Τουρκικά όπλα

Νομίζω ότι ο ευρωπαικος νόμος λέει αν γράφει made in ... τότε πρέπει να ισχύει αλλιως έχει δίωξη. Σε άλλη περίπτωση μπορεί να γράφει πχ assembled in.... και πάει λέγοντας. Τέλος πάντων το θέμα είναι να είναι καλά και να υπάρχει υποστήριξη.
Λάθος, για το "made in ..." δεν υπάρχει ευρωπαϊκός νόμος, μόνο το άρθρο 60 του Ενωσιακού Τελωνειακού Κώδικα (UCC) αναφέρεται στο "made in ...". H καθε χώρα από μόνη της έχει ή δεν έχει σχετικούς νόμους. Ετσι για παράδειγμα, πουκάμισα διασήμων ιταλικών οίκων παράγονται *σχεδόν* εξ ολοκλήρου στην Κίνα, στέλνονται με κοντέϊνερ στο λιμάνι της Gioia Tauro στην νότια Ιταλία. Το *σχεδόν* σημαίνει: δύο κουμπότρυπες δεν είναι ανοιχτές και δύο κουμπιά δεν έχουν ραφτεί. Στην Ιταλία, σε υπόγες που δουλεύουν δεκάδες νόμιμοι και παράνομοι Κινέζοι, ανοίγονται οι δύο κουμπότρυπες, ράβονται τα δύο κουμπιά, τα πουκάμισα μπαίνουν σε καινούργιες συσκευασίες, και σε αυτές μπαίνει το "Made in Italy"! :cool:

ΥΓ: υποψιάζομαι, ότι κάτι παρόμοιο γίνεται και στον Πειραιά :confused:
ΥΥΓ: υπάρχουν αρκετές υποθέσεις λαθρομεταναστών από Κίνα σε λαθροβιομηχανίες της Ιταλίας και Πολωνίας στις ιστοσελίδες της Europol και της Interpol
 
Last edited:
H Apple -που είναι Αμερικάνικη εταιρεία, βγάζει iPhone στην Αμερικανική αγορά που γράφουν πίσω "Made in Vietnam", γιατί προφανώς εκεί συναρμολογήθηκε (τσιπάκι από Κίνα, οθόνη από Κορέα, κλπ), αλλά η αμερικάνικη εταιρεία το συναρμολόγησε στο εργοστάσιό της στο Vietnam, και αυτό γράφει και στη συσκευασία.
Θεωρώ λοιπόν πως κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και με τα λειόκανα... Αν γράφει το Benelli "Made in Italy", εκεί συναρμολογήθηκε κι ας είναι οι πείροι της σκανδαλοθήκης από Κίνα , το follower της αποθήκης από Τουρκία και το κράμα της κάνης από τα ορυχεία της Βενεζουέλας...
Ετσι γίνεται, παντού.
 
Λάθος, για το "made in ..." δεν υπάρχει ευρωπαϊκός νόμος, μόνο το άρθρο 60 του Ενωσιακού Τελωνειακού Κώδικα (UCC) αναφέρεται στο "made in ...". H καθε χώρα από μόνη της έχει ή δεν έχει σχετικούς νόμους. Ετσι για παράδειγμα, πουκάμισα διασήμων ιταλικών οίκων παράγονται *σχεδόν* εξ ολοκλήρου στην Κίνα, στέλνονται με κοντέϊνερ στο λιμάνι της Gioia Tauro στην νότια Ιταλία. Το *σχεδόν* σημαίνει: δύο κουμπότρυπες δεν είναι ανοιχτές και δύο κουμπιά δεν έχουν ραφτεί. Στην Ιταλία, σε υπόγες που δουλεύουν δεκάδες νόμιμοι και παράνομοι Κινέζοι, ανοίγονται οι δύο κουμπότρυπες, ράβονται τα δύο κουμπιά, τα πουκάμισα μπαίνουν σε καινούργιες συσκευασίες, και σε αυτές μπαίνει το "Made in Italy"! :cool:

ΥΓ: υποψιάζομαι, ότι κάτι παρόμοιο γίνεται και στον Πειραιά :confused:
ΥΥΓ: υπάρχουν αρκετές υποθέσεις λαθρομεταναστών από Κίνα σε λαθροβιομηχανίες της Ιταλίας και Πολωνίας στις ιστοσελίδες της Europol και της Interpol
Θοδωρή τα πουκάμισα δεν είναι όπλα.
Επίσης γιατί να κάνουν τόσο κόπο να ανοίξουν κουμπότρυπες και να βάλουν κουμπιά οι δεκάδες νόμιμοι και παράνομοι Κινέζοι, όταν θα μπορούσαν να κάνουν απλά έναν οπτικό ποιοτικό έλεγχο οι Ιταλοί ...
Δεν νομίζω ότι είναι τόσο χάλια όσο τα περιγράφεις ... πριν μερικές ημέρες το αγόρασα :)
Και δεν είναι η εξαίρεση ... είναι ο κανόνας.

