Προβλήματα και Αντιμετώπιση

Το να ρίξει κάνεις και να γίνει αυτό είναι τραυματική εμπειρία.

Κοίτα να δεις τι έπαθε ο άνθρωπος.

Τέλος καλό όλα καλά εφόσον παραμενει αρτιμελείς και αγρατζουνιστος ο συνάδελφος.

Σε κάτι τέτοιες στιγμές να πούμε πόσο χρήσιμο είναι αυτο το φόρουμ και πόσο καλύτερους μας κάνει κάθε μέρα.
Από απλά πράγματα μέχρι και σοβαρότερες καταστάσεις όπως το ατύχημα του Φιλιππου.

Προσοχή μάγκες!!!
 
Το σκεφτηκα κι εγω Γιαννη ( για καποιον διπλα μου). Το τσοκ και το σκοπευτρο που ειχα επανω δεν τα βρηκα πουθενα. Δεν ξερω καν που μπορει να πηγε το τσοκ.

Σας ευχαριστω πολυ ολους παιδια. Για οπλουργο στον Ασπροπυργο δεν ηξερα. Θα ψαχτω ομως.
εσωτερικα τσοκ να βαλεις ,οχι εξωτερικα ,γινεται .
 
δωσε τα 120€ τώρα για να την κανεις με εξωτερικα και αργοτερα βλεπεις για αλλο οπλο, μπορει και να σε βολεψει παλι με τα εξωτερικα.
περαστικα και προσοχη!!!!!!
Με 120 ο Κουρκουλος εφτιαχνε σπειρωμα για εσωτερικα, με 80 ο Παπατσαρουχας που εβαλε σπειρωμα για εξωτερικα, και ο Λιακος νομιζω με 100 ανοιγει εσωτερικα...Αν σε βολευει καποιος απο αυτος ριξε ενα τηλ ...

Ετσι οπως τα ειπες το κακο τριτωσε που λενε, και ελπιζω να πανε ολα καλα απο δω και περα...
Πανω στην απροσεξια της στιγμης γινονται ολες οι μαλακιες..ελπιζω οταν εβαλες το δαχτυλο στην καννη τουλάχιστον να την ειχες αδειασει...Προσωπικα οταν εργαζομαι πανω στο οπλο μου δεμενο, κοιταω 3-4 φορες ψυχαναγκαστικα το κλειστρο, και παλι οταν την στρεφω πανω μου η βαζω το δαχτυλο να καθαρισω κατι μπροστα, εχω μια ανατριχιλα, γτ ενας θειος μου ειχε χασει δθο δαχτυλα ετσι....
 
Το σκεφτηκα κι εγω Γιαννη ( για καποιον διπλα μου). Το τσοκ και το σκοπευτρο που ειχα επανω δεν τα βρηκα πουθενα. Δεν ξερω καν που μπορει να πηγε το τσοκ.

Σας ευχαριστω πολυ ολους παιδια. Για οπλουργο στον Ασπροπυργο δεν ηξερα. Θα ψαχτω ομως.
Τον Λιακο λενε...καλα γιατι δε γραφεται ονομα δε καταλαβα, δεν το κανουμε για διαφήμιση ρε παιδια, να βοηθησουμε τον ανθρωπο να βρει ευκολα μια λυση πρέπει
*διορθωση: ενταξει γραψατε!.cofee.συγγνωμη κυριοι ακομα δεν εχω πιει καφε!
 
Last edited:
Καποτε, ειχα πιστωμηθει, και ειχε καρφωθει το δικανο σε παχια λασπη σα πηλο. Τις καθαρισα τις κανες οσο μπορουσα με το δαχτυλο, αλλα κατι δε μου αρεσε!!!! Εβγαλα λοιπον τη φανελα που φοραγα, εκοψα ενα κοματι και το εδεσα στην ακρη στο κορδονι της αρβυλας. Τις περασα με αυτο τον αυτοσχεδιο σχοινοβελο και εγιναν λαμπικο. Απο τοτε αυτο το κορδονι με τη φανελα δε λειπει ποτε απο το γιλεκο. Βαρος 0, χωρος που πιανει τιποτα και γλιτωνεις απο περιπετειες σα του φιλου παραπανω.
 
