Μην τολμήσεις και το κάνεις. Εμένα έβγαλε πολλά προβλήματα. Δεν αντέχει η μηχανή του jimny τέτοιες θερμοκρασίες, το καλοκαίρι γίνεται όλοι η ζημιά.Παιδία καλησπέρα να ρωτήσω σκέφτομαι να βάλω jimni στο υγραέριο..Έχει το τοποθετήσει κάποιος να μου πει αν αξίζει αν του έβγαλε προβλήματα??Το δικό μου είναι με καδενα δεν ξέρω αν έχει κάποια σημασία αυτο
Έχουν αναφερθεί ζημιές, κυρίως καμένες βαλβίδες,γενικά κυκλοφορεί ότι δεν σηκώνει το υγραέριο η μηχανή (M13A) και θέλει προσοχή.Παιδία καλησπέρα να ρωτήσω σκέφτομαι να βάλω jimni στο υγραέριο..Έχει το τοποθετήσει κάποιος να μου πει αν αξίζει αν του έβγαλε προβλήματα??Το δικό μου είναι με καδενα δεν ξέρω αν έχει κάποια σημασία αυτο
Σωπα βρε φίλε γτ ρώτησα και μου είπαν 500 ευρώ να το βάλω κάτσε να το αναβάλω μετάΜην τολμήσεις και το κάνεις. Εμένα έβγαλε πολλά προβλήματα. Δεν αντέχει η μηχανή του jimny τέτοιες θερμοκρασίες, το καλοκαίρι γίνεται όλοι η ζημιά.
Υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να σκεφθείς πριν καταλήξεις στην απόφαση σου...Καταρχάς οι περισσότεροι κινητήρες της suzuki δεν είναι ΄΄ φιλικοί ΄΄ προς το lpg.Η ποιο σημαντική παράμετρος κατα την άποψη μου είναι η επιλογή του εγκαταστάτη. Το καλύτερο και ποιό ακριβό σύστημα να επιλέξεις εαν ο εγκαταστάτης σου δεν το ΄΄έχει΄΄ θα πάρεις πολύ σύντομα τις βαλβίδες στο χέρι...Αντιθέτως γνωρίζω απο πρώτο χέρι αυτοκίνητα με φτηνά συστήματα που ο εγκαταστάτης ήταν γνώστης του αντικειμένου και δεν έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα Η όταν τελικά αντιμετώπισαν είχαν κανει απόσβεση και του συστήματος και της ζημιάς συν ενα σεβαστό κέρδος στη τσέπη τους. Αν το πάρεις αποφάση πρέπει να ξέρεις οτι αν θέλεις να έχεις οσο το δυνατον μεγαλύτερη μακροζωϊα στο αυτοκίνητο σου ξεχνάς τα πολλά γκάζια και τα ΄΄τσιτώματα΄΄.Εάν το σύστημα σου το επιτρέπει λες στο μηχανικό σου να ψεκάζει στα μεγάλα φορτία όσο το δυνατόν βενζίνη. Δηλαδή εαν θελεις να τρεξεις η είσαι φορτωμενος, ανηφοριες κτλ.Ακόμη καλύτερα γυρνας το διακοπτη στη βενζίνη στα δύσκολα κι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...Σωπα βρε φίλε γτ ρώτησα και μου είπαν 500 ευρώ να το βάλω κάτσε να το αναβάλω μετά
Το θέμα είναι αυτό ότι θέλει γκάζια και λίγο τσιτωμα στο βουνό γτ αλλιώς δεν πας με τπτ αφού δεν εχει δύναμη το καημένοΥπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να σκεφθείς πριν καταλήξεις στην απόφαση σου...Καταρχάς οι περισσότεροι κινητήρες της suzuki δεν είναι ΄΄ φιλικοί ΄΄ προς το lpg.Η ποιο σημαντική παράμετρος κατα την άποψη μου είναι η επιλογή του εγκαταστάτη. Το καλύτερο και ποιό ακριβό σύστημα να επιλέξεις εαν ο εγκαταστάτης σου δεν το ΄΄έχει΄΄ θα πάρεις πολύ σύντομα τις βαλβίδες στο χέρι...Αντιθέτως γνωρίζω απο πρώτο χέρι αυτοκίνητα με φτηνά συστήματα που ο εγκαταστάτης ήταν γνώστης του αντικειμένου και δεν έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα Η όταν τελικά αντιμετώπισαν είχαν κανει απόσβεση και του συστήματος και της ζημιάς συν ενα σεβαστό κέρδος στη τσέπη τους. Αν το πάρεις αποφάση πρέπει να ξέρεις οτι αν θέλεις να έχεις οσο το δυνατον μεγαλύτερη μακροζωϊα στο αυτοκίνητο σου ξεχνάς τα πολλά γκάζια και τα ΄΄τσιτώματα΄΄.Εάν το σύστημα σου το επιτρέπει λες στο μηχανικό σου να ψεκάζει στα μεγάλα φορτία όσο το δυνατόν βενζίνη. Δηλαδή εαν θελεις να τρεξεις η είσαι φορτωμενος, ανηφοριες κτλ.Ακόμη καλύτερα γυρνας το διακοπτη στη βενζίνη στα δύσκολα κι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...
