Οτιδήποτε σχετικό για ζάντες

παλια επερνες ραλή η saxo vts 1600 κυβικά και 120 άλογα και νομιζες οτι ειχε πυραυλο.sarcastic..sarcastic.
Αλλη φάση μοτέρ εκείνα. Μπορεί να μην είχαν ροπή 'απλώναν' όμως γιατί ήταν ψηλόροπα και πολύστροφα, σε συνδυασμό με το πούπουλο αμάξωμα είχαν καλό γκάζι ειδικά για τότε. Επειδή το είχε πολύ φίλος μου το rallyè με τα 120, μόλις πέρναγε τις 4000 σαλ λύσσαγε. Τώρα πια τα,αυτοκίνητα είναι πιο γρήγορα, αλλά με άλλο τροπο πιο φιλικό για το μέσο οδηγό.
 
Δεν φταιγανε τα αυτοκινητα, αυτοι που τα οδηγουσανε ηταν ασχετοι και το παιζανε γρηγοροι.
Ήταν απόλυτα στο όριο ήθελαν χέρια, με χέρια έστριβαν άριστα παρολα αυτά στη στραβή το αμάξωμα χαρτόνι σκόρπαγε σα χαρτοπολεμος.
 
Ήταν απόλυτα στο όριο ήθελαν χέρια, με χέρια έστριβαν άριστα παρολα αυτά στη στραβή το αμάξωμα χαρτόνι σκόρπαγε σα χαρτοπολεμος.
Οταν τα πιεζες, γλιστραγε το πισω μερος και οσοι δεν ειχαν εμπειρια απο γρηγορη οδηγηση φοβοντουσαν και αφηναν το γκαζι μεσα στη στροφη με αποτελεσμα συνηθως τετακε και ο Θεος βοηθος, ενω ηθελε απλα σταθερο γκαζι, σαν αμαξωμα χαρτονι οπως και πολλα άλλα, ειχε ομως ωραιο στησιμο.Το μοτερ δεν ηταν και τιποτα ιδιαιτερο, το εσωζε η ελαφρια καροτσα.
 
Οταν τα πιεζες, γλιστραγε το πισω μερος και οσοι δεν ειχαν εμπειρια απο γρηγορη οδηγηση φοβοντουσαν και αφηναν το γκαζι μεσα στη στροφη με αποτελεσμα συνηθως τετακε και ο Θεος βοηθος, ενω ηθελε απλα σταθερο γκαζι, σαν αμαξωμα χαρτονι οπως και πολλα άλλα, ειχε ομως ωραιο στησιμο.Το μοτερ δεν ηταν και τιποτα ιδιαιτερο, το εσωζε η ελαφρια καροτσα.
Ακριβώς, ο φίλος στις γλιστερές πλατείες τό ντριφτάριζε με αφημα γκαζιού και ξανα γκάζι κι ανάποδο σαν πισωκίνητο. Μια μέρα σκάει ενα τρελό προσπέρασμα σε εναν και κατεληξε σε σταματημένο λεωφορείο. Αφού το έβγαλε πεε, αγόρασε μηχανή ο αθεόφοβος! Εγώ τότε έπαιζα μπαλίτσα με mx5 άλλη φάση, ακόμα το αναπολώ το ρημάδι...
 
Ακριβώς, ο φίλος στις γλιστερές πλατείες τό ντριφτάριζε με αφημα γκαζιού και ξανα γκάζι κι ανάποδο σαν πισωκίνητο. Μια μέρα σκάει ενα τρελό προσπέρασμα σε εναν και κατεληξε σε σταματημένο λεωφορείο. Αφού το έβγαλε πεε, αγόρασε μηχανή ο αθεόφοβος! Εγώ τότε έπαιζα μπαλίτσα με mx5 άλλη φάση, ακόμα το αναπολώ το ρημάδι...
Με τιμονιά για να ξεκολλησει το πισω μερος και μετα γκαζι, επαιζα εγω στα νιατα μου με ενα uno turbo 1,3 με 170-180 ιππους, αλλα αμα αναβε το λαμπακι της ρεζερβας στο Καρεα πηγαινα χαλαρα για να μην μεινω. Και μια μερα μου δινουν μια maserati 3200 gt, οταν το αφησα και πηρα το uno το πηγαινα σαν πατινι.
 
Ατμόσφαιρα και πάλι ατμόσφαιρα. Άλλη αίσθηση. Άμεση επιτάχυνση, γκάζι με ακρίβεια και όχι στο περίπου. Όσο δίνεις να παίρνεις. Δυστυχώς τα χάνουμε αυτά.
Άμα θα οδηγήσεις ένα τέτοιου τύπου αμάξι(τρικυλινδρο τούρμπο) θα καταλάβεις.

