγουρα δεν είναι τετρακίνητο αλλά με λαστιχάκια all weather μπορεί να διασχίσει σχεδόν όλους τους χωματόδρομους . Δυνατό του σημείο πάντως οι χώροι στην τετράγωνη καμπίνα που είναι κορυφαίοι αν και μόλις 3,9 μέτρα.
Έχει και ένα σύστημα το λεγόμενο traction+ που δουλεύει σαν μπλοκέ στον μπροστινό άξονα, δεν ξέρω βέβαια τις δυνατότητές του.
Σαν αυτό είναι καλή ώρα , με την γυναίκα μου να το βαφτίζει Γκμόχ ......λόγω προφυλακτήρα...
Καλοταξιδο Βαγγελη! Και φυσικα καλοτυχο!!! Με την ασφαλιστικη ελπιζω να ξεμπλεξεις ευκολα...
 
Καλοταξιδο Βαγγελη! Και φυσικα καλοτυχο!!! Με την ασφαλιστικη ελπιζω να ξεμπλεξεις ευκολα...
Θα το πω και θα κάνω και διαφήμιση .
ΑΝΥΤΙΜΕ...... άριστη συνεργασία αποζημιώθηκα στο ακέραιο χωρίς παζάρια και φυσικά σήμερα έκανα μια ακόμα ασφάλεια στην ίδια εταιρία με foul καλύψεις. Μια φορά την χρειάζεσαι και είναι ευχάριστο όταν είναι πραγματικά δίπλα σου.
 
10 μήνες πέρασαν χωρίς αυτοκίνητο , μετά την κλοπή του Terios, και αφού έμπλεξα με τον κάθε λογής τρόμπα εισαγωγέα-μαντρά στην προσπάθεια να βρω ένα αξιοπρεπές μεταχειρισμένο κατέληξα στην αγορά ενός FIAT QUBO Trekking . 1300 κυβικά πετρέλαιο του 2011. Το αυτοκίνητο είναι σε γενικά πολύ καλή εικόνα εσωτερικά και εξωτερικά και το μοτεράκι του δουλεύει άριστα. Σίγουρα δεν είναι τετρακίνητο αλλά με λαστιχάκια all weather μπορεί να διασχίσει σχεδόν όλους τους χωματόδρομους . Δυνατό του σημείο πάντως οι χώροι στην τετράγωνη καμπίνα που είναι κορυφαίοι αν και μόλις 3,9 μέτρα.
Έχει και ένα σύστημα το λεγόμενο traction+ που δουλεύει σαν μπλοκέ στον μπροστινό άξονα, δεν ξέρω βέβαια τις δυνατότητές του.
Σαν αυτό είναι καλή ώρα , με την γυναίκα μου να το βαφτίζει Γκμόχ ......λόγω προφυλακτήρα...
Βαγγέλη καλοτάξιδο και πάντα γεμάτο θηράματα.
 
10 μήνες πέρασαν χωρίς αυτοκίνητο , μετά την κλοπή του Terios, και αφού έμπλεξα με τον κάθε λογής τρόμπα εισαγωγέα-μαντρά στην προσπάθεια να βρω ένα αξιοπρεπές μεταχειρισμένο κατέληξα στην αγορά ενός FIAT QUBO Trekking . 1300 κυβικά πετρέλαιο του 2011. Το αυτοκίνητο είναι σε γενικά πολύ καλή εικόνα εσωτερικά και εξωτερικά και το μοτεράκι του δουλεύει άριστα. Σίγουρα δεν είναι τετρακίνητο αλλά με λαστιχάκια all weather μπορεί να διασχίσει σχεδόν όλους τους χωματόδρομους . Δυνατό του σημείο πάντως οι χώροι στην τετράγωνη καμπίνα που είναι κορυφαίοι αν και μόλις 3,9 μέτρα.
Έχει και ένα σύστημα το λεγόμενο traction+ που δουλεύει σαν μπλοκέ στον μπροστινό άξονα, δεν ξέρω βέβαια τις δυνατότητές του.
Σαν αυτό είναι καλή ώρα , με την γυναίκα μου να το βαφτίζει Γκμόχ ......λόγω προφυλακτήρα...
Καλοταξιδο Βαγγέλη καλές εξορμήσεις ;).hunter..hunter.
 
Back
Top