1654957424841.png

Αν μιλάς για Κίνα και κινέζικες αντιγραφές, άστο ... ότι και να πεις έχεις δίκιο.
 
Last edited:
Θοδωρή τα πουκάμισα δεν είναι όπλα.
Επίσης γιατί να κάνουν τόσο κόπο να ανοίξουν κουμπότρυπες και να βάλουν κουμπιά οι δεκάδες νόμιμοι και παράνομοι Κινέζοι, όταν θα μπορούσαν να κάνουν απλά έναν οπτικό ποιοτικό έλεγχο οι Ιταλοί ...
Δεν νομίζω ότι είναι τόσο χάλια όσο τα περιγράφεις ... πριν μερικές ημέρες το αγόρασα :)
Και δεν είναι η εξαίρεση ... είναι ο κανόνας.

View attachment 49905

Αν μιλάς για Κίνα και κινέζικες αντιγραφές, άστο ... ότι και να πεις έχεις δίκιο.
Ρε προδότη... Πηρες beretta;;;φτουυυυ γαμωτ...
 
Ρε προδότη... Πηρες beretta;;;
Ναι ... από την μαμά εταιρία μιας και ήταν vfm (σε έκπτωση) ... αχαχαχαχα

Αλλά δεν είναι πρόβλημα αυτό ... λέω στην μάνα μου να βάλει Benelli και Made in Italy.
Problemo no ...

Αν θέλει κάποιος να γράφει Perazzi μου δίνει ένα 50άρικο και το φτιάχνει η μάνα μου κοφτό σεμεδάκι, κεντητό θα πάει κατοστάρικο.
 
Θοδωρή τα πουκάμισα δεν είναι όπλα.
Επίσης γιατί να κάνουν τόσο κόπο να ανοίξουν κουμπότρυπες και να βάλουν κουμπιά οι δεκάδες νόμιμοι και παράνομοι Κινέζοι, όταν θα μπορούσαν να κάνουν απλά έναν οπτικό ποιοτικό έλεγχο οι Ιταλοί ...
Δεν νομίζω ότι είναι τόσο χάλια όσο τα περιγράφεις ... πριν μερικές ημέρες το αγόρασα :)
Και δεν είναι η εξαίρεση ... είναι ο κανόνας.

View attachment 49905

Αν μιλάς για Κίνα και κινέζικες αντιγραφές, άστο ... ότι και να πεις έχεις δίκιο.
Όχι, δεν αναφέρομαι σε αντιγραφές. Για την νόμιμη χορήγηση του "made in ΑΒΓ", π.χ. στην Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω τρείς προυποθέσεις, σύμφωνα με την εκάστοτε εθνική νομοθεσία και όχι κάποια ευρωπαϊκή - ανύπαρκτη έτσι ή αλλοιώς:
  1. να έχει γίνει το ουσιώδες design στην χώρα ΑΒΓ
  2. να έχει γίνει η ουσιώδης παραγωγή στην χώρα ΑΒΓ
  3. να έχει γίνει ο ουσιώδης ποιοτικός έλεγχος στην χώρα ΑΒΓ,
  4. τα 1., 2., και 3. να αθρίζονται ποσοστικά σε πάνω του 50%.
Το κλειδί της απατεωνιάς κρύβεται στον όρο ουσιώδης και την "αθριστική ποσοστοποίηση", επειδή αυτές οι πληροφορίες παρέχονται από τους ίδιους τους παραγωγούς, στο συγκεκριμένο παράδειγμα από τον ιταλικό οίκο μόδας, ο οποίος και πουλά τα πουκάμισα με το λογότυπό του και το label "made in Italy". Το πώς μετριέται το ουσιώδες, επαφίεται στον εκάστοτε παραγωγό.

