Τρία διαφορετικά ρήματα, τρεις διαφορετικές έννοιεςΑισθάνεσαι την προσκοπευση ;, την μετράς ; τσεκάρεις πριν πατησεις την εικόνα ;
Τρία διαφορετικά ρήματα, τρεις διαφορετικές έννοιεςΑισθάνεσαι την προσκοπευση ;, την μετράς ; τσεκάρεις πριν πατησεις την εικόνα ;
Ερώτηση έκανα Λεωνίδα, δεν μπορώ να ξέρω όταν παταει ο Ηλίας τι βλέπει, προσωπικα εγώ βλέπω θολά που είναι οι κάνες έχοντας αποφασίσει στην ρουτίνα ποια θα είναι η εικονα πριν πατησω , σωστά το κάνω η λάθος ;Τρία διαφορετικά ρήματα, τρεις διαφορετικές έννοιες
Μια χαρά το περιέγραψες, τρεις από τις πολλές παραλλαγές. Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος σε ότι κάνεις, αρκεί να φέρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα και αυτό που κάνεις είναι ένας από τους πολλούς τρόπους να έχεις έναν έλεγχο του τελικού αποτελέσματος. Στη δουλειά μου αλίμονο αν δίδασκα μόνο τον τρόπο που δουλεύει για μένα προσωπικά, θα βοηθούσα το έναν στους εκατό μόνο και αν.Ερώτηση έκανα Λεωνίδα, δεν μπορώ να ξέρω όταν παταει ο Ηλίας τι βλέπει, προσωπικα εγώ βλέπω θολά που είναι οι κάνες έχοντας αποφασίσει στην ρουτίνα ποια θα είναι η εικονα πριν πατησω , σωστά το κάνω η λάθος ;
Eμένα προσωπικά όχι απλώς με βοήθησες βλέποντας αμέσως τα λάθη μου, αλλά με μετάλλαξες και μόνο με ένα μάθημσ που έχουμε κάνει πριν 1,5 χρόνο.Στη δουλειά μου αλίμονο αν δίδασκα μόνο τον τρόπο που δουλεύει για μένα προσωπικά, θα βοηθούσα το έναν στους εκατό μόνο και αν.
Αισθάνομαι την επιθυμητή εικόνα Μήτσο, εχω στο επίκεντρο τον στόχο και περιφερειακά την κάννη μου αλλά έχω συναίσθηση που είναι σε σχέση με τον στόχο!Αισθάνεσαι την προσκοπευση ;, την μετράς ; τσεκάρεις πριν πατησεις την εικόνα ;
το μεγάλο θέμα είναι να μην τσεκάρουμε το ποσο γιατί σταματάει το όπλο κ το ζερο έρχεται ολοταχώςΑισθάνομαι την επιθυμητή εικόνα Μήτσο, εχω στο επίκεντρο τον στόχο και περιφερειακά την κάννη μου αλλά έχω συναίσθηση που είναι σε σχέση με τον στόχο!
Είσαι από τους αγαπημένους μου μαθητές, για δύο απλούς λόγους: Πρώτον έχεις αντίληψη και λέω τα πάντα μία φορά και δεύτερον είσαι χρυσό παιδί και έξω καρδιά και περνάω ΟΜΟΡΦΑ στο μάθημα!Το μάθημα με τον Λεωνίδα είναι εμπειρία.
Δεν είναι copy paste , αλλά "βλέπει" τις ιδιαιτερότητες του καθενός και λειτουργεί ανάλογα.
Το μεγάλο θέμα για εμάς τους αδαείς είναι να μπορέσουμε να έχουμε "ανοιχτά" τα αυτιά μας και τα μυαλά μας και να καταλάβουμε - "ρουφήξουμε" αυτά που λέει.
Θυμάμαι μία φορά σε ένα πολύ - πολύ γρήγορο πιάτο του λέω ,
- Λεό , δεν το προλαβαίνω.
και μου απαντάει
- αν δεν έχεις χρόνο , φτιάξε χρόνο - make time .
εννοείτε ότι τον κοίταγα σαν χάνος , και μετά μόλις μου εξήγησε τι να κάνω και το έκανα , το πιάτο ήταν σαν να έβλεπα αργή κίνηση.
είπαμε .............. το μάθημα με τον Λεό είναι εμπειρία .........
Λεό thanks για όλα.
Και όταν η κάννη είναι κι αυτή στο κέντρο της όρασης και όχι στην περιφέρεια (ένα ίσιο εξερχόμενο πχ) τι γίνεται; Τροφή για συζήτηση.Αισθάνομαι την επιθυμητή εικόνα Μήτσο, εχω στο επίκεντρο τον στόχο και περιφερειακά την κάννη μου αλλά έχω συναίσθηση που είναι σε σχέση με τον στόχο!
