Το θέμα σχεδίου είναι τι σου αρεσει κ τι στυλ θες να δώσεις στο αμάξιΕυχαριστώ παιδιά!
Βέβαια οι ζάντες δεν μπαίνουν μόνο για εμφάνιση.
Όταν το κράμα είναι καλύτερο και ελαφρύτερο το αμάξι επιτανχύνει και φρενάρει γρηγορότερα.
Σίγουρα αυτές οι αφτερ μάρκετ θα είναι ελαφρύτερες.
Απλώς το σκέφτομαι....θα δούμε αν θα το πράξω διότι οι δικές του είναι όντως ωραίες.
Ίσως το κάνω όταν έρθει η ώρα για αλλαγή ελαστικών δηλαδή σε 3μιση χρόνια, όπου θα χρειάζεται και μια ανανέωση.
Οι εργοστασιακές είναι πολύ ωραίες.οι μεσαίες (machined) είναι η τελευταία λέξη της μόδας. Τις χρυσαφι τις θεωρώ κιτς, οι μαύρες είναι ωραίες αλλά παλιακες. Σε ένα παλιό αμάξι θα δείχνανε αλλά σε αυτό το καινούργιο δεν. Θα το χαλάσεις. Όσο για την ποιοτητα οι εργοστασιακές δε συγκρίνονται.
Μεσαίες με τα χίλια.
Οι μεσαίες για μένα είναι ομορφότερες αλλά αν θέλεις να είναι διαφορετικό από τα υπόλοιπα άλλαξε τες με κάποιες με πιο σύγχρονο σχέδιο από τις μαύρες,το αμάξι έχει πολύ ωραίο σύγχρονο σχεδιασμό,μην του βάλεις "παλιές" ζάντες, για τι διάσταση μιλάμε;Οι εργοστασιακές είναι πολύ ωραίες.
Σκέφτομαι να τις αλλάξω για να διαφοροποιηθεί το αμάξι από όλα τα υπόλοιπα που φοράνε τις ίδιες.
Και ο δεύτερος λόγος είναι ότι οι συγκεκριμένες αφτερμαρκερ ζυγίζουν 7 κιλά η μία.
Πράγμα που θεωρώ απίστευτο για τις εργοστασιακές.
Ίσως να είναι και 10 κιλά δηλαδή 3 κιλά συν η μία το οποίο στο δρόμο στις ζάντες το πολλά πλαίσιαζουμε επί 3.
Δηλαδή οι εργοστασιακές θα είναι 30κιλα επί 4 = 120 κιλά
Ενώ οι αφτερ μάρκετ 21κιλα επί 4 = 84
Με 36 κιλά συνολικά ελαφρύτερες ζάντες το αμάξι θα επιταχύνει και θα φρενάρει γρηγορότερα.
Αυτά με πρόχειρους υπολογισμούς διότι δεν γνωρίζω το πραγματικό βαρος τον εργοστασιακών ζαντών.
Αλλά αν αλλαχτούν θα ζυγιστουν.
Για κάτι τέτοιο λέω πιο σύγχρονο σχέδιο, βέβαια αυτά είναι γούστα του καθενός
ποιος τα λέει αυτά?.....
Με 36 κιλά συνολικά ελαφρύτερες ζάντες το αμάξι θα επιταχύνει και θα φρενάρει γρηγορότερα.
.......
Σωστός.μη αναρτωμενη μαζαποιος τα λέει αυτά?
τι επιταχυνση εχει στα 0-100? κάθε πότε προσπαθείς να την πετύχεις? αν μπορείς να διαισθανθείς το 0,1δευτερο στα 10+ δεύτερα τότε πρέπει να είσαι οδηγος αγώνων. με ελαφρότερες ζαντες πετυχαίνεις αλλα πραγματα, οχι επιτάχυνση επιβράδυνση.
αν δεν πατάς μαγουλο οταν οδηγεις δεν υπαρχει λόγος αλλαγής.
Ενημέρωσου και θα δεις ότι ισχύει.ποιος τα λέει αυτά?
τι επιταχυνση εχει στα 0-100? κάθε πότε προσπαθείς να την πετύχεις? αν μπορείς να διαισθανθείς το 0,1δευτερο στα 10+ δεύτερα τότε πρέπει να είσαι οδηγος αγώνων. με ελαφρότερες ζαντες πετυχαίνεις αλλα πραγματα, οχι επιτάχυνση επιβράδυνση.
αν δεν πατάς μαγουλο οταν οδηγεις δεν υπαρχει λόγος αλλαγής.
Ίδιου περίπου μεγέθους με το ίδιο λάστιχο.Στο βαρος να υπολιγιζεις κ το βαρος απο το λαστιχο ειδικα αν πας σε μεγαλητερη διαμετρο
τι ιπποδύναμη εχει το αμαξι?
https://www.autotriti.gr/autoaccessories/news/data/elastika-zantes/Zantes-sta-metra-soy_169995.aspποιος τα λέει αυτά?
τι επιταχυνση εχει στα 0-100? κάθε πότε προσπαθείς να την πετύχεις? αν μπορείς να διαισθανθείς το 0,1δευτερο στα 10+ δεύτερα τότε πρέπει να είσαι οδηγος αγώνων. με ελαφρότερες ζαντες πετυχαίνεις αλλα πραγματα, οχι επιτάχυνση επιβράδυνση.
αν δεν πατάς μαγουλο οταν οδηγεις δεν υπαρχει λόγος αλλαγής.