Καποτε, ειχα πιστωμηθει, και ειχε καρφωθει το δικανο σε παχια λασπη σα πηλο. Τις καθαρισα τις κανες οσο μπορουσα με το δαχτυλο, αλλα κατι δε μου αρεσε!!!! Εβγαλα λοιπον τη φανελα που φοραγα, εκοψα ενα κοματι και το εδεσα στην ακρη στο κορδονι της αρβυλας. Τις περασα με αυτο τον αυτοσχεδιο σχοινοβελο και εγιναν λαμπικο. Απο τοτε αυτο το κορδονι με τη φανελα δε λειπει ποτε απο το γιλεκο. Βαρος 0, χωρος που πιανει τιποτα και γλιτωνεις απο περιπετειες σα του φιλου παραπανω.
Εαν εχει κλεισει απο χωμα δεν θα περνα το κορδονι Γιαννη
Το καλυτερο ελαφρυ και με ελαχιατο χωρο ειναι η μια αλουμινενια βεργα για 410 με σπειρωμα στο οποιο ταιριεζει και βουρτσα απο 12αρι
Την εχω και ειναι πολυ βολικη
Δεν την περνω μαζι αλλα πραγματικα ειναι παναλαφρη και σεν πιανει χωρο
 
Εαν εχει κλεισει απο χωμα δεν θα περνα το κορδονι Γιαννη
Το καλυτερο ελαφρυ και με ελαχιατο χωρο ειναι η μια αλουμινενια βεργα για 410 με σπειρωμα στο οποιο ταιριεζει και βουρτσα απο 12αρι
Την εχω και ειναι πολυ βολικη
Δεν την περνω μαζι αλλα πραγματικα ειναι παναλαφρη και σεν πιανει χωρο
Εννοειται πως για να μπορεσω να βαλω "δαχτυλο", εβαλα στην αρχη ενα κλαρακι για να βγαλω τη περισσοτερη λασπη.
 
Καλημέρα παίδες!

Εγώ πάλι, με τη σειρά μου, να προτείνω στον Φίλιππα να σκεφθεί και το εξής σενάριο επιδιορθώσεως της ζημιάς:

και βέβαια να κόψει την κάννη όσο θα του πει ο οπλουργός και, εν συνεχεία, να του διαμορφώσει ο μάστορας μία σταθερή σύσφιγξη (ένα σταθερό τσοκάρισμα) στο στόμιο, της τάξεως του μισού χιλιοστού πιο στενή σε σχέση πάντα με τον κυρίως αυλό...

Δηλαδή, π.χ. εάν 18,6χιλ. ο κυρίως αυλός, τότε να του διαμορφώσει μία σταθερή σύσφιγξη της τάξεως του 18,1χιλ. στο στόμιο. Τουτέστιν, demi/μισό τσοκ/3*. Μία "χρυσή τομή" στο τσοκάρισμα ενός αυτογεμούς για γενική χρήση... Το ιδανικό τσοκ για όλες, στην κυριολεξία, τις αποστάσεις...

Επιπλέον, λογικά και θεωρητικά, η ανωτέρω επισκευή θα του κοστίσει και αρκετά φθηνότερα από την διαμόρφωση εσωτερικών σπειρωμάτων κτλ..

Εγώ πάντως, στη θέση του Φίλιππα, αυτό θα έκανα...
 
Καλημέρα παίδες!

