Ελαστικά

Παλικαρια καλησπερα, λεω να αλλαξω λαστιχα στο g.vitara (5d 2000cc). Εχω απανω bf goodrich ko2. Ειναι τελεια αλλα θελω και πανω απο 800 €. Η πλακα ειναι οτι δεν εχω κανει ουτε 10000χλμ (κινουμε με εταιρικο) αλλα εχω περασει 4 χρονια και σκεφτομαι μην με κοψουν τον Φεβρουαριο στο κτεο. Σκεφτομαι κατι σε Toyo open country plus a/t;
Σωστή η σκέψη σου για την τετραετία αλλά δεν πρόκειται να σε κόψουν στο ΚΤΕΟ λόγω αυτής, δεν νομίζω ότι μπαίνουν στον κόπο να κοιτάξουν ημερομηνία.Τωρα αν θέλεις αλλαγή cooper, kumho, maxxis , τα toyo που γράφεις αν εννοείς τα καινούργια λένε ότι είναι βελτιωμένα σε σχέση με τα προηγούμενα τα οποία ήταν μέτρια.Τα bf goodrich τι λένε σε βρεγμένη άσφαλτο;
 
Σπύρο στην λάσπη δεν έκαναν τπτ τα bridgestone dueler,στομωναν για πλάκα και γινόντουσαν λουκουμάς. Σε πέτρα, βρεγμένη άσφαλτο κτλ ήταν όμως πολύ καλο. Εγώ τις προάλλες τοποθέτησα τα maxxis worm drive (980) και από την Κυριακή που μας έρχεται θα δώσουν εξετάσεις για το τι ψάρια πιάνουν..View attachment 81020View attachment 81021
Αν δεν σου είναι κοπος γραψε εντυπώσεις όταν τα δοκιμάσεις σε λάσπη , πέτρα , βρεγμένη άσφαλτο, χιόνι για να μπουν στα υπ όψιν ή οχι, έχουμε και το ίδιο εργαλείο
 

Attachments

  • IMG_20230810_125051.jpg
    IMG_20230810_125051.jpg
    419 KB · Προβολές: 50
Σωστή η σκέψη σου για την τετραετία αλλά δεν πρόκειται να σε κόψουν στο ΚΤΕΟ λόγω αυτής, δεν νομίζω ότι μπαίνουν στον κόπο να κοιτάξουν ημερομηνία.Τωρα αν θέλεις αλλαγή cooper, kumho, maxxis , τα toyo που γράφεις αν εννοείς τα καινούργια λένε ότι είναι βελτιωμένα σε σχέση με τα προηγούμενα τα οποία ήταν μέτρια.Τα bf goodrich τι λένε σε βρεγμένη άσφαλτο;
Ειναι το απολυτο λαστιχο για χωμα/ λασπη/χιονι. Θελει σεβασμο στη βροχη.
 
Παλικαρια καλησπερα, λεω να αλλαξω λαστιχα στο g.vitara (5d 2000cc). Εχω απανω bf goodrich ko2. Ειναι τελεια αλλα θελω και πανω απο 800 €. Η πλακα ειναι οτι δεν εχω κανει ουτε 10000χλμ (κινουμε με εταιρικο) αλλα εχω περασει 4 χρονια και σκεφτομαι μην με κοψουν τον Φεβρουαριο στο κτεο. Σκεφτομαι κατι σε Toyo open country plus a/t;
Κατά 90% αν τα λάστιχα έχουν καλό πέλμα και δεν είναι φαγωμενα φαλάκρα δε θα κοπεί στο ΚΤΕΟ ειδικά σε ιδιωτικα
 
Αυτό που έχω να σας πω ,ειναι ούτε μια βδομάδα καθυστέρηση στην αλλαγή ελαστικών.
Εγώ που είμαι σ αυτά ψείρας ,ναι μεν φρόντισα εγκαίρως να τα παραγγείλω ,αλλα δυσάρεστες καταστάσεις με ανάγκασαν να κάνω ταξίδι πριν προλάβω να τα αλλάξω και είμαι πολύ τυχερός που τώρα είμαι εδώ και σας γράφω.
 
