Α μάλιστα μόνο πρατήρια Shell το έχουν....
Μπορει να τα βρεις και μόνα τους(μόνο πώληση υγραερίου κίνησης)
Νομίζω δεν θα τα βρεις μαζί με καύσιμα άλλης εταιρίας
Μπορεις να το βρεις και σε άλλα πρατήρια όπως Revoil κλπ.
Α μάλιστα μόνο πρατήρια Shell το έχουν....
Μπορει να τα βρεις και μόνα τους(μόνο πώληση υγραερίου κίνησης)
Νομίζω δεν θα τα βρεις μαζί με καύσιμα άλλης εταιρίας
Συμφωνώ και εγώ για το συγκεκριμένο πρατήριο αναφέρομαι ...Π Ράλλη αφορά στο πρατήριο , στο ρεύμα από Αθήνα για ποτάμι(ΕΟ)....
Αν εννοείται ένα πρατήριο στην Π.Ράλλη κάπως παρακμιακό, μας έκλεψε παραμονή αναχώρησης για Αλεξανδρούπολη με Αντωνάκο και Αρίστο, στην βενζίνη όμως. Ξεκάθαρο κλέψιμο όχι λόγια του αέρα.
Σε πάω το ΣΚ για δύο παπιοκυνήγια στον Έβρο ... άνετα!!! Σε 8 ώρες θα είμαστε στην καλύβα ...![]()
Εχω υγραεριο σε ενα FORD MAVERIC απο το 2010 και στα δυο επαγγελματικα nissan vannet ,και fiat doblo 2011 και 2012 αντιστοιχα το συστημα AG ιταλιας χωρις να εχω κανενα προβλημα και στα τρια. Το τζιπ εχει κανει 95000 χιλ , το βανετ 80000, και το fiat 120000.
Το μονο που εχω κανει μετα απο συμβουλη ενος εμπειρου μαστορα ...προσεχω παντα να μην ανεβαζω τις στροφες πανω απο 4000,οποτε εχω ρυθμιση το υγραεριο μετα τις 4000 στροφες να μπενει αυτοματα βενζινη. Και κατι αλλο που μου ειπε πριν το αυτοκινητο φτασει να το παρκαρεις 400 περιπου μετρα να κλεινω το αεριο ωστε να καιγονται και τα τελευταια υπολειματα υγραεριου και να λιπανθει η μηχανη
Δημητρη εννοω αυτο ακριβως που ειπα ..μονο βενζινη ! Το υγραεριο κανει δυνατη καυση και στις ψηλες στροφες δεχεται μεγαλη πιεση η μηχανη και ξεραινει τελειως ολα τα μερη της....Στο Maverick ,μετά τις 4000 στροφές ,νομίζω πως θέλεις να πεις οτι ρίχνει και βενζίνη.
Έχω και γω το ίδιο αμάξι το 2,3 XLT με αέριο εδώ και 4 χρόνια και έχω κάνει 80.000 χλμ.
Δημητρη εννοω αυτο ακριβως που ειπα ..μονο βενζινη ! Το υγραεριο κανει δυνατη καυση και στις ψηλες στροφες δεχεται μεγαλη πιεση η μηχανη και ξεραινει τελειως ολα τα μερη της....
Αυτο που εχεις και εσυ 2300 του 2005. Ειναι απλο κλεινει το αεριο και μπενει βενζινη, οπως οταν βαζεις μπροστα το αμαξι και μολις ζεστεθει μπαινει αυτοματα το αεριο....Είχα ακούσει οτι μετά απο τις 3.500 η τις 4.000 στροφές κάποια συστήματα και ανάλογα με το σύστημα ,μαζί με το αέριο να πέφτει και βενζίνη αλλά να γυρνάει μόνο σε βενζίνη δεν είχα ακούσει.Ποιο Μaverick έχεις και πόσα χλμ έχεις κάνει με το αέριο ;
Αυτο που εχεις και εσυ 2300 του 2005. Ειναι απλο κλεινει το αεριο και μπενει βενζινη, οπως οταν βαζεις μπροστα το αμαξι και μολις ζεστεθει μπαινει αυτοματα το αεριο....
Δεν θα γλιτώσει κανείς κουφάλες. Πάλι καλά που θα έρθει ο Κυριακαρος κ θα τα καταργήσει όλα.Φόρος και στην υγραεριοκίνηση;;;;![]()
Εδω γε......Δεν θα γλιτώσει κανείς κουφάλες. Πάλι καλά που θα έρθει ο Κυριακαρος κ θα τα καταργήσει όλα.
Αυτό ακριβώς έλεγα σε συνάδελφο το πρωί.Και μετά όοοοολοι χαρούμενοι.Γνωστή η τακτική τους Μήτσο .
Ξεκινάνε από τα ψηλά για να καταλήξουν στα χαμηλά , εκεί δηλαδή που θα είμαστε και ευγνώμονες για τον αγώνα που έκαναν για μικρή αύξηση της τιμής του αέριου.
Πιστεύω ότι θα πάρει από 5 έως 8 λεπτά το πολύ