Εγώ πάλι, με τη σειρά μου, να προτείνω στον Φίλιππα να σκεφθεί και το εξής σενάριο επιδιορθώσεως της ζημιάς:

και βέβαια να κόψει την κάννη όσο θα του πει ο οπλουργός και, εν συνεχεία, να του διαμορφώσει ο μάστορας μία σταθερή σύσφιγξη (ένα σταθερό τσοκάρισμα) στο στόμιο, της τάξεως του μισού χιλιοστού πιο στενή σε σχέση πάντα με τον κυρίως αυλό...

Δηλαδή, π.χ. εάν 18,6χιλ. ο κυρίως αυλός, τότε να του διαμορφώσει μία σταθερή σύσφιγξη της τάξεως του 18,1χιλ. στο στόμιο. Τουτέστιν, demi/μισό τσοκ/3*. Μία "χρυσή τομή" στο τσοκάρισμα ενός αυτογεμούς για γενική χρήση... Το ιδανικό τσοκ για όλες, στην κυριολεξία, τις αποστάσεις...

Επιπλέον, λογικά και θεωρητικά, η ανωτέρω επισκευή θα του κοστίσει και αρκετά φθηνότερα από την διαμόρφωση εσωτερικών σπειρωμάτων κτλ..

Εγώ πάντως, στη θέση του Φίλιππα, αυτό θα έκανα...
Νικόλα δεν ήξερα ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Δηλαδή μπορώ να πάω μια κάννη κύλινδρο σταθερό και να μου τη φτιάξουν τεσσαρι ας πούμε; Θα έχει επιτυχία;
 
Καλημέρα παίδες!

Εγώ πάλι, με τη σειρά μου, να προτείνω στον Φίλιππα να σκεφθεί και το εξής σενάριο επιδιορθώσεως της ζημιάς:

και βέβαια να κόψει την κάννη όσο θα του πει ο οπλουργός και, εν συνεχεία, να του διαμορφώσει ο μάστορας μία σταθερή σύσφιγξη (ένα σταθερό τσοκάρισμα) στο στόμιο, της τάξεως του μισού χιλιοστού πιο στενή σε σχέση πάντα με τον κυρίως αυλό...

Δηλαδή, π.χ. εάν 18,6χιλ. ο κυρίως αυλός, τότε να του διαμορφώσει μία σταθερή σύσφιγξη της τάξεως του 18,1χιλ. στο στόμιο. Τουτέστιν, demi/μισό τσοκ/3*. Μία "χρυσή τομή" στο τσοκάρισμα ενός αυτογεμούς για γενική χρήση... Το ιδανικό τσοκ για όλες, στην κυριολεξία, τις αποστάσεις...

Επιπλέον, λογικά και θεωρητικά, η ανωτέρω επισκευή θα του κοστίσει και αρκετά φθηνότερα από την διαμόρφωση εσωτερικών σπειρωμάτων κτλ..

Εγώ πάντως, στη θέση του Φίλιππα, αυτό θα έκανα...
Είναι μια πάρα πολύ καλή λύση, και συμφωνώ με την επιλογή του demi τσόκ!.shake hands.
 
