Οτιδήποτε σχετικό για ζάντες

Συνάδελφοι θέλω τη γνώμη σας.
Σας αρέσει αυτή η ζάντα;
Πιο από τα δύο χρώματα πιστεύεται ότι ταιριάζει καλύτερα στο συγκεκριμένο αμάξι, το bronze ή το μαύρο;

Θεωρείτε ομορφότερη ή υποδιέστερη εμφανισιακά αυτή την after market ζάντα από την εργοστασιακή (η μεσαία φώτο)
fo-configurator (3).pngIMG_20231122_154511.jpgfo-configurator (2).png
 
Η μαμά ζάντα,αυτός ο σχεδιασμός,προσωπικά δεν μου αρέσει εμένα.Ανάμεσα στο χρυσό καί μαύρο στό λευκό αμάξωμα η μαύρη aftermarket.Το κατάστημα felgenoutlet δεν στέλνει Ελλάδα.Ιδιαίτερη προσοχή στις προδιαγραφές και τα τεχνικά.
 
Ευχαριστώ παιδιά!

Βέβαια οι ζάντες δεν μπαίνουν μόνο για εμφάνιση.

Όταν το κράμα είναι καλύτερο και ελαφρύτερο το αμάξι επιτανχύνει και φρενάρει γρηγορότερα.

Σίγουρα αυτές οι αφτερ μάρκετ θα είναι ελαφρύτερες.

Απλώς το σκέφτομαι....θα δούμε αν θα το πράξω διότι οι δικές του είναι όντως ωραίες.

Ίσως το κάνω όταν έρθει η ώρα για αλλαγή ελαστικών δηλαδή σε 3μιση χρόνια, όπου θα χρειάζεται και μια ανανέωση.😉
 
Στελιο για την ομορφια δεν σου λεω κατι γιατι γουστα ειναι αυτα.αυτο που μπορω να σου πω ειναι αν βαλεις αφτερμαρκετ ζαντα προσεξε πολυ.οι περισσοτερες εκτος.λιγων κ πανακριβων εξαιρεσεων ειναι χειροτερες απο τις μαμα.κ σε θεμα βαρους κ σε θεμα αντοχης του κραματος σε στραβωματα.επισης εχει τυχει να ειναι στραβες απο κατασκευης.χιλιες φορες να. Βρεις ενα σχεδιο που να σου αρεσει αλλα σε μαμα χιουνται.στα λεω απο επαγγελματικη εμπειρία αυτα.
 
Οι μεσαίες "μαμά" εμένα προσωπικά δεν μ αρέσουν, αν και είναι καλής επεξεργασίας. Διαμαντέ επεξεργασία μετά την βαφή, ακριβή μέθοδος αλλά λίγο ακανόνιστο το σχέδιο.
Ψηφίζω μαύρες και πάλι μαύρες, τρίτη εικόνα δηλαδή
 
Ευχαριστώ παιδιά!

Βέβαια οι ζάντες δεν μπαίνουν μόνο για εμφάνιση.

Όταν το κράμα είναι καλύτερο και ελαφρύτερο το αμάξι επιτανχύνει και φρενάρει γρηγορότερα.

Σίγουρα αυτές οι αφτερ μάρκετ θα είναι ελαφρύτερες.

Απλώς το σκέφτομαι....θα δούμε αν θα το πράξω διότι οι δικές του είναι όντως ωραίες.

Ίσως το κάνω όταν έρθει η ώρα για αλλαγή ελαστικών δηλαδή σε 3μιση χρόνια, όπου θα χρειάζεται και μια ανανέωση.😉
Το θέμα σχεδίου είναι τι σου αρεσει κ τι στυλ θες να δώσεις στο αμάξι
Μέτα αυτό που πρέπει να κοιτάξεις αν φοράς σιδερένιες κ βάλεις αλουμινίου να είναι ελαφρύτερες από τις σιδερένιες
και το σημαντικότερο είναι να βάλεις σε σωστές διαστάσεις και στα πλαίσια που δινει για το αμαξι σου να μην εχεις απωλειες απο βημα
και να εχεις κ πλανω αν θες να κανεις αλλες βελτιωσεις πχ σε φρενα να μπορουν να δεχτουν την βελτιωση
 
οι μεσαίες (machined) είναι η τελευταία λέξη της μόδας. Τις χρυσαφι τις θεωρώ κιτς, οι μαύρες είναι ωραίες αλλά παλιακες. Σε ένα παλιό αμάξι θα δείχνανε αλλά σε αυτό το καινούργιο δεν. Θα το χαλάσεις. Όσο για την ποιοτητα οι εργοστασιακές δε συγκρίνονται.
Μεσαίες με τα χίλια.
 
οι μεσαίες (machined) είναι η τελευταία λέξη της μόδας. Τις χρυσαφι τις θεωρώ κιτς, οι μαύρες είναι ωραίες αλλά παλιακες. Σε ένα παλιό αμάξι θα δείχνανε αλλά σε αυτό το καινούργιο δεν. Θα το χαλάσεις. Όσο για την ποιοτητα οι εργοστασιακές δε συγκρίνονται.
Μεσαίες με τα χίλια.
Οι εργοστασιακές είναι πολύ ωραίες.

Σκέφτομαι να τις αλλάξω για να διαφοροποιηθεί το αμάξι από όλα τα υπόλοιπα που φοράνε τις ίδιες.

Και ο δεύτερος λόγος είναι ότι οι συγκεκριμένες αφτερμαρκερ ζυγίζουν 7 κιλά η μία.

Πράγμα που θεωρώ απίστευτο για τις εργοστασιακές.