Last edited:
Αυτό που έχω να σας πω ,ειναι ούτε μια βδομάδα καθυστέρηση στην αλλαγή ελαστικών.
Εγώ που είμαι σ αυτά ψείρας ,ναι μεν φρόντισα εγκαίρως να τα παραγγείλω ,αλλα δυσάρεστες καταστάσεις με ανάγκασαν να κάνω ταξίδι πριν προλάβω να τα αλλάξω και είμαι πολύ τυχερός που τώρα είμαι εδώ και σας γράφω.
Οι άνθρωποι δεν φτιάχνουν... τα λάστιχα θα τα βάλεις σε άλλα σίδερα καλύτερα...
Προχωράμε...
 
Αυτό που έχω να σας πω ,ειναι ούτε μια βδομάδα καθυστέρηση στην αλλαγή ελαστικών.
Εγώ που είμαι σ αυτά ψείρας ,ναι μεν φρόντισα εγκαίρως να τα παραγγείλω ,αλλα δυσάρεστες καταστάσεις με ανάγκασαν να κάνω ταξίδι πριν προλάβω να τα αλλάξω και είμαι πολύ τυχερός που τώρα είμαι εδώ και σας γράφω.
Προχωρά μιτσο μην μάσας ότι και να είναι…. Χεστηκες για τα λάστιχα !!!!!
 
Αυτό που έχω να σας πω ,ειναι ούτε μια βδομάδα καθυστέρηση στην αλλαγή ελαστικών.
Εγώ που είμαι σ αυτά ψείρας ,ναι μεν φρόντισα εγκαίρως να τα παραγγείλω ,αλλα δυσάρεστες καταστάσεις με ανάγκασαν να κάνω ταξίδι πριν προλάβω να τα αλλάξω και είμαι πολύ τυχερός που τώρα είμαι εδώ και σας γράφω.
Τι έγινε Δημήτρη είχες ατύχημα με τα παλιά λάστιχα;
 
Τι έγινε Δημήτρη είχες ατύχημα με τα παλιά λάστιχα;
Ναι Γιάννη δυστυχώς.
Κατέβηκα από το χωριό την Κυριακή δεν πρόλαβα να τα αλλάξω ενω τα ειχα παραγγείλει και με περίμεναν. Δευτέρα πρωί στις 8 πεθαίνει η κουνιάδα μου και φεύγω για Έβρο.
Στο ύψος του Κιλελέρ σε ευθεία προσπερνάω νταλίκα η οποία κουβαλούσε σίδερα και στην αρχή τις προσπεράσης,απότομα αρχίζει να συγκλίνει προς στο τσιμεντένιο διαχωριστικό πάνω στο οποίο θα με έλιωνε στην κυριολεξία. Τραβάω το αμάξι όσο πιο αριστερά μπορώ στο τσιμεντένιο διαχωριστικό και πλακώνω φρένα και κόρνα. Για μισό μέτρο δεν καρφώθηκα πάνω του . Τα λάστιχα ανταποκρίθηκαν πλήρως εκει στο στεγνό δρόμο.
Μετά τη Θεσσαλονίκη ο καιρός άλλαξε τελείως συννεφιά , πολύς αέρας με ψιλόβροχο αρκετό. Και πριν καλά-καλά φτάσω στην Καβάλα στο κομμάτι αυτό με τις στροφές σε μία δεξιά κλειστή στροφή αισθάνομαι το αμάξι να μου φεύγει προσπάθησα να το κρατήσω με ανάποδα τιμόνια, απέφυγα τα χειρότερα και το ευτύχημα είναι ότι εκείνη τη στιγμή δεν ερχόταν άλλο αυτοκίνητο από πίσω η νταλίκα γιατί δεν θα γλίτωνε με τίποτα . Τα μπροστινά λάστιχα σχεδόν βγήκαν από τις ζάντες οι οποίες είναι και για πέταμα μπροστά το αμάξι η μόνη ζημιά που έχει είναι το φανάρι και ότι έχει γίνει από κάτω σε κρεμαγιέρα και ψαλίδι δεξί.
Τα δύο φτερά τα μπροστινά έχουνε χτυπήσει ελαφρώς και έχω και ξύσιμο δεξιά αριστερά στις πόρτες και στο ένα πίσω φτερό . Με όλο αυτό λόγω των πλευρικών χτυπημάτων άνοιξαν και οι αερόσακοι οι πλευρικοί.
Στο αμάξι ήμουνα εγώ με τον γιο μου.
Το αμάξι ήρθε Αθήνα χθες και ακόμη δεν ξέρω αν συμφέρει η επισκευή ή όχι . Αυτά θα τα δούμε απο αύριο.
Πραγματικά γλιτώσαμε δύο φορές . Δεν μας ήθελε με τίποτα αυτό το ταξίδι.
Πρώτη φορά στη ζωή μου ένιωσα τέτοιο κίνδυνο και κατάλαβα πόσο τυχερός είμαι που ζω και εγώ και το παιδί μου.
 