Το μόνο "θετικό", ή παρήγορο, σε αυτές τις περιπτώσεις ζημιάς (δηλ. έμφραξη της κάννης στο στόμιο, από χώμα, λάσπη, χιόνι κλπ) είναι ότι το σκάσιμο συμβαίνει στο μπροστινό τμήμα, κοντά στο στόμιο ... κι έτσι η ζημιά περιορίζεται συνήθως μόνο στην κάννη, που δεν καταστρέφεται κι εντελώς, και όχι και στον χρήστη !!
Εν αντιθέσει με άλλες περιπτώσεις, (π.χ. ελαττωματικό φυσίγγι δυναμίτης) που το σκάσιμο γίνεται λίγους πόντους από τη μούρη του χρήστη με σοβαρές συνέπειες για τον ίδιο και την ολική καταστροφή του όπλου.
Όσο για τη συγκεκριμένη περίπτωση του Φίλιππου, η δική μου γνώμη ταυτίζεται με τη γνώμη του Γιάννη (@ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΝΗΓΟΣ) πιο πάνω, δηλαδή απλά να κοπεί η κάννη λίγο πριν το σημείο της ζημιάς και να μείνει σκέτος κύλινδρος. Μια χαρά θα μπορεί να κυνηγήσει κι έτσι, ώστε να μη χάσει το υπόλοιπο της σεζόν, και μετά βλέπει τι θα κάνει. Δεν αξίζει πιστεύω να επενδύσει (ούτε 100 ευρώ) για να βάλει τσοκάκια, άσε που μετά θα μπει στον πειρασμό να πάρει και 2-3 τσοκάκια και θα ανέβει κι άλλο το κόστος, και που τελικά μπορεί και να μην τον βολέψει με την κοντύτερη κάννη και να θελήσει να πάρει άλλο όπλο ...
Εγώ στη θέση του αυτό θα έκανα, και πιθανόν να το έκανα και μόνος μου. Αλλά καλύτερα να γίνει σε οπλουργό για να πάρει και μια επίσημη βεβαίωση ότι το κόντεμα της κάννης έγινε λόγω ατυχήματος, για να μην έχει πρόβλημα σε τυχόν έλεγχο ή κατά την ανανέωση της άδειας κατοχής.
Καλή και η πρόταση του Νικόλαου για δημιουργία σταθερής σύσφιξης, αλλά πάλι θέλει επιπλέον δουλειά, αφαίρεση ενός τμήματος της ρίγας μπροστά, επανακόλληση κλπ. που πάλι ανεβάζει το κόστος.
 
Καλημέρα παίδες!

Εγώ πάλι, με τη σειρά μου, να προτείνω στον Φίλιππα να σκεφθεί και το εξής σενάριο επιδιορθώσεως της ζημιάς:

και βέβαια να κόψει την κάννη όσο θα του πει ο οπλουργός και, εν συνεχεία, να του διαμορφώσει ο μάστορας μία σταθερή σύσφιγξη (ένα σταθερό τσοκάρισμα) στο στόμιο, της τάξεως του μισού χιλιοστού πιο στενή σε σχέση πάντα με τον κυρίως αυλό...

Δηλαδή, π.χ. εάν 18,6χιλ. ο κυρίως αυλός, τότε να του διαμορφώσει μία σταθερή σύσφιγξη της τάξεως του 18,1χιλ. στο στόμιο. Τουτέστιν, demi/μισό τσοκ/3*. Μία "χρυσή τομή" στο τσοκάρισμα ενός αυτογεμούς για γενική χρήση... Το ιδανικό τσοκ για όλες, στην κυριολεξία, τις αποστάσεις...

Επιπλέον, λογικά και θεωρητικά, η ανωτέρω επισκευή θα του κοστίσει και αρκετά φθηνότερα από την διαμόρφωση εσωτερικών σπειρωμάτων κτλ..

Εγώ πάντως, στη θέση του Φίλιππα, αυτό θα έκανα...
Πως θα του διαμορφωσει Νικόλα σταθερη συσφιξη? Νομιζω μονο να "φανε" υλικο μπορουν εσωτερικα...Πως θα "προσθεσουν" παχος ωστα να αυξηθει η συσφιξη.?
 
Καλημέρα παίδες!

Εγώ πάλι, με τη σειρά μου, να προτείνω στον Φίλιππα να σκεφθεί και το εξής σενάριο επιδιορθώσεως της ζημιάς:

και βέβαια να κόψει την κάννη όσο θα του πει ο οπλουργός και, εν συνεχεία, να του διαμορφώσει ο μάστορας μία σταθερή σύσφιγξη (ένα σταθερό τσοκάρισμα) στο στόμιο, της τάξεως του μισού χιλιοστού πιο στενή σε σχέση πάντα με τον κυρίως αυλό...