Αυτο ακριβως.. επικεντρο ο στοχος, και την μπιλια την εχεις στην περιφερειακη όραση...προυποθεση να ειναι στα μετρα σου το οπλο για να ειναι αβιαστο ολο αυτο..Αισθάνομαι την επιθυμητή εικόνα Μήτσο, εχω στο επίκεντρο τον στόχο και περιφερειακά την κάννη μου αλλά έχω συναίσθηση που είναι σε σχέση με τον στόχο!
Εξερχομενο ισιο να ανερχεται η να κατερχεται? Στο Σχιστό δεν το επαιρνα με τιποτα μεχρι που βρηκα το σημειο και το μπουμπουναω 8 στις 10..Και όταν η κάννη είναι κι αυτή στο κέντρο της όρασης και όχι στην περιφέρεια (ένα ίσιο εξερχόμενο πχ) τι γίνεται; Τροφή για συζήτηση.
Και όταν η κάννη είναι κι αυτή στο κέντρο της όρασης και όχι στην περιφέρεια (ένα ίσιο εξερχόμενο πχ) τι γίνεται; Τροφή για συζήτηση.
Πιάνω τον δίσκο με τα μάτια, έρχεται η κάνη προς τον δίσκο, μόλις αισθανθώ το στόχαστρο να αγγίζει τον δίσκο, μπαααμμμΚαι όταν η κάννη είναι κι αυτή στο κέντρο της όρασης και όχι στην περιφέρεια (ένα ίσιο εξερχόμενο πχ) τι γίνεται; Τροφή για συζήτηση.
Στο δικό μου μυαλό υπάρχειια χρονική στιγμή που χάνεται ο δίσκος τότε έχει δόση και την εντολή ο εγκέφαλος και ως δια μαγείας σπάει ο δίσκος.... Σκέφτομαι δάσκαλε τον χθεσινό επερχόμενο και εκεί καταλήγω πως αυτό συμβαίνει σε μέναΚαι όταν η κάννη είναι κι αυτή στο κέντρο της όρασης και όχι στην περιφέρεια (ένα ίσιο εξερχόμενο πχ) τι γίνεται; Τροφή για συζήτηση.
Ακριβώς, μηπως τελικά ανεξάρτητα το υψος του χτενιου, το μυαλό πριν πατήσει θέλει να δει σωστά τον στόχο ; μήπως δηλαδή όσο χαμηλό χτένι κ να έχουμε υπάρχει ένα στάνταρ υψος ;;;Αν φερω στο δικο μου μυαλο αυτη την εικονα, νομιζω οτι ειναι απο τις περιπτωσεις που η εστιαση στο δισκο προσπαθει να ¨υπερνικησει¨ οτιδηποτε παει να την εμποδισει που οι κανες ειναι πιο ¨αορατες¨ απο ποτε...
Όλες οι απαντήσεις είναι πολύ ενδιαφέρουσες αλλά επιλέγω αυτή για να σχολιάσω. Μήπως οι κάννες δεν πρέπει να είναι αόρατες σε αυτήν την τουφεκιά; Προκαλεί προβλήματα αυτός ο τρόπος σε κάποιους;Αν φερω στο δικο μου μυαλο αυτη την εικονα, νομιζω οτι ειναι απο τις περιπτωσεις που η εστιαση στο δισκο προσπαθει να ¨υπερνικησει¨ οτιδηποτε παει να την εμποδισει που οι κανες ειναι πιο ¨αορατες¨ απο ποτε...
Η ριγα είναι ο δρόμος σε ισιες εξερχόμενες κ για αυτό κ φαρδιές ρίγες σε τραποντουφεκαΌλες οι απαντήσεις είναι πολύ ενδιαφέρουσες αλλά επιλέγω αυτή για να σχολιάσω. Μήπως οι κάννες δεν πρέπει να είναι αόρατες σε αυτήν την τουφεκιά; Προκαλεί προβλήματα αυτός ο τρόπος σε κάποιους;
Κατά την δική μου γνώμη η φαρδιά ρίγα είναι για την διάθλαση της θερμότητας μακριά από την οπτική ευθεία, για αυτό και βοηθάει περισσότερο σε επωμιζομενα αγωνίσματα. Για μένα όσο πιο λεπτή τόσο πιο ακριβής είναι. Αλλά για αυτό υπάρχουν άπειρα σχέδια ριγας, επειδή όπως όλα τα πράγματα, έτσι κι αυτό είναι καθαρά προσωπικό.Η ριγα είναι ο δρόμος σε ισιες εξερχόμενες κ για αυτό κ φαρδιές ρίγες σε τραποντουφεκα