Εχω αρκετά παραδείγματα και από την Γερμανία, το μοναδικό προϊόν που πραγματικά υπόκειται σε αυστηρούς ελέγχους στην Γερμανία είναι η μπύρα: Όταν γράφει στο μπουκάλι "Gebraut nach dem deutschen Reinheitsgebot von 1516" (μετ. παρασκευασμένο σύμφωνα με το νόμο περί καθαρότητας του 1516) και διαπιστωθεί παράπτωμα, σου έχουν κλείσει το εργοστάσιο αμέσως, χωρίς δεύτερη κουβέντα!

Το "made in ..." είναι υποχρεωτικό μόνο για τα Π.Ο.Π. αγροδιατροφικά προϊόντα, π.χ. την φέτα ή το ελληνικό γιαούρτι.

Πηγές: Πληροφορίες από το γερμανικό ημικρατικό ιστότοπο Made in Germany, Γερμανικό Τελωνείο (portal), UCC-Ενωσιακός τελωνειακός κώδικας - και στην ελληνική. Στο UCC διαβάζω και το περιβόητο Αρθρο 60 (screenshot του ελληνικού κειμένου):

1654961423090.png

Πάνω στην παράγραφο 2 βασίζονται τα μαϊμουδίσια "made in ...".
Αυτά περί "Made in Nowhere"
 
Θοδωρή τα πουκάμισα δεν είναι όπλα.
Επίσης γιατί να κάνουν τόσο κόπο να ανοίξουν κουμπότρυπες και να βάλουν κουμπιά οι δεκάδες νόμιμοι και παράνομοι Κινέζοι, όταν θα μπορούσαν να κάνουν απλά έναν οπτικό ποιοτικό έλεγχο οι Ιταλοί ...
Δεν νομίζω ότι είναι τόσο χάλια όσο τα περιγράφεις ... πριν μερικές ημέρες το αγόρασα :)
Και δεν είναι η εξαίρεση ... είναι ο κανόνας.

View attachment 49905

Αν μιλάς για Κίνα και κινέζικες αντιγραφές, άστο ... ότι και να πεις έχεις δίκιο.
Αν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά είναι αυτά που έχει βάλει η Beretta τι σημασία έχει.
 
Conquest τα λέγανε !!! Υπήρχαν και δίκαννα και μονόκαννα ... .yel.
Όσο για τις Almar ... τι να λέμε !!! Επιτυχία μεγάλη !!! Καραμπίνες που δούλευαν σαν ... μονόκαννα !!! .... όσες δεν σκάσανε !!!
.sarcastic.
Πολύ σκληρά όπλα τα Αlmar.Μια ώρα το κοπαναγε στο βράχο ο άλλος μέχρι να το στρατζαρει.
 
Όχι, δεν αναφέρομαι σε αντιγραφές. Για την νόμιμη χορήγηση του "made in ΑΒΓ", π.χ. στην Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω τρείς προυποθέσεις, σύμφωνα με την εκάστοτε εθνική νομοθεσία και όχι κάποια ευρωπαϊκή - ανύπαρκτη έτσι ή αλλοιώς:
  1. να έχει γίνει το ουσιώδες design στην χώρα ΑΒΓ
  2. να έχει γίνει η ουσιώδης παραγωγή στην χώρα ΑΒΓ
  3. να έχει γίνει ο ουσιώδης ποιοτικός έλεγχος στην χώρα ΑΒΓ,
  4. τα 1., 2., και 3. να αθρίζονται ποσοστικά σε πάνω του 50%.
Το κλειδί της απατεωνιάς κρύβεται στον όρο ουσιώδης και την "αθριστική ποσοστοποίηση", επειδή αυτές οι πληροφορίες παρέχονται από τους ίδιους τους παραγωγούς, στο συγκεκριμένο παράδειγμα από τον ιταλικό οίκο μόδας, ο οποίος και πουλά τα πουκάμισα με το λογότυπό του και το label "made in Italy". Το πώς μετριέται το ουσιώδες, επαφίεται στον εκάστοτε παραγωγό.

Εχω αρκετά παραδείγματα και από την Γερμανία, το μοναδικό προϊόν που πραγματικά υπόκειται σε αυστηρούς ελέγχους στην Γερμανία είναι η μπύρα: Όταν γράφει στο μπουκάλι "Gebraut nach dem deutschen Reinheitsgebot von 1516" (μετ. παρασκευασμένο σύμφωνα με το νόμο περί καθαρότητας του 1516) και διαπιστωθεί παράπτωμα, σου έχουν κλείσει το εργοστάσιο αμέσως, χωρίς δεύτερη κουβέντα!

Το "made in ..." είναι υποχρεωτικό μόνο για τα Π.Ο.Π. αγροδιατροφικά προϊόντα, π.χ. την φέτα ή το ελληνικό γιαούρτι.