Κι εγώ την ίδια άποψη με εσένα είχα και τώρα κάθε φορά που το οδηγάω λέω δεν γίνεται χιλιαρι αμάξι να πηγαίνει έτσι.

Το μόνο αρνητικό που σκέφτομαι είναι το θέμα αξιοπιστίας που θα δείξει αργότερα και το ότι καίει 7 λίτρα στα 100χλμ.
 
Άμα θα οδηγήσεις ένα τέτοιου τύπου αμάξι(τρικυλινδρο τούρμπο) θα καταλάβεις.

Κι εγώ την ίδια άποψη με εσένα είχα και τώρα κάθε φορά που το οδηγάω λέω δεν γίνεται χιλιαρι αμάξι να πηγαίνει έτσι.

Το μόνο αρνητικό που σκέφτομαι είναι το θέμα αξιοπιστίας που θα δείξει αργότερα και το ότι καίει 7 λίτρα στα 100χλμ.
Το ατμοσφαιρικο ειναι σαν να σε πιασω απο το γιακα κ να σε τραβαω.το τουρμπο ειναι σαν να σε σπρωχνω συνεχομενα απο την πλατη.ολα τα αυτοκινητα που οδηγησα κ οδηγαω χωρις τουρμπο με κανουν να αναπολω την τουρμπίνα.κ ειναι πολλα κ γρηγορα λογω δουλειας.αλλα ξεφυγαμε ολοι απο το θεμα ε;
 
Με τιμονιά για να ξεκολλησει το πισω μερος και μετα γκαζι, επαιζα εγω στα νιατα μου με ενα uno turbo 1,3 με 170-180 ιππους, αλλα αμα αναβε το λαμπακι της ρεζερβας στο Καρεα πηγαινα χαλαρα για να μην μεινω. Και μια μερα μου δινουν μια maserati 3200 gt, οταν το αφησα και πηρα το uno το πηγαινα σαν πατινι.
uno turbo ???? Πωωω ρε Γιώργο ,πόσα χρόνια πίσω με γύρισες
Είχε κολλητός μου ένα, τότε ήταν ο άρχοντας του δρόμου, δεν τον πέρναγε τπτ, έκοβε κ@λους
Εγώ τότε είχα ένα starlet και βλέποντας το uno και ένα renault gt5 της παρέας, έκανα μετατροπή με τρομπέτο απο ιαπωνία το δικό μου σε starlet GT. Τουρμπάτο μοτέρ με φανοποιεία καθίσματα,ζάντες κτλ(ο κούκος αηδόνι), αλλάαααααααα με επιπλέον πήραγμα στα 150-160hp και 700 κιλά καρότσα πήγαινε λύσσα.
Αφού επιβιώσαμε εκείνη την εποχή, είμαστε τυχεροί, πολλές μαλακιες με μηχανάκια και αυτοκίνητα
 
Δεν φταιγανε τα αυτοκινητα, αυτοι που τα οδηγουσανε ηταν ασχετοι και το παιζανε γρηγοροι.
Παντα ο χειριστης φταιει και οχι το - οποιοδηποτε - μηχανημα.
Παντως εδω σε εμας καποιοι ειχαν βγαλει καλο χρημα αγοραζοντας και επισκευαζοντας τρακαρισμενα και χρυσοπουλωντας τα σε ¨τρελαμενους¨ νεαρους.
Τα πουλουσαν σαν ζεστο ψωμι...ιδιαιτερα τα Rally...
 
Ίδιου περίπου μεγέθους με το ίδιο λάστιχο.

Μόνο 1000 κυβικά και 100 άλογα έχει αλλά πάει για την ιπποδύναμη του διότι είναι τούρμπο.
16 αρα ζαντα φοραει αυτο ? αν θυμαμαι καλα γιατι εχει ο γαμπρος μου το ιδιο αμαξι
σε japan rasing αν θα βρεις σε οικονομικες κ χαμηλο βαρος μετα rota ,γιατι για να πας σε γιαπωνεζικες η καποιες ευροπαικες μαρκες δεν νομιζω να αξιξει ,εκτος κ αν βρει τπτ μεταχειρισμένες σε καλη κατασταση
το κυνηγας το αμαξι σε στροφες η σε πατηματα?
 