Δηλαδή, π.χ. εάν 18,6χιλ. ο κυρίως αυλός, τότε να του διαμορφώσει μία σταθερή σύσφιγξη της τάξεως του 18,1χιλ. στο στόμιο. Τουτέστιν, demi/μισό τσοκ/3*. Μία "χρυσή τομή" στο τσοκάρισμα ενός αυτογεμούς για γενική χρήση... Το ιδανικό τσοκ για όλες, στην κυριολεξία, τις αποστάσεις...

Επιπλέον, λογικά και θεωρητικά, η ανωτέρω επισκευή θα του κοστίσει και αρκετά φθηνότερα από την διαμόρφωση εσωτερικών σπειρωμάτων κτλ..

Εγώ πάντως, στη θέση του Φίλιππα, αυτό θα έκανα...
Για να κάνεις μια κανη κύλινδρο Ντέμι πρέπει να δημιουργήσεις αυλό μεγαλυτερο 5/10ατα .Αυτό επιτυγχάνεται μόνο με αποχρωμιωση και honing που από ότι ξέρω κάνει μόνο ο παπατσαρουχας εφόσον επιτρέπουν τα τοιχώματα της κάνης και μετά έχεις και αχρωμιωτη κανη αλλά με μεγαλύτερο αυλό από ότι πριν κατά 5/10ατα δηλ αν ήταν 18.3 θα γίνει 18.8 συν ότι μετά θέλει βάψιμο η κανη δηλ μιλάς για κάνα 300αρι αν γίνεται.Για να δεις αν παίρνει εσωτερικά πρέπει να μετρήσει ο οπλουργος το πάχος της κάνης .Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά στα περισσότερα όπλα δεν επαρκεί στο συγκεκριμένο κομμάτι της κάνης το πάχος και αναγκαστικά πας σε εξωτερικά τα οποία αν δε θέλεις κανείς την κανη όπως συ είπα κύλινδρο και πείραξε τον κώνο να μαζέψεις πιο ομοιόμορφα την τουφεκιά σου θα είναι σαν να έχεις ένα καλό τσοκακι σκιτ επάνω μετά άνετα θα έχεις βολές μέχρι 35 μέτρα .Ο Λιάκος για εσωτερικά τζεμινι σπείρωμα και ένα τσοκ της αρεσκείας σου έσω έξω +2 cm θέλει 170€ ο Κούρκουλος παλαιότερα που είχα ρωτήσει για κολόνιαν ήθελε πάνω από 200+ .Αλλά τονίζω μάλλον δεν γίνεται δεν θα επαρκεί το πάχος κατά 99,%. Μακάρι να κάνω λαθος.Συνηθως μέχρι 2/3 δέκατα είναι εφικτοτατο τόσο μεγαλώνει ο αυλός μετά από αποχρωμιωση και λείανση παραμένοντας μπροστά ως έχει έτσι θα έχεις μια σύσφιξη 3/10δηλ 3.5* αλλά το κόστος είναι πάνω από 300.στον Ήφαιστο (παπατσαρουχας).
 
Last edited:
Ο Λιάκος για εσωτερικά τζεμινι σπείρωμα και ένα τσοκ της αρεσκείας σου έσω έξω +2 cm θέλει 170€ ο Κούρκουλος παλαιότερα που είχα ρωτήσει για κολόνιαν ήθελε πάνω από 200+ .Αλλά τονίζω μάλλον δεν γίνεται δεν θα επαρκεί το πάχος κατά 99,%.
Ο Λιακος πρόσφατα εδωσε τιμη 80€ για τσοκαρισμα εσωτερικο τυπου mobil σε γνωστο μου τηλεφωνικα..
Ο Κούρκουλος για εσωτερικα thin wall σε μια Φρανκι ελατηριου που ειχε σταθερο φουλ, μου ειχε πει το 2016 αν θυμάμαι καλα 140€, και οπως ειναι κατανοητο ηταν ο πιο ακριβός...
Αποχρωμιωση νομιζω κανει μονο ο Παπατσαρουχας, και οσοι αλλοι κανουν το στελνουν εκει νομιζω..
Θεωρω οτι ως λυση οικονομικη ειναι μονοδρομος το κοψιμο και το κολλημα σπειρωματος για εξωτερικα...
Μετα οταν βρει ο Φίλιππος παιρνει μεταχειρ καννη κανα 300-350€..
Εγω αυτο θα εκανα τουλαχιστον...
 