Ναι Γιάννη δυστυχώς.
Κατέβηκα από το χωριό την Κυριακή δεν πρόλαβα να τα αλλάξω ενω τα ειχα παραγγείλει και με περίμεναν. Δευτέρα πρωί στις 8 πεθαίνει η κουνιάδα μου και φεύγω για Έβρο.
Στο ύψος του Κιλελέρ σε ευθεία προσπερνάω νταλίκα η οποία κουβαλούσε σίδερα και στην αρχή τις προσπεράσης,απότομα αρχίζει να συγκλίνει προς στο τσιμεντένιο διαχωριστικό πάνω στο οποίο θα με έλιωνε στην κυριολεξία. Τραβάω το αμάξι όσο πιο αριστερά μπορώ στο τσιμεντένιο διαχωριστικό και πλακώνω φρένα και κόρνα. Για μισό μέτρο δεν καρφώθηκα πάνω του . Τα λάστιχα ανταποκρίθηκαν πλήρως εκει στο στεγνό δρόμο.
Μετά τη Θεσσαλονίκη ο καιρός άλλαξε τελείως συννεφιά , πολύς αέρας με ψιλόβροχο αρκετό. Και πριν καλά-καλά φτάσω στην Καβάλα στο κομμάτι αυτό με τις στροφές σε μία δεξιά κλειστή στροφή αισθάνομαι το αμάξι να μου φεύγει προσπάθησα να το κρατήσω με ανάποδα τιμόνια, απέφυγα τα χειρότερα και το ευτύχημα είναι ότι εκείνη τη στιγμή δεν ερχόταν άλλο αυτοκίνητο από πίσω η νταλίκα γιατί δεν θα γλίτωνε με τίποτα . Τα μπροστινά λάστιχα σχεδόν βγήκαν από τις ζάντες οι οποίες είναι και για πέταμα μπροστά το αμάξι η μόνη ζημιά που έχει είναι το φανάρι και ότι έχει γίνει από κάτω σε κρεμαγιέρα και ψαλίδι δεξί.
Τα δύο φτερά τα μπροστινά έχουνε χτυπήσει ελαφρώς και έχω και ξύσιμο δεξιά αριστερά στις πόρτες και στο ένα πίσω φτερό . Με όλο αυτό λόγω των πλευρικών χτυπημάτων άνοιξαν και οι αερόσακοι οι πλευρικοί.
Στο αμάξι ήμουνα εγώ με τον γιο μου.
Το αμάξι ήρθε Αθήνα χθες και ακόμη δεν ξέρω αν συμφέρει η επισκευή ή όχι . Αυτά θα τα δούμε απο αύριο.
Πραγματικά γλιτώσαμε δύο φορές . Δεν μας ήθελε με τίποτα αυτό το ταξίδι.
Πρώτη φορά στη ζωή μου ένιωσα τέτοιο κίνδυνο και κατάλαβα πόσο τυχερός είμαι που ζω και εγώ και το παιδί μου.
Τι να πω Δημήτρη, ανατριχιαστικα όλα αυτά.
Ευτυχώς που δεν χτυπήσατε εσείς! Πολλά τα έξοδα και το αμαξι έχει τα χρόνια του, θέλει σκέψη...
 
