Hunterslife Team
Staff member
Προβληματα μηχανικα-ηλεκτρολογικα, προτασεις επισκευης, συνεργεια κ.α.
Κάποια στιγμή πρέπει να το ψαξω κι εγώ Στέφανε γιατί έχω ένα θέμα με τις δισκόπλακές μου.Την Δευτέρα μπορεί να έχω νέα.Γνωρίζει κανείς κάποιο συνεργείο με δισκοτορνο ή μηχανουργείο που να τορνάρει δισκοπλακες και περίπου κόστος;
Αφοι Καμουτσα, Αλικαρνασσου 96, ΑθηναΓνωρίζει κανείς κάποιο συνεργείο με δισκοτορνο ή μηχανουργείο που να τορνάρει δισκοπλακες και περίπου κόστος;
Όπως και το καινούργιο τακάκι σε πατημένη δισκοπλακα (καθε φορα που αλλουζουμε τακακια δλδ και δεν αλαζουμε δισκους), απλα 50-100 χλμ για να πατήσει σωσταΠατημενο τακακι σε ατορναριστη δισκοπλακα που εχει φορμαριστει,
στη νεα τορναρισμενη δισκοπλακα δεν παταει σωστα..
Το χειροφρενο δεν νομιζω να ειναι...
Θα ειχες και αλλα συμπτωματα...
Ενας λογος για την κατασταση των ελαστικων σου ειναι η συγκλιση (toe angle)...
Απο οτι θυμαμαι στο αμαξι σου ρυθμιζεται και δημιουργει τετοια και χειροτερα προβληματα...
Αν θυμαμαι λαθος και δεν ρυθμιζεται, εχεις θεματακι...
Για να σε βοηθησω λιγο να καταλαβεις περι γωνιες camber, caster και toe... ριξε μια ματια...
http://yospeed.com/wheel-alignment-explained-camber-caster-toe/
Θα φαινοταν... Τι να πω... Δεν υπαρχει αλλη εξηγηση για τετοιου ειδους φθορα... Οχι απο αυτα που ξερω τουλαχιστον... Αν παντως μαθεις πες μου να ξερω και εγω...Αντώνη αυτό που λες δεν θα φαινόταν στην ευθυγράμμιση; Εκεί κάτι ψιλορύθμισαν αλλά μου είπαν ότι δεν ήταν κάτι χοντρό...
Δημητρη μην το αφηνεις... Επιβαρυνεις τις δαγκανες...Και οι δικες μου οι δισκίπλακες στο Maverick έχουν πάρει ξαι όταν πατάω φρένο τρέμει το τιμόνι και όχι μόνο.Το θέμα ειναι οτι της μάνας του είναι ακριβές και στις άλλες δεν εχω και τόσο εμπιστοσύνη.Ελεγα να δοκιμάσω το τορνάρισμα αλλά ουτε αυτό εκανα και ετσι οταν φρενάρω ειναι σαν να δουλεύω κομπρεσέρ.
Και οι δικες μου οι δισκίπλακες στο Maverick έχουν πάρει και όταν πατάω φρένο τρέμει το τιμόνι και όχι μόνο.Το θέμα ειναι οτι της μάνας του είναι ακριβές και στις άλλες δεν εχω και τόσο εμπιστοσύνη.Ελεγα να δοκιμάσω το τορνάρισμα αλλά ουτε αυτό εκανα και ετσι οταν φρενάρω ειναι σαν να δουλεύω κομπρεσέρ.
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχω και εγώ.Δημητρη μην το αφηνεις... Επιβαρυνεις τις δαγκανες...
Αρπαζουν οταν ειναι πολυ ζεστες και πεσει πανω τους νερο... Συχνο φαινομενο που συνοδευεται και με κλωτσηματα στο πενταλ.. Δεν χρειαζεται να πας στις μανας του... Υπαρχουν πλεον αξιοπιστες εταιριες με προδιαγραφες-iso και σε πολυ καλες τιμες... Αν θες εχω επαφες...![]()
Χρηστο τα ειχες κανει τραμπα στο παρελθον ?Με αφορμή της αλλαγής των ελαστικών στο αυτοκίνητό μου υπάρχει ένα θέμα που μα προβληματίζει. Έχω λοιπόν ένα Honda Civic 4Θ 1.8 μοντέλο 2007 και παρατήρησα ότι όταν βρίσκω ένα μικρό αυλάκι σε δρόμο (π.χ. ακόμη και στα σίδερα-ράγες που έχουν οι γέφυρες) μου κάνει ο κ@λος ένα στιγμιαίο ζικ-ζακ σαν να μπαίνω για λίγο σε πάγο και μετά να βρίσκω ξανά στεγνή άσφαλτο. Τα πίσω ελαστικά είχαν φθαρεί περισσότερο από τα μπροστινά με αισθητή διαφορά. (φωτό) Εχθές το πήγα για ευθυγράμμιση και το αυτοκίνητο είχε μικρή απόκλιση που ρυθμίστηκε οι οποία δεν ήταν όμως ικανή να ευθύνεται για τη φθορά των ελαστικών και για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο. Δεν θυμάμαι να το έχω χτυπήσει κάπου από κάτω και γενικά το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο. Επειδή έχω να κάνω ταξίδι με πολλά χιλιόμετρα, ο λαστιχάς μου είπε να ξαναπάω όταν επιστρέψω για να ελέγξουμε την φθορά τους. Τι λέτε να συμβαίνει;
Αυτές οι δυο φωτό είναι από τα ελαστικά που ήταν πίσω:
Και αυτές οι δύο από τα μπροστινά:
pic host
Αυτο μπορει να οφειλετε και σε στραβες ζαντες καταλαβαινεις τι εννοωΚαι οι δικες μου οι δισκίπλακες στο Maverick έχουν πάρει και όταν πατάω φρένο τρέμει το τιμόνι και όχι μόνο.Το θέμα ειναι οτι της μάνας του είναι ακριβές και στις άλλες δεν εχω και τόσο εμπιστοσύνη.Ελεγα να δοκιμάσω το τορνάρισμα αλλά ουτε αυτό εκανα και ετσι οταν φρενάρω ειναι σαν να δουλεύω κομπρεσέρ.