Το μόνο "θετικό", ή παρήγορο, σε αυτές τις περιπτώσεις ζημιάς (δηλ. έμφραξη της κάννης στο στόμιο, από χώμα, λάσπη, χιόνι κλπ) είναι ότι το σκάσιμο συμβαίνει στο μπροστινό τμήμα, κοντά στο στόμιο ... κι έτσι η ζημιά περιορίζεται συνήθως μόνο στην κάννη, που δεν καταστρέφεται κι εντελώς, και όχι και στον χρήστη !!
Δυστηχως Στέλιο δεν συμβαίνει παντα αυτό...
Έχουν υπαρξει μέχρι κ περιπτωσεις τραυματισμών από εμφραξη στομιου..
Εξαρτάται από το "εμποδιο", αν το όπλο είναι καλοσυντηρημενο, κ σίγουρα παιζει ρόλο κ το ατσάλι γιατί όλα δεν έχουν την ίδια αντίδραση....
Είναι να μην τυχει, για αυτό κ χρειάζεται παντα προσοχη...


Και δυο ακραίες περιπτωσεις....

IMG_20220202_125314.jpg
IMG_20220202_124843.jpg
 
Εγώ πριν τα Χριστούγεννα μου είπε αυτοπροσώπως για τα τζεμινι 170€ μαζί με ένα τσοκ οποίο θέλω .Ο Κούρκουλος τότε που έβαζε μόνο κολόνιαν πριν μερικά χρόνια ήθελε 200+ μαζί με ένα τσοκ και αυτός.Εγω ήμουν στο Λιάκο και μάλιστα πήρα την κανη μετά από 6 βδομάδες αφτιαχτη με συνενόηση να την πάω μετά τη λήξη της σεζόν γιατί όντως πνιγόταν και θα την πάω τι Μάρτη .Τώρα αν άλλαξαν τιμές δε ξέρω .
 
Από έμφραξη για να πάθεις ζημιά πρέπει η έμφραξη να γίνει κοντά στη βαση και το πιο επικίνδυνο όπλο για ζημιά από εμφραξη ειναι το δίκανο διότι τα χέρια σου βρίσκονται πολύ κοντά στη κανη και δεν χάνει και πίεσεις θα τις δεχτείς όλες ένα στο αυτογεμη κάτι θα βγει και από το κλείστρο η επικινδυνότητα του αυτογεμους έγκειται στο κλείστρο και την αλουμινένια βάση μη τη σκίσει και σου κόψει κάνα μάγουλο ,αυτί δύσκολο βέβαια τα δίκανα συ κόβουν το χέρι που κρατάς την πάπια πανευκολα όπως και το πρόσωπο γιατί είναι πολύ πιο κοντά στην έκρηξη κάτι που δεν θα το κάνει το αυτογεμη με τόση ευκολία .Έχει σκάσει δίκανο σε θείο μου πριν το 70 διάλυσε του κόψε τη παλάμη ευτυχώς είναι όλα ακέραια και αυτογεμη σε άλλον του φάγε λίγο το κεφάλι ένα κομμάτι από το κλείστρο από φυσίγγι ιδιογομωσης με λάθος στη μπαρούτι.Αλλα όλες οι ζημιές ήταν από εκρήξεις κοντά στη θαλάμη .
 
Back
Top