Πηγές: Πληροφορίες από το γερμανικό ημικρατικό ιστότοπο Made in Germany, Γερμανικό Τελωνείο (portal), UCC-Ενωσιακός τελωνειακός κώδικας - και στην ελληνική. Στο UCC διαβάζω και το περιβόητο Αρθρο 60 (screenshot του ελληνικού κειμένου):

View attachment 49907

Πάνω στην παράγραφο 2 βασίζονται τα μαϊμουδίσια "made in ...".
Αυτά περί "Made in Nowhere"
Θεόδωρε σ'αντίθεση μ'ότι κυκλοφορεί στην πιάτσα για τα κινέζικα ,η Κίνα σαν σοβαρό κράτος αν κάποιος ξένος εισαγωγέας
παρουσιάσει τεκμήρια εξαπάτησης απο κινεζικό εργοστάσιο είτε ποιοτικά είτε ποσοτικά ,είτε πολύ αργοπορημένης φόρτωσης
απο τα συμφωνηθέντα το κλείνει ναί με την μία το κράτος .
 
Μάγκες κάποιοι το έχετε τραβήξει πάρα πολύ το θέμα και νομίζω ότι εκμεταλλεύεστε καταστάσεις. Πρέπει πάλι να καθαρίσουμε 10 σελίδες μηνύματα. Να ξαναπώ λοιπόν ότι η τωρινή διαχείριση αυτού του φόρουμ επιτρέπει τις κυνηγετικές συζητήσεις γύρω από τα τουρκικά όπλα. Συζητήσεις για την πολιτική πλευρά των ελληνοτουρκικών καλό θα ήταν να τις κάνετε εκτός φόρουμ. Έχουμε πει πολλές φορές ότι σε αυτόν τον χώρο πρέπει να μπαίνουμε να ξεσκάμε και να συζητάμε για το κυνήγι, την φύση και οτιδήποτε τριγύρω τους, όχι για να μαλώνουμε. Σας παρακαλώ άλλη μια φορά να σεβαστείτε την επιλογή μας.

Αγαπητέ φίλε Βασίλη,

Γράφω εν τάχει λόγω έλλειψης ελεύθερου χρόνου τον τελευταίο καιρό, άλλωστε δεν παρακολουθώ το φόρουμ παρα, πολύ λίγο όπως προφανώς μπορείς να διαπιστώσεις.

Κατανοώ απόλυτα τις ανησυχίες σου και σέβομαι τον κόπο σου -σας, ούτε μου αρέσουν οι εντάσεις γι αυτό αποτρέπω άλλους φίλους. Αυτά πιθανόν να τα έχεις διαπιστώσει εφόσον έχεις πρόσβαση στα πμ μου.


Όμως θα ήθελα να σε ρωτήσω προσωπικά και φιλικά σαν Μάριος προς Βασίλη:

Έχεις αντιληφθεί ότι το φόρουμ έχει μεταβληθεί σε πλυντήριο των εγκλημάτων - θηριωδιών της τουρκίας από 4-5 άτομα;


Το συγκεκριμένο θέμα πιστεύω πως είναι το πιο τοξικό και συνάμα χχχμμμμ… το πιο αμιουζινγκ (που θα ‘λεγε κάποιος φίλος) του φόρουμ. Είναι ευτράπελο σε βαθμό γελοιότητας.

Οι εντάσεις προκαλούνται εσκεμμένα και οργανωμένα από λίγα άτομα χωρίς χιούμορ, που έχουν στήσει μια γιουρτα* και στοχοποιούν συγκεκριμένα μέλη, ψάχνοντας μέχρι τα Like!!!! Φτάνουν σε σημείο να ξεπλένουν την τουρκιά και να διαγράφουν το ποινικό μητρώο που έχει η γείτων αντί ιστορίας!

Κι όλα αυτά γιατί;

Για να υπερασπιστούν μια – άφρονα κατ’ εμέ και άλλους, κακή ή έστω αδιάφορη για τρίτους, «σωστή» κατ’ αυτούς – αγοραστική επιλογή!
Και αυτό φωνασκώντας, χωρίς λογικά επιχειρήματα (τα 2 επιχειρήματα – εύκολα καταρριπτέα πάντως - που θα μπορούσαν να φέρουν, δεν τα είδα ακόμα).


Ε, δεν είναι χμμ… ευτράπελος ο λόγος της έντασης;
Τρικυμία εν ποτηρίω….very funny.