Ίσως να είναι και 10 κιλά δηλαδή 3 κιλά συν η μία το οποίο στο δρόμο στις ζάντες το πολλά πλαίσιαζουμε επί 3.

Δηλαδή οι εργοστασιακές θα είναι 30κιλα επί 4 = 120 κιλά

Ενώ οι αφτερ μάρκετ 21κιλα επί 4 = 84

Με 36 κιλά συνολικά ελαφρύτερες ζάντες το αμάξι θα επιταχύνει και θα φρενάρει γρηγορότερα.

Αυτά με πρόχειρους υπολογισμούς διότι δεν γνωρίζω το πραγματικό βαρος τον εργοστασιακών ζαντών.

Αλλά αν αλλαχτούν θα ζυγιστουν.
 
Οι εργοστασιακές είναι πολύ ωραίες.

Σκέφτομαι να τις αλλάξω για να διαφοροποιηθεί το αμάξι από όλα τα υπόλοιπα που φοράνε τις ίδιες.

Και ο δεύτερος λόγος είναι ότι οι συγκεκριμένες αφτερμαρκερ ζυγίζουν 7 κιλά η μία.

Πράγμα που θεωρώ απίστευτο για τις εργοστασιακές.

Ίσως να είναι και 10 κιλά δηλαδή 3 κιλά συν η μία το οποίο στο δρόμο στις ζάντες το πολλά πλαίσιαζουμε επί 3.

Δηλαδή οι εργοστασιακές θα είναι 30κιλα επί 4 = 120 κιλά

Ενώ οι αφτερ μάρκετ 21κιλα επί 4 = 84

Με 36 κιλά συνολικά ελαφρύτερες ζάντες το αμάξι θα επιταχύνει και θα φρενάρει γρηγορότερα.

Αυτά με πρόχειρους υπολογισμούς διότι δεν γνωρίζω το πραγματικό βαρος τον εργοστασιακών ζαντών.

Αλλά αν αλλαχτούν θα ζυγιστουν.
Οι μεσαίες για μένα είναι ομορφότερες αλλά αν θέλεις να είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα άλλαξε τες με κάποιες με πιο σύγχρονο σχέδιο από τις μαύρες,το αμάξι έχει πολύ ωραίο σύγχρονο σχεδιασμό,μην του βάλεις "παλιές" ζάντες, για τι διάσταση μιλάμε;
 
.....

Με 36 κιλά συνολικά ελαφρύτερες ζάντες το αμάξι θα επιταχύνει και θα φρενάρει γρηγορότερα.

.......
ποιος τα λέει αυτά?
τι επιταχυνση εχει στα 0-100? κάθε πότε προσπαθείς να την πετύχεις? αν μπορείς να διαισθανθείς το 0,1δευτερο στα 10+ δεύτερα τότε πρέπει να είσαι οδηγος αγώνων. με ελαφρότερες ζαντες πετυχαίνεις αλλα πραγματα, οχι επιτάχυνση επιβράδυνση.
αν δεν πατάς μαγουλο οταν οδηγεις δεν υπαρχει λόγος αλλαγής.
 
ποιος τα λέει αυτά?
τι επιταχυνση εχει στα 0-100? κάθε πότε προσπαθείς να την πετύχεις? αν μπορείς να διαισθανθείς το 0,1δευτερο στα 10+ δεύτερα τότε πρέπει να είσαι οδηγος αγώνων. με ελαφρότερες ζαντες πετυχαίνεις αλλα πραγματα, οχι επιτάχυνση επιβράδυνση.
αν δεν πατάς μαγουλο οταν οδηγεις δεν υπαρχει λόγος αλλαγής.
Σωστός.μη αναρτωμενη μαζα
 
ποιος τα λέει αυτά?
τι επιταχυνση εχει στα 0-100? κάθε πότε προσπαθείς να την πετύχεις? αν μπορείς να διαισθανθείς το 0,1δευτερο στα 10+ δεύτερα τότε πρέπει να είσαι οδηγος αγώνων. με ελαφρότερες ζαντες πετυχαίνεις αλλα πραγματα, οχι επιτάχυνση επιβράδυνση.
αν δεν πατάς μαγουλο οταν οδηγεις δεν υπαρχει λόγος αλλαγής.
Ενημέρωσου και θα δεις ότι ισχύει.
Εγώ δεν είπα ότι θα το αισθανθώ.
Το ότι δεν θα το καταλάβω δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει βελτιώση.

Όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα φοράνε πανάκριβες ζάντες από ελαφριά μέταλλα.
 
Στο βαρος να υπολιγιζεις κ το βαρος απο το λαστιχο ειδικα αν πας σε μεγαλητερη διαμετρο
τι ιπποδύναμη εχει το αμαξι?
Ίδιου περίπου μεγέθους με το ίδιο λάστιχο.

Μόνο 1000 κυβικά και 100 άλογα έχει αλλά πάει για την ιπποδύναμη του διότι είναι τούρμπο.
 
ποιος τα λέει αυτά?
τι επιταχυνση εχει στα 0-100? κάθε πότε προσπαθείς να την πετύχεις? αν μπορείς να διαισθανθείς το 0,1δευτερο στα 10+ δεύτερα τότε πρέπει να είσαι οδηγος αγώνων. με ελαφρότερες ζαντες πετυχαίνεις αλλα πραγματα, οχι επιτάχυνση επιβράδυνση.
αν δεν πατάς μαγουλο οταν οδηγεις δεν υπαρχει λόγος αλλαγής.
https://www.autotriti.gr/autoaccessories/news/data/elastika-zantes/Zantes-sta-metra-soy_169995.asp
 
Back
Top