επαιζα εγω στα νιατα μου με ενα uno turbo 1,3 με 170-180 ιππους
uno turbo ???? Πωωω ρε Γιώργο ,πόσα χρόνια πίσω με γύρισες
Εμένα να δείτε τι μου θυμίσατε !!! 1987 στρατιώτης στο Βελεστίνο, μαζί με κάποιον που είχε Uno turbo (είχε πλούσιο μπαμπά μεγαλοεργολάβο, και είχε σπουδάσει στην Αγγλία μηχανολόγος μηχανικός ;)). Ένα σ/κ κατεβήκαμε μαζί στην Αθήνα ... Δε θυμάμαι σε πόση ώρα κάναμε τη διαδρομή, αλλά μου έχει μείνει η εικόνα που σε κάποια φάση το ταχύμετρο έγραψε 205 !!! :oops: (ψηφιακό ταχύμετρο, με οθόνη LCD, πρώτη φορά έβλεπα σε αυτοκίνητο). Μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση τότε, δεν είχα ξαναβρεθεί σε αυτοκίνητο να πιάσει τέτοια ταχύτητα ... ούτε και μέχρι σήμερα, εδώ που τα λέμε ... Μην πω και για τις προσπεράσεις που έκανε, και ειδικά όταν έβλεπε μπροστά του BMW, ή Mercedes :):rolleyes: 😄!!!
 
Εμένα να δείτε τι μου θυμίσατε !!! 1987 στρατιώτης στο Βελεστίνο, μαζί με κάποιον που είχε Uno turbo (είχε πλούσιο μπαμπά μεγαλοεργολάβο, και είχε σπουδάσει στην Αγγλία μηχανολόγος μηχανικός ;)). Ένα σ/κ κατεβήκαμε μαζί στην Αθήνα ... Δε θυμάμαι σε πόση ώρα κάναμε τη διαδρομή, αλλά μου έχει μείνει η εικόνα που σε κάποια φάση το ταχύμετρο έγραψε 205 !!! :oops: (ψηφιακό ταχύμετρο, με οθόνη LCD, πρώτη φορά έβλεπα σε αυτοκίνητο). Μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση τότε, δεν είχα ξαναβρεθεί σε αυτοκίνητο να πιάσει τέτοια ταχύτητα ... ούτε και μέχρι σήμερα, εδώ που τα λέμε ... Μην πω και για τις προσπεράσεις που έκανε, και ειδικά όταν έβλεπε μπροστά του BMW, ή Mercedes :):rolleyes: 😄!!!
Για αυτό λέω Στέλιο, αφού επιβιώσαμε πάλι καλά. Και κακά τα ψέματα, αρκετοί χάσαμε φίλους απ αυτές τις μαλακίες.
 
Εμένα να δείτε τι μου θυμίσατε !!! 1987 στρατιώτης στο Βελεστίνο, μαζί με κάποιον που είχε Uno turbo (είχε πλούσιο μπαμπά μεγαλοεργολάβο, και είχε σπουδάσει στην Αγγλία μηχανολόγος μηχανικός ;)). Ένα σ/κ κατεβήκαμε μαζί στην Αθήνα ... Δε θυμάμαι σε πόση ώρα κάναμε τη διαδρομή, αλλά μου έχει μείνει η εικόνα που σε κάποια φάση το ταχύμετρο έγραψε 205 !!! :oops: (ψηφιακό ταχύμετρο, με οθόνη LCD, πρώτη φορά έβλεπα σε αυτοκίνητο). Μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση τότε, δεν είχα ξαναβρεθεί σε αυτοκίνητο να πιάσει τέτοια ταχύτητα ... ούτε και μέχρι σήμερα, εδώ που τα λέμε ... Μην πω και για τις προσπεράσεις που έκανε, και ειδικά όταν έβλεπε μπροστά του BMW, ή Mercedes :):rolleyes: 😄!!!
Ηταν ενας πυραβλος τσεπης το UNO Turbo Στελιο ,ηθελε πολυ συνεση στο δεξι ποδι με αυτο το αμαξι,ηθελε κ πολλα εξτρα να γινει ασφαλες οχημα σε σxεση με την υποδυναμη που εβγαζε
 
16 αρα ζαντα φοραει αυτο ? αν θυμαμαι καλα γιατι εχει ο γαμπρος μου το ιδιο αμαξι
σε japan rasing αν θα βρεις σε οικονομικες κ χαμηλο βαρος μετα rota ,γιατι για να πας σε γιαπωνεζικες η καποιες ευροπαικες μαρκες δεν νομιζω να αξιξει ,εκτος κ αν βρει τπτ μεταχειρισμένες σε καλη κατασταση
το κυνηγας το αμαξι σε στροφες η σε πατηματα?
Όχι δεν το κυνηγάω.
Αν ήθελα πατήματα και τέτοια με τα 20Κ που έδωσα θα επερνα γρήγορο αμάξι για τρέλες.

Εν το μεταξύ αυτό το αμάξι από 2 μέχρι 4 χιλιάδες στροφές βγάζει όλη τη ροπή του οπότε μπορείς να κινηθείς σβέλτα χωρίς να το στροφαρεις απλώς αλλάζοντας σχέση στο κιβώτιο 😉
 
Back
Top