Αν είσαι κοντα στα κυνηγοτόπια δεν αξίζει τότε το κόπο γιατι θα αργήσεις πολύ να κάνεις αποσβεση...Αν κάνεις αρκετα χλμ σε άσφαλτο τότε το ζυγίζεις διαφορετικά...Το θέμα είναι αυτό ότι θέλει γκάζια και λίγο τσιτωμα στο βουνό γτ αλλιώς δεν πας με τπτ αφού δεν εχει δύναμη το καημένο
Αν μένεις κοντά σε κυνηγότοπο αξίζει με τα 1000. Αν όμως πρέπει να κάνεις μεγάλες αποστάσεις καλύτερα να πάρεις vitara που έχει όλα τα παραπάνω. Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη βέβαια.
Kαι σε μένα ο τωρινός ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ πλέον στα Suzuki μηχανικός που πάω,μου είπε:''ΜΗΝ βάλεις υγραέριο στο αμάξι σου,το μοντέλο Jimny ΔΕΝ αντέχει!!Συνεπώς ΜΑΚΡΙΑ από αέριο!!Παιδία καλησπέρα να ρωτήσω σκέφτομαι να βάλω jimni στο υγραέριο..Έχει το τοποθετήσει κάποιος να μου πει αν αξίζει αν του έβγαλε προβλήματα??Το δικό μου είναι με καδενα δεν ξέρω αν έχει κάποια σημασία αυτο
Σε φεροζα ισχυει το ίδιο;Παιδια για να μη το κουραζουμε με τα αερια.οποιος.θελει ακουει.μην βαζετε αεριο στα αυτοκίνητα σας.δεν δουλευει ποτε σωστα κ δημιουργει κ προβλήματα στον κινητηρα μελλοντικα.μιλαω τοσο καθετα γιατι ειναι η δουλεια μου κ τα βλεπω καθε μερα.
Σε feroza ειδικά που δεν βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά μη βάλεις υγραέριο. Μια σοβαρή βλάβη στον κινητήρα και πετάς το αυτοκίνητο ανακύκλωση.Σε φεροζα ισχυει το ίδιο;
Μιλησα γενικα για ολα τα αυτοκινητα.μονο προβληματα δημιουργει το αεριο.ποσο μαλλον στο φεροζα που ειναι απο τις πιο δυσκολες μαρκες για ανταλλακτικαΣε φεροζα ισχυει το ίδιο;
Δύσκολη και πανάκριβη η Daihatsu,έχει λιποθυμήσει κόσμος μέσα στο συνεργείο όταν άκουσε τιμές ανταλλακτικώνΜιλησα γενικα για ολα τα αυτοκινητα.μονο προβληματα δημιουργει το αεριο.ποσο μαλλον στο φεροζα που ειναι απο τις πιο δυσκολες μαρκες για ανταλλακτικα
Ναι μου εχει συμβει με πελατη με terios.Δύσκολη και πανάκριβη η Daihatsu,έχει λιποθυμήσει κόσμος μέσα στο συνεργείο όταν άκουσε τιμές ανταλλακτικών
Δυστυχώς έχεις δίκαιο για την κατανάλωση:καινούριο το πήρα πριν χρόνια,έκανα ελάχιστα km άρα ΔΕΝ είναι καταπονημένη η μηχανή του και όμως καίει 8,5-9 λίτρα στα 100 km!!Αυτό με τα υπέρογκα τέλη στο jimny είναι σκέτη τρέλα. Όσον αφορά την κατανάλωση που είπε κάποιος φίλος πιο πριν, καίει και παρά καίει. 1.3 λίτρα κινητήρας με κοντό σασμάν τρώει αρκετό ζόρι ειδικά φορτωμένο. Το jimny έχει κατά τη γνώμη μου από τις καλύτερες δυνατότητες σε off road καταστάσεις αλλά μέχρι εκεί. Δεν έχει χώρους. Εθνική μετά τα 80χλμ/ώρα δεν παλεύεται διότι έχει εμπρός πίσω άκαμπτους άξονες και κοπανάει. Αρκετά μεγάλη κατανάλωση. Ο σχεδιασμός του δεν εμπνέει και πολύ ασφάλεια. Αν μένεις κοντά σε κυνηγότοπο αξίζει με τα 1000. Αν όμως πρέπει να κάνεις μεγάλες αποστάσεις καλύτερα να πάρεις vitara που έχει όλα τα παραπάνω. Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη βέβαια.