Ναι Γιάννη δυστυχώς.
Κατέβηκα από το χωριό την Κυριακή δεν πρόλαβα να τα αλλάξω ενω τα ειχα παραγγείλει και με περίμεναν. Δευτέρα πρωί στις 8 πεθαίνει η κουνιάδα μου και φεύγω για Έβρο.
Στο ύψος του Κιλελέρ σε ευθεία προσπερνάω νταλίκα η οποία κουβαλούσε σίδερα και στην αρχή τις προσπεράσης,απότομα αρχίζει να συγκλίνει προς στο τσιμεντένιο διαχωριστικό πάνω στο οποίο θα με έλιωνε στην κυριολεξία. Τραβάω το αμάξι όσο πιο αριστερά μπορώ στο τσιμεντένιο διαχωριστικό και πλακώνω φρένα και κόρνα. Για μισό μέτρο δεν καρφώθηκα πάνω του . Τα λάστιχα ανταποκρίθηκαν πλήρως εκει στο στεγνό δρόμο.
Μετά τη Θεσσαλονίκη ο καιρός άλλαξε τελείως συννεφιά , πολύς αέρας με ψιλόβροχο αρκετό. Και πριν καλά-καλά φτάσω στην Καβάλα στο κομμάτι αυτό με τις στροφές σε μία δεξιά κλειστή στροφή αισθάνομαι το αμάξι να μου φεύγει προσπάθησα να το κρατήσω με ανάποδα τιμόνια, απέφυγα τα χειρότερα και το ευτύχημα είναι ότι εκείνη τη στιγμή δεν ερχόταν άλλο αυτοκίνητο από πίσω η νταλίκα γιατί δεν θα γλίτωνε με τίποτα . Τα μπροστινά λάστιχα σχεδόν βγήκαν από τις ζάντες οι οποίες είναι και για πέταμα μπροστά το αμάξι η μόνη ζημιά που έχει είναι το φανάρι και ότι έχει γίνει από κάτω σε κρεμαγιέρα και ψαλίδι δεξί.
Τα δύο φτερά τα μπροστινά έχουνε χτυπήσει ελαφρώς και έχω και ξύσιμο δεξιά αριστερά στις πόρτες και στο ένα πίσω φτερό . Με όλο αυτό λόγω των πλευρικών χτυπημάτων άνοιξαν και οι αερόσακοι οι πλευρικοί.
Στο αμάξι ήμουνα εγώ με τον γιο μου.
Το αμάξι ήρθε Αθήνα χθες και ακόμη δεν ξέρω αν συμφέρει η επισκευή ή όχι . Αυτά θα τα δούμε απο αύριο.
Πραγματικά γλιτώσαμε δύο φορές . Δεν μας ήθελε με τίποτα αυτό το ταξίδι.
Πρώτη φορά στη ζωή μου ένιωσα τέτοιο κίνδυνο και κατάλαβα πόσο τυχερός είμαι που ζω και εγώ και το παιδί μου.
Να γ@@@@ τα παλιό σίδερα Αφού είσαι εσει καλά μητσο …. Άναψε και μια λαμπάδα .. εχω πάθει το ίδιο σε βρεγμένο δρόμο από κολολαστηχα την γλίτωσα από μισό μέτρο να πέσο στα γκρεμό … πάρε όσο πιο καλά μπορις οικονομικα δεν παίζουμε με αυτα
 
Με το καλό Δημήτρη να το ξεπεράσεις.

