Οτιδήποτε σχετικό για ζάντες

ποιος τα λέει αυτά?
τι επιταχυνση εχει στα 0-100? κάθε πότε προσπαθείς να την πετύχεις? αν μπορείς να διαισθανθείς το 0,1δευτερο στα 10+ δεύτερα τότε πρέπει να είσαι οδηγος αγώνων. με ελαφρότερες ζαντες πετυχαίνεις αλλα πραγματα, οχι επιτάχυνση επιβράδυνση.
αν δεν πατάς μαγουλο οταν οδηγεις δεν υπαρχει λόγος αλλαγής.
Τι έχεις να πεις για τα παρακάτω;

https://www.autotriti.gr/autoaccess...nwrizeis-gia-tis-zantes-aloyminioy_207941.asp
 
Ωραία ζάντα φίλε.
Σε ευχαριστώ για τον κόπο και το χρόνο σου ώστε να μου κάνεις τη συγκεκριμένη πρόταση.

Αυτή η ζάντα βέβαια έχει παρόμοια χρώματα με τις εργοστασιακές μου και επίσης δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι ελαφρύτερες.
 
Βάλε ένα προγραμμα να πας 130-140hp και χεστηκες για τις ζάντες 😆
Ας είναι κι από χάλυβα μετά
Κοίτα.....από το πώς πάει είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Πάει πιο καλά από ένα 147 1.6 120hp που είχα.

Ίσως μόνο στην τελική να με περνούσε.

Έχει ροπή από χαμηλά κτλ...
 
Στελιο για την ομορφια δεν σου λεω κατι γιατι γουστα ειναι αυτα.αυτο που μπορω να σου πω ειναι αν βαλεις αφτερμαρκετ ζαντα προσεξε πολυ.οι περισσοτερες εκτος.λιγων κ πανακριβων εξαιρεσεων ειναι χειροτερες απο τις μαμα.κ σε θεμα βαρους κ σε θεμα αντοχης του κραματος σε στραβωματα.επισης εχει τυχει να ειναι στραβες απο κατασκευης.χιλιες φορες να. Βρεις ενα σχεδιο που να σου αρεσει αλλα σε μαμα χιουνται.στα λεω απο επαγγελματικη εμπειρία αυτα.
Από εργοστάσιακη μου αρέσει αυτή που φοράει.

Και όσο τη βλέπω τόσο πιο πολύ Μ αρέσει.

Τι δουλειά κάνεις;
 
Ίδιου περίπου μεγέθους με το ίδιο λάστιχο.

Μόνο 1000 κυβικά και 100 άλογα έχει αλλά πάει για την ιπποδύναμη του διότι είναι τούρμπο.
Αν δεν ηταν τουρμπο δεν θα ειχε και τα 100 αλογα.
Οταν αλλαζουμε ζαντες προσεχουμε το offset, το καρε, και δεν βαζουμε πολυ φαρδια λαστιχα απλα για να ειναι εντυπωσιακο, για να ''κρατανε'' τα λαστιχα θα πρεπει το αυτοκινητο να μπορει να τα ζεστανει, ενα πιο φαρδυ λαστιχο αν το αυτοκινητο δεν εχει την αναλογη ιπποδυναμη, στησιμο και αναλογο βαρος δεν προκειται να ''δουλεψει'' και αρα να ειναι ασφαλες στο δρομο.Για να ειναι και πιο ελαφρια απο την εργοστασιακη σε ιδια διασταση θα πρεπει να ειναι και ποιοτικη, ζυγησαμε πριν απο καποια χρονια σιδερενια και εργοστασιακη αλουμηνιου και η σιδερενια ηταν λιγο πιο ελαφρια.
 
Κοίτα.....από το πώς πάει είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Πάει πιο καλά από ένα 147 1.6 120hp που είχα.

Ίσως μόνο στην τελική να με περνούσε.

Έχει ροπή από χαμηλά κτλ...
Σε οδικη συμπεριφορα το 147 ειδικα το junior ηταν και πιο καλο.
 