Α, και σχετικά με τα περί πολιτικής, από 38:58:




Αυτά τα ολίγα…

Για την ώρα….. .my man.
 
Τελευταίο παράδειγμα του "Made in ..." (μάλλον το 'χω ξαναποστάρει, βαριέμαι όμως να ψάχνω):

Το Ford Transit, μετά το κλείσιμο του εργοστασίου της Ford στο Southampton το 2013, συναρμολογείται εξ ολοκλήρου στην Τουρκία. 75%-80% των εξαρτημάτων προέρχεται από εργοστάσια ανά την Ευρώπη και την Κίνα. Αυτά τα εξαρτήματα συλλέγονται στην Κολωνία, και με τραίνα της Omfesa/Transfesa (τουρκο-ισπανική εταιρία μεταφορών) μεταφέρονται στην Τουρκία στο Kocaeli, όπου γίνεται η συναρμολόγηση του Ford Transit. Από εκεί γίνεται και η εξαγωγή του στην Ευρώπη. Το Ford Transit είναι ποιοτικό σκυλί δουλειάς!

Το ίδιο μοντέλο παραγωγής ακολουθεί και η Nissan καθώς και πάμπολλες άλλες εταιρείες, π.χ. ρουχισμού, ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών, μηχανημάτων παντώς είδους, όπλων κλπ.

Last but not least: η στρατηγική της Τουρκία αποβλέπει στο να καταλάβει την θέση της Κίνας στην παραγωγή καταναλωτικών αγαθών, όχι μόνο για την Ευρώπη και Μέση Ανατολή, αλλά και για τις ίδιες τις ΗΠΑ. Για αυτό είναι ζωτικής σημασίας η ευρεία διέξοδος της Τουρκίας στο Αγαίο και η αντιδραση στα 12 μίλια και την ΑΟΖ. Δηλ. δεν είναι μόνο τα καλά του υπεδάφους, αλλά και οι δρόμοι της εφοδιαστικής αλυσίδας ζωτικά θέματα για την στρατηγική και το μέλλον της γείτονος.
 
Τελευταίο παράδειγμα του "Made in ..." (μάλλον το 'χω ξαναποστάρει, βαριέμαι όμως να ψάχνω):

Το Ford Transit, μετά το κλείσιμο του εργοστασίου της Ford στο Southampton το 2013, συναρμολογείται εξ ολοκλήρου στην Τουρκία. 75%-80% των εξαρτημάτων προέρχεται από εργοστάσια ανά την Ευρώπη και την Κίνα. Αυτά τα εξαρτήματα συλλέγονται στην Κολωνία, και με τραίνα της Omfesa/Transfesa (τουρκο-ισπανική εταιρία μεταφορών) μεταφέρονται στην Τουρκία στο Kocaeli, όπου γίνεται η συναρμολόγηση του Ford Transit. Από εκεί γίνεται και η εξαγωγή του στην Ευρώπη.

Το ίδιο μοντέλο παραγωγής ακολουθεί και η Nissan καθώς και πάμπολλες άλλες εταιρείες, π.χ. ρουχισμού, ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών, μηχανημάτων παντώς είδους, όπλων κλπ.

Last but not least: η στρατηγική της Τουρκία αποβλέπει στο να καταλάβει την θέση της Κίνας στην παραγωγή καταναλωτικών αγαθών, όχι μόνο για την Ευρώπη και Μέση Ανατολή, αλλά και για τις ίδιες τις ΗΠΑ. Για αυτό είναι ζωτικής σημασίας η ευρεία διέξοδος της Τουρκίας στο Αγαίο και η αντιδραση στα 12 μίλια και την ΑΟΖ. Δηλ. δεν είναι μόνο τα καλά του υπεδάφους, αλλά και οι δρόμοι της εφοδιαστικής αλυσίδας ζωτικά θέματα για την στρατηγική και το μέλλον της γείτονος.
Θα μπορούσαν να φτιάχνονταν εδώ ,αν δεν πίστευαν κάποιοι ότι έτσι θα γινόμασταν υπόδουλοι των τραστ.
 
Θα μπορούσαν να φτιάχνονταν εδώ ,αν δεν πίστευαν κάποιοι ότι έτσι θα γινόμασταν υπόδουλοι των τραστ.
Σίγουρα, αλλά οι παθογένειες της ελληνικής κοινωνίας είναι πολλές, γνωστές και σιωπηλά αποδεκτές και εφαρμόσιμες από (σχεδόν) όλους μας :confused:
 
Back
Top