Θέλω να επιστήσω την προσοχή σε θέματα που ελάχιστοι δίνουν σημασία.
Το καλύτερο λάστιχο δεν είναι πανάκεια αν δε δουλεύεται σε σωστές πιέσεις συνήθως μεγαλύτερες απ ότι νομίζουμε.
Μια σωστή ανάρτηση θα εκμεταλλευτεί καλύτερα ένα μέσο ποιοτικά ή και φαγωμένο λάστιχο από ένα συνδυασμό καλύτερου ελαστικού και μέτριας ανάρτησης.
Η ευθυγράμμιση είναι το Α και Ω της συμπεριφοράς σε απότομους ελιγμούς. Μπορεί να μην τραβάει δεξιά αριστερά αλλά λίγοι μάστορες δίνουν σημασία στις γωνιές των πίσω τροχών. Εκεί κρύβεται η ευστάθεια.
Μην περιμένουμε ένα καινούργιο λάστιχο να μας σώσει στη βροχή. Εκτός την υδρολισθηση που θα βοηθήσουν τα αυλάκια, το γλυστριμα σε δρόμο που έχει καιρό να πλυθεί δεν αντιμετωπίζεται εύκολα.
Τέλος, κάτι που αφορά εμάς εδώ που παταμε και χωματόδρομο. Ενα λάστιχο που δεν ειναι 100% ασφάλτινο δεν πρόκειται να κάνει κατι στη βροχή. Όταν την πλειοψηφία των χλμ τα κάνουμε σε άσφαλτο καλύτερα να κάνουμε υποχωρήσεις στο χώμα. Συνήθως ούτε το 1% δεν κάνουμε σε χώμα. Έχω δελεαστεί φορες να βάλω λάστιχα για εκτός για να έχω το κάτι παραπάνω. Επαγγελματίες λαστιχαδες με απέτρεψαν επανειλημμένως και τελικά συμφωνώ μαζί τους.
Όπου είναι εφικτό να αγοράζετε αυτοκίνητα με ανεξάρτητη ανάρτηση και όχι ημιάκαμπτο άξονα.
 
Ναι Γιάννη δυστυχώς.
Κατέβηκα από το χωριό την Κυριακή δεν πρόλαβα να τα αλλάξω ενω τα ειχα παραγγείλει και με περίμεναν. Δευτέρα πρωί στις 8 πεθαίνει η κουνιάδα μου και φεύγω για Έβρο.
Στο ύψος του Κιλελέρ σε ευθεία προσπερνάω νταλίκα η οποία κουβαλούσε σίδερα και στην αρχή τις προσπεράσης,απότομα αρχίζει να συγκλίνει προς στο τσιμεντένιο διαχωριστικό πάνω στο οποίο θα με έλιωνε στην κυριολεξία. Τραβάω το αμάξι όσο πιο αριστερά μπορώ στο τσιμεντένιο διαχωριστικό και πλακώνω φρένα και κόρνα. Για μισό μέτρο δεν καρφώθηκα πάνω του . Τα λάστιχα ανταποκρίθηκαν πλήρως εκει στο στεγνό δρόμο.
Μετά τη Θεσσαλονίκη ο καιρός άλλαξε τελείως συννεφιά , πολύς αέρας με ψιλόβροχο αρκετό. Και πριν καλά-καλά φτάσω στην Καβάλα στο κομμάτι αυτό με τις στροφές σε μία δεξιά κλειστή στροφή αισθάνομαι το αμάξι να μου φεύγει προσπάθησα να το κρατήσω με ανάποδα τιμόνια, απέφυγα τα χειρότερα και το ευτύχημα είναι ότι εκείνη τη στιγμή δεν ερχόταν άλλο αυτοκίνητο από πίσω η νταλίκα γιατί δεν θα γλίτωνε με τίποτα . Τα μπροστινά λάστιχα σχεδόν βγήκαν από τις ζάντες οι οποίες είναι και για πέταμα μπροστά το αμάξι η μόνη ζημιά που έχει είναι το φανάρι και ότι έχει γίνει από κάτω σε κρεμαγιέρα και ψαλίδι δεξί.
Τα δύο φτερά τα μπροστινά έχουνε χτυπήσει ελαφρώς και έχω και ξύσιμο δεξιά αριστερά στις πόρτες και στο ένα πίσω φτερό . Με όλο αυτό λόγω των πλευρικών χτυπημάτων άνοιξαν και οι αερόσακοι οι πλευρικοί.
Στο αμάξι ήμουνα εγώ με τον γιο μου.
Το αμάξι ήρθε Αθήνα χθες και ακόμη δεν ξέρω αν συμφέρει η επισκευή ή όχι . Αυτά θα τα δούμε απο αύριο.
Πραγματικά γλιτώσαμε δύο φορές . Δεν μας ήθελε με τίποτα αυτό το ταξίδι.
Πρώτη φορά στη ζωή μου ένιωσα τέτοιο κίνδυνο και κατάλαβα πόσο τυχερός είμαι που ζω και εγώ και το παιδί μου.
Ω ρε , Δημήτρη! Ευτυχώς όλα καλά. Άναψε μια λαμπάδα και στείλε τον Ομπάμα για απόσυρση.
 
Back
Top