Αν δεν ηταν τουρμπο δεν θα ειχε και τα 100 αλογα.
Οταν αλλαζουμε ζαντες προσεχουμε το offset, το καρε, και δεν βαζουμε πολυ φαρδια λαστιχα απλα για να ειναι εντυπωσιακο, για να ''κρατανε'' τα λαστιχα θα πρεπει το αυτοκινητο να μπορει να τα ζεστανει, ενα πιο φαρδυ λαστιχο αν το αυτοκινητο δεν εχει την αναλογη ιπποδυναμη, στησιμο και αναλογο βαρος δεν προκειται να ''δουλεψει'' και αρα να ειναι ασφαλες στο δρομο.Για να ειναι και πιο ελαφρια απο την εργοστασιακη σε ιδια διασταση θα πρεπει να ειναι και ποιοτικη, ζυγησαμε πριν απο καποια χρονια σιδερενια και εργοστασιακη αλουμηνιου και η σιδερενια ηταν λιγο πιο ελαφρια.
Ναι το γνωρίζω για αυτό μιλάω για 16αρα ζάντα όπως 16αρα είναι και η εργοστασιακή.
Και με τα ίδια λάστιχα.

Αυτή την περιέργια έχω πόσο να ζυγίζουν αυτές που φοράει και πόσο μια καλουτσικη αφτερ μάρκετ.
 
Εδώ άλλο ένα άρθρο για κάποιους που έλεγαν ποιος μου τα λέει αυτά σχετικά με το βάρος της ζάντας.

https://www.motomag.gr/news/tehnika-arthra/zantes-mystiko-poy-xeroyn-mono-stoys-agones
Σαφως και παιζει μεγαλο ρολο το βαρος της ζαντας, απλα για καθημερινη νορμαλ χρηση δεν εχει νοημα να ''χωνουμε'' λεφτα σε πολυ ακριβες ζαντες.
 
Σαφως και παιζει μεγαλο ρολο το βαρος της ζαντας, απλα για καθημερινη νορμαλ χρηση δεν εχει νοημα να ''χωνουμε'' λεφτα σε πολυ ακριβες ζαντες.
Το βάρος της ζάντας επηρεάζει και τη συμπεριφορά ανάρτησης αμορτισέρ,δηλαδή την οδική συμπεριφορά.Το μεγάλο πρόβλημα με τις forged(σφυρήλατες) είναι η τιμή.Τις μαμά τις αφήνουν πίσω παντού(εξαιρείται το i30 N).
 
Το βάρος της ζάντας επηρεάζει και τη συμπεριφορά ανάρτησης αμορτισέρ,δηλαδή την οδική συμπεριφορά.Το μεγάλο πρόβλημα με τις forged(σφυρήλατες) είναι η τιμή.Τις μαμά τις αφήνουν πίσω παντού(εξαιρείται το i30 N).
Σωστα. Το αναφερε και ο Γιωργος (CRAZYHUNTER), μη αναρτωμενη μαζα.
 
Last edited:
Κοίτα.....από το πώς πάει είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Πάει πιο καλά από ένα 147 1.6 120hp που είχα.

Ίσως μόνο στην τελική να με περνούσε.

Έχει ροπή από χαμηλά κτλ...
Είμαι σίγουρος θα πηγαίνει πολύ καλά Στέλιο
Η τουρμπίνα δημιουργεί καλές ροπές και πλέον τα αυτοκίνητα έχουν φύγει πολύ μπροστά από επιδόσεις ,που παλιότερα ήταν άθλος χωρίς κυβικά και επιπλέον πρόσθετα
 
παλια επερνες ραλή η saxo vts 1600 κυβικά και 120 άλογα και νομιζες οτι ειχε πυραυλο.sarcastic..sarcastic.
Ισχυει γιατι ηταν τσοφλια.τα σημερινα εχουν καλυτερες ηχομονωσεις.εξοπλισμο.κ παθητικη κ ενεργητικη ασφαλεια.αυτα όλα προσθετουν βαρος.κ καπου εκει ερχεται η τουρμπινουλααααα😁😁😁😁😁😁
 
Ατμόσφαιρα και πάλι ατμόσφαιρα. Άλλη αίσθηση. Άμεση επιτάχυνση, γκάζι με ακρίβεια και όχι στο περίπου. Όσο δίνεις να παίρνεις. Δυστυχώς τα χάνουμε αυτά.
 
Ατμόσφαιρα και πάλι ατμόσφαιρα. Άλλη αίσθηση. Άμεση επιτάχυνση, γκάζι με ακρίβεια και όχι στο περίπου. Όσο δίνεις να παίρνεις. Δυστυχώς τα χάνουμε αυτά.
Ουδέν αναντικατάστατο των κυβικών.Αλλά μεταξύ ατμοσφαιρικού και turbo με ίδιο κυβισμό δεν υπάρχει αμφιβολία ποιος βγαίνει μπροστά.
 
Back
Top